• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : طرح / زن ورزشکار قهرمان ايراني
  • نظرات : 33 خصوصي ، 32 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    راستي وبلاگ خوبي داريد دعوتتون ميکنم يه سر هم بزنيد به وبلاگ من

    خوشحال مي شم با شما تبادل لينک کنم


    سلام

    تبريک مي گم اين افتخارآفريني هارو

    يقينا اين حضور تاثير زيادي تو جامعه جهاني داره هرچند به بعضي از اين دوستان نميشد گفت محجبه!!!!!!!!!!. اميدوارم به خواست خدا ادامه داشته باشه اين حضور.

    عجيبه!!!!!!!!

    خيلي خيلي عجيبه که گاهي ماها سر چيزايي بحث ميکنيم که ازشون چيز زيادي نمي دونيم.

    ببخشيد مدير وبلاگ با اجازه شما به عنوان يک نظر فقط بايد بگم ظاهرا آقاداوود نگرشي که اسلام نسبت به انسان داره و از قرآن برمياد رو خوب نمي شناسن.

    آقا داوود

    تعريف قرآن از خدا و انسان و اسلام ظاهرا تو ذهن شما ننشسته بهتر نيست اول اين واژه هارو يکبار ديگه از نظر قرآن بازخواني کنيد شايد يه چيزهاييشو فراموش کرديد. چيزهاي ديگه اي هم هست که بايد تعريفشون مشخص بشه مثل آزادي بيان، مقدس، کاخ، ...

    اين راهکار پله اي که مدير وبلاگ درنظرگرفته به نظر بد نميرسه اميدوارم به نتيجه خوبي ختم بشه


    سلام وبلاگ خيلي خوبومفيدي داري

    موفق باشي

    قابل توجه "داوود"

    همونطور که قبلا هم گفتم وقتم رو از سر راه نه اووردم که بخوام با سر و کله زدن با آدم متعصب و البته علاف و بيکاري مثل تو هدرش بدم.

    حرفايي که ميزني همش تو خالي و جار و جنجاله. امثال شما ها فقط با هوچي گري ميتونيد خودي نشون بديد وگر نه دعوتم رو مبني بر مباحثه ي منظم و مرحله به مرحله رد نمي کردي.

    چيکار کنيم؟ مياي مباحثه منظم و منطقي يا با هم خداحافظي کنيم؟!

    اگه مياي منتظر جواب سوالم (درباره وجود خدا) هستم و گر نه باي!

    + داود 

    خانم کوچولو اولا اونها مقاله نبود و حرفهاي خودم بود ولي قبلن نوشته بودم و اينجا بعله کپيشون کردم.همش هم مرتبط به هم و به حجاب اجباري حکومت مربوط ميشد و هيچگونه توهيني هم توش نبود ولي گويا حقايقش خيلي دندان شکن و تلخ بود که موجب سانسور شدنشون شد.

    بعد ميگند "نظام مقدس" و حومه جوابي براي منتقدان و مخالفانشون و آنهايي که حرفي براي گفتن دارند، ندارند.

    اينهمه انواع و اقسام جواب دارند و ميدند بعد شما ميگيد جواب نميدند؟ جوابهاشون خيلي هم دان شکن و محکمند.يه چند نمونه از جوابهاشون رو خدمتتون ميگيم. چماق،باتوم،زندان، شکنجه، لغو امتياز،و در فضاي مجازي هم سانسور و فيلترينگ و براي شبکه هاي ماهواره اي هم پارازيت.

    مرسي بابت سانسور، ببخشيد بابت جواب محکمتون. آخ دندونم اين جواب بود يا مشت بود.


    پاسخ

    اگر اهل سانسور بودم مثل خيلي از سايت ها و وبلاگ ها ، کامنت ها بايد بعد از تاييد نمايش داده ميشد در صورتي که مي بيني اينطور نيست. و يا اينکه تمام کامنت هاتو حذف مي کردم نه فقط نوشته هاي کپي شده رو. .................... دوم: همين چند خط يادداشتت پره از تمسخر و افترا. اونوقت ميگي من اهل توهين نيستم. دم خروس رو باور کنيم يا... .................. سوم: نه سانسور و فيلترينگ مخصوص ايرانه و نه باتوم و زندان ............... مثال براي سانسور: بعد از جريان رسوايي دادگاه آلماني در قضيه ي مروة الشربيني معروف به "شهيده ي حجاب" به ناگاه عکس اين شهيده از فهرست جستجوگر "گوگل" حذف شد! ............ به قول شهيد آويني: "آزادي هم چماقي است كه براي سر ما ساخته اند، اگر نه هر گاه كه منافع ابو الهول در خطر افتد، حكم سانسور اخبار در سراسر امپراتوري ارتباطات به اجرا درمي آيد" ................... مثالي براي فيلترينگ: چين کمونيست اگه نگيم رتبه ي اول رو در فيلترينگ سايت هاي مستهجن داره ولي شکي نيست که جزء سه کشور برتر در اين زمينه است و اين موضوع چيزي نيس که قابل انکار باشه. و يا همين عربستاني که اين همه ازش دفاع مي کني! ..................... مثالي براي باتوم و زندان: همين امروز، در انگلستان آزاد! دانشجوياني که در اعتراض به سه برابر شدن شهريه دانشگاه ها تجمع کرده بودند مورد ملاطفت! پليس قرار گرفتند. البته اميدوارم که اين خبر داغ رو شنيده باشي و منابع خبري که ازشون استفاده مي کني اين خبر رو سانسور نکرده باشند!!! ................. چهارم: راستي چرا به سوالم جواب ندادي؟؟ ظاهرا بد جوري زدم به هدف! يه بار ديگه مي پرسم: بدون نياز به هيچ توضيح اضافي لطفا جواب بده: آيا به وجود خدا اعتقاد داري يا نه؟ اگه آره چند در صد؟


    قابل توجه "داوود"

    اولا: اينکه مياي تند و تند قسمت هاي مختلف يک يا چند مقاله رو به عنوان کامنت بچسبوني که نشد هنر!!

    دوم: کامنت هايي رو که شامل موضوع بالا (مقاله هاي آماده) ميشن حذف کردم چون اولا خارج از مسير بحث بودند، ثانياً حاوي جملات توهيني بودند. ثالثاً شامل موضوعات جسته و گريخته اي بود که پر بود از تناقض گويي. مثلاً يه جا به احکام اسلام طعنه ميزني، يه جا ديگه ازش دفاع مي کني و اونو فقط ابزاري براي نظام مي دوني و غيره.

    بنابراين اگه طالب بحث کردني، بيا مرحله به مرحله جلو بريم تا بدونيم از اين همه فک زدن! چي ميخواد عايدمون بشه و به عبارتي هدف نهايي مون از همين ابتدا مشخص بشه که در مسير بحث به بيراهه نريم و وقتمون الکي هدر نره؛ و گر نه برو داداش، برو خدا روزيتو يه جا ديگه بده.

    سوم: در صورت پذيرفتن پيشنهاد بالا، به عنوان مرحله اول و بدون نياز به هيچ توضيح اضافي لطفا جواب بده: آيا به وجود خدا اعتقاد داري يا نه؟ اگه آره چند در صد؟

    + داود 

    تا کي ميخوايد با اين افکار زن مفسده بينتان به ميلياردها زن مسلمان وغير مسمان که نميخواند خودشون رو در پارچه مدفن کنند توهين کنيد؟به جاي اين بريد مقامات نظام مقدستون رو امر به معرف کنيد تا اينقدر به مردم ستم روا ندارند. آبروي ايران و ايراني رو در دنيا بردند . اين افکار بيهوده شما چه سودي براي اين مملکت داشته؟ چه جايگاهي در دنيا داره؟ ممالک مسلمان دنيا علما و اسلام شناس ندارد که حجاب در اونها آزاد هست و براي زنانشون حق انتخاب قائلند؟ اين حکومت شيعي شما که معجوني از اجبار و ظلم و تضييع حق و سرکوب و شکنجه و زندان و گلوله و دروغ و حماقت و استبداد و سلب آزاديهاي حقه مردم از جمله آزادي بيان هست چه افتخاري داره که اينجور بهش ميباليد؟اين چيزا افتخار داره؟ جز ضرر چه عايد مملکت کرديد؟ البته حجاب زورکي حکومت ابزار ساز از دين و زن از حق نگذريم فوايدي(!) هم داشته


    + داود 

    "چون حاکمش نه از جنس حاکمان عياش دروغگوي کاخ نشين ديگر کشورها"

    خانم جان عياش اگه نباشه دروغگو هم نيست؟

    "در ايران آزادي بيان کامل وجود دارد دشمنان ميگويند وجود ندارند خب بگند مردم ما که باور نميکنند"(خامنه اي)

    "مردم در انتخابات به نظام راي دادند"(خامنه اي)

    اون رييس مزدور منتصبش که ديگه مجسمه دروغ هست.

    خانم جان مگر يه کاخ و زندگي کردن در اون چقدر هزينه ميبره؟ هزينه به بار سفر مقامات عظما و سفلاي حکومت و تشريفات و استقبالهاي نمايشي و ساختگي اي که براشون ميشه و زلم زيمبو هايي که با هزينه ميلياردي در اون شهرها آويزون ميشه هم نميشه. به اندازه پولي که به اينور و اونور صادر ميشه هم نميشه. خانم جان مردم دلشان ميخواهد که سرانشان در کاخي مجلل زندگي کنند ولي افکارشان هم همچون همان کاخ روشن باشد چون در اونصورت مردم هم زندگي کاخ نينانه اي خواهند داشت. اينکه طرف توي کوخ زندگي کنه چه فايده اي براي مردم داره؟ مهم توانايي اداره مملکت هست.

    خب اين نظام شما با اين توصيفات شگفتي که ازش کرديد چه گلي به سر مردم ايران و جهان زده؟توي دنياي شعر و شعار زندگي نکنيد بلکه واقع بين باشد.

    خانم جان من منظورم اين بود که اين بانوان گرامي براي رسيدن به اين مدالها قسمت زيادي از شئونات اسلامي مورد نظر شما مخصوصن در رفتار رو کنار گذاشتند. در پوشش هم البته بسيار لاغرتر از پوشش يک محجبه کامل بودند تا تونستند در اون مسابقات شرکت کنند و گرنه اگر ميخواستند يک محجبه کامل و کاملن محجبه از نظر رفتار و پوشش باشند،که کاري از پيش نميبردند.

    + داود 

    نه بابا کاسه داغتر از آش "نظام مقدس" شماست که وقتي کشورهاي عربي تماموشن بدون استثنا بطور رسمي حجاب رو کنار گذاشتند و تاکيدي روش نميکنند،حکومت شما تقلاي مستاصلانه و بيهوده اي در اين مورد ميکنه. بعله کانال ماهواره اي کشور عربي اردن رو ميديدم که پادشاهش به مشهورترين زن خوانندش هليکوپتر شخصيش رو ميداد تا بره آهنگش رو بسازه(در کشور زير سيطره حکومت زن تمامن مفسده بين شما صداي زن هم جزو کمربند به پايينش محسوب ميشه و قدغن)،کانال ورزشي کشور عربي امارات شناي زنان رو نشون ميداد ولي بوق "نظام مقدس" زنان مدال آور خودمون رو که به زور حتي پارچه پيچشون هم کرده بودند رو هم سانسور ميکنه. و تمامي شبکه هاي کشورهاي عربي. ولي کشور ايران انن مهد تمدن با افتادن زير سيطره "نظام مقدس ِ زن نواز(!)" و زن نوازان ِ (!) نظام مقدس"،سير قهقرايي پيمود و زنانش رو به اجبار پارچه پيچ ميکند چون به اندازه اون زن عرب هم براي زن ايراني شعور و حق انتخاب و آزادي قائل نيست و اون رو محکوم به اجبار و سلب آزادي ميداند.

    فرمودي اين نظام مقدسه چون محصول صدها هزار شهيده. آره خانم جان صدها هزار شهيدي که اکثريتشون بي دليل بعد از فتح خرمشهر که جنگ ميتوانست تمام شود و غرامت هم به ايران پرداخته شود به دليل اينکه سردمداران "نظام مقدس" اصرار بر افکار عجيب و غريب فتح کربلا و قدس و بعدش هم احتمالن دنيا رو داشتند ميتونستند کشته نشند ولي شدند. و البته شهيداني که زورکي به قول خودشون شهيدشون کردند." يک برادر دوقلو را به جاي ديگري آورده اند و من اعدامش کرده ام ، اينکه نکته مهمي نيست يا مثلا يک گروه بودند که آخر سال ?? فکر مي کنم دستگير کردند که اساسا اسلامي بودند ، اما خب به ما گفتند که اينها مارکسيست هستند و من بدون فوت وقت از دم تيغ گذراندمشان. بعد هم اعلام کرديم اينان در صف شهداي انقلاب هستند و حقيقتا هم دروغ نگفتيم"(خلخالي)


    پاسخ

    تمام کامنت بالا در اين سه جمله خلاصه ميشه: يک: چون کشورهاي عربي بي خيال حجاب شدند ما هم بايد از اونا پيروي کنيم! دو: شهيدان دفاع مقدس، چندان هم شهيد نيستند!! بلکه قربانيان فريب خورده اي بودند که جوگير شده بودند!! سه: جمله اي منسوب و البته بدون سند از مرحوم خلخالي. ...............................................و اما جواب: اولا: کشورهاي عربي نماد اسلام نيستند که اونا بشن "آش" و ما بشيم "کاسه ي داغتر". هر چقدر که اونا از اسلام ، سهم دارند کشورهاي ديگه هم دارند. اسلام ربطي به عرب و عجم نداره که عربها بشن نماينده ي اسلام و ما بشيم تابع. ما احکاممون رو از کتاب خدا و سيره ي معصومين مي گيريم نه از حاکماني که دنباله رو و وارثان امثال معاويه و هارون و مآمون هستند............ در ضمن، لطفا ما رو با مردم عرب مقايسه نکن که اين مردم از نسل همان پيمان شکناني هستند که خون به دل ائمه ي اطهار کردند. ما حکم حجاب را از صريح قرآن و احاديث گرفته ايم نه از يه مشت مردم رفاه طلب ترسوي امير نشين. ................................... دوم: بعد از فتح خرمشهر که يک پيروزي بسيار بزرگ و استراتژيک براي ما و يک شکست مفتضحانه براي ارتش تا بن دندان مسلح عراق بود، چنان لرزه بر ارکان حکومت مزدور بعث افتاد که زود اربابان مستکبرشون دست به کار شدند و با علم کردن "پرچم آتش بس" خواستند اين بار از طريق سياسي به ما ضربه وارد کنند؛ که با درايت امام و سلحشوري رزمندگان اسلام در اين زمينه هم شکست خوردند. در اون شرايط، هيچ تضميني نبود که "آتش بس" به "صلح" منجر بشه. چون با توجه به روحيه ي سرکشي و غرور صدام اصلا بعيد نبود که پس از زمين گذاشتن سلاح توسط نيروهاي ما ، دوباره عراق دست به يک حمله ي همه جانبه کنه. ................... در ضمن، چطور ما مي تونستيم آتش بس رو بپذيريم در حالي که هنوز بيش از 1200 کيلومتر مربع از خاکمون در چنگال بعثي ها بود و صدام هم به هيچ وجه زير بار پس دادن اونا نمي رفت؟ جالبه امثال شماها اين همه وطن وطن و ايران ايران مي کنيد اونوقت يک هزارم شهدا ، غيرت ايراني نداريد. ..................... سوم: در مورد متن منتسب به خلخالي هم بايد بگم که اولا متن بدون سند به درد جرز لاي ديوار ميخوره! ثانياً خلخالي معصوم نبوده و مثل هرکسي اشتباهاتي ممکنه داشته باشه. ثالثاً اعدام هاي انقلابي خلخالي بدجوري براي امريکايي ها و سلطنت طلبا شاخ شده بود براي همين ، اين همه توهين و افترا به او اصلا چيز عجيبي نيست.
    + داود 

    اول که اين حجابي که شما ازش دم ميزيد حجاب کامل اسلامي همراه با رعايت شئونات اسلامي نيست. شما براي اينکه بتونيد از حجاب دفاع کنيد اون رو لاغرش ميکنيد و يک شير بي يال و اشکم ازش ميسازيد تا بگيد محدوديت آفرين نيست(!)

    اگر اين زنان ميخواستند شئونات اسلامي مورد نظر حضرات رو برآورده کنند که به جاي مدال انداختن بر گردن بايد خودشون رو در پارچه مدفون و در پستو مخفي ميکردند

    بعد اينکه همونطور که اون کامنتر هم گفت اينها حجابي زورکي بر سر دارند و اين اجبار حکومت حتي خارج از مرزها هم گريبانگيرشون هست. به راستي چرا فقط زنان ايران بين تمام کشورهاي حتي مسلمان بايستي حق آزادي پوشش ازشون تضييع و سلب بشه و لياقتشون رو اجبار و چماق و زور بدونند؟ پاسخش رو بايد "نظام مقدس" زن نواز که در توهين به زنان ايراني يد طولايي دارد بدند.

    اگر حجاب زورکي در کار نبود زنان ما به جاي اينکه در 4-5 تا رشته شرکت کنند در تماي رشته ها شرکت ميکردند و مسلمن مدالهاي بيشتري مياوردند.

    شما و "نظام مقدستان" همچين به قول خودتان "حجاب اسلامي" رو کنار اين زنان ميگذاريد که انگار اينها رفتند حجابشون رو نشون بدند. نه خير اينها رفتند مسابقه اي بدند ولي يه روسري هم روي سرشون اجبارن انداختند تا بتونند در اين مسابقات شرکت اکنند و با مزاحمت و کارشکني "نظام مقدس فضول در امور بانوان" مواجه نشند


    پاسخ

    مي بينم آقا داوود! کاسه ي داغتر از آش شدي! اونا حجاب دارند و به حجابشون هم افتخار مي کنند (سند: لينک کامنت پاييني) اونوقت شما نق مي زني؟؟ خوبه زن نيستي و گر نه... .............. دوم: همونطور که بارها ذکر کردي، (به کوري چشم تمام حسودان و بدخواهان) نظام ما "مقدسه". آره! مقدسه، چون بر خاسته و امضا شده با خون پاک صدها هزار شهيده. مقدسه، چون تنها نظام "شيعي" در سراسر اين کره ي خاکيه. مقدسه، چون حاکمش نه از جنس حاکمان عياش دروغگوي کاخ نشين ديگر کشورها، بلکه از نسل پاک ائمه ي اطهار(ع) و شخصيتي باتقوا، زيرک و ساده زيست و در يک کلام، نايب عام امام زمانه. ................ سوم: همه حتي مخالفين حجاب، حتي بچه هاي کوچيک چند ساله هم مي دونند که "حجاب فقط براي بيرون از منزله" پس به خودي خود، اين حرفت که ميگي "بايد خودشون رو در پارچه مدفون و در پستو مخفي ميکردند" رد ميشه، چون اگر حجاب فقط براي "حضور در اجتماع" واجبه و از طرفي خيلي روي حجاب تاکيد ميشه، پس ميشه گفت در اسلام خيلي روي حضور در اجتماع بانوان تاکيد ميشه، اما حضوري پاک و سالم. ............. چهارم: اينکه به خاطر حکم قرآني حجاب، از شرکت در بعضي از رشته هاي بانوان معذوريم و از سعادت کسب بعضي از مدالها محروم! نه تنها باعث ناراحتي نيست بلکه باعث خوشحالي هم هست. خوشحاليم که به خاطر چند مثقال طلاي ناقابل، دينمون را به دنياي فاني نفروخته ايم و از امتحان الهي سربلند بيرون اومده ايم.
    + eddieneed 
    پاسخ

    بعضي ها مثل "مگس" مي مونند هميشه ميچرخن و مي چرخن تا يه پلشتي ببينند و روي اون بشينن. کاش اين سايت محترم و البته شما از اين مصاحبه ي يک صفحه اي، روي قسمت هاي بهتر و مهمتري زوم مي کرديد. مثلاً: "عالي بود و حس خيلي خوبي داشتم که توانستم به عنوان اولين بانوي محجبه ايراني پرچم پر افتخار ايران را در سالن بازيها به اهتزاز در آورم"
    يا اينکه: "اوج آرزو هاي خديجه آزادپور کجاست؟ ــ رسيدن به سکوي ايمان و تقوا"
    + eddieneed 

    مدير محترم وبلاگ

    صادقانه شما چند دقيقه /ساعت در روز ورزش ميکنين؟

    گل ، با از دست دادن همه گلبرگ هايش

    تازه ميوه را پيدا ميكند ...!

    مشاوره سنگ صبور سعا

    بما سري بزن لطفا بروزم

    سلام بر وبلاگ ورود پسرا ممنوع

    وبلاگ بسيار خوبي داريد استفاده كردم اگر مايل به تبادل لينك هستيد خوشحال مي‌شم خبر بدهيد با تشكر از مدير وبلاگ پسرا ممنوع

    + صالح 

    اين دختر با اين حجاب کامل خيلي جذاب تر از مانکن هاي لختي که بوي تعفن ميدند به نظر مي رسه.


     <      1   2   3      >