• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : هديه نوروزي
  • نظرات : 5 خصوصي ، 88 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + ناشناس 
    همه اينها حرفهاي پوچيه...جامعه اي كه در اون آزادي نباشه...جز درد و رنج چيزي به همراه نداره...
    حالا هر جور دوست دارين آزادي رو معنا كنيد...
    منظور من از آزادي يعني آزادي عقايد و افكار
    بزارين مردم خودشون دين و مذهب خودشون رو انتخاب كنن
    بزارين مردم خودشون تصميم بگيرن كه چي بپوشن و چي بنوشن و حكومت فقط نظارت كنه كه كسي از اين آزادي سواستفاده نكنه
    بزارين مردم خودشون تصميم بگيرن كه چي ببينن
    روحيه استقامت و نشاط رو بين مردم افزايش بدين
    از غم هاي حاكم بر جامعه بكاهيد و بر شادي هاي جامعه بيفزايد
    به مردم جامعه فرصت دوباره بديم
    و فرزندان اون جامعه رو حتي در اوج فقر كامل و درست پرورش بديد
    سلام
    بااجازتون من اکثر مطالبتونو خوندم و خيلي خيلي از مطالبتون خوشم اومد
    دوست داشتين بهم سري بزنين
    راستي من دخترم.بخاطر همينم اومدم وبتون
    + داود 

    صاب وبلاگ هم صاب وبلاگاي قديم

    حالا زير اين کامنت مياد به آمريکا بد و بيراه ميگه

    پاسخ

    حمايت اوباما از ازدواج همجنس‌گرايان!: باراک اوباما، رئيس جمهوري آمريکا اعلام كرد که همجنس‌گرايان بايد اجازه ازدواج داشته باشند. ........ بدين ترتيب نام باراک اوباما به عنوان نخستين رئيس جمهوري آمريکا که علنا از ازدواج همجنس‌گرايان در اين کشور حمايت کرده، ثبت خواهد شد. ......................... از حضرت صادق ـ عليه السّلام ـ مرويست است كه: «حرمت لواط از زنا بيشتر است، به درستي كه خداوند قومي را براي عمل لواط هلاك فرمود (قوم لوط) ولي كسي را براي زنا هلاك نفرمود». (وسائل الشيعه، كتاب نكاح، باب 17، ص249) ................... عذاب‌هاي قوم لوط بر ظالمين: در قرآن مجيد سه نوع عذاب براي قوم لوط بيان فرموده: صيحه باريدن سنگ عذاب بر آنها، و زير و رو شدن شهرهاي آنها بعد مي‌فرمايد: عذابي كه بر قوم لوط نازل شد از ظلم كنندگان دور نيست. (سوره‌ي 11 آيه‌ي 85) ......... و اين تهديد سختي است به كساني كه عمل آنها را مرتكب شوند.
    + بسيجي 
    با تشکر از جناب داود به خاطر لطفشون نسبت به بنده البته از نظر من کم گفتن جا داشت خيلي بيشتر بنده رو از بيانات و نظرات زيباي خودشون بهرمند کنن
    و در ضمن يک نکته اي رو هم بگم و اون اينکه
    داود کوچولو از دست اينجانب عصباني باش و از اين عصبانيت بمير که از نظر مرگ براي تو بهتر از زنده ماندن
    + داود 
    "آيا درکنار بدحجابي،فقر و بي عدالتي هم جاي نگراني دارد؟"

    اين لينکه  بدک نبود
    گرچه  بعضي قسمتهاش خيلي ساده انگارانه با قضيه برخورد کرده بود. مثل متاثر دونستن  "بدحجابي" از  چادر زندانيان و اينکه چون زندانيان و متهمين رو با چادر نشون ميدند پس اينها از چادر زده شدند.  

    يا ادعاي نمايش افراد چادري در سريالها به عنوان افراد بدبخت .
    در صورتيکه که کاملا بر عکس اين قضيه هست و اکثر نقشهاي مثبت و مظاهر کمالات رو دارند به افرادي ميدند که پوشش چادر براشوندر سريال در نظر گرفتند. اين کلا سياستيست که صدا و سيما داره يا بهش ابلاغ شده.
    بر عکس اون، اکثر نقشها افراد خلاف و بد رو با پوشش مانتو در سريالها ظاهر ميکنند
    مثلا در سريال سقوط يک فرشته، يکي از نمودهاي به اصطلاح سقوط اون دختره، کنار گذاشتن چادرش و مانتوي شدنش قرار داده بودند.

    ولي خب  در کل خودش رو به خواب و کوچه علي چپ نزده بود و خيلي درست تر و عاقلانه تر و با وجداني بيدار تر از بسياري ديگر به قضيه نگاه کرده بود
    + ميترا 
    سلام.من تازه از طريق وب گلدختر به اينجا رسيدم.يک سري پست ها و کامنت هاي شما رو خوندم و به نظرم رسيد که اهل مطالعه و جست و جو در مسائل ديني هستيد. براي همين تصميم گرفتم مسائلي رو که ذهنم رو مشغول ميکنه رو از شما بپرسم.من يک دوستي دارم که با فرهنگ و دين ما بيگانه است. البته از دستورات ديني ما خبر داره و تا حدودي آشناست.اما با روايات و احاديث مشکل داره و ادعا ميکنه اينها مربوط به تاريخه و ادعا ميکنه نميتونه بر اساس روايات و احاديثي که در طول تاريخ به ما رسيده جهان بيني خودشو شکل بده. تو بحث هايي که با او داشتم براي خودم هم سوالاتي پيش امد..
    اول از همه يک سوال از شما دارم.همه ما ميدونيم که جمعيت مسلمانان روي زمين حدود 1ميليارد نفر تخمين زده ميشه.ميخوام از شما بپرسم ميتونيد کشوري يا شهري رو به من معرفي کنيد که اسلام ناب و اصلي در اونجا رعايت بشه و اگر از هر کدوم از اهالي همون شهر بپرسيم که آيا عدالت اسلامي اينجا هست و آيا شما احساس سعادت ميکنيد,جواب او مثبت باشه؟من در اين مورد زياد فکر ميکنم و هر چه جستجو ميکنم جايي رو پيدا نميکنم که بشه با قاطعيت گفت "اينجا سرزمين امن اسلامه"و از طرفي فکر ميکنم 1ميليارد نفر هم عدد کمي نيست که بخوايم بگيم اينا همش توطئه استکباره.
    سوال ديگه من در مورد اينه که آيا به نظر شما در صورت پيدا کردن اون شهر يا آبادي که اسلام از همه نظر در اون جاريه آيا ميشه با قاطعيت گفت که تمام اهالي اون شهر در سعادت کامل به سر ميبرند؟ منظورم اينه که ميدونيم همه انسانها مثل هم نيستن و سطح فکر و شعور و جهان بيني انسانها با هم فرق ميکنه.در اون شهر آرماني تمام اون آدمها به سعادتي که ميخوان ميرسند؟
    ازتون ميخوام در حدي که ميتونيد به اين سوال هاي من جواب بديد.من اين مسائل رو با مسلمان هاي زيادي مطرح کردم.اما هنوز نتونستم به يک جمع بندي برسم.خوشحال ميشم اگه شما هم نظر خودتون رو به من بگيد.

    پاسخ

    با عرض سلام و معذرت خواهي و شرمندگي بخاطر تاخير در پاسخگويي ........................... قبل از جواب به سوالاتتون لازم ميدونم دو نکته رو عرض کنم: اول اينکه، همونطور که اگر ميخوايم يک نفر در حال غرق رو نجات بديم لازمه اش اينه که اول خودمون شناگر ماهري باشيم و گرنه ما هم با او غرق ميشيم؛ به همين ترتيب هم اگر ميخوايم دوستانمون رو هدايت کنيم بايد اول خودمون اطلاعات ديني مون بالا باشه وگرنه چه بسا براي خودمون هم شبهات ذهني فراواني پيش بياد .................. دوم اينکه با توجه به دو خط آخر کامنتتون بايد بگم همانطور که براي هر حل هر مشکلي بايد به متخصص همون مورد مراجعه کرد (مثلا براي سوالات مکانيکي به يک مکانيک - و يا براي سوالات بهداشتي به يک پزشک)، براي سوالات و شبهات ديني هم بايد به "کارشناسان ديني" مراجعه کنيد نه آدماي کوچه و بازار! ........ چه بسا براي همينه که هنوز نتونستيد به يک جمع بندي برسيد ........................................ و اما جواب سوالاتتون: براي شکل گيري "عدالت" در يک جامعه سه چيز لازم است: اول وجود قانون صحيح و دقيق، دوم وجود رهبر خوب و کارآمد (براي اجراي قانون)، و سوم همراهي مردم در پذيرش قوانين. هر کدوم از اينها که نبود به همون ميزان اجراي عدالت و رسيدن به جامعه ي آرماني، با مشکل مواجه خواهد شد. ....................... حالا وجود عوامل سه گانه بالا رو در جوامع اسلامي چک مي کنيم: 1. قانون صحيح و دقيق: شکي نيست که صحيح ترين و دقيق ترين و جامع ترين قوانين، همون دستورات و احکام ناب اسلامي هستند. اما متاسفانه همونطور که مي بينيم امروزه در تمام کشورهاي اسلامي (حالا بعضي کمتر، بعضي بيشتر) به خاطر رسوخ افکار غرب زده و الحادي، بسياري از قوانين، مغاير با احکام صريح اسلام است ............................. 2. رهبر عادل و کارآمد: نگاهي به حاکمان بسياري از کشورهاي اسلامي و عربي نشون ميده که چقدر در اين زمينه، مسلمونا ضربه ديده اند. پادشاهاني عموماً عياش، ترسو، خائن و ديکتاتور. آيا علت قيام هاي اخير مردم کشورهاي عربي، چيزي جز رهايي و خلاصي از اين حاکمان ظالم و ناعادل بوده؟ ........................ 3. مردم همراه: نقش مردم در اجراي عدالت و رسيدن به جامعه آرماني، آنچنان مهم و پررنگه، که اگه حتي اون دو مورد ( يعني قانون کامل و رهبر عادل) هم در جامعه اي وجود داشتند ولي مردم همراهي نکردند و اهل بصيرت و پايداري و تحمل سختي ها نبودند، باز هم عدالت کامل محقق نخواهد شد. و دقيقا بخاطر همين است که حتي در زمان پيامبر و ائمه صلوات الله عليهم اجمعين، امت اسلامي به شرايط آرماني اش نرسيد: چون مردم، همراه نبودند. ........................ البته اميد است که با ظهور امام زمان روحي فداه و اجراي کامل احکام الهي و کامل شدن عقل و تجارب مسلمانان، پيشفرض هاي سه گانه بالا براي اجراي عدالت همگي محقق بشن و شاهد باشيم که خوشبختي و سعادت کامل، در تمام نقاط کره زمين برقرار بشه. ان شاء الله
    + داود 
    اين جوجه چماقدار فضول همه چي هست
    بهش بگو به تو چه آخه که مثل طلبکارا از ملت بازجويي ميکني

    + بسيجي 
    ميگم
    مثل اينکه پاتون خوب شده ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ

    كامل كه نه، ولي الحمدلله خيلي بهتره. .................. چطور مگه؟
    + داود 

    پاسخ

    رديه اي در نقض يكي ديگر از ادعاهاي غير مستدل حضرتعالي: يادته گفته بودي ائمه جمعه در تريبون نماز جماعت، مشکلات مردم رو مطرح نمي کنند. ................... "يکي از هزاران" مورد براي نقض ادعات: خاتمي: به همه مقدسات قسم که گراني ها دردناک است. خطيب نماز جمعه تهران گراني‌ها و عدم ثبات قيمت را براي اقتصاد کشور مضر دانست و گفت:‌ مراجع تقليد، جامعه مدرسين حوزه علميه قم و مردم دادشان از وضعيت نابسامان گراني‌ها در آمده است. ...... خاتمي با بيان اينکه اين مردم شايسته هرگونه خدمت بوده و به تعبير حضرت امام که مردم ايران از امت زمان رسول‌الله بهتر هستند، گفت: بيش از 64 درصد مردم در انتخابات اسفند ماه مايه عزت اسلام و قرآن شدند. اين مردم شايسته خدمت‌ هستند، لذا مسئولين مردم را رنجيده خاطر نکنند و مجلس و دولت نيز اين موضوع زشت را با تلاش ختم به خبر کنند.
    + داود 
    تو که ميگفتي مواجب بگير و وکيل مدافع امريکا نيستي!
    مدافع کارهاي نادرست هيچ کشوري از جمله آمريکا نيستم. ولي مدافع کارهاي خوب و جنبه هاي مثبتش هستم.  مواجب بگير آمريکا هم نيستم.

    به پته پته افتادي؟!

    تته پته چيه، اصلا شست پام رفت توي چشمم
    پاسخ

    برآيند کارها مهم است. همونطور که در فيزيک برآيند دو نيروي 2+ و 10- ، "منفي" خواهد بود، برآيند حکومتي که جناياتش ده ها برابر کارهاي خوبش باشد منفي، و عاقبتش اضمحلال خواهد بود. ......................... در حالي که دولت آمريکا اعتراضات مردمي در اين کشور را پايان يافته تلقي مي‌کرد، حضور قابل توجه معترضين آمريکايي در تظاهرات 1 مي 2012، حيات دوباره جريان‌هاي اعتراضي در اين کشور را نشان داد. ..... لينک خبر + تصاوير: http://www.barackobama.ir/en/news/4451
    + داود 
    في سبيل المهر و يارانه
    پاسخ

    اين امريکايي ها هم في سبيل مهر و يارانه از ما دفاع مي کنند/ عکس: http://www.barackobama.ir/files/en/news/2012/5/2/3656_999.jpg
    + داود 
    خوب شد که اين جُک و جفنگيات رودر مورد آمريکا سر هم کردي. چون يادم انداختي رتبه جديدجمهوري اسلامي رو در آزادي مطبوعات  برات بگذارم
    "رتبه ايران در گزارش جديد آزادي مطبوعات: 175 در ميان 179 کشور "
    راستي رکورد دار نقض حقوق بشر رو که سرچ کردم ، سايتهاي حکومتي هم آمريکا رو رکورد دار کرده بودند و هم رژيم آل سعود رو.    کدومش بالاخره؟ هر دوش؟ يه کشور ديگه هم اضافه کنيد . آخه تا سه نشه بازي نشه  (خنده)
    چقدر هم لحنشون عصباني بود. مثل لحن خودت. البته خودت کپي کردي
    گفته اند "جمهوري اسلامي از آمريکا عصباني باش و از اين عصبانيت بمير." درست گفتم؟
    اينهايي که از آمريکا گفتي اکثرش که نقض حقوق بشر نيست و اون تعداد اندک هم بسيار موردي و اتفاقي و بسيار محدود اتفاق ميافته. ميزان يکسال نقض حقوق بشر در ايران بيش از ميزان نقض حقوق بشر طي 50 سال در آمريکاست جيگر.
    جمهوري اسلامي  در اين 33 سال حکومتش حدود 30 بار از طرف سازمانها بين المللي به نقش حقوق بشر متهم شده.
    پاسخ

    جوک قرن: "مدعي ترين" کشور براي خلع تسليحات هسته اي کشورهاي جهان، "بزرگترين" دارنده تسليحات هسته اي و "تنها" کشور استفاده کننده از بمب اتمي ست! ;)) ............................. يه جوك ديگه: "بزرگترين کشور مدعي حقوق بشر" در سايه نقض حقوق بشر شکل گرفته است!! : تعدادي از انگلوساكسون هاي مهاجر با هدف قرار دادن ساكنان اصلي قاره آمريکا، به سرخپوستان حمله مي كردند و آنچه رقابت جنگي آنها را شكل مي داد، كشتن تعداد بيشتري از سرخپوستان در منطقه بود؛ آن سوي ديگر، تاجران و دريانوردان آمريكايي نيز با سفر به سواحل آفريقا به فكر ربودن تعداد بيشتري از مردان قوي هيكل آفريقايي بودند تا آنان را به نام 'برده' به قاره جديد خود منتقل كنند. به اين ترتيب پايه هاي امپراتوري آمريكا بر خون سرخپوستان و عرق ناشي از بيگاري آفريقايي ها بنا شد. .............................................. راستي: تو که ميگفتي مواجب بگير و وکيل مدافع امريکا نيستي! پس چرا از کامنت من عصباني شدي و به پته پته افتادي؟! ....... باز دم خروس زد بيرون!!!
    + بسيجي 


    سلام

    ميگم که تو دزفول هم جبهه پايداري هست؟

    راستي شما که يه چند وقتي نبودين اين داود پوست کلفت هم نبود اعصابمون راحت بود ها الان که دارم اسمش ميارمم چندشم گرفت

    پاسخ

    عليک السلام ............... بله هست. کانديدي رو که بهش راي دادم، کانديد مشترک دو جبهه متحد و پايداريه. ..................... دعا کنيد پيروز بشه.
    + داود 
    صاب وبلاگ خوابي؟ در خواب خرگوشي هستي؟
    پاسخ

    به تاييد شوراي حقوق بشر سازمان ملل، امريکا رکوددار نقض حقوق بشر در تمام جهان است چنان که تا به حال هيچ کشوري اين ميزان نقض حقوق بشر در موردش به ثبت نرسيده است. اهانت به مقدسات، اهانت به اديان مختلف و حتي کتب مقدس آسماني مخصوصا قرآن کريم به بهانه آزادي بيان، حمايت از جنايات اسرائيل(Israeli crimes) در نقض حقوق مسلم مردم فلسطين، تحريم‏‎هاي يک‎جانبه عليه کشورهايي که با او همراهي نمي‎کنند، ورود به حريم خصوصي افراد از طريق شنود يا رصد کردن کاربران اينترنت در عرصه جهاني و تبديل اينترنت به يک ابزار جاسوسي، حضور نامشروع و عمليات‎هاي مخفي سازمان سيا در مناطق مختلف جهان که به نقض حقوق اوليه مردم مي‎انجامد، حضور گسترده نظاميان آمريکايي در مناطق مختلف، نقض حقوق زنان و کودکان و فحشاي گسترده در ميان زنان و کودکان آمريکا، نقض گسترده حقوق بوميان بويژه سرخ‎پوستان آمريکا(Native America) که مستند به گزارش خود سازمان ملل است، شکنجه در زندان‎هاي گوانتانامو(Guantanamo prison) و ابوغريب(Abu Ghraib) که طبق اعلام گزارشگر ويژه سازمان ملل به صورت روزمره صورت مي‎گيرد، وضعيت تاسف‎بار زندان‎هاي آمريکا و شکنجه‎هاي جسمي، روحي و جنسي که از مسائل معمولي در زندان‎هاي اين کشور است و موارد مشابه ديگر از جمله مسائلي هستند که در آمريکا به گونه اي واضح جاري است.
    + داود 
    اين کامنتت توي وبلاگ گلدختر هست
    آره ؟ کي؟  کجا جواب دادي؟ بگو تا منم بدونم
    دلارها نوش جونم .
    خوشم مياد که  هيچکدمتون هم جوابي در برابر کامنتر بزرگ نداريد و به سانسور متوسل ميشيد
    جواب تو سانسور است
    چون منطقت کم زور است

    -------------------------

    با سلام

    مطلب خوبي بود

    ..........

    زياد حرفاي اين داود(آزاديخواه!!) رو جدي نگيريد. اين فرد ماموريتش اينه که تو وبلاگاي ارزشي کامنت بذاره و دلار بگيره.

    خيلي وقته که ميشناسمش.

    هدفش هم اينه که با طرح مباحث حاشيه اي وبلاگ نويسا رو اذيت کنه و به خيال خودش اونا رو بي انگيزه کنه.

    البته نميدونه که اينجوره اتفاقا برعکس، انگيزه ها رو مضاعف ميکنه

    و باز البته، بارها خودم با جواب هاي مستند حالشو گرفتم، گذاشتم تو قوطي، درشو محکم بستم و بهش تحويل دادم


    از شوخي که بگذريم اين فرد هيچگاه دعوت منو براي يک مباحثه اصولي با روشن شده "پايه هاي اعتقادي مشترک" نپذيرفته. و همين بزرگترين دليل بر ضعف منطقي و استدلالي حرفاشه


    پاسخ

    پس بالاخره به گرفتن دلارها اذعان و اعتراف كردي! .... كه اينطور! .......... مال حرام البته كه آدمو پوست كلفت هم ميكنه، درست مثل مجري شبكه من و تو كه به عضو باشگاه همجنسگرايان بودن افتخار هم ميكنه! http://javanemrooz.com/news/page-29662.aspx .............................. دو نمونه از جاهايي كه جواب دندونشكن گرفتي: http://dorr.parsiblog.com/Posts/77 http://dorr.parsiblog.com/Posts/61
       1   2   3   4   5    >>    >