سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

وبگردی های چند روزه ی اخیر من، چند سؤال رو برام مطرح کرده که هر چی بیشتر بهشون فکر می کنم نه تنها به جوابی نمی رسم بلکه تعداد سؤالاتم بیشتر هم میشه!
خلاصه ی هر مطلب رو به اضافه ی سؤالتم براتون می نویسم شاید شما بتونید کمکم کنید!
در ضمن، برای دریافت لینک هر مطلب و مشاهده ی تصاویر و توضیحات بیشتر می تونید روی عکسها کلیک کنید.

1. تصاویر بازداشت توهین‌آمیز یک زن محجبه فرانسوی توسط نیروهای امنیتی این کشور که از امروز قانون بحث‌برانگیز ممنوعیت استفاده از روبند به عنوان یکی از مظاهر حجاب اسلامی را اجرایی کرد، اعتراض بسیاری از حامیان حقوق بشر را در پی داشت.
تصاویر زیر خانم "کنزا دریدر"، زن محجبه فرانسوی را نشان می‌دهد که پس از گفت‌وگو با رسانه‌های خبری و اعتراض نسبت به اجرایی شدن قانون تبعیض‌آمیز منع استفاده از روبند، توسط مامورین فرانسوی به شکلی توهین‌آمیز دستگیر شد.

ممنوعیت حجاب در فرانسه

سؤال: الف) بازم فرانسه روش میشه بگه من مهد آزادی ام؟؟!!
ب) بازم کسی پیدا میشه که هنوز چهره ی واقعی غربی ها رو نشناخته باشه؟؟!!
ج) چرا اجرای "طرح امنیت اجتماعی" برای ما بده اما برای خودشون، خوبه؟!طعمه ای برای رسانه های غربی

2. سؤال دومم در حقیقت سؤالیه که حداد عادل چند روز پیش در مراسم هجدهمین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی مطرح کرد:

امروز دولت‌های غربی با این سازمان‌های عجیب و پر زرق و برقی که مدعی مبارزه با خشونت و تروریسم هستند، در برابر کشورهای مسلمان چه می‌ کنند؟ مردمی که با الهام از انقلاب ما بپا خاسته‌اند و شهید می‌دهند. اکنون چندین ماه است که این نهضت‌ها شروع شده‌اند اما آیا در تمام این مدت و در تمام این کشورها یک نفر مانند ندا آقاسلطان وجود نداشته است؟! حدادعادل ادامه داد: ما که نفهمیدیم او چگونه کشته شد، اما ببینید اکنون چگونه در دنیا بر سر این موضوع سر و صدا راه انداخته‌اند. از میان این همه آدم که در این کشورها کشته شده‌اند آیا واقعا یک نفر نبود که به قول آنها مانند ندا آقاسلطان مظلوم کشته شده باشد؟ پس داستان چیست؟

3. حمله چهار دختر انگلیسی به یک زن ایرانی به دلیل حفظ حجاب اسلامی در لندنحمله به یک زن باحجاب:

این زن ایرانی که به همراه همسرش برای تحصیل در انگلیس زندگی می‌کند، ساعت 7:30 روز گذشته در راه بازگشت به منزل خود، در خیابان London Road به دلیل پوشش اسلامی توسط 4 دختر انگلیسی مورد اهانت و حمله فیزیکی قرار گرفته و از ناحیه صورت زخمی شد.

سؤال: اگه نهی از منکر یک بدحجاب (که طبق دستورات دین ماست)، اونم با کمال احترام، اسمش دخالت در امور شخصی! دیگرانه، پس اسم این حرکت وحشیانه ی این چهار تا دختر چیه؟؟!!

 

4. خاطره ای از یک شهید شهید سید حمید میر افضلی
"در چند عملیاتی که با هم بودیم، ندیدم کفش بپوشد. موقع عملیات که می شد، کفش هایش را در می آورد و با پای برهنه می رفت عملیات. علتش را که می پرسیدیم، می گفت" با پای برهنه راحت ترم."
توی عملیات بیت المقدس وقتی بچه ها دشمن را از جفیر عقب راندند، سید با پای برهنه رفت روی جاده و ایستاد به نماز. . ."

 سؤال: یه عده برای حفظ این انقلاب ، پای برهنه دویدند و جنگیدند و خون دادند. من و تو برای حفظش چه کرده ایم؟
به قول حضرت امام (ره):
اینقدر نگو انقلاب، برای من چه کرده. تو برای انقلاب چه کرده ای؟



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 90/1/25 :: ساعت 5:49 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج