سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

لطفاً مطلب زیر رو که خلاصه ای از متن سخنرانی استاد پناهیان در رابطه با حجاب و عفاف هست، با دقت هر چه تمامتر بخوانید.

تاکید میکنم با دقت بخونید و از یک جمله اش هم نگذرید!

حساسیت ما نسبت به حجاب کمتر از حساسیت اروپائیان وخارجی ها نسبت به این مسئله است اگر چنین نیست چرا آنها خلاف قانون اساسی شان رفتار میکنند؟چرا حجاب برای فرانسه که می گوید پوشش آزاد است مهم شده است؟چرا در فیلم ها و کاریکاتور ها حجاب مورد حمله قرار می گیرد؟به جای ارزش حجاب، باید حساسیت دشمنان را نشان دهیم .

درجایی از سفیر فرانسه سوال شد که شما چرا خلاف قانون اساسی تان باحجاب مخالفت میکنید؟ که پاسخ داد: حجاب یک نوع پوشش نیست بلکه بیرقی است برای یک مکتب برای یک دین که آن دین مبنایش مخالفت با هوای نفسه ،تمدن غرب مبانیش موافقت با هوای نفسه (اگر بشود نشان دهید که یک دختر یا یک زن می خواهد با هوای نفس خود مخالفت کند. دلش میخواهد با دلم میخواهدهای خودش، مخالفت کند آغاز فروپاشی تمدن غرب است)

حجاب از یک موضوع ارزشی اخلاقی صرف خارج شده شده و تبدیل به یک موضوع استراتژیک سیاسی و یک موضوع فرا امنیتی شده است مسئله حجاب امروزه فوق مسئله امنیتی است،مسئله تمدن ساز شده است.

مسئله بی حجابی،مسئله بشر نیست.یک مسئله دست ساز است که بعد از پروتکل های دانشوران صهیون ،بعداز اینکه صهیونیست ها تسلط بر جوامع مسیحی پیدا کردند این پدیده بعنوان یک پدیده نوظهور خود را نشان داد و اینک دوران افول خود را نیز آغاز کرده است.

حجاب میتواند دختر خانم ها را به حس رقابت دچار نکند.

فرانتس فانون میگوید:هرچادری که دور انداخته شود در مملکت های اسلامی،افق جدیدی را که برای استعمار ممنوع بوده در برابر او می گشاید وپس از دیدن هر چهره ی بی حجابی امیدهای حمله ور شدن استعمار ده برابر میشود.

به حجاب باید به عنوان یک پدیده عقلانی نگاه کرد:

کسی که حجاب رعایت میکند نسبت به دوقشر شفقت نشان می دهد، اول نسبت به دخترهای دیگر،که آنها را به چالش نمیکشد وآنها را به رقابت های بی ارزش نمیکشاند.خانمی که اهل رحم وشفقت است وکوچکترین حیا ونجابتی درونش وجود دارد میبیند نزدیک شدن اش به یک خانواده باعث می شود مرد آن خانواده نسبت به خانمش دلسردمیشود زود خودش را جمع میکند.اصلا دین هم اگر در میان نباشد متین تر رفتار میکند.دومین گروهی که مورد شفقت قرار میدهد مردان است که ذهنشان را درگیر نمیکند.

بی حجابی را می توان بی رحمی نسبت به هم جنس و جنس مخالف دانست.

وقتی موج بی حجابی در جامعه می افتد به این معنی نیست که تک تک افراد انگیزه بی دینی دارند بلکه موج به رقابت کشیدن که بین افراد افتاد،به رقابت در می افتند.می خواهند بگویند که من کمتر نیستم.هیچ انگیزه ای جز جوگیری نیست.

حجاب مظهر مهربانی زن است.

در رابطه بین زن ومرد،زن قدرت تسلط بیشتری دارد و خدا مدیریت رابطه مرد و زن را به زن داده. لذا به او می گوید: توحجاب داشته باش که این رابطه را اداره کنی.

حجاب مظهر اقتدار زن است.

مردانی که زن را بی حجاب می خواهند، زنان را ضعیف و غیرمقتدر در مقابل خود می خواهند.

حجاب میزان لذت از زندگی را افزایش می دهد و بی حجابی علت ناتوانی جنسی است.زن وشوهر باید از هم لذتی را ببرند که ضعف های اخلاقی و روحی هم را نادیده بگیرند.

ژان ژاک روسو میگوید: شبیه شدن زنان به مردان باعث تسلط مردان به زنان می شود.(نفعی را برای زنان به دنبال نمی آورد)

حجاب به عنوان یک ارزش دینی، اجباری نمیشود بلکه بخاطر حقوق مردم است (حقوق روانی مردم) که اجبار میشود و این نوعی حق الناس است.

در کشور ما علت این که بحث حجاب اینطور است اینکه فضا سازی کرده اند و به مذهبی ها نسبت می دهند که مثلا این ها مشکلشان با چند تار مو است در حالی که حجاب برای زن طبیعی است.

اگر بی بندوباری ، بخشی از آن توسط قانون کنترل نشود به علت ضعف فرهنگی که در جامعه وجود دارد ناخواسته برخی افراد تن به بی حجابی می دهند(از نظر روانی مجبور میشوند)

حجاب محل تجلی لطافت روح زن است.

گشت ارشاد قبل از اینکه بیاید سراغ دختران و پسران در جامعه باید راهش را کج کند و برود صدا و سیما و آموزش و پرورش را اصلاح کند.

جو جامعه طوریست که آزادی حجاب را نمیتواند تحمل کند.

روزی خواهید دید که نه به دلیل دین و ارزش های اسلامی و به دلیل مبارزه با صهیونیسم، که به دلیل عقلانیت و به دلیل منفعت طلبی عاقلانه ی مردم جهان، مسئله حجاب مسئله ای حل شده است.

حجاب محدودیت است و انسانی که نخواهد محدود زندگی کند با حیوان هیچ فرقی ندارد.

آن چیزی که عجیب نیست مقدار بی حجابی درجامعه ماست و آنچه که عجیب است مقدار حجاب در جامعه ما! به دلیل اینکه سی ساله ما کار درست روی حجاب انجام ندادیم فرهنگ سازی نکردیم. دشمن ما حمله های خودش رو هزار برابر کرده...حجاب چیز دمده ای شده...جوانها باید زدگی پیدا کرده باشن مگر اینکه منطق عمیق داشته باشه که منطق عمیقش خوب بیان نشده، لذا شما از این دخترای محجبه بپرسین شما چرا حجاب دارین؟

منبع: جنجال یک سکوت



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 89/6/18 :: ساعت 12:40 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج