• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : هنرمند واقعي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 28 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + بيشمارنقطه چين 
    بيانات فوق هم از بيانات گهربار امام خامنه اي (مدظله العالي) مي باشد
    + بيشمارنقطه چين 

    ما يكى از سياستهاى اساسى‌مان قطع رابطه‌ى با آمريكاست. هرگز هم نگفتيم ما تا ابد قطع رابطه خواهيم بود؛ نه، هيچ دليلى ندارد كه تا ابد قطع رابطه با هر كشورى، با هر دولتى داشته باشيم. مسئله اين است كه شرائط اين دولت به گونه‌اى است كه رابطه‌ى با او براى ما ضرر دارد. انسان رابطه را با هر كشورى به دنبال تعريف يك منفعتى ايجاد ميكند؛ آنجائى كه براى ما منفعت ندارد، دنبال رابطه نميرويم؛ حالا اگر ضرر داشت، به طريق اولى‌ دنبال رابطه نميرويم.

    رابطه‌ى سياسى با آمريكا براى ما مضر است. اولاً خطر آمريكا را كم نميكند. آمريكا به عراق حمله كرد؛ در حالى كه با هم رابطه‌ى سياسى داشتند، سفير داشتند؛ اين آنجا سفير داشت، آن هم اينجا سفير داشت.

    مقام عظماي ولايت
    + خودم 

    يادمه يه موقع گفته شد اگر از جنايات صدام بگذريم از آل صعود نمي گذريم (نقل به مضمون)

    گذاشتيم يا نگذشتيم؟

    يه موقع گفته شد آمريكا از انگليس بدتر، انگليس از آمريكا بدتر، شوروي از هر دو بدتر. حالا با انگليس و شوري (روسيه فعلي) رابطه نداريم؟ براستي چه فاكتور مثبتي در روسيه و يا چين وجود دارد كه ما با آنها رابطه برقرار گرديم و مي كنيم و اون فاكتور در آمريكا وجود ندارد؟ آيا برخورد ما با روسيه و چين و ... مانند آمريكا بوده و براي آنها هم پيش شرط قائل شديم؟ ايا فراموش كرديم كه روسيه با ما چه كرد و مي كند؟ آيا روسيه شريك مطمئني است براي ادامه همكاري بوده و هست (سابقه همكاري مانند نيروگاه بوشهر و سامانه پدافندي s300 و هزاران چيز ديگر كه مي دانيم يا نمي دانيم نشانگر عدم اطمينان به اين كشور است) چين ديگر از روسيه بدتر نفت ما را به ثمن بخس خريده و پول آنرا هم نميدهد و در عوض كلي كالاي بونجول و بدرد نخور مي دهد. اينقدر هم قضيه رابطه با امريكا را بغرنج و حاد نكنيد كه اگر روزي مقرر شد به هر دليل رابطه با آمريكا داشته باشيم، همه چيز زير سئوال برود.

    + خودم 

    بنظرم قشنگ بود خواستم به اشتراك بگذارمش

    http://tabnak.ir/fa/news/281514/تصاوير-زندگي-فريبا-معصومي-معلول-هنرمند

    يه موضوع ديگه بي انصاف نباشيم

    امريكا بد درست

    شيطان بزرگ درست

    غارتگر درست

    هر چيز بد درست

    ولي هر كشوري براي خودش قهرمانان واقعي داره اگه نداشت به اين بزرگي نمي رسيد.

    گفتم انصاف داشته باشيم و قبل از اينكه بخواهيم جواب بي ربط بديم ببينيم ايا ميشه كشوري به اين بزرگي را با ادمهاي كوچيك اداره كرد حتما ادمهاي بزرگ و لايق فراواني هم داره حال چون ما با امريكا دشمن هستم و يا بلعكس خط بطلان بر روي همه چيز نكشيم.


    پاسخ

    ممنون، لينک واقعا تاثيرگذاري بود. ........ البت تذکرتون هم پر بيراه ني!
    + بيشمار نقطه چين 


    آمريکا قهرمان نداره واسه همين از بت من و مردعنکبوتي و چه و چه برا خودش قهرمان مي سازه . اما اين سرزمين که که قهرمان هاي بزرگي رو پرورش داده ... متاسفانه هنوز نتونستيم قهرمان هاي واقعي رو که در ايران زمين زندگي کرده اند و ايراني بوده اند رو به جهان بشناسونيم .

    پاسخ

    دغيغن!
    سلام دوست و بزرگوار
    اميدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعاي خيرتون محروم نکنيد.
    با مطلبي با عنوان(نامه ي يک بانوي مسيحي به زنان مسلمان)و
    (مصاحبه با مهسا خانوم از مسدومان حادثه تصادف راهيان نور بروجن)
    منتظرتون هستم.

    اللهم عجل لوليک الفرج

    ايشالل شهيد شي
    شهادت بنده ي حقير
    التماس دعا
    + بيشمار نقطه چين 

    نعش! (گفت و شنود)

    گفت: سايت ضد انقلابي بالاترين نوشته است؛ «رامني» و «اوباما» نامزدهاي رياست جمهوري آمريکا بيش از دوسوم برنامه مناظره تلويزيوني خود را به چگونگي برخورد با جمهوري اسلامي ايران اختصاص داده بودند.
    گفتم: خب! منظورش چيه؟
    گفت: نوشته است وقتي آنها ايران را بزرگترين دشمن خود مي دانند و چند ساعت درباره ناکامي آمريکا از مقابله با ايران بحث مي کنند، از ما به عنوان گروه هاي اپوزيسيون ايران چه کاري ساخته است؟!
    گفتم: راست ميگه حيوونکي.
    گفت: بالاترين نوشته است؛ کاش يکي در اين ميان توضيح مي داد که اپوزيسيون در اين درگيري چه نقشي دارد؟!
    گفتم: يارو براي بازي در فيلم به يک کارگردان مراجعه کرد. کارگردان پرسيد؛ چه نقشي را مي تواني بازي کني؟ و يارو کمي فکر کرد و گفت؛ نقش نعش!

    به نقل از : به جاي امير

    + بيشمار نقطه چين 

    چقدر براي متاسف شدم که چنين هنرمند والا و فرزانه اي رو نمي شناختم . خيلي خوشحالم که ايشون فرزند ايران هستند . خدايش بيامرزاد...
     <      1   2