سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

 شخصی به نام حمید پیام گذاشته که:

آقایون و خانمهای محترم
اگر فکر میکنید ترویج حجاب کار شما نیست لطفا ادامه ندید

زندگی که فقط حجاب نیست
ما بجای اینکه نیازهای اولیه زندگی مردم را توجه کنیم آموزش،مسکن،اشتغال،امنیت و غذاونظافت و ...

نظافت نیمی از ایمان است جمله از کیست
چسبیدیم به موردی که فعلا نیاز به گفتنش نیست و کار ما هم نیست

ببین من همه اینها را رعایت میکنم ولی حالم بهم میخوره وقتی چشمتان را بروی منکرات اساسی تر بسته اید
حجاب آزاد است از نظر عقلانی و حتی شرعی

حجاب بهتر است از نظر امنیت ولی چه بسا چادریهایی بخاطر حجابشان در دام بلا افتادند یا حتی در زیر چادر کارشان را انجام میدهند

مطمئن باشید اگر اینگونه چادر و حجاب جزو ضروریات اصلی دینمان بود تا حالا خداوند کسی را برای هدایت می فرستاد همچنانکه برای پیشینیان اینکار را کرد حداقل 4 میلیارد بی حجاب در دنیا داریم همه هم بندگان خدایند

پس آیا خداوند بندگان خودش را رها کرده است؟

نه هرگز

و پاسخ من:

اولاً: شما در این چند خط نوشته تون، چندین بار حرفتونو پس گرفتید و از موضع خودتون عقب نشستید و این خودش بزرگترین دلیله که خودتون هم به حرفای خودتون ایمان ندارید، حالا چطور انتظار دارید دیگران حرفاتو بپذیرند!؟

ثانیاً: چه کسی گفته که پرداختن ما به موضوع حجاب، به معنای جلوگیری ازدیگران برای پرداختن به دیگر موضوع هاست؟! آیا شما اصل تقسیم کار رو قبول ندارید؟

ثالثاً: میشه بفرمائید اگه فعلاً نیاز به گفتن این مسائل نیست پس چه موقع نیازه؟ لابد وقتی که همه لخت و عور شدند!! آیا به عمل اومدن این همه بدحجاب تو سطح جامعه کافی نیست؟ آیا این همه بالا رفتن سن ازدواج ها، افزایش طلاق ها، افزایش تصاعدی مبتلایان به ایدز، کاهش امنیت روانی برای مردان، کاهش امنیت اجتماعی برای زنان و دختران، افزایش کودکان خیابانی و ده ها بلای دیگر که همگی نتیجه بی توجهی به موضوع حجابه، کافی نیست؟

رابعاً: اگه دفاع از حجاب کار ما نیست پس کار کیه؟ لابد باید منتظر بشینیم شبکه بی بی سی بیاد و برامون تبلیغ حجاب بکنه؟!

خامساً: شما بدون ارائه هیچ دلیلی ادعا کردید که: "حجاب آزاد است از نظر عقلانی و حتی شرعی" در حالی که حرف بدون دلیل رو به قول معروف باید بذاری در کوزه و ...

حالا من، هم از نظر عقلانی و هم از نظر شرعی ثابت میکنم که حجاب یک امر ضروری برای یک جامعه ی پاک و سالمه:

الف- یک اصل عقلانی که خود غربی ها هم تو قانون هاشون ازش استفاده می کنند اینه که:

" هر چیزی که باعث زیرپا گذاشتن و تعرّض به حقوق دیگر شهروندان بشود، جایز نیست و ممنوع است. "

مثلاً همین غربی ها قانون تصویب کردند که: سیگار کشیدن تو مجامع عمومی ممنوعه - بخوانید حرامه! - چون باعث آزار دیگران میشه ؛ و یا اینکه: شراب خوردن در حال رانندگی ممنوعه، چون مستی راننده و عدم کنترل ماشین موجب بروز تصادفات میشه... ؛ حالا بیاییم سر مسأله ی حجاب : هر آدم با انصافی با هر طرز تفکری قبول داره که بدحجابی تأثیر غیر قابل انکاری بر روی جو جامعه میذاره. فکرشو بکن دختر آرایش کرده ای که از خونه میاد بیرون و بیرحمانه از 20 جوون دلربایی میکنه در حالی که فقط قصد ازدواج با یکی شونو داره و اصلاً هم براش مهم نیست که با دل نوزده تای دیگه چی کرده ، فرقش با اون سیگاری که با یه نخ سیگار تمام اطرافیاشو به سرفه میندازه چیه؟ آیا قابل قبوله که سیگاریه بگه سیگار کشیدن حق منه، هرکه نمی خواد بینی شو بگیره؟! یا اینکه کسی که حجاب رو رعایت نمی کنه بگه من میخوام همون طور که تو خونه لباس می پوشم، همونطور هم تو اجتماع حاضر بشم، هر کی نمی خواد به درک... اصلاً همه چشماشونو ببندند تا من راحت باشم!!

ب-از نظر شرعی هیچ تردیدی نیست که حجاب واجبه، چرا که خدا مستقیماً در آیه 31 سوره نور به زنان مؤمن دستور به رعایت حجاب میده.

همچنین: اسماء دختر ابوبکر - که خواهر عایشه بود - به خانه پیغمبر اکرم آمد در حالی که جامه های نازک و بدن نما پوشیده بود . رسول اکرم روی خویش را از او برگرداند و فرمود:

ای اسماء ! همینکه زن به حد بلوغ رسید سزاوار نیست چیزی از بدن او
دیده شود مگر این و این - اشاره فرمود به چهره و قسمت مچ به پائین دست خودش

سادساً:خداوند به همه ی ما انصاف بدهد؛ آیا این درسته که اگر مثلاً دیدیم دو پزشک به وظیفه شون خوب عمل نمی کنند،بگیم تمام پزشک ها بد هستند؟! و یا پا رو فراتر گذاشته و اصل "پزشکی" رو زیر سؤال ببریم؟! اگر نه، پس چطور شما بدعمل کردن چند چادری رابه حساب تمام چادری ها نوشتید و از اون بی انصافانه تر اصل "حجاب" رو زیر سؤال بردید؟دوباره می پرسم آیا شما تدریس بد چند معلم را به حساب بد بودن تمام معلم ها می گذارید؟ آیا عاقلانه است کسی با این بهانه ها خودش را از نعمت پزشک و حجاب و آموزش محروم بکنه؟؟

درآخر اینکه: با استناد به حرفهای شما، دزدی هم چیز خوبیه!!! چون خداوند در حال حاضر پیامبری رو برای هدایت این همه دزد نفرستاده. راستی قتل هم چیز خوبیه! چون...

ببین عزیز من، انگار شما هنوز نمی دونید معنی خاتم بودن پیامبر ما -صل الله علیه و آله- چیه؟
یعنی اینکه خداوند هرآنچه رو که باید به بشر می آموخت توسط حضرت محمد -صل الله علیه و آله- ابلاغ کرده و هیچ چیزی وجود نداره که برای خوشبختی بشر لازم باشه و خداوند اون رو نگفته باشه. حالا آیا لازمه دوباره من آیات و احادیث حجاب رو برات بنویسم؟



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 12:18 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج