• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : زن، فقط 'تن' نيست
  • نظرات : 22 خصوصي ، 75 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + eddieneed 

    آزاديخواه عزيز

    من بدون اينکه بخوام به اصل نظراتتون وارد بشم يا خداي نکرده شما رو نصيحت کنم اظهار نظر شماراجع به شخصيت مدير محترم وبلاگ رو بشدت دور از انصاف و از شما بعيد ميدونم توهين به شخصيت افراد اصلا امر پسنديده اي نيست و من که بيش از سه سال هست که وبلاگشون رو مطالعه ميکنم اين چيزهايي که شما در موردخودشون گفتين رو به هيچ وجه قبول ندارم با احترام به عقيده شما در مورد مسائل مطروحه خواهش ميکنم به هيچ علتي شخصيت افراد رو حتي اگر با عقايد شما موافق نباشند زير سوال نبرين
    با احترام و تشکر

    پاسخ

    از دفاع نصفه و نيمه تون! ممنونم.
    + بسيجي 

    ازادينخواه [ ازاديخواه جنسي ، غربزده ، پوچ گرا ...] تو واقعا چه جور انساني هستي اصلا ميشه اسم تو رو گذاشت انسان اصلا انسان بودن هيچي ميشه اسم تو رو گذاشت يک انسان نماي ايراني نميدونم تو از نعمتي به نام عقل بهره ميبري يا نه ؟ من که بعيد ميدونم

    خدا شفات بده

    + آزاديخواه 

    يادم رفت اول کامنتم بگم که


    ميخوام پستي به نام "نوچه" در وبلاگم بگذارم نظرت رو در موردش بگو. اگر چيزي جا انداختم يا خصوصيت ديگه اي ميخواي اضافه کني بگو

    پاسخ

    نظرم كاملا مثبته! خيلي خوشحالم كه وبلاگت شده محلي براي نمايش شدت خشم و البته استيصالت نسبت به يك "سرباز صفر" جبهه ي حق. حالا ببين سردارهاي ما چه بلايي سر شماها اوردند. ................................................. اين عکس زيبا تقديم به شما: http://www.shiaupload.ir/images/78979194640133358168.jpg
    + آزاديخواه 

    کامنت دو

    و در جواب کامنت ديگري از دلايل مخالفت خود با بازي کردن گلشيفته در فيلمهاي هاليوودي رو چنين بيان ميکنه که "نظرتان در مورد نهي مکرر قرآن از مرواده و هر نوع دوستي مسلمانان با کفار و مشرکان چيه"
    ايشون ولي از خودش سوال نميکنه که نظر خودش در مورد مراوده "نظام مقدسش" با چين کمونيست و و ديگر کشورهاي کمونيسيتي و کلا کشورهايي که ايشان از آنها به "بلاد کفر" نام ميبرند چيه؟ و آيا اصلن اين موضوع عدم مرواده در دنياي کنوني امکان پذير هست؟
    و باز در جواب کامنت ديگري چنين به گلشيفته توهين ميکنه و او را عجوزه فريب خورده مينامه "همين عکس(گلشيفته) رو هم شايد حذف کنم. حيف چشماني که به عکس اين عجوزه فريب خورده بيافته"
    **خصوصيت ديگر ايشون خواب بودن نسبت به مسائل جامعه و کشورشون هست. شايد هم اين خوابي تعمدي و مصلحتي است. فقط براي نمونه ميگم که در جواب به کامنتري به نام "الهه" که وضع دوران رياست جمهوري محمود جونشون رو بدتر از وضع دوران خاتمي ميدونه چنين ميگه که "آره وضع سرمايه داران گردن کلفت بدجوري بد شده"
    ولي نگفته منظورش از اين سرمايه داران گردن کلفت افرادي مثل صادق محصولي يا رحيمي معاون رييس جمهورشون هست که توکلي نماينده مجلس به صراحت اون رو مفسد اقتصادي ميدونه؟
    خواب بودن اين فرد در مورد مسائل جامعه يا خود به خواب زني اين فرد بسيار زياد هست. بيشتر کامنتهايي که من در نقد اين نوچه خوشکل گذاشتم و البته بيشترشون هم سانسور شدند، در همين راستاست
    **از ديگر خصوصيت نوچه خوشکل ما اين هست که ايشون يه سانسورچي چالاک هستند. همچون شمشيرزنان سامورايي که با چابکي شمشير ميزدند ايشون هم با چابکي کامنتهاي منتقدين نظامش رو سانسور ميکنه.با اين خيال که شايد که دو سه نفري که از کامنتدونيش بازديد ميکنند رو از حقايق موجود در کامنتهاي آن فرد منتقد دور نگه داره و در معرض اين حقايق قرار نگيرند تا نسبت به نظام بدبين بشند يا فاصله بگيرند يا نظام نزد آنها زير سوال بره و وجهه نظام تخريب بشه. چون رديه و نقيضه اي بر آن حقايق ندارد تا دفاعيه اي از نظامش باشد بر اتهمات وارده از طرف منتقد به نظامش و آن اتهامات را باطل کند. غافل از اينکه افرادي مثل اين نوچه خوشکل ما، فقط کامنتدوني خودشون رو ميبينند و فکر ميکنن جامعه و دنياي ارتباطات، همين کامنتدوني ايشون هست. نه سايت ديگري وجود دارد و نه رسانه ديگري و نه ماهواره اي.
    **خصوصيت ديگر اين فرد دروغگو بودنش هست. البته ابشون شايد زياد مقصر نباشه وقتي که اربابانش دروغ جزو چاشني سخنانشون هست و مثل نقل و نبات دروغ از سخنانشون ميباره. آنهم دروغهاي شاخدار.
    يکي از دروغهاي کليشه اي اين فرد اين هست که دليل سانسور کامنتهاي منتقدين نظامش متهم بودن افراد منتقد به توهين کردن هست . ولي همانطور که ميگند دروغگو خودش رو رسوا ميکنه ايشون هم مدعاي دروغين خودش رو کاملا در اين مورد رسوا کرده. علاوه بر توهينهايي که تا حالا از ايشون در کامنتم اشاره کردم به دو سه مورد ديگه از توهينهاي خودش يا کامنت گذاراني که هم جهت با نظرات ايشون کامنت گذاشتند و قائدتا طبق مدعاي دروغين ايشون مبني بر حذف کامنتهاي موهن بايد حذف ميشند ولي نشدند رو اينجا ميگذارم .
    کامنت گذاري با نام صداقت در مورد زنان با مهريه بالا چنين ميگه " اثبات ميکنم که هر زني که مهريه بالا بگيرد رسما يک فاحشه است" و اينچنين به اينهمه زن که مهريه بالايي براي خود ميگذارند توهين بسيار زشت ميکنه ولي کامنتش همچنان پا برجا باقي ميمونه حتي بدون اعتراضي کوچک از طرف صاحب وبلاگ.
    در مورد خود من چنين برچسب ميزنه " خدا نکنه من با مزدور طرفدار ظالمي دوست بشم" گرچه من از اين برچسبهاش قاه قاه خنده ام ميره بالا(چون نشون ميده که چقدر کامنتام تونسته اين فرد رو مستاصل و نظامش رو با حقايق موجود و ذکر واقعيات لجن مال کنه که اينچنين اين فرد از اين لجن مال شدن نظامش به خشم بياد) و در جايي ديگر ميگه "امثال داوود بيمار دل با ديدن تصاوير مبتذل ماهواره به گناه ميافتند"

    پاسخ

    يک) وقتي ميگم از دين اسلام هيچي نمي دوني برا همينه! و جالب اينکه فکر مي کني اون چيزايي رو که خودت نمي دوني بقيه هم نمي دونند! و بعد با تعجب و بادي به غبغب مي پرسي که "چرا ايشون از خودش نمي پرسه که..." ........... جناب متفکر! "کفر" انواع مختلفي داره مثل کافر حربي و کتابي و ذمي و غيره. و مراوده ي تجاري و سياسي فقط با "کافران حربي" (مثل امريکا و اسرائيل) ممنوعه. ياد گرفتي؟ مراودات تجاري و سياسي در زمان پيامبر هم، مثل صلح حديبيه و غيره بشه مثال من. ..................... دوم) من آمار وبلاگم هر چقدر که باشه اونقدر جرأت و صداقت دارم که تعداد بازديدهاي روزانه و کلي وبلاگم رو در معرض ديد همه گذاشته ام. اما تو چرا آمار وبلاگت رو نمايش نميدي؟ از چي مي ترسي؟! ................... سوم) اگر من از گفتگو و مباحثه و شنيدن حرف ديگران مي ترسيدم اولا بايد نمايش کامنت ها بعد از تاييد مدير مي بود.(مثل بسياري از وبلاگهاي ديگه) ..... ثانياً تعداد بسيار بالاي کامنت هاي حضرتعالي در وبلاگم، بهترين دليل نقض بر ادعاي خودته! ........ ثالثاً يکي از سابقه دارترين کامنترهاي وبلاگم جناب eddieneed هستند که اتفاقا بيش از نود درصد نظراتش مخالف مطالب وبلاگ من بوده و بعضاً مباحثات بسيار طولاني هم با هم داشته ايم. ازش بپرس چند دفعه تا حالا نظراتش حذف شده؟ ميدوني فرق اون با تو چيه؟ داشتن "ادب مباحثه" و عدم توهين و تکبر. همون چيزايي که تو بويي ازشون نبرده اي و دليل حذف بعضي کامنتات هم همينه .................. چهارم) اينکه گفته ام "خدا نکنه من با مزدور طرفدار ظالمي دوست بشم" به هيچ وجه برچسب نيست. بلکه عين حقيقته. وقتي امريکا ظالم باشه. پس کسي که طرفدار امريکاست هم ميشه طرفدار ظالم. درباره "مزدور" بودنت هم قبلا دلايل محکم زيادي نوشته ام. ميتوني بهشون مراجعه کني تا يادآوري بشه. ............. "بيمار دل" هم توهين نيست. بلکه يک نوع بيماري است که در قرآن هم از اون سخن گفته شده. به هر حال، اميدوارم خدا همه ي بيماردلان رو شفا بده. .................. پنجم) بقيه حرفات هم بيشتر "خنده" مي طلبند تا جواب. خوش باشي!
    + آزاديخواه 

    "نوچه"
    ميخوام يه نوچه خوشکل رو به شما معرفي کنم. دخترکي از ديار دزفول. نوچه کي؟ نوچه ولايت و نظام ولايت. آدرس اين نوچه اينه(آدرس وبلاگت)
    خصوصيات اين نوچه چياند؟

    **يکي از خصوصيات مهم اين نوچه، حجاب پرست بودنش هست.(پست قبلي رو در مورد خصوصيات افراد حجاب پرست بخونيد) اين نوچه شبيه بقيه مقامات نظام، تلسکوپش رو روي زلف و باسن زنان زوم کرده و انگارچيز ديگري از دينداري در نظرش نميايد جز حجاب.انگار دينداري اش فقط در اين مورد هست که او را آشفته ميکند و به صورتش سيلي هوشيار باش و خروش کن و فرياد بر آر ميزند. همانطور که اربابانش مثل خرسي که به خواب زمستاني فرو رفته باشد نه آمار 40 ميليون زير خط فقر رو ميبينند و نه آمار 30 درصد بيکار و نه بقيه معضلات مردم مچاله کن را. ولي يهو با يه آب بازي جوانان در پارک، آنچنان از خواب ميپرند و غرششان به آسمان بلند ميشود که گويي سيخ داغ بر بدنشان گذاشته اي
    اين نوچه خوشکل ما هر پرت وپلايي و هر تخيل خام و مضحکي رو در راستاي به زعم خودش تبليغ و "فلسفه" حجاب به هم ميبافد چيزايي مثل "آيا اين همه بالا رفتن سن ازدواج ها، افزايش طلاق ها، افزايش تصاعدي مبتلايان به ايدز، کاهش امنيت رواني براي مردان، کاهش امنيت اجتماعي براي زنان و دختران، افزايش کودکان خياباني و ده ها بلاي ديگر که همگي نتيجه بي توجهي به موضوع حجابه، کافي نيست؟"
    بي ارتباط بودن اين معضلات به بي حجابي رو ميشه هم با بررسي علل اين معضلات در کشور خودمون و هم مقايسه با کشورهاي ديگه ، اثبات کرد. براي نمونه شهر قم که شهريست مذهبي و چادر از سر و کولش ميباره و حجاب از نمادهاي اين شهر هست، رتبه دوم رو بعد از تهران در آمار طلاق به خودش اختصاص داده و حتي در جرم و جنايت و فساد هم جزو رتبه داران کشور است. و بقيه موارد که عدم ارتباطشون به حجاب آبکي تر از اون هست که نياز به توضيح داشته باشه. مثل بالا رفتن سن ازدواج که علت قاطعش ناتواني مالي و بيکاري پسران براي قدم گذاشتن در وادي ازدواج هست. دليل اي سخنان آن چيزهاييست که از بچگي در مورد"فلسفه حجاب" به آنها ديکته کرده اند و ايشان هم به خود زحمت بررسي مجدد و دور ريختن تخيلات واهي خود در اين مورد را به خود نداده اند. در مورد حجاب زياد با ايشون بحث کردم
    و در کامنتي ديگه حجاب رو " در صدر معضلات جامعه " ميدونه و معتقده اگر اين "معضل بي حجابي" حل بشه بقيه معضلات هم حل ميشه. چه حيف که کشورهاي جهان از سرچشمه معضلاتشون غافلند. ميشه اين فرمول معضل حل کنمان رو در ازاي قيمتهاي گزاف بهشون بفروشيم.(عکس کامنتها رو البته گرفتم و هر گونه تلاشي براي حذف آنها بيهوده است)
    در پستي ديگر با توهيني آشکاار به زنان ، رقص و شادي زنان در مجلسي عروسي را "دست و پا زدن در بيچارگي خود" ميداند. و مردان حاضر در اين مراسم را هم موجواتي که با بي غيرتي و با چشماني پرولع دارند شکار لحظه ها ميکنند. البته وقتي مقامات نظام مطلوب ايشون زنان بدحجاب رو بدتر از "درنده و گزنده" بنامند توقعي از اين فرد نيست
    يا افراد را به علت بي حجابي آنها به جهنم سرازير ميکند. مثل خانم گلشيفته فراهاني هنرمند محبوب که به دليل کنار گذاشتن حجاب او را در راه ورود به جهانم ميداند. اين افراد با اين سخنانشان که ناشي از ناتوانيشان در توجيه زنان به حجاب نشات ميگيرد متوسل به بهشت(تطميع و تشويق) و جهنم(ارعاب و تهديد) ميشوند ، جهنم و بهشت را نزد مردم کوچک ميکنند و از جزبهء و جذابيت بهشت و از ابهت جهنم در نزد او ميکاهند . چون بهشت و جهنم را به ملعبه اي تبديل کرده اند. بسيار زنان هستند و بارها شنيده ايم که ميگويند مگر اين عدالت هست که فردي به خاطر بيحجاب بودن به جهنم برود و فردي به خاطر محجبه بودن به بهشت. يعني فرد هر کاري هم که بکند ولي حجاب نداشته باشد به بهشت راه داده نميشود؟
    و در جواب کامنتي در همين پست، هنرمندان بي تعهد را (که حتما حجاب هم جزو اون تعهدات هست) به حيوانات سيرک تشبيه ميکند که هنرنمايي بلند ولي "تعهد" ندارند

    پاسخ

    اولاً) اگر من نوچه ي ولايت هستم، در اينکه تو هم نوچه و مزدور امريکا هستي هيچ شکي نيست. با اين تفاوت که من به نوچه ي جبهه ي حق بودن مباهات و افتخار مي کنم ولي تو از اينکه نوچه ي جبهه ي ظلمت هستي، سر افکنده اي و اونو انکار ميکني. البته حق داري! واقعا هم "مزدوري شيطان بزرگ" باعث سر افکندگيه. ....................... دوم) خيلي خيلي خوشحالم که مي بينم منطق حرفها و قدرت استدلالات مطالب وبلاگم اونقدر بالا بوده که باعث شده دشمنم اونقدر آشفته بشه و خودش رو درباره ي مثلاً کم تاثير کردن! مطالب وبلاگم مقيد بدونه که علاوه بر خوندن يکا يک پست هاي وبلاگم، يکا يک نظرات منو با دقت هر چه تمامتر بخونه و ازشون حرص بخوره. خدايا شکرت! که يکي از کمترين فوايد وبلاگم اين بوده که يک دشمن حکم قرآني حجاب رو که علاوه بر عنودي و لجبازي بسيار پر ادعا هست رو چندين ماه با مطالب وبلاگم آنچنان مشغول و البته مستأصل کرده ام که ظاهرا اين روزها "تمام وقت" به خوندن و جواب دادن مطالب اين وبلاگ مي پردازه! ............. براستي اگه طبق ادعاي اين آقا، مطالب من "تخيلات واهي" و بازديدکنندگان وبلاگم دو سه نفر! هستند، آيا ارزش اين همه وقت گذاشتن و انرژي تلف کردن داشتند؟! ............... راستي جناب داوود سابق! چه خبر از وبلاگ پر بازديد شما؟! شنيدم مردم براي کامنت گذاشتن توي وبلاگتون صف مي بندن!! (خنده) .................. سوم) کلمه ي "حجاب پرست" يک وصله ي ناجور هست که هرچي هم بخواي بهش چسب رازي بزني باز هم به ما نمي چسبه! ما "خدا پرست" هستيم و به اين پرستش افتخار مي کنيم. و اما علت پردازش بيشترمون به دستور قرآني حجاب هم کاملا واضح و مشخصه: جنس وجهت پاتک در هر مبارزه اي، بايد همجهت و از جنس "تک" دشمن باشد. دشمنان خدا، بيشترين وقت و هزينه شون رو صرف ترويج "بي حجابي و بي حيايي" مي کنند، پس ما هم بيشترين و هم و غممون رو صرف ترويج "حجاب و حيا" مي کنيم. همونطوري که سالهاي دفاع مقدس، تمام فعاليت هاي کشورمون رنگ نظامي گرفته بود، اين روزها هم طبيعيست که تمام فعاليت هامون رنگ فرهنگي بگيره. اثبات حق بودن مسير مبارزه ي ما، باشه اين سخن ميشل هولباک: "جنگ بر ضد اسلام گرايي با کشتن مسلمانان فايده اي ندارد، فقط با فاسد کردن آنها مي توان به اين پيروزي دست يافت، پس بايد به جاي بمب بر سر مسلمانان، دامن هاي کوتاه فرو بريزيم." ..................... چهارم) من موندم با آمار 40 ميليون زير خط فقر!!! چطور طبق اذعان دوست و دشمن، ايران جزء مسرف ترين کشورهاي جهانه؟؟! چطور مردم فقير ايران جزء رتبه داران عمل زيبايي و گران قيمت بيني در دنيا هستند؟! چطور فصل مسافرت که ميشه سيل مردم مسافر باعث ترافيک در جاده هاي کشور ميشه؟ (طبق مشاهدات خودم در مسافرت اخير) ............. در مورد اون آمار بيکاري هم، احتملا منظورت دوران اصلاحات بوده ولي يادت رفته بنويسي! ................. پنجم) مغالطه نکن. ما نگفتيم هر کس با حجابه حتماً به بهشت ميره. به عبارت ديگه: حجاب، شرط لازم براي رفتن به بهشته، نه شرط کافي. مثال : براي حرکت ماشين، داشتن بنزين الزاميست. معناي اين حرف اين نيست که اگه ماشين بنزين داشته باشه حتما حرکت خواهد کرد بلکه بايد موتورش هم تنظيم باشه چرخ هم داشته باشه. پس بنزين شرط لازم هست، نه شرط کافي. .................. ششم) بقيه ي حرفهات هم مفت تر از اونه که جوابي بطلبه. در پايان باز هم نهايت خوشحالي خودم رو درباره ي موضوع فوق الذکر ابراز مي کنم!
    + بسيجي 
    اره تو راست ميگي ازادينخواه فقط يه خواهش يه بار که تو خونتون کنار پدر گرامت نشسته بودي يهو دهنت باز کن هر چي به ذهنت رسيد بگو کلا پدر گرام ببر زير سوال اونم بي هيچ منطقي ببين پدرت باهات چيکار ميکنه بعد بيا به ما هم بگو که بهت بخنديم باشه
    + آزاديخواه 

    تيغ سانسور تو در دو کف داري* چون نداري به پاسخي راهي

    پاسخ

    تيغ توهين تو در دو كف داري*چون نداري به منطقي راهي ........................ راستي اينم يه لينك جالب (از اونايي كه قبولشون داري) تقديم به تو ............ اگه بلد نبودي بخونيش بگو تا ترجمه اش رو بهت بدم! http://globalpublicsquare.blogs.cnn.com/2011/08/05/how-iran-defeated-obama/


    قابل توجه آزاديخواه!

    قبلا هم بهت گفته بودم که کامنتهاي محتوي توهين و تهمت و يک بام و دو هوا حذف ميشن. پس خودت رو سرزنش کن! و ايضاً تمرين ادب مباحثه.

    راستي چه خبر از لندن؟ ظاهراً بدجوري اوضاعش شيربرنجي شده!

    دو سال پيش همچين روزايي براي مملکت ما نقشه ي آشوب مي کشيدند. اما غافل از اينکه خدا مکرشون رو به خودشون برميگردنه. (و مکروا و مکر الله و الله خير الماکرين)

    ميگن تلفن و توئيتر رو قطع کردن. راسته؟؟!

    ميگن در عرض يک روز 400 نفر رو دستگير کردن. راسته؟؟!

    عجب حقوق بشري! بابا حق داري ازشون دفاع ميکني! ديدي پليس چطور معترضين رو نوازش ميکنه؟! اين صدا و سيماي ما الکي مياد سر و صورت اينا رو خوني ميکنه که يعني بعله!

    جا داره اينجا براي سوختن هرچه بيشترت فرازي از سخنان رهبر عزيزم رو برات بنويسم:

    «اوضاع منطقه درست عكس سياست‌هاى قدرت‌هاى غربى و آمريكا و صهيونيسم بين‌الملل دارد پيش مي‌رود. آنها راجع به ايران برنامه‌هايى داشتند؛

    درست عكس آنچه كه آنها مي‌خواستند، خداى متعال مقدر كرد و پيش آمد. آنها ايران را تحريم كردند، اما بحران اقتصادى گريبان خودشان را گرفت. آنها فتنه‌ى 88 را براى زمين زدن جمهورى اسلامى تقويت كردند - يا تدارك كردند، يا لااقل پشتيبانى و تقويت كردند - اما نظام‌ها و رژيم‌هاى وابسته‌ى به خودشان يكى پس از ديگرى زمين خورده يا متزلزل شده. آنها به عراق و افغانستان حمله كردند، براى اينكه ايران را محاصره كنند – بزرگان‌شان گفتند كه اين براى محاصره‌ى ايران است - اما خودشان محاصره شدند؛ پاشان در گل فرو رفته، به دام افتادند. آنچه كه آنها درباره‌ى ما تدبير و عمل كردند، خداى متعال عكسش را مقدر كرد و نشد.»

    + بسيجي 


    سلام کامنت خصوصي گذاشتم

    سلام.

    وبلاگتون عاليه.با مطلبي که نوشتيد موافقم. موفق باشيد.

    + بسيجي 
    چيه ازدينخواه کودن باز کم اوردي ، رو اوردي به اين لينکهاي نامعتبري که يا باز نميشه يا اگر هم باز ميشه معلوم نيست که نويسندش کي بوده بابا تو يا ما رو گوش دراز فرض کردي يا خودت گوش دراز حالا کدومش که خوب مشخصه فقط از خدا ميخوام تو اين شبهاي مبارک همه رو به راه راست هدايت کنه اگه کسي به راه راست هدايت نشد به درک واصلش کنه انشاالله
    + بسيجي 
    ازادينخواه چرا هي از اين به اون ميپري تو اين ماه رمضانيه انگاري روضه نميگيري خلاصه جسم به لجن کشيده شدت خسته نيست مياي يه چيز ميگي جوابتو که گرفتي کم اوردي ميري دنبال يه موضوع که خودت بهتر جوابش ميدوني اما خودت ميزني به نفهمي ميخواي بگي آره ما هم هستيم اره تو هستي اما تو لجنزار نفس اماره چيه مثلا فکر ميکني با اين چرنديات بي سر و تهي که ميزني که همش جوابش مشخصه معلومه ميتوني روي افکار کسي تاثير بذاري زکي بخنديم نه بابا فقط درجه نفهمي خودت به ديگران نشان ميدي و ابروي ازاديخواهان واقعي ميبري برات واقعا متاسفم

    سلام.ببخشيد وارد ورود ممنوع شدم.

    اگر دلها در اين شبها خدايي است

    بدان ماه مبارک مجــــتـــبايي است

    ماه رمضان مبارک....

    وبلاگتون واقعا برام جالب بود.خيلي خوشم اومد . البته اسمش هم در اينکه بيام خيلي موثر بود.انشاالله موفق باشيد.خوشحال ميشم به وبلاگ ما هم سر بزني و کمکمون کنيد.

    التماس دعا

    + آزاديخواه 

    "جالبه. چيزايي رو كه از خودم ياد گرفتي يه واكس ميزني دوباره به خودم پس ميدي يادته بهت گفته بودم در احاديث اومده ي كه ياور ظالم و حتي راضي به عمل ظالم، در گناه اون ظالم شريکه "

    نه يادم نبود. ولي خوبه که به همچين چيزي باور داري. ولي اگه به اين موضوع باور داري چرا بهش عمل نميکني؟ باور بايد عملا بروز پيدا کنه تا صدقش ثابت بشه. چرا در مقابل ظلمهاي جمهوري اسلامي به فرياد نمياي؟ همانطور که بر ضد بي حجابي و آمريکا و اسراييل در خيابان فرياد ميزني برو بر ضد ظلمهاي جمهوري اسلامي هم در خيابان فرياد بزن. شماها به راحتي از کنار دو هزار کشته مردم سوريه توسط بشار اسد ميگذريد چون حکومتتان به راحتي از کنار آن ميگذرد. اين نه تنها بي اعتنايي به ظلم ظالم هست بلکه بازيچه قرار دادن دين و اخلاق هم هست و اگر اين رفتارهاي دوگانه و فدا کردن دين و اخلاق در راه حکومت به کمرنگ تر شدن دين در بين مردم کمک کنه چه کساني در اين کمرنگ تر شدن موثر بودند؟

    من رو متهم به جانبداري از "مستکبران جهان" کردي. لقب مستکبر به کشورهاي مختلف دادن که يه کار تبليغاتي و روانيست. ولي همانطور که قبلا در کامنتهاي مختلف گفتم و توضيح دادم من از قسمت مثبت اين کشورها مثل احترام به حقوق بشر و حجم عظيم آزادي و حجم گسترده خدماتي که از ناحيه توليد علم و به تبع اون حجم عظيم خدماتي که اين کشورها مخصوصا آمريکا در اين زمينه ها به بشريت ميکنن و کمکهاي مالي و مادي که بعضا به کشورهاي مختلف ميکنه و کلا هر کار خيري که از اينها سر ميزنه هست دفاع ميکنم نه از کارهاي خطايي که مرتکب شدند يا ميشند.

    پاسخ

    ما از كنار كشته هاي سوريه الكي نميگذريم بلكه ميگيم اوضاع نابسمان سوريه، از جنس انقلاب هاي منطقه اي نيست و طبق دلايل محکمي که داريم مشخصه که دست حکومت عربستان (به طور مستقيم) و امريکا و اسرائيل(غيرمستقيم) تا مرفق در ريخته شدن اين خونها سهيم و آلوده است. پس فريادهامون عليه ظلم هاي سوريه همان مرگ بر آل سعود و مرگ بر امريکاست. ......................... و اما اينکه چرا متهم به جانبداري از مستکبران جهان هستي: اولا) برات بارها ثابت کرده ام که "احترام به حقوق بشر" در غرب صرفا يک ادعاي دروغ هست و تو عملا داري از دروغ اونا حمايت مي کني! مثال: نحوه ي برخورد با منتقدان هولوکاست - تصاوير منتشر شده از انواع جنايت هاي صورت گرفته در زندانهاي گوانتانامو و ابو غريب - رسوايي شنود مکالمات تلفني در انگليس و امريکا و هزاران مورد ديگه ......... دوم) برات بارها ثابت کرده ام که "آزادي" در غرب صرفا يک ادعاي دروغ هست و تو عملا داري از دروغ اونا حمايت مي کني! مثال: ممنوعيت داشتن حجاب در مهد تمدن و آزادي! - ممانعت از حضور ورزشکاران زن محجه ي مسلمان در مسابقات ورزشي ....... سوم) اون کمک هاي مالي ظاهري و فريبنده اي رو هم که بهشون مي بالي اولاً صد ها برابرش رو قبلا از همين کشورهاي فقير چپاول کرده اند. ثانيا بسياري از اين کمک ها در ازاء "شرط" هاي سياسي و اقتصادي هستند که اين شرط ها همچون زنجيري باعث استثمار بيشتر اين کشورهاي ضعيف ميشن. واقعا از سادگيت غصه ام ميگيره! ................. چهارم) اگر قبول داري که کشورهاي غربي، خطاکارند و ادعاي عدم حمايت از اونا رو داري چرا حتي يکبار هم، چه در کامنت هات و چه در وبلاگت از اين جنايت هاشون مطلب ننوشتي؟ يادته گفته بودي من مخالف ظلم و ستم در تمام جهان هستم؟! تناقض بين ادعا و عملت رو چگونه توجيه ميکني؟
    + آزاديخواه 

    "بيشترين تعداد زندانيان جهان در آمريكا هستند."

    قبلا هم گفتم که يکي از علائم اعتراف شما حکومتيان به ناتواني در پاسخ به طرف مقابلتون و ناتوانيتون در دفاع و اعاده حيثيت از "نظام مقدستون" که در مصاحبه هاي مقاماتتون هم موج ميزنه همين طفره رفتن از سوال و مدعاي طرف مقابل با طرح سوال يا مطلبي در همون زمينه و يقه گيري از ديگر کشورها هست.

    اصلن کسي اينجا حرف از آمريکا زد؟يا اگر وضع آمريکاي به قول شما "بد و جهانخوار" يا هر کشور ديگه اي فلان جور هست توجيه وضع کشور زير سلطه نظامي الهي! و مقدس! شما ميشه؟ نظامي که ادعاش گوش فلک رو کر کرده و مدام داره از ديگران ايراد ميگيره بايد وضعش شبيه بلاد کفر يا بدتر از اونها باشه؟

    نظام مقدس! شما ناسلامتي به قول خودتون ام القرقر (خنده)(ام القرا) جهان اسلام هست و بايد الگويي نه فقط براي جهان اسلام بلکه براي دنياي "کفر" باشه نه وضعش در همه يا اکثر زمينه ها از بسياري از بلاد کفر بدتر هم باشه که. بعله خانم جان. شما به 230 نفر در صد هزار نفر کشور زير سيطره نظام "مقدس" خودت برس و 750 نفر در صد هزارتاي بقيه طلبت .

    آره ببم جان قبلا هم در اين زمنيه بهت گفتم وقتي گه گفتي"از آزادي دروغين در امريکا دفاع مي کني (از جمله همين کامنت) اما من حق ندارم جواب بدم و موارد نقضشو ذکر کنم"
    و در جوابت به طعنه گفتم"آزادي راستين که در نظام "مقدس" شما وجود داره . بلاد "کفر" مظاهر و تجمعات رذالتند ! و اصلن توقعي هم ازشون نميره. مملکت "اسلامي" ما هست که وضعش در همه زمينه ها بايد سرمشقي باشه براي نروژ و سويس و سوئد و کلن اروپا و آمريکا و اصلن کل جهان.مخصوصن آزاديش و اينجوري هم هست و دليلش هم سخنان رهبر معظم هست که ميفرمايند " در ايران آزادي بيان کامل وجود دارد، دشمنان ميگويند وجود ندارد خب بگند مردم ما که باور نميکنند"
    ولي فقيه که دروغ نميگويند! و ميتونيم حرف ايشون رو سند ي بر وجود آزادي بيان کامل در ايران قرار بديم.
    و درادامه گفتم "گيريم که در کشورهاي آزاد، آزادي وجونداره(!) و "بد" هستند و ال ميکنند و بل ميکنند،از اونها توقعي نيست! اونها به قول خودتون شياطين ! بزرگ و کوچکند . نظام "مقدس" شما که نبايد مثل اونها باشه. بايد براشون سرمشق باشه."

    محض اطلاع ملت افضات ايشون در دلايل مخالفتشون با آمريکا و جوابهاي من به ايشون در دو سه پست در وبلاگم گذاشتم

    در اون کامنتم چند مطلب مطرح شد

    يکي افزايش شديد و 17 برابري تعداد زندانيان نسبت به قبل از انقلاب با وجود افزايش فقط دوبرابري جمعيت کشور
    دوم تعداد سرسام آور پرونده هاي قضايي در کشور زير سيطره "نظام مقدس"
    سوم مدعاي خميني مبني بر غرق دانستن کشورهاي اروپايي در انواع رذالتها و اينکه اين کشورها "جز زندگي ننگين و فساد و بيدادگري" و اينجور چيزا مرامي ندارد
    چهارم مدعاي خميني مبني بر اينکه اروپا به هيچ جاي خاصي نرسيده که ما بخواهيم قوانينمان ر با قوانين آنها تطبيق دهيم
    پنجم مدعاي خميني مبني بر ريشه کن شکن رذالتها در کشورهاي اروپايي اگر فقط يکسال قوانين مجازات اسلامي در آنها پياده شودو تناقض شديد آن با وضع همين کشورهاي اروپايي و وضع کشور زير سيطره نظامي که خودش بنيانگذارش بود بعد از 30 سال از اجراي اين قوانين

    پاسخ

    اگه قرار به "تکراري نوشتن" باشه و مدام بگي "قبلا هم گفتم"، اون وقت منم مجبور ميشم حرفهاي گذشته ام رو تکرار کنم و بگم، قبلا هم گفتم: اولا) طرح سؤال مقابل سؤال، به معني جواب نداشتن نيست، بلکه خودش نوعي شيوه ي پاسخگويي ست. به عبارت ديگه استفاده از "وجدان" طرف مقابل براي رسيدن به جواب هست. البته اگه طرف، وجدان داشته باشه!! .................. دوم) اينکه چرا وضعيت ايران اسلامي در بعضي از زمينه ها از کشورهاي غربي (بلاد کفر) پايين تره، باز هم قبلا جوابت داده ام که: اولا) براي ساختن ويرانه اي که شاهان قاجار و پهلوي بجا گذاشته اند، واقعا و انصافا سي سال زمان زيادي نيست. وضعيت فعلي کشورهاي غربي، محصول دو قرن تلاشه. حالا چطور انتظار داريم ما بعد از سه دهه به اونجا برسيم و به قول شما جزء پيشرفته ترين ها باشيم ........... ثانياً) اگر چه مردم و مسئولان ما به مراتب بهتر از مردم صدر اسلام هستند اما هيچ کس ادعا نميکنه اونا در نقطه ي اوج و همراهي کامل با نائب امام زمان هستند. در بسياري از زمينه ها مردم ايران جزء مُسرف ترين ملت هاي دنيا هستند. يا اينکه کم کاري و بعضا خيانت هاي برخي از مسئولين، مانع هايي براي رسيدن ما به آرمانهامون هستند. تذکرهاي مکرر رهبر انقلاب در مورد مديريت مصرف مردم و نيز پاکي و تزکيه مسئولين، گواه عدم رضايت ايشان در اين زمينه هاست ............. ثالثاً) به تمام موارد قبلي، ويراني هاي ناشي از 8 سال جنگ تحميلي و نيز اثرات تحريم هاي اقتصادي شديد و به قول خودشون فلج کننده استکبار رو که در اين سي سال بارها چوب لاي چرخ ما گذاشته اضافه کن. ............. رابعاً) به ياري خدا در آينده اي نزديک، ما به يکي از همون بهترين ها و الگويي از سعادت ناشي از مديرت اسلامي تبديل خواهيم شد کما اينکه همين الان هم، نمونه هايي از اون به چشم ميخوره. ..................... و اما چند نکته جديد! يک) بالا بودن تعداد زندانيان در کشور ما اگر هم صحت داشته باشه، علت غالبش همون دستگيري قاچاقچيان مواد مخدري هست که ميخوان ترياک رو از مرزهاي شرقي ما به کشورهاي غربي ترانزيت کنند و ايران يک تنه جلوي اين همه قاچاقچي گردن کلفت حمايت شده از طرف مافياي جهاني، مقابله ميکنه ....... راستي شنيدي توليد مواد مخدر در افغانستان پس از اشغال ناتو نه تنها کمتر نشده که چهل برابر هم شده؟!! ............. دوم) سخن بت شکن قرن، خميني کبير درباره ي اثر اجراي احکام اسلامي کاملا درسته. در ايران هم هيچکس ادعا نکرده که احکام اسلامي صد در صد اجرا شده اند. بلکه ميگيم همان ميزاني که اجرا کرده ايم به همان ميزان هم وضعيت فرهنگيمون بهتر از غربي هاست. فراموش نکن حکومت صد در صد اسلامي و ايمن، فقط در زمان حکومت امام زمان(عج) تشکيل خواهد شد. براي اينکه بدوني اختلاف وضعيت ما با کشورهاي غربي از کجا تا کجاست روي اين لينک کليک کن: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=98124
     <      1   2   3   4   5      >