• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : اندکي صبر، سحر نزديک است
  • نظرات : 6 خصوصي ، 79 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + ايراني 
    اي مرگ . اي درد . اي بميرين
    مرگ بر ضد ولايت فقيه
    + ............. 
    سلام . اره راس ميگي واقعا درد اور وقتي ادم ميبينه که يه خانم اينطوري زير مشت و لگد چند تا مرد خبيث و اوباش افتاده . من هرگز اد خبري را که توي دادگاه المان خانمم مروه شرويني را با مظلوميت تمام کشتند فراموش نميکنم. همين الان هم چشمهايم اشک الود است براي ان ماجرا حقيقتا دلم ميسوزد واتش ميگيرد. چه بگويم دلم خيلي گرفته است. اي کاش جنگ بود و ميرفتم و با تمام اين حيوانات خون خوار ميجنگيدم و مظلومان جهان را از سني و شيعه و مسيحي و و... ازاد ميکرم. اما چه منيم که دستمان بسته است و ناموس شيعه را به غارت ميبرند . هيچ وقت زنان بسني را فراموش نميکنم که چقدر مورد تجاوز صربهاي جنايتکار قرار گرفتند و يا...... . راستي خانمه...؟... من هم با اين وضع فاجعه بار حجاب به ستوه امده ام و هر وقت به خيابان ميروم برايم عذاب اور است. با انکه خيلي هم متدين نيستم. اما زجر ميکشم از ان فشاري که بر من وارد ميشود. اما ميخواهم بگوييم بنده تا حدودي هم حق ميدهم به اينها. وقتي جوان سر وقتش ازدواج نکرد اين ميشود نتيجه اش مگر تا کي ميتوان دوري از جنس مخالف را تحمل کرد؟ انسان بالاخره يک جاي ميبرد. من خانمها را ميشناسم که مومن هستند و وبلاگهاي مذهبي دارند و کلا ادم مذهبي هستن اما بر اثر فشار اطفي و ان نياز جسمي خود ديگر تحمل دوري از نامحرم را ندارن. من يقين دارم که انها متدين هستند اما ديگر صبرشان لبريز شده. متاسفانه فرهنگ پايين خانواده ها در اينکه فرزندانشان را بايد سريع همسر بدهند عامل اين مسايل است. و البته سخت گيري خود خانمها در امر ازدواج و توقعات بالايشان. حرف زياد است و زمان و مکان کم
    + مسلمون 

    پس اگه چنين افرادي که از نظر احکام اسلام مردود و مطرود اند، پشتيبان و طرفدار يک نظام باشند، نبايد به چنين نظامي هشدار داد که مبادا راهش از اسلام حقيقي فاصله گرفته که چنين افرادي را جذب خود کرده است؟ مگر اصل نظام، چيزي غير از احکام اسلامي است که يکيشون هم مسئله ي مهم حجاب است؟ به نظر شما نشان دادن وسيع بودن طيف شرکت کنندگان به معناي افتخار به وجود چنين افرادي نيست؟ متاسفانه هنوز پاسختون برام واضح نيست.
    پاسخ

    دوست عزيز، اگه جملات بنده رو با دقت بيشتري مي خونديد، حتما پاسخم براتون واضح بود ......................... من اسمي از مردود يا مطرود بودن اين افراد نبردم بلکه گفتم عمل اونها (بدحجابي) مورد تاييد نيست. نميشه يک آدم رو به صرف غلط بودن يک رفتار، از دايره ي مسلموني خارج دونست. ........................ در ضمن، به اين نکته هم بايد توجه کرد که "حق انتخاب و رأي دادن" حتي براي کليمي ها و مسيحي ها هم محترم شمرده ميشه، ديگه بدحجاب مسلمون که جاي خود داره! ................... سوم) اگه نظام براي شرکت اين افراد در انتخابات از مواضع خودش پا پس مي کشيد، مثلا ميگفت که بله شما شرکت کنيد منم قول ميدم حدود حجاب رو در قانون کمتر کنم، اونوقت ميشد به قول شما درباره فاصله گرفتنش از اسلام حقيقي هشدار داد. اما حالا که نظام هيچ امتيازي نداده و روي حرفش درباره حدود حجاب هست فک نکنم دليلي براي نگراني وجود داشته باشه.
    + مسلمون 

    سلام. از اينکه در جهت ترويج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش ميکنيد اميدوارم تحت تأييدات الهي موفق باشيد. اگه مقدوره به اين سؤال پاسخ دهيد که به چه دليل تلويزيون جمهوري اسلامي ايران، در برنامه هايي که در مدح حجاب و مذمت بي حجابي است، افراد بي حجاب را شطرنجي نشان ميدهد اما زمان انتخابات و راهپيماييها با آنها مصاحبه ميکند و افتخارش اينست که چهره هاي آنچناني را به نمايش بگذارد؟ . به راستي اين تناقضات را چگونه ميتوان پذيرفت؟!!!
    پاسخ

    کلاً تلويزيون تناقضات که زياد داره! مثلا سخنراني ميذاره در مذمت رابطه پسر و دختر، بعد از اونور سريال ميذاره که خيلي جالب و جذاب دختر و پسر با هم رابطه دوستانه دارند و ................... اما درباره موضوعي که اشاره کرديد بايد بگم، نشان دادن افراد بدحجاب پاي صندوق هاي راي يا توي راهپيمايي ها، به معناي تاييد بدحجابي شون نيست، بلکه به معناي نشون دادن وسيع بودن طيف شرکت کنندگان در انتخابات و راهپيمايي هاست. ...................... به عبارت ديگه تلويزيون با اين کارش ثابت ميکنه حتي کساني که رسانه هاي غربي به عنوان مخالفين نظام مطرحشون ميکنه و روشون حساب باز کرده، در حقيقت بسياري شون با اصل نظام نه تنها مشکلي ندارند که طرفدارش هم هستند.
    + بسيجي 
    راستي چرا يکي ، دو شب که وبلاگتون را فيلتر ميکنند ؟
    پاسخ

    متاسفانه بارها شده كه وبلاگم فيلتر ميشه و فرداش، رفع فيلتر! ........................ نميدونم مشکل از کجاست.
    + بسيجي 

    يک چيزي هست که به نظرم خيلي جالب و اون اين هست که در طول زندگيم در اکثر موارد در هنگام بحث با افرادي که ، خودم شبيه اونا هستم يا بالعکس اونها شبيه من هستند از نظر قبول داشتن اسلام ، هر موقع امديم در انتهاي بحث به يک نتيجه اي برسيم اين افراد اگر نتيجه به ضررشان بود همانند شما برخورد ميکردن

    پاسخ

    خب شايد مشکل از شماست که نظرت با نظر اکثريت متفاوته!!


    با سلام و خدا قوت

    جهنم لحظه شماري مي کند براي چنين افرادي ...

    يه روزي آقامون مياد، انتقام سنگيني از تک تک اين نامردها خواهد گرفت.

    خدايا بحق خوبانت و عزيزانت فرج مهدي فاطمه (عج) را برسان.

    با اجازه از مطلب تاثير گذارتان در وبلاگ استفاده نموديم.

    يا حق.

    + بسيجي 
    راستي اين مطلب اخري که از فارس لينک کرده بودم خوندين به نظرم اين موارد تو جامعه ما کم نيستن و خيلي هم جاي کار داره
    پاسخ

    بله خوندم. دستت درد نکنه ....................... اين تيکه اش واقعا منو تحت تاثير قرار داد: کارکنان زن در بيمارستان جانبازان اعصاب و روان احساس امنيت مي‌کنند؟ خطيب‌زاده پاسخ مي‌دهد «مي‌داني؟ همه بچه‌هاي ما يک ويژگي بخصوص دارند که حتي وقتي حالشان بحراني باشد رعايتش مي‌کنند، آنها در هر شرايطي حرمت زن‌ها را نگه مي‌دارند، اينجا پرستارها و کارشناس‌هاي خانم، احترام ويژه‌اي دارند.» مردان جبهه هنوز هم توي چشم زن‌هاي نامحرم نگاه نمي‌کنند و آرام و محجوب سرشان را پايين مي‌اندازند. همان کمرويي رزمنده‌هاي چند دهه پيش، همان حجب خاص که متفاوت‌شان مي‌کرد. «اينجا احساس امنيت مي‌کنم، هيچ وقت پيش نيامده که برخورد ناشايستي با من داشته باشند.»
    + بسيجي 
    اتفاقا سخني تازه بود تازه تر از قبلي ها و اندکي رکتر و نيش دار تر
    پاسخ

    مگه شما زنبور عسلي که نيش مي زني؟!
    + بسيجي 
    در ضمن انگاري يکي از کامنتهاي من که به صرفتون نبوده رو تائيد نکردين
    پاسخ

    چون تکرار مکررات بود تاييد نکردم! ................. هين سخن تازه بگو، تا دو جهان تازه شود...
    + بسيجي 

    ولي اين مصلخت انديشي قوه قضا دقيقا از همون نوع اولش هست چرا که براي کسي مثل ف ه حکم 6 ماه حبس صادر ميکنند اون هم از نوع تعليقيش و براي کسي مثل سعيد تاجيک حکم 8 ماه حبس و 50 ضربه شلاق

    شما به اين نوع مصلحت انديشي چي مگيد ، من ميگم ترس

    اما در مورد مصلحت انديشي نوع دوم فکر کنم از قضيه سفارت انگليس ميشه به عنوان يک مثال خوب استفاده کرد

    پاسخ

    والا چي بگم!
    + بسيجي 

    سلام بد نيست که اين مطلبي که براتون لينکشو ميذارم بخونيد و ازش تو وبلاگ استفاده کنيد

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901216000839

    + بسيجي 

    سلام

    اين طرح هم بريد ببينيد به نظرم بد نيست
    /www.duelfa.com/1390/12/18/%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%9f/#comments

    + بسيجي 

    1-اخه انسان عاقل ، به نظر شما نامرد وطن فروشي که معلوم نيست به چه دليل حاضر همه چيزش بذاره زير پاش ( دقت داشته باشيد دارم ميگم همه چيز ، اگر منظورمو درست متوجه بشيد بدتر از صد فحش براي اون نامرد) ميتونه درک کنه اخرتي هم هست ، ميتونه درک کنه همه چيز تو اين دنيا تموم نميشه و ميتونه .... ولش کنيد ارزشش نداره دستمو خسته کنم
    2- فکر کنم جواب سوال اخرم را نداديد ، سوالي که مربوط به اجراي عدالت بود

    3- اگر ناراحت نميشيد فکر کنم کلمه ي دوز را اشتباه مينويسيد و درستش دز هست

    پاسخ

    مصلحت انديشي به معناي مسامحه و ترس و تفريط، بله کار درستي نيست و نبايد گرفتارش بشيم. اما مصلحت انديشي به معناي درستش يعني در نظر گرفتن اولويت هاي جامعه اسلامي، کار کاملا درستي هست و (به عقل ناقص من) در دوران ائمه هم چنين مسائلي رو داشته ايم. مثال: برخورد حضرت علي(ع) با عايشه، پس از جنگ جمل ............................. درباره کلمه دز هم ظاهرا حق با شماست!
       1   2   3   4   5    >>    >