• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : تفاوت اجبار حجاب در ايران و اجبار بي حجابي در غرب
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    +
    تجربه هميشه ثابت کرده زور نتيجه عکس داره! تو فرانسه و کشور هاي غربي که دارن اسلام ستيزي ميکنن روز به روز تعداد مسلمون ها بيشتر ميشه ايران هم که همه چيز رو اجباري کرده روز به روز بي بند و بار تر ميشه و از موازين اسلامي بيشتر فاصله ميگيره. حالا شما هي تحليل کنين و فکر کنين دارين کاري از پيش ميبرين!!!
    پاسخ

    زوري که با بي منطقي و بدون پشتوانه باشه نتيجه عکس ميده. وگرنه کمربند ايمني هم با زور و الزام نتيجه داده.
    + ن 
    هيچکس حق نداره يه مسيحي رو زور کنه که درس نهج البلاغه در دانشگاه پاس کنه!!!!پس من چرا بايد پاس کنم هان تو بگو
    اين رژيم همه چيزش زوره
    پاسخ

    هيچ کس حق نداره يه مسلمونو بخاطر حجابش از مدرسه اخراج کنه ......... هيچکس حق نداره هيچکس حق نداره تحقيق درباره هولوکاست رو ممنوع کنه .............. هيچ کس حق نداره ساخت مسجد و مناره رو ممنوع کنه ............... هيچکس حق نداره به پيروان ديگر اديان توهين کنه ................. هيچکس حق نداره با تبليغات فريبنده از مردم سلب آزادي فکري کنه ............. اما در غرب همه ي اينها انجام ميشه... اين غرب همه چيزش زوره منتها با پنبه سر مي بره تا هيچکي متوجه نشه!
    You Do Select

    سلام

    ممنون از مطالب خوبتون

    به وب ما هم سري بزنيد و اگه مايل به تبادل لينك بوديد خبرم كنيد


    ........... دانشگاه فاطمه .س. .............

    را تقديم همه محبان و خصوصا" دختر خانمهاي دانشجو !و محب و پيرو آن شهيده مظلومه ! مينمايم!
    و مطلب ديگر آنکه در صورت امکان به آرشيو ارديبهشت 88 هم سري بزنيد و در همين رابطه پيام زهرا (س) را مطالعه بفرماييد !

    ......... دانشگاه فاطمه .سص. درس پرواز !! ...........

    دلم ميخواد دختراي خوب من ... به سوي من بيان و با من باشن !!
    به معناي واقعي اسموشون !! نجيب باشن! خانم باشن! زن باشن !!

    دلم ميخواد که قلب هر دختري ... سفيد تر از برگ گل ياس باشه !!
    سيرت او مثل همين صورتش !! زيباتر از قطعه الماس باشه !!!

    دختر فهميده من ميدونه ... کار بزرگ همت عالي ميخواد !!
    پر کشيدن به قله سعادت ... روح قوي و پر وبالي ميخواد !!!

    دلم ميخواد که دختراي نازم !! همتشون بلند باشه هميشه !!!
    پرواز کنند به قله کمالات !! اون که نمي تونه اسير خويشه !!!!!!!!!

    غصه مي خورم هميشه براي ... پرنده اي که پاش ميون بنده !!
    اگر چه آب و دونه داره اما ... بهش ديگه نميشه گفت پرنده !! وووو ...........
    اين يكي از شعراي اقاي تمر تاش هست و ميتونيد براي ديدن بقيه شعرا به وبلاگشون مراجعه كنيد

    www.abbasshahed.blogfa.com
    و در وبلگ من در قسمت پيوندها به گلستان شاهد مراجعه كنيد

    التماس دعا............

    + eddieneed 
    بله بشرطي كه بدحجاب و بي حجاب و با حجاب قبلا تعريف شده باشد و نحوه برخورد اسلامي با هر كدام كاملا مشخص شده باشد (برابر قانون مجلس و با برخوردي قوي و صحيح ) و تحوه برخورد تحت تاثير سلايق شخصي و گروهي قرار نگيردو تمام ابعاد مسئله و ريشه ناهنجاريها را تحت پوشش قرار دهد
    پاسخ

    خدا رو شاكرم كه اصل "برخورد با متخلفان" را مي پذيريد. شرطهايي را هم كه ذكر كرديد بجا و منطقي هستند و بايد مسئولين تمام توانشان را در اجراي حداكثري اونا بكار بگيرند، اما اين نكته رو هم بايد مد نظر داشت كه حكومت آرماني و بدون خطا حكومت مهدوي ست و اگر همه ي ما در كنار هر انتقاد يك پيشنهاد "كارا و به دور از كلي گويي" ارائه دهيم و بجاي زدن زير زانوي دولت، دستش را براي انجام اين كار سخت و ظريف و مهم بگيريم و فراموش نكنيم كه طبق سخن امام خميني "امر به معروف و نهي از منکر از اموري است که برهمه کس واجب است." آنوقت به ياري خدا اين معضل فرهنگي هم حل خواهد شد.
    + eddieneed 
    پاسخ

    عوامل بدحجابي: 1. بازگشت رسوبات فرهنگي دوران طاغوت: قرآن در اين باره مي فرمايد :"وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى" يعني مانند روزگار جاهليت اول زينتهاى خود را آشكار مكنيد. کلمه ي "جاهليت الاولي" به ما آگاهي مي دهد که يک جاهليت دومي هم داريم. اين رسوبات فکري به طور ناخودآگاه در مردم وجود دارد چرا که مدتي با فرهنگ جاهلي و طاغوتي خو گرفته اند. و در صورت عدم خودسازي دوباره سر بر ميارند. ......................... 2. وظيفه نشناسي والدين: متاسفانه بسياري از پدر و مادرهاي امروزي هيچ توجهي به ملاک ها و روش هاي تربيتي ندارند و اصولا هيچ زحمت و رنجي رو براي تربيت فرزندانشان متحمل نمي شوند و با اين بهانه که ميخواهيم فرزندمان آزاد باشد شانه از زير مسؤليت ها خالي مي کنند. مصداق: مادران باحجاب و دختران بي حجاب که دوش به دوش هم در خيابان ها راه مي روند! ........................ 3. تهاجم فرهنگي غرب: ما عادت کرده ايم که در تمام مسائل و مشکلات پيش آمده در جامعه، فقط يقه ي دولت و نظام را بچسبيم و همه ي تقصير ها را گردن او بندازيم. ........ و حال اگر کمي منصفانه بينديشيم خواهيم ديد نقش تهاجم فرهنگي و بودجه هاي نجومي غرب براي استحاله فرهنگي جوانان بسيار برجسته و قابل تامل است. ................................ 4. بي تفاوتي مردم: در روايتي از امام علي عليه السلام داريم «امر به معروف و نهي از منکر را ترک نکنيد؛ زيرا در آن صورت، اشرار و ستمگران بر شما مسلط خواهند شد. آن گاه هرچه دعا کنيد، دعاي شما مستجاب نخواهد شد.» امام خميني در ايباره مي فرمايد: :«امر به معروف و نهي از منکر از اموري است که برهمه کس واجب است. يک چيزي نيست که بر يکي واجب باشد و بر ديگري نه. همه ما مکلفيم (که) همان طور که مکلّفيم خودمان را حفظ کنيم و خارج کنيم از ظلمت به نور، مکلف هستيم ديگران را همين طور دعوت کنيم.... اگر انسان ديد معصيت خدا مي شود، بايد جلوش را بگيرد. نگذاريد معصيت خدا بشود.» ....... آري اگر مردم مخصوصا مذهبي ها از همان سالهاي اول رواج بدحجابي، به وظيه خود - نهي از منکر ساده لساني - عمل مي کردند الان به چه کنم چه کنم نمي افتاديم. ........................... 5. عدم فرهنگ سازي مسئولان: توضيح نميدم چون به اندازه کافي همه اين موضوع را توضيح مي دهند! و بقيه موارد را ناديده مي گيرند. ....................... راه حل: هم کار سلبي، هم کار ايجابي. هم برخورد با متخلفين، هم کار فرهنگي.اينها دو بال يک پرنده هستند که هيچکدام به تنهايي نمي توانند ما را به پرواز برسانند. و کساني که با کار سلبي مخالفند را ارجاع ميدم به سخنان اخير مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي: "بايد در مقابل کج روي و عمل مفسدانه فردي، اجتماعي، و سياسي بطور قاطع برخورد شود. در برخورد با برخي افراد که تعمداً يا از روي بي توجهي چهره جامعه را از لحاظ ديني، نجابت و عفاف خارج مي کنند نيز بايد برخوردي قوي و صحيح انجام شود."
    آفرين، عالي بود. محکم و مستدل.

    با "مؤمنات بدحجاب!؟" آپم. لطفاً کمک کنيد.
    خدا قوت
    از وبلاگت ممنون
    همينطور ادامه بدين

    + eddieneed 

    چي بگم والا اصلشو مي ذارم ميگيد برو كليك كن كليك ميكنيم ميگيد دقت نكردي دقت كنم ميگيد كامل نديدي بگم همون كه شما ميگيد قبوله!

    + eddieneed 

    در لغت نامه مورد اشاره شما زرتشت و زردشت را ديدم :

    زردشت :پسر آذرباد مهرسپندان موبد بزرگ اوايل عهد ساساني که طبق روايت نسب وي به نه واسطه به زرتشت پيامبر مي رسد

    زرتشت :زرتشت . [زَ ت ُ ] (اِ) آفريده ? اول . || نفس کل . || نفس ناطقه . || عقل فلک عطارد. || عقل فعال . || رب النوع انسان . || راست

    اشو زرتشت:اَشو زرتُشت. نام پيامبر ايراني و بنيانگذار دين زرتشتي يا مزديسنا (رجوع شود به «زردشت»). واژ? «اَشو»، به معاني «بهشتي»، «پاک» و «مقدّس»

    با هم فرق ميكنند! و به يك اندازه معمول نيستند

    پاسخ

    اي بابا! مطمئني داري راست ميگي!!! مطمئني براي واژه "زردشت" از نتايج به دست اومده، گزينه ي اولي و اصلي رو ناديده نگرفتي؟!!!! برو يه بار ديگه رو اولي! کليک کن و کامل بخونش، مخصوصا چند خط مونده به آخر که گفته " و معمول تر از همه زردشت و زرتشت است". ........................ و يا همين "زرتشت" که زحمت کشيدي و لينکشو برام گذاشتي، يه لطف ميکردي و اول خودت روش کليک ميکردي تا ببيني آخر خط گفته رجوع شود به زردشت!!!! ...................... و يا همين "اشو زردشت" که بازم زحمت انتقالش رو کشيدين! لااقل يه نگاهي همين الان به متن داخل پرانتزش بندازين!!
    + eddieneed 

    استاد:

    بحث الزام ديني نيست كه شما راجع به اون بحث مي كنين الزام قانوني است كه در كشورها مشكل سازه !

    ما رو با مقالتون گذاشتين سر كار

    بحث متنتون با سرتيترتون نميخونه

    ضمنا زرتشتيان درسته نه زردشتيان

    تيترتون با متن و محتوا و سر تيتر نميخ.نه
    پاسخ

    اگه کسي بخواد هرجور هم شده انتقاد کنه، نتيجه همين ميشه ديگه!! نصفه و نيمه ميخونه و مياد به اشکال تراشي! .................. بهت توصيه ميکنم يه بار ديگه ولي اينبار به دقت مطلب رو بخوني تا شبهات ذهنت برطرف بشه، اونوقت اگه بازهم مشکلي بود در خدمتم. ..................... درضمن زردشت و زرتشت، هر دو در زبان فارسي به يک اندازه معمول هستند! براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به اين آدرس مراجعه کنيد: www.loghatnaameh.com