سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

یکی از خوانندگان این وبلاگ، با اسم مستعار "داوود" برای یادداشت قبلی کامنتی گذاشته که بهتر دیدم اونو همراه با جوابش در معرض قضاوت شما عزیزان قرار بدم:

حکایات اقداماتی که نظام مقدس چماق و دروغ انجام میده مثل یک کاریکاتور می‌مونه که یه قسمت از بدنش گنده هست و بقیه انداماش کوچیکه. این نظام مقدس شما میاد و برای تبلیغات رسانه ای یه قسمتهایی رو خیلی روش هزینه و دلارهای نفتی میگذاره(مثل ماهواره سرهم کردن) در صورتیکه فایده ای برای مردم ندارند و خیلی چیزهای واجبتر از اون هست و بقیه مناطق کشور مثل حلبی آباد هستند.
برای نمونه ماهواره به هوا فرستادن که با کمک گرفتن از این کشور و قاچاق علمی از اون کشور و مهندسی معکوس و کپی بردای، یه چیزی سر هم کرد و سوار یه موشک جنگی کردش و شوتش کرد به فضا! غافل از اینکه کشورهای روسیه و آمریکا دهها سال پیش سفینه های غول پیکری رو به ماه فرستادند که این ماهواره شما در برابرش مثل ماشین اسباب بازی در برابر مرسدس بنز هست.با در نظر گرفتن این موضوع که اون زمان وسایل آسان ساز امروزی مثل کامپیوتر هم وجود نداشت که محاسبات و طراحیها رو نسبت به دهها سال پیش بسیار ساده کرده.
بعله خانم جان ان چیزها رو شما از همونهایی کپی کردید که فحششون میدید و خودتون مسلمن اونها رو نزاییدید.دانش همه این چیزایی که گفتی مال همونهاست. در زمینه نظامی هم که این ترقه و فشفشه هایی که با مهندسی معکوس از روی تجهیزات دیگر کشورها ساخته میشه اینقدر جیغ و جاغ کردن نداره.کره شمالی هم که رژیمش مثل نظام مقدس یاغی هست و در برابر جهان یاغیگری در میاره و وقعی به خواسته ها و نیازهای واقعی مردمش نمیگذاره و اونچه خودش میخواهد رو انجام میده هم خیلی تجهیزات نظامی داره و خیلی پیشرفته تر از مال شما هستند و در کنارش هم مردمش از گشنگی علف میخورند.
و نکنه فکر کردی شما موشک سرهم کردید کشورهای دیگه مثل آمریکا در عصر چماق تجهیزاتشون هست و از چوب و چماق و شمشیر و نیزه استفاده میکنند؟ این چیزهایی که شما سر هم میکنید اونها عهد بوق اینها رو داشتند. یک مستندی ماهواره نشون میداد از تانکهای آبرامز آمریکایی که بس‌که پیشرفته هستند بهشون میگند کامپیوترهای 65 تنی. ناو هواپیمابر رونالد ریگان رو نشون میدادکه 20 طبقه بود و 80 تا هواپیما میگرفت.

و اما جواب من:

اینا که نوشتی چی بودن ؟ جوک؟ داستان علمی تخیلی؟ افسانه؟ شر و ور؟ هر چی بود ما رو که حسابی سر ذوق اوورد

گفتی چرا ماهواره میسازین درحالی که بعضی از روستاها حلبی آبادند؟

جواب: اولا اگه الان بعضی روستاهای صعب العبور، حلبی آبادند و تعدادشون انگشت شماره؛ در زمان طاغوت بسیاری از شهرهای ما به معنای واقعی حلبی آبادهایی بودند که شاهدان عینیش هنوز زنده اند و این چیزی نیست که مثلا صدا و سیما گفته باشه. از شهر خودمون عکسی دارم اون هم از مرکز شهر، نه حاشیه هاش، که یک روستای تمیز صد سال پیش، صد شرف داره به اون. (میدونی شهر ما کجاست؟ دومین شهر بزرگ و معروف اولین استان نفتی کشور)

ثانیاً ان شاءالله با طرح هدفمند کردن یارانه ها داریم به سمتی میریم که همین تعداد اندک حلبی‌آبادها هم در کشور وجود نداشته باشند.

گفتی ماهواره به هوا فرستادن با کمک گرفتن از این کشور و قاچاق علمی از اون کشور و مهندسی معکوس و کپی بردای و یه چیزی سر هم کردن و سوار یه موشک جنگی کردنش و شوتش به فضا! چیزی نیست.

جواب: میگم اگه ساخت و پرتاپ ماهواره به این راحتیه چرا از بین 197 کشور جهان، ما دهمین کشور دارنده ی این فناوری ساده! شدیم؟!!! اروپا خودش به تنهایی 50 کشور داره. البته شاید از نظر تو این کشورهای پیشرفته خودشون نخواستند که به صنعت بی اهمیت! هوافضا دست پیدا کنند وگر نه هر کدوم برا خودش به راحتی میتونه بشه امریکای دوم!

گفتی کشورهای روسیه و آمریکا دهها سال پیش سفینه های غول پیکری رو به ماه فرستادند که این ماهواره شما در برابرش مثل ماشین اسباب بازی در برابر مرسدس بنز هست.

آره! با این حرفت موافقم. حکومتهای فاسد و مستبد قاجار و پهلوی، ما رو دویست (200!) سال از مرزهای دانش عقب انداختند و خدا میدونه اگه مردم ایران انقلاب نمی‌کردند چه سرنوشتی در انتظارمون بود . و شاید دیگه هیچ وقت نمی تونستیم خودمون رو بالا بکشیم، درست مثل وضعیت الان عراق و افغانستان.

اما شکر خدا، ورق برگشت و با انقلاب اسلامی و فراهم شدن زمینه ی شکوفایی استعدادها، داریم با شتابی مثال زدنی خودمون رو بالا می کشیم میدونی چطوری و با چه طرز تفکری؟
به این فرازهای یکی از سخنرانی های مقتدا و رهبرمون دقت کن:
معناى رسیدن به مرزهاى دانش این نیست که راهى را که اروپایى‏ها در طول دویست سال رفته‏اند، ما هم همان راه را در طول دویست سال برویم؛ بعد به آن‏جایى که امروز رسیده‏اند، برسیم؛ نه، این حرفها نیست؛ ما راه‏هاى میانبر پیدا مى‏کنیم. ما علم را از دست اروپایى‏ها مى‏قاپیم. ما از یاد گرفتن ننگمان نمى‏کند ... اما گرفتن علم از دیگرى نباید به معناى این باشد که شاگرد باید تا ابد شاگرد بماند؛ نه، امروز شاگردیم، فردا مى‏شویم استاد آنها؛ کما این‏که آنها یک روز شاگرد ما بودند، اما الان شده‏اند استاد ما.

گفتی ان چیزها رو شما از همونهایی کپی کردید که فحششون میدید ...

اولاً "فحش دادن" با "لعن و نفرین" فرق میکنه. اگر نمیدونی بدون! "فحش دادن" یعنی حرف های زشت و رکیک به کسی زدن (همون چیزی که رسانه های منافق ماهواره ای روز و شب به کار می برند)
اما "لعن و نفرین" یعنی اعلام برائت. و اگر این اعلام برائت از ظالمان و مستکبران باشه نه تنها چیز بدی نیست بلکه یکی از شاخصه های مهم دین ماست (تبری)
اگر لعن بد بود خدا در قرآنش صریحاً کافران رو لعنت نمی کرد.

ثانیاً از روز واضحتره که ما وقتی میگیم"مرگ بر امریکا" منظورمون سردمداران ظالم و مستکبر اوناست نه مردم عادی و یا دانشمنداشون.

گفتی در زمینه نظامی این ترقه و فشفشه هایی که با مهندسی معکوس از روی تجهیزات دیگر کشورها ساخته میشه اینقدر جیغ و جاغ کردن نداره.

اولاً عجیبه که این ترقه ها و فشفشه ها! تونستن خواب شبانه رو از سر غده ی سرطانی دنیا، بربایند! یا اینکه اینقدر اهمیت پیدا کردند که آمریکا و چندتا از نوچه هاش دارن سراسیمه در مقابلش سپر موشکی درست می کنند!

ثانیاً بی انصاف! ما جیغ و جاغ می کنیم؟ یا رسانه های استکباری که بعد از هر رزمایش یا ساخت موشکی توسط ما، در عرض چند ثانیه بازتابش میاد در صدر اخبارشون؟

ثالثاً بر خلاف تو، ارباب هات مرتباً ما رو به "مخفی کاری نظامی" متهم می کنند. حرف اونا رو باور کنیم یا حرف تو رو؟!
آیا بهتر نیست از این به بعد کمی بیشتر به اخبار اربابانت توجه کنی که از این سوتی ها ندی؟!

گفتی فکر کردی شما موشک سرهم کردید کشورهای دیگه مثل آمریکا در عصر چماق تجهیزاتشون هست و از چوب و چماق و شمشیر و نیزه استفاده میکنند؟ این چیزهایی که شما سر هم میکنید اونها عهد بوق اینها رو داشتند.

آره! ما هم قبول داریم که هیچگاه قدرت سلاح هامون به اندازه ی سلاح های اونا نمی رسه. میدونی چرا؟ چون برای اونا ساخت سلاح های هسته ای و میکروبی و شیمیایی نه تنها عیبی نداره بلکه بهش افتخار هم می کنند. اما در دین و مرام ما، ساخت و استفاده از این سلاح ها حرامه.

آره! قدرت و تعداد سلاح های ما از اونا کمتره. اما فراموش نکن فاکتورهای دیگری هم هستند که ثابت می کنند برتری یک کشور به تجهیزات نظامیش نیست بلکه به قدرت ایمان و اعتقادات و همچنین میزان محبوبیتش هم بستگی داره. فراموش نکن امام خمینی(ره) با دست خالی، بر رژیمی غلبه کرد که ادعا میکرد قدرت برتر نظامی در سطح منطقه ست. فراموش نکن در جنگ تحمیلی بچه های ما با سلاح های ساده تونستند ارتش تا بن دندان مسلح عراق رو زمین گیر کنند. می دونی چرا؟ چون ما یه سلاح داریم که دشمن هر چه هم که پیشرفته بشه و پول خرج کنه نمیتونه بهش دست پیدا کنه و اون چیزی نیست جز "شهادت طلبی".

عزیز من! اگه میخوای ایران رو همانگونه که هست ببینی چشمت رو از دوربین معوّج بی بی سی فاصله بده! ببین که ایران اسلامی امروزه شده محبوب دل تمام مردم آزاده ای که توانسته اند از زیر سیطره ی بمباران رسانه های دروغگوی استعماری سری بیرون بیارند و حقایق جهان رو به نظاره بنشینند! جهان در آستانه ی ظهور آخرین منجی، در حال تحولات عظیمی ست و بخش اعظمی از ایجاد این تحولات بر دوش وارثان سلمان فارسی ست. ما زمینه سازان ظهور مولای عشقیم. ما رسوا کننده ی قدرت پوشالی مستکبرانی هستیم که روز به روز بیشتر در گرداب فلاکت خودشون فرو میرن. اینم یک نمونه از از زبان متخصصین خودشون:

دولت آمریکا در هر دقیقه 2.63 میلیون دلار بدهی بالا می‌آورد! + نمودار



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 89/10/17 :: ساعت 4:19 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج