• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : از حراج کالا تا حراج دين!
  • نظرات : 33 خصوصي ، 62 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5      >
     
    + ريحانه 

    من به داشتن خواهران معتقد و اهل قلمي مثل شما افتخار ميکنم.موفق باشيد.
    سلام احسنتم ناشناس خيلي زيبا و بجا بود. ازتون دعوت ميکنيم به وب ماهم سري بزنيد و نظرتون رو اعلام کنيد. منتظريم
    + فرناز 

    من با نظر ** کاملا موافقم نظر سنجي تون اصلاح کنيد با تحقير کردن شخصيت افراد نمي شه اونا رو به راه راست هدايت کرد
    + رضا 

    سلام

    چرا دير به دير آپ ميکني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    سلام دوست عزيز و بزرگوار
    ممنون از حضور و نظر گرمتون
    با دو پست(اندکي صبر سحر نزديک است... ) و(سيب ها روي خاك غلطيدند (اي واي مادرم))منتظر حضور و نظراتتون هستم.
    اللهم عجل لوليک الفرج
    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه اي با القرآن
    اللهم الرزقنا زيارت و شفاعت الحسين في الدنيا و الاخره
    اللهم الرزقنا شهادت في سبيلک
    ايشالله شهيد شي.
    شهادت بنده ي حقير
    التماس دعا
    + سيما 

    ظاهرا زمانيکه شما قدرت پاسخگوئي نداري، مخاطبتو با يه سري واژه هاي سطح پايين، سرکوب ميکني و از اين راه عصبانيت خودتو کنترل ميکني. گاهي اگه جواب ندي، سنگين تري.

    پاسخ

    ميشه بفرماييد دقيقاً کجاها مخاطبم رو با واژه هاي سطح پايين! سرکوب! کرده ام؟؟

    سلامک و خداقوت

    همين!

    +


    عيب کسان منگر و احسان خويش

    ديده فرو بر به گريبان خويش

    + ** 


    گزينه سوم نظرسنجي تون خيلي بي ادبانه است.

    نبايد به افراد هر چند کسي که فرامين ديني رو کامل رعايت نمي کنه بي احترامي کرد ! اصلا يکي از مولفه هاي امر به معروف و نهي از منکر بيان خوش و احترام است. چرا شما از بالا به ديگران نگاه مي کنيد ؟! در خودت بنگر شايد اين چنين حرف زدن درباره اون افراد ناشي از غرور و تکبر شيطاني شما باشه ؟! اين احتمال بديم که برخي از افراد ممکنه حر بشند و اهل هدايت ؟! اين سبک فکر کردن مثل رفتار حاجي گرينوف هست که همه رو بي دين مي دونست خودش در صدر المنتهي !

    سلام

    ببخشيد من اشتباهي اومدم

    چون پسرم قول ميدم ديگه نيام ولي ديدم مطالبتون جالبه

    گفتم خسته نبشيد و عرض هدبي کرده باشم بخاطر زحماتتون

    + eddieneed 

    به به سلام مدير محترم وبلاگ خدا قوت

    ماشالله خوب سرتون شلوغ شده يه تنه تمام شبهات و سوالات ملت رو دارين جواب ميدين ماشالله
    مطلب و مقاله جديد يادتون رفته!


    پاسخ

    عليك سلام ............. نه، يادم نرفته، ان شاء الله در اولين فرصت...
    + گلي 

    در طول سيزده روز نوروز ، کسي براي مظلومين بحرين و ... حتي يک شعار هم نداد، مبادا جشن جهاني نوروز بهم بخوره يا احوال مسلموناي ايران مکدر بشه ، حالا که شيريني هاشونو خوردند و آجيلاشون تموم شده ، تحصن ميکنند! اسلام اينه ؟؟؟

    پاسخ

    ظاهراً شما اين سيزده روز خواب بودي که هيچ صداي اعتراضي نشنيدي! .............. اينم يه نمونه براي نقض ادعاي شما:"البته حوادث تلخي که در برخي از کشورها نسبت به مردم انجام ميگيرد ـ در بحرين نسبت به مردم عزيز آنجا، در يمن، در ليبي ـ عيد را بر ما گوارا نميکند و مانع از اين است که انسان شادي عيد را بتمامه احساس کند. اميدواريم خداوند متعال براي اين ملتها ـ ملت بحرين، ملت يمن، ملت ليبي ـ فرج عاجلي برساند و دشمنان ملتها را با عقوبت خود مجازات کند." (پيام نوروزي مقام معظم رهبري)
    + صاحب نام 


    اگرچه از طرق متعارف و "موافق عقل سليم" پاسخم رو مطرح کرده ام ، اما شما پاسخهايي ميدي که بالاجبار بايد نظرمو راجع بهشون بگم. يکي از نشانه هاي عدم جرئت از مطرح شدن اينگونه سوالات اينه که شما به سرعت حذفشون ميکنيد! يا با وجود اينکه شما به اکثر شبهاتي که در وبلاگتون مطرح ميشه پاسخ ميديد ( و خودتونو متخصص ميدونيد) ولي در پاسخ به اين سوال ( خود را يک وبلاگ نويس معمولي قلمداد ميکنيد).

    من خودم تا درجه دکترا، علم دين خوندم، تعريف شما از عالم ديني هرکسي است که موافق نظام به اصطلاح اسلاميست، يا هرکس که با پشتوانه و قدرت علمي خودش، دغدغه ديني دارد ؟ ، من به جرئت ميگم که خودم را در زمره عالمين ديني نميدانم، البته که انما يخشي الله من عباده العلماء، ولي کدوم علما؟ مسلما اونايي که از اين نظام منتفع شده اند( چه به لحاظ مادي و چه مقام و مناصب دنيايي) نظام رو از خودشون ميدونند و بالعکس. در اين مورد که شکي نيست.

    ابن سينا ميگه: هر چيزي رو که با مذاقت خوش نيومد، زود ردش نکن و اونو در بقعه امکان بذار، شايد يه روز به حقانيتش پي ببري!

    من صحبت ديگه اي با شما ندارم، جهت عاقبت بخيري هممون، بلند صلوات بفرست.

    پاسخ

    اللهم صل علي محمد و آل محمد ............... اولاً) كامنت شما حذف نشده بلكه خصوصي شده. علتش هم اينه كه الان ديگه از روز برام روشن تره كه شما به دنبال شبهه پراكني هستيد نه روشن شدن حقيقت. و گر نه، نسبت به اين همه لينكي كه بهتون معرفي كردم اينقدر بي تفاوت رد نمي شديد ................ دوم) هر چي فکر مي کنم يادم نمياد جايي ادعاي تخصص کرده باشم! ..... سوالاتي رو که بلدم جواب ميدم و اونايي رو که نمي دونم رک و راست ميگم "نمي دونم". اي کاش شما از اينکه به شعورتون احترام گذاشته ام و الکي آسمون ريسمون براتون نبافتم خوشحال مي شديد نه ناراحت! ................. سوم) شما هميشه با دست، پيش مي کشيد و با پا پس مي زنيد؟؟! اولش ميگي "تا درجه ي دکترا، علم دين خوندم" و دو خط بعدش، بعله! ........... شايدم همين درجه ي دکتراتون بهتون اجازه نميده که از کساني که بالاتر از خودتونند سوالتونو بپرسيد!! ................ چهارم) علم ما هر چقدر هم که زياد باشه باز هم در مقابل آنچه که نمي دونيم ذره اي بيش نيست. خداوند در سوره طه به رسولش مي فرمايد : "وَقُلْ رَبِّ زِدْنِي عِلْمًا" يعني توي پيامبر هم هيچگاه احساس بي نيازي از علم آموختن نکن. // حالا شما چطور ميخواي با "پشتوانه و قدرت علمي خودت" به جواب تمام سوالاتت برسي و هر چيزي رو که ندونستي، نه به عنوان سؤال بلکه به عنوان "دغدغه ديني" مطرح کني؟ ( فرق سؤال با دغدغه اينه که اولي رو آدم، "متواضعانه" و از "کارشناسان" مي پرسه اما دومي رو "مدعيانه" و از "هر کسي") ............. پنجم) چطور شما ادعا داريد که دکتراي علوم ديني رو داريد اما هنوز نمي دونيد که تهمت زدن، يکي از بزرگترين گناهان کبيره ست؟ چطور به خودتون اجازه ميديد که علماي حامي و مدافع نظام رو "منتفع"! بناميد و از اون طرف با ذکر کلمه ي "بالعکس"، هر عالمي رو که مقام و منصبي نداره، مخالف نظام! قلمداد کني و در اين باره هيچ شکي به خودت راه ندي؟؟! ............... ششم) يعني همه ي علما منتفع! شده اند؟ چرا صداي هيشکي در نيومده؟! ميشه شما چهارتا عالم نام ببري که نسبت به اين موضوع اعتراض کرده باشند؟ ............... هفتم) از عبارت "نظام به اصطلاح اسلامي" پيداست که مشکل شما، فقط زيارتنامه داشتن امام خميني نيست، بلکه با خيلي از چيزاي ديگه مشکل داريد. ظاهراً زيارتنامه نداشتن علماي ديگه براي شما حکم "پيرهن عثمان" رو دارند!! ................ هشتم) مطمئن باشيد شبهه ي شما رو در "بقعه امکان" گذاشته ام و دارم در موردش تحقيق مي کنم.
    + يه دانشجو 
    با سلام
    از اين که اينقدر قوي به افاضات جناب داود جواب داده ايد واقعا خوشحال شدم ، قبل از اينکه مطالب رو بخونم با خودم گفتم نبايد صاحب وبلاگ وارد بحث با نظردهندگان بشود ، مي دونين شور جواني که در پست هاتان وجود دارد مرا غافل کرد از توجه به پختگي انديشه تان.
    خداوند حفظ کند حافظان دين را
    ان شاءالله
    + صاحب نام 


    بنده اصرار ندارم حتما از طريق شما به پاسخ برسم بلکه خودتون گفتيد " خوشحال ميشم اگه متن اين زيارتنامه يا عکسي از اون رو به من نشون بديد " من خواستم به اين درخواست شما پاسخ بدم. ضمنا مطالبي که در پاسخ به کامنت قبلي بنده داده بوديد، نيازمند توضيحاتي از طرف بنده بود که تصور کردم ذکرشون حتما لازمه. مرحبا به شجاعتتون. ببخشين يه سوال ديگه برام پيش اومد، اگه ناراحت نميشيد بپرسم: به نظر شما کسي جرئت ميکنه ( چه عالمان ديني (که هميشه در خط مقدم دفاع از دين هستند) و چه ديگران) که اين سوال را صراحتا مطرح کند؟

    پاسخ

    چرا جرئت نكنند؟! عالمان ديني، هيچگاه به اين مقامي كه دارند نمي رسند مگر اينكه از هيچكس و هيچ چيز جز خدا نترسند. اينها در مقابل نظام طاغوت ايستادند و تمام خطراتش رو به جون خريدند، ديگه نظام اسلامي كه از خودشونه!
       1   2   3   4   5      >