سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

دوستی به نام "داوود" که قبلا بارها توفیق! مباحثه باهاش رو داشته ام (+) ، جدیداً کامنت بامزه ای برام نوشته، که اونو همراه با جوابش، اینجا میذارم:

شبکه من و تو پیشرفته ترین زیر دریایی جهان متعلق به آمریکا رو نشون میداد که 16 تا موشک حمل میکرد. فکر میکنی قدرت هر کدوم از موشکهای حامل کلاهک هسته ای چقدر بود؟ به اندازه مجموع مهمات و بمب و موشک و گلوله توپ و تانک استفاده شده در دو جنگ جهانی
... اینجاست که شهادت طلب و این مسخره بازیها به درد نمیخوره(قبلا یادته گفتی ما نیروی شهادت طلب داریم) چون جنگ نفر به نفر و چماق و شمشیر نیست
فقط ناوگان 26 فروندی بمب افکن های بی2 آمریکا(هزینه تولید هر کدوم یک میلیارد و دویست میلیون دلار) برای مواجهه با تمام قوای نظامی یه کشور کافین ...

جواب:
خوشم میاد هرچه بیشتر بهت کم محلی میکنم، بیشتر حرص میخوری! نشونه اش هم همین توهین هایی که به جاشون نقطه چین گذاشتم. ولی حواست باشه زیاده روی نکنی(در حرص خوردن) وگرنه رو دل میکنی!!بمب هسته ای امریکا و اسرائیل

حالا از اینا بگذریم، واقعا راست گفتی امریکا کلاهک هسته ای داره؟؟؟
یا خدااااااااااااااا ........... من نمیدونستم
حالا چیکار کنیم؟! بیچاره شدیم .... من فکر میکردم امریکا هی به همه گیر میده بمب هسته ای نباید داشته باشین، خودش هم نداره. اما حالا می بینم که...

ببین دوست عزیز، می تونی یه پا در میونی بکنی و به اربابات بگی ما رو ببخشن! ما هم قول میدیم دیگه نگیم "امریکا هیچ غلطی..."

قول میدیم دوباره مثل زمان پهلوی، غلام حلقه به گوش بشیم / قول میدیم این دفعه قانون کاپیتا لاسیون رو با ضریب دو، تصویب و اجرا کنیم! / قول میدیم به جای یکی، ده تا لانه جاسو ... اِ یعنی سفارت خونه براشون دایر کنیم!

قول میدیم دیگه شعار "مرگ برامریکا" نگیم و پرچمشون رو آتیش نزنیم و همه ی کشورهایی رو که اینا رو ازمون یاد گرفتن، بهشون بفهمونیم که امریکا خیییییییییییییییلی کلاهک هسته ای داره.
تو بهشون بگو ما رو ببخشن، ما هم قول میدیم دیگه الگوی مقاومت نشیم.

قول میدیم در عرض کمتر از یک ماه نیروگاه بوشهر و نطنز و اینا رو بکوبیم و جاشون کاباره بزنیم! خوبه؟

من ضمانت میدم احمدی نژاد قول بده که دیگه تو مصاحبه هاش نگه "دوران بمب اتم گذشته و اکنون دوران اندیشه ، منطق و انسانیت است."

یا اینکه دیگه نگه "آنچه آینده را تعیین می کند فرهنگ است، قدرت افکار است. آیا بمب اتمی توانست اتحادیه جماهیر شوروی را از فروپاشی نجات دهد؟ آیا توانست به صهیونیست ها در مقابل فلسطینی ها پیروزی دهد؟ آیا توانست مشکلات امریکا را در عراق و افغانستان به پایان برساند؟ دوران استفاده از بمب اتمی به پایان رسیده است."

باور کن اگه امریکا ما رو ببخشه، من خودم به شخصه قول میدم اسم این وبلاگ رو عوض کنم و بذارم "پاتوقی برای همه ی دختر پسرای خوشگل" !

اگه بتونی شفاعت منو پیش اربابت کنی، منم قول میدم مثل تو به شغل شریف "کامنت مخالف گذاشتن در وبلاگهای مذهبی" مشغول شم. با این تفاوت که من در مقابل این خدمت هیچ انتظاری ندارم و هیچ دلاری نخواهم گرفت بلکه همه اش فی سبیل ا...

خدایا، کمکمون کن
ما نمی دونستیم امریکا b2 داره وگرنه این همه با دمش بازی نمی کردیم!
بگو داداش داود، دیگه توی "من و تو" چی دیدی؟ جون خودت کمی کمکمون کن و بهمون اطلاعات بده...
ما نمی دونستیم امریکا این همه سلاح های خفن داره وگرنه توی سازمان ملل آبروشو نمی بردیم!

باور کن حالا هم دیر نشده. بهشون بگو " بیا دوباره دوس بشیم". اصن برای ضمانت، بجای ما انگشت کوچیکت رو بذار توی انگشت کوچیکه هیلاری جون! و بهش بگو "آشتی آشتی، با هم بریم تو کشتی"

اگه امریکا ما رو ببخشه، ما هم در ازای این بزرگواری قول میدیم سردار سلیمانی رو تحویل «روئل مارک گرچت»(+) بدیم تا هر جور که خواست ترورش کنه!! اسم "سپاه قدس" رو هم به "سپاه تل آویو" تغییر میدیم و مثل زمون شاه، دوباره تامین سوخت هواپیماهای اسرائیلی رو به عهده می گیریم. خوبه؟!

من اگه میگفتم ما سلاحی داریم که امریکا هر چقدر هم که پیشرفته بشه و پول خرج کنه نمیتونه اینو داشته باشه و اونم عبارت است از "شهادت طلبی"، اصلا حواسم نبود که دیگه دوران این حرفا گذشته و اگه "شهادت طلبی" تونسته باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی و پیروزی بچه های حزب الله و حماس در جنگ های 33 روزه و 22 روزه بشه، بخاطر این بوده که اونا جنگ تن به تن، و با چماق و شمشیر بودن! وگرنه قرن بیستم و این حرفا ...کاریکاتور شکار هواپیمای جاسوسی امریکا

در پایان، به عنوان آخرین تعهد، قول میدیم اگه امریکا ما رو ببخشه و بهمون حمله ی اتمی نکنه، ما هم هواپیمای جاسوسی فوق مدرنش رو که بوسیله برو بچ هوافضایی کشور کنترل و سالم به زمین نشونده شده رو منفجر کنیم تا هم اطلاعاتش لو نره و هم تحلیل کارشناسان رادیو فردا (که گفته بودن اینا همش بلوفه و هواپیمایی دست ایران نیست) درست از آب در بیاد!!

 

پی نوشتی جدی! :
متاسفانه بعضی از خانواده ها فکر می کنند اگه فلان شبکه ماهواره ای، برنامه غیر اخلاقی نداره و فقط "مستند" پخش میکنه، پس تماشای برنامه های اون اشکال نداره!
در صورتی که کامنت این دوستمون! به خوبی نشون میده که ضرر این به ظاهر مستندها اگه کمتر از برنامه های ضد دینی شون نباشه کمتر هم نیست. "ارعاب" و ترساندن طرف مقابل، یکی از شیوه های قدیمی مستکبران جهان هست.

به قول شهید آوینی: «کدخدا» ، یا آن ابو الهولی که بر این دهکده جهانی حکم می راند ، پیش از آنکه قدرتمند باشد هراسناک است و پیش از آنکه قدرت نمایی کند درباره قدرت خویش سخن پراکنی می کند و مردمان را می ترساند.



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 90/9/18 :: ساعت 9:30 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج