• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : ستاره رپ فرانسه مسلمان شد+عكس
  • نظرات : 4 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام درباره ي اين خانومي که خواننده بودن و مسللمان شدم بايد بگم واقعا به ايشون تبريک ميگم و ان شا لله همه ي ما مثل ايشون باشيم

    اما شما خانوم يا آقاي محترم اگه ايشون مسلمان هم نميشدند و مورد تاييدتون نبودند باز هم درباره ي خصوصيات خوب و درست او چيزي مينوشتيد مسلما نه ...کاش ياد بگيريم هميشه از اوني که فقط باب ميلمونه تعريف نکنيم

    + يک ايراني 
    من حجاب اجباري را به عنوان يک قانون اجتماعي قبول ندارم. حجاب اجباري ننگي است مانند کشف حجاب اجباري زمان رضاشاه . بهتر است در افکار خود تجديد نظر کنيد و به وعده هايي را که قبل از انقلاب به مردم مي داديد و مردم هم جور ديگري فکر مي کردند عمل کنيد. زنان نمي دانستند که پس از انقلاب حجاب اجبار خواهد شد. در ضمن قانون را مردم تعيين مي کنند و اکثريت مردم هم واقف هستند که حجاب نبايد اجبار باشد.

    تمام
    پاسخ

    دوست محترم، "قانون اجبار حجاب" حداقل از دو منظر با "قانون کشف حجاب" تفاوت داره: اولا: با توجه به اينکه بيش از نود و شش در صد مردم ايران مسلمان هستند، منطق دموکراسي حکم ميکنه که قوانين کشور بر اساس دين اکثريت مردم نوشته بشه نه بر خلاف اون. در ضمن همونطور که مي دونيد با توجه به آيات و رواياتي که درباره حجاب وجود داره شکي در واجب بودنش وجود نداره ...................... دوم: اگر از جنبه‌ي الهي دستورات و بحث ديني فاصله بگيريم و تنها به وجهِ بَشَري قوانين و دستورات برگرديم مي‌توانيم تفاوت ديگري را نيز ببينيم. نداشتن حجاب موجب آسيب‌هاي مختلفي در جامعه و در رابطه با افراد مي‌شود. البته در مورد مقدار و چه‌گونگي آن اختلاف زياد است اما در اصلش نه. در مقابل، داشتن حجاب منافعي انکار ناپذير براي محجوب و جامعه‌ي محجوبين دارد. حکم حياتي "حجاب" همزمان دو هديه گرانبها به جامعه ي اسلامي مي بخشد: "آرامش رواني" براي مردان، و "امنيت اجتماعي" براي زنان. قانوني که مصالح بشري را در بر داشته باشد، در جامعه‌ي غير ديني و بر اساس اصولِ اُمانيستي(بشر محورانه) و ماترياليستي(مادي گرايانه) –نيز- پذيرفته است. شاهد بر اين مدعا قوانين دانشگاه آکسفورد و مجامع علمي ديگر در کشورهاي غير اسلامي در مورد منع استفاده از لباس‌هاي باز و محرک است که در واقع مدلي است از همان قانون حجابِ خودمان؛ براي مشاهده قانون الزام پوشش در دانشگاه هاي برتر جهان به اين لينک مراجعه کنيد: http://golesorkh135.blogfa.com/post-33.aspx
    + شرمنده شهدا 

    ترس دشمن از حجاب زينب است

    حفظ چادر انقلاب زينب است

    يا علي

    + جواد 
    فوق العاده بود همين
    بسيار جالب بود

    بسم رب الشهدا

    سلام من يه پسرم اومدم ببينم كي ميتونه جلومو بگيره

    + نوا 

    در ضمن يادم رفت بگم كه لينكيدمت راضي باشي يا نباشي.

    خوشحال شدم از اينكه اين دختر خانم مسلمون شده ولي نمي دونم استعدادش مي خواد تو چي شكوفا بشه هم صداش قشنگ بود هم

    تكست هاش اميدوارم موفق باشي و موفق باشه هر جا كه هست در ضمن با اين وبت چشم هاي پسرهارو در مياري ايول!!!!!!!!!!!!!!

    السلام عليك يا اباعبدالله الحسين عليه السلام

    سلام خواهر گرامي

    از آشنائي با وبلاگ ارزشمندتون بي نهايت خوشوقتم.هرچه تلاش كردم تا لينك و لوگوي شما را ثبت كنم بعلت سرعت پائين اينترنت موفق نشدم.ظاهرا بلاگفا مشكل داره

    انشاءالله در اولين فرصت لينكتون ثبت ميشه

    التماس دعا

    ياعلي

    + قبلي 
    به زودي دوره حجاب اجباري و دين اجباري هم سر مياد
    به فکر ويزاي عربستان سعودي يا سوريه باشيد!
    البته اگر راهتون دادن!
    پاسخ

    " و العاقبةُ لِلمتّقين" اين وعده ي صادق قرآنه که پيروزي نهايي براي متقين و پرهيزکارانه .................. باتوجه به اينکه موج اسلام خواهي در غرب و بلکه تمام دنيا به راه افتاده، شايد بهتر باشه که شما فکر ويزاي اسرائيل باشيد البت اگه تا اون موقع از صحنه ي روزگار محو نشده باشه!
    + نه روسري نه توسري 
    سلام
    عجب استدلال جالبي!:
    "در نتيجه بدون هيچ قيد و بندي هر وقت تحريک شدند با "تعرّض" به سوژه ي مورد نظر، خودشون رو کامروا مي کنند! ........................ همونطور که مي بيني در هر دو صورت نيمي از افراد جامعه، مورد ظلم واقع مي شوند. در حقيقت اسلام با وجوب حکم حياتي "حجاب" همزمان دو هديه گرانبها به جامعه ي اسلامي مي بخشد: "آرامش رواني" براي مردان، و "امنيت اجتماعي" براي زنان.""

    فعلا که ايران اسلامي در آمار تجاوز سرآمد کشور هاي منطقه هست
    در مکه و عربستان سعودي هم تجاوز صورت ميگيره اونم زياد نه کم.
    در خيلي از کشور هايي که حجاب اجباري ندارند (مگه کلا چندتا کشور حجاب اجباري دارند؟) نگاه مرد به زن اينجوري که شما گفتيد نيست و آمار تعرض و اينجور چيزا هم کمتر از ايرانه.
    در ضمن شما از کجا فهميديد که حجاب اجتماعيه و صرفا فردي نيست؟!
    اين آقايي که کمي ناراحتي داره صداش رو وبلاگ شماست کيه؟
    پاسخ

    عليک سلام .................. اول: لطفا منبع آمارتون رو ذکر کنين چون از قديم گفتند : حرف بي سند به درد جرز لاي ديوار مي خوره! ............... دوم : حجاب، اجتماعيه چون تبعات رعايت کردن يا عدم رعايت اون، متوجه تمام افراد جامعه است و اين مطلب اونقدر واضحه که حتي متفکران غربي مخالف حجاب هم به اون اذعان دارند ...................... سوم: صداي روي وبلاگ، متعلق به شاعر اهل بيت(ع)، مرحوم محمدرضا آغاسي هستش.
    + فرزانه 
    خاك بر سرت كنم از اون ور نوشتي ورود پسرا ممنوع از اون ور تو ليست دوستات پر از پسر. مثل اينكه يه چيزيت ميشه ها. آهان عمدا نوشتي ورود پسرا ممنوع كه پسرا رو نظرشون رو جلب كني. بله تعداد نظر پسرا از دخترا بيش تر
    + فرزانه 
    عزيز من هيچ چيز زوري نميشه خدا به انسان عقل داده و قدرت شعور و تصميم گيري داده. در حاليکه حجاب تو ايران الان زوري شده مردم واسه همين که مردم از حجاب بيزارند اما اون خانم تو فرانسه به ميل خودش و با اراده خودش مسلمون شده. اين حجاب ارزشش بيش تر از اون حجابيه که بخواد به زور باشه.
    پاسخ

    دوست جديد! تمام "قوانين"، چه ديني و چه غير ديني، چه تو ايران و چه هرجاي ديگه، به دو دسته تقسيم ميشن: فردي و اجتماعي. اينجا و همه جا، "قوانين و دستورات فردي"، کاملا اختياري و بدون اجبار هستن؛ براي همينه که "نماز" که مهمترين دستور و ستون دين ماست اجباري و به قول شما زورکي نيست، براي همينه که روزه و حج و خمس و... که همه "واجب ديني" هستند در عين حال اجباري نيستند؛ ...................... اما وقتي نوبت به "قوانين اجتماعي" ميرسه قضيه فرق ميکنه. شما توي هر کشور به قول خودشون آزادي هم که بريد اگه بر خلاف مسير ماشين هاي يک خيابون يکطرفه حرکت کنيد حتما جريمه ميشين! شما حتي توي امريکاي آزاد!! اگه در حال مستي رانندگي کنيد حتما جريمه خواهيد شد،ميدونيد چرا؟ چون قوانين رانندگي، دستوراتي "اجتماعي" هستند و انجام يا عدم انجام اونها به سرنوشت کل جامعه گره خورده، و براي همين کاملا اجباري و به قول شما زورکي! هستند و دقيقا به همين خاطر، اگه شما جلوي يه بيمارستان مرتب بوق بزنيد و پليس شما رو جريمه بکنه و بعد شما داد و فرياد بکنيد که بوق از خودمه، ماشين هم از خودمه،خيابون هم عموميه پس کار پليس خلاف آزادي و حقوق بشره، هيچ کس حق رو به شما نميده؛ چرا؟ چون درسته که اينا مال خودت هستند اما "نتيجه کار" متوجه خودت تنها نيست و اين کار تو، امنيت رواني يه عده بيمار رو که به شدت محتاج سکوت و آرامش هستند مختل ميکنه ................... حالا با اين مثالها بياييم سراغ اسلام: اسلام يک دينه؛ و دين يعني مجموعه اي از "دستورات" براي خوشبختي انسانها. و اسلام به عنوان کاملترين دين، هم خوشبختي فرد رو ميخواد، هم خوشبختي اجتماع رو. براي همين هم دستور فردي داره و هم دستور اجتماعي. همونطور که گفتيم دستورات فردي اسلام کاملا آزادانه و بدون اجبار هستند مانند نماز و روزه و حج و خمس و غيره. اما دستورات اجتماعي، چون مربوط به سرنوشت کل اجتماع هستند اجباري اند و کنترل رعايت کردن اونها توسط مردم، به عهده ي حکومت اسلاميه. براي همينه که شرب خمر -نوشيدن شراب- اگه تو خونه باشه فقط يک گناه فرديه اما اگه تو اجتماع باشه علاوه بر گناه يک جرم هم تلقي ميشه و مجازات داره ....................... و اما حجاب: حفظ "حجاب" يک دستور"اجتماعيه"، چرا؟ چون رعايت يا عدم رعايت اون با سرنوشت جامعه، ارتبط مستقيم داره، و اين چيزي نيست که قابل انکار باشه، حتي انديشمندان غربي هم به اون اذعان دارند. - ر.ک مسأله حجاب، استاد مطهري- در جامعه اي که زنان آن بدون حجاب و با چهره اي آرايش کرده، وارد اجتماع مي شوند، با تحريک مداوم مردان، "آرامش رواني" نيمي از جمعيت جامعه را برهم مي زنند، و در نتيجه يکي از دو حالت زير اتفاق مي افتد: يا مردان آنها با ايمانند که در اين صورت بايد هر روز ناخواسته با صدها منظره محرّک مواجه بشن ولي با کنترل نفس، طوفاني از غرايز تحريک شده ي دروني رو سرکوب کنند و به قول معروف بسوزند و بسازند. و يا مردان آنها بي ايمانند که در نتيجه بدون هيچ قيد و بندي هر وقت تحريک شدند با "تعرّض" به سوژه ي مورد نظر، خودشون رو کامروا مي کنند! ........................ همونطور که مي بيني در هر دو صورت نيمي از افراد جامعه، مورد ظلم واقع مي شوند. در حقيقت اسلام با وجوب حکم حياتي "حجاب" همزمان دو هديه گرانبها به جامعه ي اسلامي مي بخشد: "آرامش رواني" براي مردان، و "امنيت اجتماعي" براي زنان.

    يا الله

    آبجي حجابت رو درست كن !

    بسم رب المهدي

    سلام آبجي ببخشيد كه يهو اومدم تو البته يا الله گفتم .

    فقط خواستم بگم خيلي خوشحالم كه با وبلاگتون آشنا شدم

    اميد وارم حيا و عفت زينبي شما به همه دختران ايران زمين برسه

    ممنون ميشم كه من رو از نظرتون آگاه كنيد .

    سايه پربركت مقام معظم رهبري مستدام باد .

    دلم برا حرمش پرميزنه ...

    + فرزين 

    سلام معذرت مي خوام كه وارد شدم

    خوشحالم كه هنوز كساني مثل شما تو كشورم هستن كه به اسلام ارزش (ارزش واقعي)ميدن. من پسر 19 ساله اي هستم كه نيازم به اسلام وقرآن رو كاملا تو خودم حس ميكنم ولي موانع بيروني نميزارن به دستورات اسلام عمل كنم اگه راه حل براي اين مشكل دارين لطفا بهم بگين .

    لطفا اگه ميشه به اين سوال هم جواب بدين :چرا گفتين كه ورود پسرا به اين سايت ممنوعه؟

       1   2      >