• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : رژ لب و لاك عامل بروز سرطان سينه
  • نظرات : 7 خصوصي ، 56 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     

    فرا رسيدن ايام فاطميه را به شما محب اهل بيت تسليت عرض مي كنم اجرتان با بي بي دو عالم

    بسم الله نور

    سلام وبلاگي گرامي، خوبين شما؟

    تا اسم وبلاگتون رو ديدم يه حسي گفت برووووووو!!!!!!!!!!

    چون گفته ÷سرا نيان تو اومدم تو ببينم چيه

    البته ديدم زيادم دخترونه نيست، چون دسته بنديهاتون پسرها رو هم در بر ميگرفت گفتم يه نظركي داده باشيم ما هم.

    من جزء دسته دوم هستم

    ولي خدايش ديگه بعضي از دختر خانومهاي مثلاً محترم خيلي شورش رو در ميارن.

    منتظرتون هستم

    در پناه حق

    پاسخ

    ببخشيد ها ! ولي پسرا جزء دسته ي دوم نمي تونن باشند !!!
    + eddieneed 
    رژلب 125 ساله شد


    ماتيک يا روُژلب، که پس از اختراعش در125 سال پيش زننده و رسوايي آور ناميده مي شد، سرانجام به پيروزي جهاني رسيد و امروزه يکي ازپرفروش ترين لوازم آرايش جهان است، طوري که در هرثانيه 23 عدد از آن به فروش مي رسد.

    « پتر والش بورگر » ، استاد بيو- پسيکولوژي دانشگاه آزاد برلين در اين مورد به خبرگزاري آلمان مي گويد: « لب هاي پُر و آرايش شده يکي از مشخصات مهم جذابيت محسوب مي شوند، که با ماتيک آشکارا مورد تأکيد قرارمي گيرند.»

    وي مي افزايد: « لب ها داراي وجهي بسيارمعنادار و اروتيک اند، که پيش از همه مردها را جلب مي کنند. با ماتيک سرخ اين تأثيرقوي تر مي شود.»

    به گفته ي والش بورگر، « بر اساس روانشناسي رنگها، رنگ سرخ يکي ازتهييج کننده ترين رنگ هاست که همزمان تأثيري اشاره گر نيز دارد.»

    رنگ کردن لب ها از هزاران سال پيش رواج داشته است. حتا « نوُفرِه تته » ملکه ي مصرهم، چون ديگر زنان مصري و يوناني عصر خود، لبهايش را رنگ مي کرده است. در آن زمان رنگ را در قوطي هاي کوچک نگهداري مي کردند و آن را با انگشت يا قلم مو بر لب مي کشيدند.

    اواخر قرن نوزده دو فرانسوي به فکر افتادند که استفاده از آن را آسان تر کنند. آنها رنگ را با پيه گوزن وموم زنبورعسل درآميخته وآنرا درلوله هاي نازکي از کاغذ ابريشمي پيچيدند و در نمايشگاه جهاني آمستردام دراول ماه مه 1883 به نمايش گذاشتند.

    استفاده از آن اما رسوايي به پا مي کرد، بطوري که اوايل فقط روسپيان و رقاصه ها از آن استفاده مي کردند و حتا« سارا برنار»، هنرمند معروف فرانسوي، آن را « استيلوُ دو آمور» ناميد.

    امروزه ميليون ها زن از رژلب استفاده مي کنند و سالانه 600 ميليون دلاربراي خريد آن و نيز 150 ميليون دلاربابت مواد مکمل آن مي پردازند. طبق يک همه پرسي در ايالات متحده آمريکا، 55 درصد دختران شش تا نه ساله بطور مرتب از رژلب استفاده مي کنند.

    پاسخ

    الگوى غربىِ امروزِ اروپايى، برخاسته و زاييده از الگوى باستانى رومى و يونانى آنهاست. آن روز هم اين‏طور بود كه زن وسيله‏يى براى تكيّف و التذاذ مرد بود و همه چيز تحت‏الشعاع اين بود، امروز هم اين را مى‏خواهند؛ حرف اصلى غربيها اين است. ........... مدعيان غربى، كمترين مخالفتى را با مبانى خودشان تحمل نمى‏كنند. آنها با چه چيز زن مسلمان بيشتر دشمنند؟ با حجاب او. آنها با چادر و حجاب صحيح و متقن شما از همه چيز بيشتر دشمنند. چرا؟ چون فرهنگ آنها اين را قبول ندارد. اروپاييها اين‏طورند؛ ........................ آنها مى‏خواهند زنِ به سبك اروپايى را در جامعه رواج بدهند؛ كه عبارت است از سبك مد و مصرف و آرايش در انظار عموم و ملعبه قرار دادن مسائل جنسى بين دو جنس؛ مى‏خواهند اين چيزها را به وسيله‏ى زنان رواج بدهند. هرجا با اين هدفگيرى غربيها مخالفت بشود، فريادشان بلند مى‏شود! اينها كم‏طاقت هم هستند! همين مدعيان غربى، كمترين مخالفتى را با مبانى پذيرفته‏ى خودشان تحمل نمى‏كنند ... همه جاى دنيا را هم توانسته‏اند تحت تأثير قرار بدهند؛ مگر محيطهاى اسلامى واقعى را ......................... شما اگر به دنياى فقير آفريقا و امريكاى لاتين و شرق آسيا و هرجا كه جوامعى هستند، مراجعه كنيد، خواهيد ديد كه آن‏جا هم توانسته‏اند همان الگوهاى خودشان - همان‏طور آرايش كردن، همان‏طور مصرف كردن و همان‏طور ملعبه شدن زن - را رواج بدهند. تنها جايى كه تير آنها به نشان نخورد، محيطهاى اسلامى است، و مظهر آنها جامعه‏ى بزرگ جمهورى اسلامى است؛ لذا بشدت با اين مبارزه مى‏كنند .................................. آنها براى اين‏كه از زن، آن‏چنان موجودى به وجود بياورند كه مورد نظر خودشان است، محتاج اين هستند كه دايماً مد درست كنند و چشمها و دلها و ذهنها را به همين چيزهاى ظاهرى و كوته‏نظرانه مشغول كنند. كسى كه به اين چيزها مشغول شد، كى به ارزشهاى واقعى خواهد رسيد؟ مجال پيدا نمى‏كند برسد. زنى كه در فكر باشد از خود وسيله‏يى براى جلب نظر مردان بسازد، كى فرصت اين را پيدا خواهد كرد كه به طهارت اخلاقى فكر كند و بينديشد؟ مگر چنين چيزى ممكن است؟ آنها اين را مى‏خواهند. آنها مايل نيستند كه زنان جوامع دنياى سوم، داراى فكر روشن و آرمانخواه باشند و خودشان دنبال هدفهاى بزرگ حركت كنند. زنان جوان در جامعه‏ى ما بايد خيلى مراقب باشند، تا اين كمند ناپيداى بسيار خطرناك فرهنگ و تفكر غربى را بشناسند؛ از آن پرهيز كنند و جامعه‏ى زنان را از آن جدا و برحذر بدارند ........................................... سخنرانى مقام معظم رهبري در ديدار با جمع كثيرى از پرستاران، به مناسبت ميلاد حضرت زينب كبرى‏(س) و روز پرستار 22/ 08/ 70

    سلام دوست عزيز بسيار عالي بود .انشا، الله خداوند خودش پاداشتان را بدهد. با اجازتون من خيلي وقته دنبال شعر آغاسي ميگشتم که اونو تو وبلاگم بذارم ،با اجازه ميخوام از روي وبلاگتون بر دارم

    راستي به ما هم سر بزنيد.

    eltemase doa

    سلام دوست عزيز بسيار عالي بود .انشا، الله خداوند خودش پاداشتان را بدهد. با اجازتون من خيلي وقته دنبال شعر آغاسي ميگشتم که اونو تو وبلاگم بذارم ،با اجازه ميخوام از روي وبلاگتون بر دارم

    راستي به ما هم سر بزنيد.

    eltemase doa

    سلام

    بسي خنديديم و بسي هم حال نموديم .....اون تقسيم بنديتون هم خيلي بامزه بيد

    ...کلا توپ بود .

    راستي من جزئ دسته دوم ام

    سلام...خيلي وبلاگ قشنگي داري...خوشحال ميشم پيش منم بياي....با من دوس ميشي؟؟؟؟

    سلام/منتظرت هستم

    سلام دوست عزيز

    اول از اينکه به وبلاگم سر زدي ممنون

    دوم: در مورد مطلبت خيلي خوب بود حتما ادامه بده و از سختي راه نهراس

    سوم در مورد منابع ارشد ليست طولاني داره براي همين آدرسش رو برات مي ذارم

    http://lisiran.blogfa.com

    به اين آدرس برو و يكي از لينك هاي سمت جزء آن منابع آزمون هست

    اگر كار ديگه اي داشتي حتما بگو

    فعلا يا علي

    + ببخشيد من 1 پسرم 

    خيلي باحالين

    دمتون گرم

    من جز دسته ي 3 هستم !!!!!!!!

    + رضا كپل 

    سلام به دوستان عزيز. اولاً اينكه حتي اگر سردار زارع رو گرفته باشن اين دليل بر اين نميشه كه ما هر كاري دلمون بخواد بكنيم. چرا؟

    الان دليلشو ميگم . كدام آدم بي خردي حجاب رو اختياري ميدونه؟ عزيزان احكام خدا از طرف خداست ؟ نه خامنه اي و نه خميني . پس به ياد داشته باشيم كه هر موقع با اين احكام مخالفت مي كنيم با خود خدا طرفيم و فكر نكنيم كه زديم تو سر حكومت يا از اين قضايا. پس مطمئن باشيم كه خدا روز حساب ما رو به خاطر دلايل ابلهانمون نمي بخشه. دوماً زن هاي اين مملكت مادر ، خواهر ،همسر و دختران خودمون هستن . براي اينكه ديگرون به هر عيش و عشرتي كه ميخوان برسن ، زندگي اونها رو به گند نكشيم كه همون زندگي خودمون هست . باز هم ميگم به ياد داشته باشيم كه ما تو اين قضايا با خدا طرفيم نه با بنده هاي بي مقدارش.

    + ناشناس 
    سلام خيلي مطالباتون به جاومفيد هستن البته كيه كه گوش بده منظورم كسايي كه..............اميدوارم موفق باشيد در راهي كه پيش رو داريد

    داستان پسر دکتري که همانند يوسف عليه السلام در مقابل شهوت استقامت کرد و در آخر به شهادت رسيدhttp://sh09359826716.parsiblog.com

    داستان پسر دکتري که همانند يوسف عليه السلام در مقابل شهوت استقامت کرد و در آخر به شهادت رسيدhttp://sh09359826716.parsiblog.com

     <      1   2   3   4      >