• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : خط قرمز مو
  • نظرات : 3 خصوصي ، 60 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     

    به كوچكي گناه نگاه نكن «بلكه ببين چه كسي را نافرماني كرده اي؟

    بله درست خانمي زيبا و رسا .به خانمم نشون دادم ايشون هم قبول كردن

    اين مورد را..زنده باشي و هميشه سرشار از ارامش
    شاديهايت در اوج و سايه سار وجودت دست ان مهربان خداي
    كمترين شما و همه (سلطان عشق)

    ...................................

    بالي از پرواز ميخواهد دلم.؟
    آسماني باز ميخواهد دلم..
    چون قناري هاي آزاد از قفس.؟
    پهنهء پرواز ميخواهد دلم.؟
    در سكون بي سرانجامي هنوز.؟
    جنبش آغاز ميخواهد دلم.؟
    روزگاري شد زه خود بيگانه ام.؟
    آشناي راز ميخواهد دلم.؟
    شب نورد كوچه تنهائيم.؟
    يك جهان آواز ميخواهد دلم.؟
    در سراب تشنه گامي سوختم.؟
    . ابر باران ساز ميخواهد دلم.؟
    ابر باران ساز ميخواهد دلم.؟؟
    ........

    + eddieneed 
    واقعيت آن است که فرهنگ غربي به استعداد جميع امکانات رسانه اي قدرتمند خود عوام فريبانه توانسته بي حجابي و تن نمائي زنان را ظفرمندانه به مدنيت و تجدد و پيشرفت و بلوغ و فرهيختگي و آزادي زن ترجمه کند.
    واقعيت دوم آنکه جمهوري اسلامي هر اندازه صميمانه و باطناً اعتقاد قلبي به مفيد بودن حجاب بمنظور صيانت از شخصيت و حُرمت زن داشته باشد، اما در عرصه تقابل با فرهنگي که در ترويج «برهنگي زن در لفافه دروغين زن مدرن» مجهز به پيشرفته ترين امکانات هنري و رسانه ايست، محکوم به شکست است.
    لذا بايد قاعده اين بازي را عوض کرد و مسئولين در زميني بازي کنند که برخوردار از استعداد و مزيت نسبي اند. نيل به چنين رويکردي بمعناي آنست که بايد و مي توان بجاي ترجمه رذيلت اخلاقي از بدحجابي، پديده خوش حجابي را بعنوان يک فضيلت اخلاقي در جامعه تقويت کرد.
    اين بدآن معنا است که بجاي برخورد با عرضه، تقاضا در جامعه عوض شود.
    سالهاست که پشت ويترين مغازه ها و رستوران ها تابلوي «از فروش به بانوان بد حجاب معذوريم» نصب شده.
    سالهاست که در ورودي ادرات تابلوي «از ورود زنان بد حجاب معذوريم» تعبيه شده.
    چرا بجاي چنين اعلانات بدون ضمانت اجرا و بلااثري مغازه داران خود را موظف نمي کنند تا بر سر در مغازه خود بنويسند:
    «فروش براي بانوان خوش حجاب با تخفيف ويژه»
    چرا دولت، قانوني تصويب نمي کند تا ادارات و بانک ها و موسسات عمومي موظف شوند بانوان خوش حجاب را در اولويت و خارج از نوبت خدمات رساني فوق محترمانه کنند؟
    چرا براي ترويج نظرپاکي پسران و تقبيح نظربازي بولهوسان، وزارت علوم قانوني تصويب نمي کند تا در دانشگاه ها با معرفي فرضاً پنج جوان چشم پاک توسط دختران خوش حجاب، ايشان برخوردار از مزايا و مشوق هاي حمايتي شوند.
    چرا قوه قضائيه، قضات را مُجاب به لحاظ ارفاق در صدور احکام قضائي براي زنان متهم اما خوش حجاب نمي کند.
    مصداقاً در موقعيتي که کسر بزرگي از بانوان ايراني عازم خارج از کشور از همان داخل هواپيما و بر روي باند فرودگاه مهرآباد اقدام به کشف حجاب مي کنند، در عربستان سعودي علي رغم همه اجحافات ظالمانه و متحجرانه اي که به حقوق زنان مي شود از يک واقعيت مثبت نمي توان چشم پوشيد و آن اينکه در اين کشور زناني که در پوشش کامل چادر و پوشيه هستند زنان اشرافي تعريف شده که در خريد هاي روزانه آنها را مي توان ديد که با حجاب کامل در معيت چندين نديم و کنيز بي حجاب در تردد اند.
    اين يعني موثرترين تبليغ براي اجتناب زنان از رساندن حظ بصر سکشوال به نامحرمان در عرصه علني جامعه.
    کدام تبليغ از اين موثرتر که «حجاب» درعربستان سنت زنان اشراف ترجمه شده و بي حجابان در آن جامعه حداکثر اقبالشان در توفيق کسب کنيزي و نديمه گري آن بانوان خوش حجاب است.
    پيام پنهان چنان سنتي بمعناي آنست که مردان اشراف براي تشکيل خانواده ترجيح شان بر زناني است که زيبائي هاي خود را منحصر به همسر خود مي خواهند.
    چنين سنتي هم زمان به زن خوش حجاب و همسري که زوجه اش را از ميان خوش حجابان برمي گزيند، فضيلت و اشرافيت اخلاقي مي بخشد.
    از باب «تمليح» چرا دولت قانوني تصويب نمي کند تا بر اساس آن حجاب تنها شامل پري وشان و زيبا رويان شود! حداقل زيباروئي را نيز «آنجلينا جولي» تعريف کنند!
    مسلم بدانيد از فرداي تصويب چنين طرحي تمامي بانوان بدحجاب و شُل حجاب با اشتياق و داوطلبانه با بُرقع و روبنده و پوشيه در سطح شهر تردد مي کنند!!!
    [...]
    هر اندازه کمپاني والت ديسني با خلق ژانر «سيندرلا» بزرگ ترين خيانت را در حق دختران جهان کرد تا جملگي با دور شدن از جهان واقعيات در خلوت و جلوت با توهّم «خود سيندرلا بيني جلوه گرانه» چشم انتظار شاهزاده خيالي اسب سوار خود در خيابان ها باشند، به همان اندازه نيز تعريف «زنيّت» از تفکر خاله سوسکه ائي ملهم از ادبيات فولکوريک ايران که در همسرگزيني خود قبل از آنکه معترض اصل کتک خوردن باشد وسواس ابزار کتک خوردن را دارد، ناتوان از بسامان و بهنجار کردن نقش زن در تقبل مسئوليت هاي فردي و اجتماعي اش در جامعه امروز ايران است.
    [...]
    يکي از دوستان تعريف مي کرد در سنين کودکي و فوران طبيعي بازيگوشي هاي مقتضاي چنين دوراني هر جمعه پدرشان وي را به همراه دو برادر ديگرش جمع کرده و تنبيه مي کرد! پسران هم وقتي اعتراض مي کردند که: ما که کاري نکرديم؟
    پدر مي گفت: مي کنيد!!!
    آيا مسئولين نمي توانند بجاي تنبيه هاي مکرر و بي نتيجه بد حجابان، يک بار هم طرحي براي فضيلت خوش حجاب ها را بيآزمايند؟

    + eddieneed 

    hijab.jpg

    اينجوري خوبه

    + eddieneed 

    چشم

    شايد اين جمعه بياييد

    نفس آدمي دريائي از خواستنيهاست . زماني كه به چيزي تمايل ندارد آرامش بر آن حاكميت دارد و چون به آن رغبت كند همانند دريا طوفاني مي شود و تنها رسيدن به خواسته او مي تواند جزر و مد اين درياي طوفاني را آرام كند

    خواهرم نيك بدان كه اين گلستان ارزش هاست وحجاب عنچه نوشكفته درخت تسليم است. پس به اين بوستان محمدي درآي وخود را به اين غنچه زيبا زينت بخش كه حجاب زيور تو وتو زينت آفرينشي

    يا ايها النبي قل لا زواجك و بناتك و نساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن .

    اي پيامبر ! به زنان و دختران و به زنان مؤمنين بگو خود را با (( جلباب )) بپوشانند

    موفق باشيد

    به منم سري بزنيد

    هر چند من يه پسرم

    مهمان حبيب خداست

    يا حق

    سلام هميشه وبلاگتون رو مي ديدم ولي اولين دفعه ايه كه پيام ميدم مطلبتون واقعا عالي بود اميدوارم موثر باشه يا علي ع
    + eddieneed 

    اينجوري خوبه

    + سينا 

    بعد از سلام و اين حرفا... خداييش موسيقي متنش توپ بود!!

    يه سَري هم به وبلاگ(( چهل حديث)) بزنيد فوق العاده است،‏البته فكر نكنين تعريف مي كنم مال خودمه ها مال يكي از رفقامه به نام(( امين))

    http://40hadith.blogfa.com

    من اولين باره ميام تو وبلاگ شما... (اونم به خاطر اسمش بود) به نظر من غير از روابط دخترا و پسرا و حجاب و اين جور چيزا موضوعات ديگه اي هم قابل بحث باشه مثلاً همين چيزهاي دم دست مثل نماز و روزه و ...

    خدايتان مزد دهاد!!!! به اميد موفقيت روزافزون شما ! اجركم عند الله

    + رضا 

    كاملا موافقم كه حجاب در اسلام واجب است با همان حد و حدودي كه در همه رساله ها آمده ولي آيا شما ميتوانيد از قرآن يا روايات دليلي بياوريد كسي كه آن را رعايت نكند جرمي (منظورم گناه نيست)مرتكب شده كه بايد حدي (مجازاتي)بر او اجرا شود؟

    آيا در زمان حكومت پيامبر يا امام علي يا حتي عمر(با سختگيريهاي غير واجب مثل حرام اعلام كردن متعه) موردي در تاريخ هست كه كسي را به خاطر عدم رعايت حجاب مجازات كرده باشند؟

    آيا در زمان ايشان يهود و نصاري در كنار مسلمانان زندگي نمي كردند؟آيا حجاب براي ايشان ضروري بود؟

    در روايات هست كه حضرت علي با چند مرد در مكاني نشسته بودند كه زني عبور كرد و بعضي مردان با نگاه بد به او نگاه كردند ايشان به آنها فرمود هركس زني را ديد و خوشش آمد به سراغ همسر خود برود كه هرچه او دارد اين هم دارد.ميبينيم كه ايشان مردان را به خاطر نگاه مواخذه مي كنند

    ما بايد ياد بگيريم چطور نگاه كنيم-بايد ياد بگيريم نگاه با شهوت جايش كجاست نگاه بي شهوت كجا-كسي كه ياد نگرفته حتي يك زن با حجاب را هم مي تواند با شوت و گناه آلود نگاه كند-

    راستي اگر همه مردان فقط به همسر خود با شهوت نگاه مي كردند

    آيا حجاب بر زنان واجب ميشد؟

    معتقدم روزي اينچنين ميشود-در آنروز قدرت تشخيص مردان و زنان آنقدر بالاست كه با همه وجود ميبينند نگاه گناه آلود مثل خيره شدن به خورشيد است كه باعث كوريست -آيا هيچ انساني چنين كاري ميكند جز انسان كور؟

    خدايا قدرت تشخيص ما را بالا ببر و ما را بينا گردان

    سلام
    منم معتقدم حجاب مصونيت است اما نه با تحميل بايد شعورش بوجود بيايد دختران ما بايد خود به جايي برسند كه متوجه بشند حجاب مصونيت است نه محدوديت و اين وظيفه ي ماست كه آگاهي را در آن ها به وجود بياوريم اما نه بازور بلكه با علم وآگاهي تا همه به يقين برسند .
    دختران ما آگاهي ندارند و فقط مي خواهند كه زيبا باشند و جذاب ، در واقع وقتي آن لباس ها را مي پوشند كودك 5يا6 ساله اي بيش نيستند باور كنيد سال هاي سال است كه با انبوهي از آنان سرو كله مي زنم عده ي زيادي از آنان نمي دانند كه اين طور لباس پوشيدن چه آسيبي به خود و ديگران ونهايتا جامعه مي رسانند .
    در پناه او

    سلام

    وبلاگ خوبي داريد

    يكي از دوتانم اين وبلاگ را برايم معرفي كرد ولي وقتي اسم وبلاگ رو خوندم گفتم اين چه وبلاگي است كه معرفي كردي .

    گفت ( دوستم) مطالبش را بخون ك ديدم راست مي گه مطالب ارزنده اي داره .من هم با اجازه شما در اينده از مطالبتان استفاده خواهم كرد. هر چند راست كليد شما كپي ندارد اما ..

    راستي من هم نامه اي در باره حجاب به خواهرم نوشتم اگر خواستيد اون را بخونيد و نظرتون را بگيد . در وبلاگم هست.

    موفق باشيد

    هوالرفيق

    سلام وبلاگ شما مطالب ارزنده اي دارد اميد كه در نشر معارف موفق و مويد باشيد .

    التماس دعا انشالله فرج مولا

    + عليرضا محبوبي 

    سلام

    عالي بود . خدا توفيقتان بدهد و اگر صلاح دانست قدري عقل و شعور و انصاف تا اينقدر براي فريب مدم بينواي ايران حقه سوار نكنيد.

    + زهرا 

    به نام خالق همه خوبيها

    سلام ممنون اين بهترين وبلاگيه كه تا حالا ديدم وراه خوبيو انتخواب كرديد تا اونجايي كه مي تونم كمكتون مي كنم ‍‍،ثواب دنيا والاآخره

    برايه همه سندش مي كنم

    انشاا.. هميشه موفق باشيد

    سلام

    اين نوشته شما واقعا حرف دل من بود .

    شاد باشيد و در پناه خدا

     <      1   2   3   4      >