• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : محجبه ها زنترند!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + soha 
    mantegh hatman to arab dust dari?!!! manteghet faghat 4ta hadise ke male 1400sale pishe! khosh be hale manteghe to!!! laaghal amnteghe man manteghe se chaharome donyas na 4ta keshvar badbakht mese iran ke oftade be dase araba va afghanestan/...har keshvari ke bebini poshesh ye chize shakhsie na inke hokomat mardomo vadare be poshesh kone mese iran kharab shode!!!!!
    nazaramam vase to gozashtam mikhay pak kon mikhay nakon...mohem khodeti!!!!!
    پاسخ

    خوبه که يک قدم پيشرفت کردي و بجاي توهين حرفاتو زدي. اما هنوز تو کجا، منطق کجا! ....................... اولا : بي انصاف کجا من فقط از احاديث استفاده مي کنم. خداييش، توي اين مطلب، تو حديثي مي بيني؟؟ بلکه دو تا دليل کاملا روانشناسي و منطقي آوردم. ........................... دوم: آدم هاي منفعل و بدون تفکر، نگاه مي کنند ببيند اکثر مردم به چه راهي ميرن اينا هم سرشونو ميندازن پايين و به همون راه ميرن (منطق سه چهارم... )، به قول معروف شنا کردن در مسير جهت آب که نشد هنر. اما آدماي فعال و فکور، خودشون فکر مي کنند و هر چيزي رو که بهتره برمي گزينند حتي اگه تمام مردم، چيزي ديگه بگن. گاليله نگفت چون اکثر مردم ميگن خورشيد دور زمين ميچرخه پس حتما منطق درست همينه! بلکه نشست و فکر کرد. يه نگاه به تاريخ بنداز. ببين همه ي اونايي که مسير تاريخ رو عوض کردند فعال و فکور بودند، نه منفعل و تابع جمعيت ............................. سوم: پوشش اگر در خانه باشه يک امر کاملا شخصيه اما اگر در خيابون و مکان هاي عمومي باشه، ميشه يک امر اجتماعي. شما جواب بده: خيابون حريم خصوصي ست يا حريم عمومي؟
    + soha 
    akhe zanike be to che?! age be man hamchi harfi mizadi mididi chetor tu dahanet mizadam! ashghale nekbate fati!!!
    be kasi ham tohmat nazan estedlalaye ashghaletam bezar bara khodet...
    ta chashmet koor she kesafat
    پاسخ

    خواستم اين کامنت سراسر توهين رو حذف كنم. ولي گفتم بذار باشه تا شاهدي باشه بر "منطق" مخالفان حجاب. // قضاوت با شما...


    خيلي مطلب تون رو دوست دارم!!!

    البته مسلما بايد برم و از منبع اصلي اش تشكر كنم...

    اميدوارم بازهم بتونم سر بزنم(آدرس تونو گم نكنم!!!)

    موفق باشيد...

    بسيار بسيار ممنون از نويسنده ي اين مطلب
    فوق العاده بود
    + مريم 

    مي دونيد مشکل چيه. اعتماد به نفس کاذب شنيديد؟

    کي گفته ادماي با حجاب اعتماد به نفسشون بيشتره ؟

    تو چه زمينه اي؟

    من يه عالمه آدم مي شناسم که در زمينه روابط با آقايون بي حجابند و اعتماد به نفس دارن و برعکس آدمايي که با حجابند و اعتماد به نفس ندارن.

    با حجاب با اعتماد به نفس هم ديدم بي حجاب بي اعتماد به نفس هم ديدم. آدمي که از اون کاري که مي کنه مطمئن باشه اعتماد به نفسش زياده. مهم هم نيست چه طرفي باشه

    هر چي آدم خودش رو محدودتر کنه خب معلومه که ارامشش بيشتر مي شه. کسي که با هزار تا ادم سر و کار داره آرامشش کمتره. و مساله اينه که شما فکر مي کنيد آرامش لزوما هميشه خوبه. نه خير جانم. گاهي آرامش باعث انفعاله. اصلا بايد ديد کسي که ناآرام هست دلش مي خواد آرام باشه يا نه.مشکل اينه که سبک زندگي آدما را بعضي ها دوست دارن به بعضي هاي ديگه تحميل کنن

    درباره شناسايي بدن هم واقعا خنده داره. بيشتر زنان ايراني مشکلات رختخواب دارن. چه با حجابشون چه بي حجابشون. درباره تربيت بيشتر مطالعه بفرماييد

    پاسخ

    جواب سؤال اول: كاذب؟ دليلتون براي اين ادعا چيه؟ خيلي بي انصافيه كسي چيزي رو كه نداره اگه در دست ديگران ديد بخواد با برچسب گذاشتن بي ارزشش كنه ................. جواب سؤال دوم: مهم نيست كي گفته، مهم اينه که براي اين ادعا ، دو دليل ذکر شده (در يادداشت) .................... جواب سوال سوم: در زمينه ي رضايتمندي از بدن خود. (توضيح مبسوط در يادداشت!) ..... معلومه يک خط خونده دو خط نخونده، اومدي کامنت گذاشتي! ....................... و اما جواب متن کامنتت: اتفاقا به نظر من کسي اعتماد به نفسش "کاذبه" که با "بي حجابي" تونسته در زمينه "رابطه با آقايون" موفق عمل کنه، چون براي رسيدن به چيزي، چيزي ديگه رو فدا کرده. به عبارت ديگه کسي که با گذر از خط قرمزهاي احکام الهي، بخواد با مردان، تعامل برقرار کنه در حقيقت بي حياست، نه معتمد به نفس! .................. با اين حرفتون کاملا موافقم که "آدم هرچه از درستي کاري که ميکنه مطمئن تر باشه اعتماد به نفسش هم زيادتره" ................... و در پايان: ظاهراً منظور ما از "آرامش" با منظور شما از "آرامش" فرق مي کنه! ما از خوبي هاي اون آرامشي حرف ميزنيم که متضادش ميشه "پريشان خاطري و استرس" و شما از بدي هاي اون آرامشي حرف ميزنيد که متضادش ميشه "فعاليت و اکتيو بودن". و هر دو حرف درسته. آره! اون آرامشي که به معناي اطمينان قلبي و عدم پريشان خاطري و استرسه، هميشه محبوب همه است. و اون آراميشي که به معناي انفعال و رکود باشه هميشه مذمومه. "ما زنده به آنيم که آرام نگيريم // موجيم که آسودگي ما عدم ماست".
    منظورم ما بود نه ماه

    rutin.blogsky.com

    آدرس وبمو اشتباه تايپ کرده بودم.

    سلام. ظاهرا سوء تفاهم شد.منظور من اين بود که اگر کسي مثلا ادعا کنه بدون حجاب به همان آرامش روحي که شما ميگيد ميرسه.اونوقت چي بايد بگيم. ميتونيد اين کامنت رو تاييد نکنيد .

    به ماه سر بزنيد. اونجا ورود دختر ها ممنوع نيست. يا حق

    پاسخ

    عليك سلام. اولاً در اين مطلب حجاب و بي حجابي از منظر "اعتماد به نفس" بررسي شده اند نه از منظر "آرامش روحي" و اينها با هم کاملا متفاوتند . اگر چه تاثيراتي هم بر يکديگر دارند. .................... ثانياً آرامش روحي چيزي نيست که با "ادعا" ي کسي قابل احراز و اثبات باشه.بلکه اين آرامش بايد خودش رو در عملکرد و رفتار يک فرد نشون بده. روح انسان همواره تاثيرات مستقيمي بر رفتار انسان داره و اين چيزي نيست که قابل انکار باشه. کسي که در عملکرد خود همواره از اين مد به اون مد تغيير ذائقه ميده و ظاهر خودشو مرتباً با سليقه ي ديگران همسو ميکنه نميتونه روح آرومي داشته باشه.
    سلام صبح بخير.خوشحال شدم كه تونستم بهتون سر بزنم ميخوام به ديگر دوستان هم سري بزنم. صله ي رحم ثواب زيادي داره.وبتون خيلي زيباست.
    + داود 

    اين نظام شما دهها سال ايران رو به عقب برد و موجب درجا زدن کشور شد.اگر منظورتون عمران و آباديهاي لاک پشتي اي هست که فشار زمان اونها رو ايجاد کرده اينها کمترين چيزهاييست که اگر هيات حاکمه بوق هم بودند توي مملکتي با اين ثروت ايجاد ميکردند. از اين حرفهاي بي ارزش زياد ميزنيد.مثلن استاندار احمق و پاچه ليس فلان استان مياد و ميگه تعداد روزنامه ها قبل از انقلاب،اينقدر بود،حالا شده اين تعداد و اين رو از برکات نظام مقدسش ميدونه. تعداد روستاهاي برق دار،اينقدر بود،حالا اينقدر شده... يک مقايسه هايي ميکنند که آدم ميمونه که اين فرد صاحب عقل هست يا شنوندش رو مثل خودش فرض کرده؟جوري که انگار اينها برکات جمهوري اسلامي بودن. مثل اينکه بگند تعداد دختراني که حالا ميرند دانشگاه از رژيم شاه بيشتره يا در اون زمان موبايل وجود نداشت حالا به برکت نظام مقدس وجود داره آخه کسي که خود را به ناداني ميزني ،اينها که بلافاصله بعد از روي کار اومدن نظام شما که بوجود نيومده که. يعني سال 57 انقلاب شد،اينها سال 58 که ايجاد نشد. 30 سال از اون زمان گذشته. 30 سال در قرني که ميزان رشد علم و تکنولوژي،در هر دهه چند برابر دهه هاي قبلش هست. سطح توقع و خواست و نيازها و فکر و آگاهي و نگرش فرد و جمعيت، افزايش زيادي پيدا کرده. بله،اگر مثلن اوايل قرن پنج رو با اواسطش با هم مقايسه ميکرد فرد و تفاوت قابل ملاحظه اي ميد،اون حرف درست بود. چون اون قرنها،قرنهاي خاموش و راکدي بودند. تغييراتي جزيي درشون بوجود ميومد، مثلن سطح فکر و طرز فکر و ديد يک فرد در اويل اون قرن،با اواسطش فرق چنداني ممکن بود نکنه. ولي حالا اين تغييرات شيبش خيلي تند تر از گذشته هست.

    + داود 

    حکايات اقداماتي که نظام مقدس چماق و دروغ انجام ميده مثل يک کاريکاتور ميمونه که يه قسمت از بدنش گنده هست و بقيه انداماش کوچيکه. اين نظام مقدس شما مياد و براي تبليغات رسانه اي يه قسمتهايي رو خيلي روش هزينه و دلارهاي نفتي ميگذاره(مثل ماهواره سرهم کردن) در صورتيکه فايده اي براي مردم ندارند و خيلي چيزهاي واجبتر از اون هست و بقيه مناطق کشور مثل حلبي آباده هستند. براي نمونه ماهواره به هوا فرستادن که با کمک گرفتن از اين کشور و قاچاق علمي از اون کشور و مهندسي معکوس و کپي برداي، يه چيزي سر هم کرد و سوار يه موشک جنگي کردش و شوتش کرد به فضا! غافل از اينکه کشورهاي روسيه و آمريکا دهها سال پيش سفينه هاي غول پيکري رو به ماه فرستادند که اين ماهواره شما در برابرش مثل ماشين اسباب بازي در برابر مرسدس بنز هست.با در نظر گرفتن اين موضوع که اون زمان وسايل آسان ساز امروزي مثل کامپيوتر هم وجود نداشت که محاسبات و طراحيها رو نسبت به دهها سال پيش بسيار ساده کرده. بعله خانم جان ان چيزها رو شما از همونهايي کپي کرديد که فحششون ميديد و خودتون مسلمن اونها رو نزاييديد.دانش همه اين چيزايي که گفتي مال همونهاست. در زمينه نظامي هم که اين ترقه و فشفشه هايي که با مهندسي معکوس از روي تجهيزات ديگر کشورها ساخته ميشه اينقدر جيغ و جاغ کردن نداره.کره شمالي هم که رژيمش مثل نظام مقدس ياغي هست و در برابر جهان ياغيگري در مياره و وقعي به خواسته ها و نيازهاي واقعي مردمش نميگذاره و اونچه خودش ميخواهد رو انجام ميده هم خيلي تجهيزات نظامي داره و خيلي پيشرفته تر از مال شما هستند و در کنارش هم مردمش از گشنگي علف ميخورند. و نکنه فکر کردي شما موشک سرهم کرديد کشورهاي ديگه مثل آمريکا در عصر چماق تجهيزاتشون هست و از چوب و چماق و شمشير و نيزه استفاده ميکنند؟ اين چيزهايي که شما سر هم ميکنيد اونها عهد بوق اينها رو داشتند. يک مستندي ماهواره نشون ميداد از تانکهاي آبرامز آمريکايي که بسکه پيشرفته هستند بهشون ميگند کامپيوترهاي 65 تني. ناو هواپيمابر رونالد ريگان رو نشون ميدادکه 20 طبقه بود و 80 تا هواپيما ميگرفت.

    پاسخ

    براي دريافت جوابت روي اين لينک کليک کن: http://dorr.parsiblog.com/1903060.htm
    + ميرزا 
    سانسورچي کوچولو
    پاسخ

    اولاً عيب كسان منگر و احسان خويش / ديده فرو بر به گريبان خويش ... تو خودت هم سانسورچي هستي هم دروغگو، جناب ميرزا داوود!! ............... ثانياً يکي از قديمي ترين خوانندگان اين وبلاگ که تقريبا براي تمام يادداشت هاي من کامنت گذاشته و اکثريت قريب به اتفاقشون هم مخالف نظرات بنده و همراه با نيش و کنايه بوده اند کسي است که کامنت پاييني رو نوشته. علاوه بر اينکه کامنتاش حذف نشده بلکه بارها اتفاق افتاده که حرفش و استدلالاتش رو قبول کردم. اگه قبول نداري از خودش بپرس . آدرس ايميلش هم موجوده. ................. ميدوني فرق اون با تو چيه؟ اون اهل توهين کردن نيست و تا حدودي هم به اصول مباحثه ي منطقي، ملتزم! اما تو چي؟ يک اهانت کننده ي بي ادب که از اصول مباحثه ي منطقي هيچ نمي دونه و فقط دوست داره مثل يک لودر سرشو پايين بندازه و هرچي که جلوي راهشه رو برداره! .................... باور کن دلم به حالت ميسوزه ... به کجا داري ميري؟! اون امريکايي که بهش تکيه کردي بدجوري خورده به خنسي! و خودش در حال غرق شدن در باتلاق اجتماعي و اقتصاديه، و از طرف مقابل کشور عزيزمون ايران به برکت انقلاب اسلامي، روز به روز در حال رشد و شکوفاييه، الان ايران يک قدرت بلامنازع سياسي اجتماعي در سطح دنياست و ان‌شاءالله با انجام طرح تحول اقتصادي به زودي در اين زمينه هم سري در بين سرها بلند خواهيم کرد. فکرشو بکن ايران در تحريم، موشک هوا کرد. ماهواره به فضا فرستاد. به جمع ده کشور برتر دارنده دانش سلول هاي بنيادي رسيد. به فناوري نانو دست پيدا کرد. ايراني که زماني نماينده ي مجلس سناش با ذلت هر چه تمامتر و به تمسخر ميگفت که ما حتي توانايي ساخت "آفتابه" رو هم نداريم؛ حالا به جايي رسيده که فناوري هاي نظاميش شده کابوس غده ي سرطاني جهان. عزيز من! اگه ميخواي ايران رو همانگونه که هست ببيني چشمت رو از دوربين معوج بي بي سي فاصله بده! ببين که ايران اسلامي امروزه شده محبوب دل تمام مردم آزاده اي که توانسته اند از زير سيطره ي بمباران رسانه هاي دروغگوي استعماري سري بيرون بيارند و حقايق جهان رو به نظاره بنشينند! جهان در آستانه ي ظهور آخرين منجي، در حال تحولات عظيمي ست و بخش اعظمي از ايجاد اين تحولات بر دوش وارثان سلمان فارسي ست. ما زمينه سازان ظهور مولاي عشقيم. ما رسوا کننده ي قدرت پوشالي مستکبراني هستيم که روز به روز بيشتر در گرداب فلاکت خودشون فرو ميرن. اينم يک نمونه از از زبان متخصصين خودشون: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=75065
    + eddieneed 

    بابا عجب فرا فکن کج فهمي هستي! من گفتم از لحن نوشته ي ايشون، نفي تيپ هاي ديگه رو احساس نمي کنم . نگفتم خودم عاشق کدوم تيپ ها هستم يا نيستم.

    مي بخشيد پس من متوجه نشدم ! ميشه منبعد جاي خودتون بنويسين و از فکر خودتون استفاده کنين که من کج فهم فکر نکنم تمامي مقاله اي که کپي کردين نظر خودتون نيست و نظرتون يه چيز ديگه جز اين مقاله کپي شده هست !حداقل در برخي موارد!

    پاسخ

    خواهش مي كنم! ... از حالا بگم كه من‏بعد بدوني، تمام نوشته هايي رو كه كپي مي كنم استدلال ها و متن اصلي مطلبشون مورد تاييد منه، نه لزوماً شاخ و برگ و حاشيه هاش!
    + eddieneed 
    بابا عجب اشتهايي دارين منو شوکه کردين هم مو بور سفيد هم سبزه نمکي مو مشکي !
    پاسخ

    بابا عجب فرا فکن کج فهمي هستي! من گفتم از لحن نوشته ي ايشون، نفي تيپ هاي ديگه رو احساس نمي کنم . نگفتم خودم عاشق کدوم تيپ ها هستم يا نيستم.
    + داود 

    "ميگم راستي براي کامنتاي يادداشت قبلي چقدر تو حسابت ريختند؟ به دلار باهات حساب کردند يا يورو؟!"

    نميدونم هنوز چک نکردم(خنده)

    "شما سعي کن نظراتت بدون توهين، و با منطق باشند مطمئن باش حذف نخواهند شود. "حذف شدن" سرنوشت محتوم انسانهاي بي منطقه، هم در اين دنيا هم در اون دنيا!"

    دروغ که براي نظام مقدس و نظام مقدس پرستاني مثل سرکار که حناق نيست بلکه شير و شکر است. خانم جان اين فريبکاريها و دروغهاي شما براي حذف کامنتهاي فرد مقابل نخ نما شده است. چاره ديگري بينديشيد. شما مثل فردي هستيد که در يک مبارزه تن به تن وقتي مستاصل و ناتوان ميشه در برابر حريفش، اقدام به بيرون آوردن خنجر يا هفت تيري که مخفي کرده ميکنه. شما هم چون هر حرف آبکي اي که در دفاع از نظام مقدس ِ چماق و دروغ ميزديد در برابر طوفان حرفهاي مستدل من قرار ميگرفت(همچون تار عنکوبت در برابر طوفان)، ناتواني خودتون رو با توسل به ضربه ناجوانمردانه سانسور نشان داديد.

    اشکالي نداره هر چي بيشتر شبيه "نظام مقدس" باشي، نظام مقدس از تو راضي تره

    پاسخ

    کسي ميتونه ديگران رو درباره ي يک موضوع عيب کنه که خودش اونو نداشته باشه/ سانسور يعني "انتخاب گزينشي" / و شما از همون وقتي که پات به اين وبلاگ باز شده، دقيقاً و بلااستثنا تمام سؤالات منو گزينشي پاسخ دادي! نمونه اش همين کامنت قبلي. من دو سؤال ازت پرسيدم اما تو فقط به اولي جواب دادي و انگار نه انگار که دومي هم وجود داره! يادداشت هاي قبلي هم که ديگه نگو ... / آره دادش! تو خودت، اند سانسوري. منتها به قول خودت سانسور غير فيزيکي! ..................... يک بار ديگه سوالم رو ازت مي پرسم ولي اينبار ساده تر (و به قول معروف با زبان زير ديپلم!) : به نظر تو خط قرمز "آزادي" کجاست؟ آيا هيچ محدوديت و خط قرمزي نداره و همه بايد کاملا آزاد باشند و هر کاري که دلشون خواست انجام بدن؟ يا نه، بلکه آزادي هم مثل هر چيز ديگه اي بايد ضابطه مند و در قالب حد و حدودي باشه. اگه اولي رو قبول داري که هيچي ولي اگه دومي رو قبول داري لطفا بگو از نظر تو حد و حدود و خط قرمز آزادي تا کجاست؟
       1   2      >