• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : نتيجه منطقي نفي حجاب
  • نظرات : 1 خصوصي ، 18 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    دمت گرم
    محشر بود مطالبت
    + بنده خدا 

    سلام.1-من يک پسرم مطالب و وبلاگ شمارو خيلي دوست دارم اما نميدونم چرا گفتيد ورودپسرا ممنوع.2-بعضي از خانومها ميگن چيکارحجاب ما داريد به آقايون بگيد نگاه نکنند.که بايد در جواب بگم بله حق با شماست آفايون نبايد نگاه کنند.اما وقتي شخصي روزه گرفته قاعدتا حق خوردن چيزي نداره و اگه بخوره روزه او باطله ولي آيا ما به زعم اينکه ايشون روزه هستند و حق خوردن ندارن ما ميتونيم جلوي چشمش بهترين خوراکيهارو بخوريمآيا اين کار معده اونو تحريک نميکنه؟ و شخص با ديدن اون خوراکي حلال که فعلا از اون محرومه اذيت نميشه


    سلام به شما تبريک ميگم مطالب بسيار زيبايي نوشتي شما با اين مطالب به خيلي از سوالات من پاسخ دادي به اميد روزي که همه مسلمين حجاب رو رعايت کنن

    + a&i 

    فکر مي کني شهوت ففط بد حجابيه .؟ نه اقا

    مردم هر وقت ديدن که واقعا ازادن ازادم فکر ميکنن و بعد يه مدت هر کسي راه درست خودشو انتخاب ميکنه . مگه پيامبرمون با زور نهي از منکر و امر به معروف ميکرد . ؟

    + حبيبه 
    بحثهايي كه در زير اومده بيشتر كل كله. حرفت 50% قبول. اما يادت نره توي قرآن آيه 30 سوره نور اول به مردان گفته شده كه يغضّوا من ابصارهم (به مردان مومن بگو چشمهايشان را فروبندند) بعد توي آيه بعد گفته: و زنان خودشان را بپوشانند. فكر كنم يكي از مسائلي كه اصلا بهش توجه نميشه اينه.
    + eddieneed 
    خدايا چگونه شكر تو را بجا آورم كه صاحب اين وبلاگ بالاخره نظر يه كسي رو قبول كرد
    + eddieneed 
    پاسخ

    موافقم موافق! ما مخلص آيت الله مكارم هستيم در بس!
    + شيما 
    تا کي ميخواين يه ذره هم فکر نکني؟ تا کي هر چي تو مخت مي کننو قبول مي کني بدون ذره اي تفکر؟ تا کي مثل کبک سرتو کردي تو برف؟
    يا خيلي سطحي و نادوني يا اينکه واقعا عقلت قد يه گنجيشکه
    پاسخ

    چرا اسمت رو عوض مي كني؟! چطور هنوز نميدوني كه از روي آي پيت معلومه كه نظر قبلي هم از خودته؟!! ............................ در ضمن چرا اينقدر عصباني شدي؟!!!!! شما كه خيلي ادعاي تفكر داري بهتر نبود به جاي توهين هاي پي در پي، با "دليل هاي منطقي" حرف منو رد مي کردين؟!
    + مريم 
    برو گمشو عوضي با اين نظرات گهت.
    خيلي کوتاه فکري.
    پاسخ

    جالبه! از لحاظ منطقي چيزي برا گفتن ندارين ميرين رو كانال فحش!
    + eddieneed 

    خواهر با توجه به اينكه لايحه امر به معروف و نهي از منكر تو مجلس مطرحه خواهشا شما كوتاه بيا

    اينم خبرش

    http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=1087887

    + eddieneed 

    خواهر ! بيا و با ما همراه شو !

    اصلا من بحث معصوميت كردم !

    ضمنا تا شما تا آگاهي به چيزي نداشته باشي چطور اونو نهي ميكني

    پاسخ

    يا منظور منو نگرفتي يا خودتو به نگرفتن زدي! ............ من ميگم اون چيزي رو كه بلديم هم عمل كنيم و هم تبليغ. و اون چيزي رو كه نمي دونيم بريم ياد بگيريم . اين ميشه معناي خودسازي و امر به معروف و نهي از منكر به صورت توأمان.
    + eddieneed 

    . ولي اگه واقعاً و راستکي گفته باشي، بدون که اينجوريا هم نيست. خودت رو دست کم نگير. تو خليفه خدا روي زمين هستي (آيه 30 سوره بقره) . امام علي عليه السلام خطاب به تو، به خود تو مي فرمايد: آيا گمان مي کني که موجود کوچکي هستي و حال آنکه جهاني بزرگ در تو خلاصه شده است. ...

    حضرت علي خودشون از كسايي ضربه خوردند كه خوارج اسمشون بود و نماز شبشون قطع نميشد و تو قنوت سوره بقره ميخوندن تازه حضرت علي رو ميخواستن با امر به معروف و نهي از منكر هدايت كنن! پس به اين سادگيها هم نيست ! من كه جرات نهي از منكر و امر به معروف رو ندارم تا اول خودمو درست نكنم ،حداقل فهم و شعورم تو اين مسائل از خيليها كمتره

    پاسخ

    ببين داداش! اگه قرار باشه بخاطر اينكه خوارج اهل فلان عبادت بودند پس ما اون عبادت رو ترك كنيم بايد قيد نماز و روزه و حج رو هم بزنيم! و پر واضحه كه چنين استدلالي كاملا اشتباهه. راستي شما با ديدن يه دكتر بداخلاق، فتوا به حرام بودن طبابت ميدين!؟ .................................. در ضمن خودسازي و امر به معروف مي توانند توأمان و در عرض هم صورت بگيرند و اگه قرار بود همه اول تمام عيبهاشون رو رفع كنند بعد تازه شروع به امر و نهي كنند بديهي است كه هيچگاه اين "فريضه ي واجب" اجرا نخواهد شد چون تعداد انسانهاي معصوم فقط چهارده نفره.
    + eddieneed 

    سوم: نشستي کنار گود و هي ميگي لنگش کن! بسم الله... تو هم بيا وسط، و جزء پيشتازان و فرهنگسازان اصلاحگري باش: هم امر به معروف کن ، هم به معروف عمل کن. هم نهي از منکر کن هم تارک منکر شو. تا ديگران هم ببينند و ياد بگيرند!

    استاد ما در مقابل شما پشيزي نيستيم و فقط اگر بتوانيم تلمذميكنيم

    يعني اصلا هنوز به اون درجه نرسيديم كه همچين ادعاي بزرگي كنيم

    پاسخ

    اگه به حرفاي من اعتقادي نداري و اين چيزايي که گفتي "طنز" و "تعارفات" هستند که هيچي! ........................ ولي اگه واقعاً و راستکي گفته باشي، بدون که اينجوريا هم نيست. خودت رو دست کم نگير. تو خليفه خدا روي زمين هستي (آيه 30 سوره بقره) . امام علي عليه السلام خطاب به تو، به خود تو مي فرمايد: آيا گمان مي کني که موجود کوچکي هستي و حال آنکه جهاني بزرگ در تو خلاصه شده است. ...
    سلام بر مجهول الهويه
    پاسخ

    عليك السلام!
    + eddieneed 

    ضمن احترام به شما و ذكر اين نكته كه روي سخن من به شما نيست

    قابل توجه اين مطلب است كه متاسفانه امروزه كساني امر به معروف و نهي از منکر ميكنند كه هنوز خود را از پلشتي ها و ناپاكيها و اخلاق بد و زشت پاك نكرده اند اما ديگران را نصيحت ميكنند و داد سخن ميدهند و مشكل از همين جاست كه آغاز ميشود و امر به معروف و نهي از منکر بي اثر!جالب تراينكه آنها حتي بجاي مردم هم فكر مي كنندو تئوري مي دهند كه مردم چه كاري بكنند يا انجام ندهندو بعد بر همان اساس فرضيات ذهني خود آنها را محكوم ميكنند!

    پاسخ

    كاش بجاي جمله "كساني امر به معروف و نهي از منكر مي كنند" مي گفتيد بعضي از كساني كه..." و همه را متهم نمي كرديد كه اين گناهي بسيار بزرگه، چون افراد زيادي رو ميشناسم که اهل امر به معروف هستند و واقعاً، انسانهاي پاک و خودساخته اي هستند. ......................... دوم اينکه کاملا درسته که امر به معروف و نهي از منکر با "عمل کردن" خود آمر و ناهي، تاثير گذار تره. اما اين حديث هم نبايد فراموش بشه که امام باقر عليه السلام فرمود: "سخن طيب و پاکيزه را از هر که گفت بگيريد، اگر چه او خود، بدان عمل نکند". ..................... سوم: نشستي کنار گود و هي ميگي لنگش کن! بسم الله... تو هم بيا وسط، و جزء پيشتازان و فرهنگسازان اصلاحگري باش: هم امر به معروف کن ، هم به معروف عمل کن. هم نهي از منکر کن هم تارک منکر شو. تا ديگران هم ببينند و ياد بگيرند!
       1   2      >