سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

آیا در سازمان ملل از این زن هم حمایت می شود؟

ماموران آل خلیفه یک زن محجبه بحرینی را در سالگرد انقلاب بحرین دستگیر کرده اند ولی با این حال از پاشیدن مستقیم اسپری فلفل به صورت او ابا ندارند.

عکس زن مظلوم بحرینی

از وقتی که این عکس رو دیدم آتیشی به قلبم زده شده که اصلا سرد نمیشه.

خدایا، یا غیاث المستغیثین! خودت به فریاد این مظلومان برس.

اگه این مضروب، یک مرد بود و به اندازه ی این وحشی ها، مجهز، باز هم جا داشت آدم فریاد بزنه: آخه نامردا! چند نفر به یک نفر؟؟!
چه برسه به الآن، که این خانم مظلوم، نه کوچکترین اسلحه ای داره، و نه قصد اغتشاش و خرابکاری.

اصن شما که دستگیرش کردین. دیگه چرا هتک حرمت می کنید؟ شما آل خلیفه اید یا آل خبیثه؟! ادعای مسلمونی کجا و تعرض به زن بی دفاع محجبه کجا؟

والله اگه مسلمونی با دیدن این صحنه دق کنه، سزاوار ملامت نیست.

گناه، قلب آدم رو قسی میکنه. منِ گنهکارِ قسی القلب، با دیدن یک صحنه ظلم، اینقدر جگرم سوخت؛ خدا به فریاد دل نازنین امام زمان برسه. امامی که مظهر "غیرت" خداست و بی کسیِ این زنان مظلوم شیعه رو می بینه و هیچ کاری نمیتونه بکنه. خاک بر سرم که با گناه‌هام دست و پای امامم و بستم.

آقاجون؛ فدای دل جریحه دارت بشم که نه تنها این ظلم، بلکه ظلم ها و شکنجه های به مراتب بدتر از این رو که توی زندانهاشون اتفاق میفته رو هم می بینید.

میدونم که دلسوزی شما فقط برای شیعیان نیست. برای هزاران مسلمان یمنی و فلسطینی و عراقی و سوری و پاکستانی و مصری و غیره که روزانه کشته میدن، هم قلب مهربونت محزونه.

میدونم که دلسوزی شما فقط برای مسلمونا نیست. برای میلیون ها مسیحی بیچاره که اسیر دست عده ای سرمایدار قلدر صهیونیست شدن و هر وقت اعتراض میکنند، وحشیانه با باتوم و سگ و اسپری فلفل و غیره، سرکوب میشن، هم دلت میسوزه.

میدونم که دلسوزی شما فقط برای مظلومان عالم نیست. برای بودایی ها و لائیک ها و کمونیست ها و همه ی کسانی که حتی هنوز خدای یگانه رو نمیشناسند و در فلاکت جهلشون دست و پا می زنند، هم دل نازنینت کبابه.

خدایا، اماممون رو برسون. بهش اذن ظهور بده. خدایا، مردم عالم بیدار شدن، همه از وضع موجود ناراضی اند، همه دارند مهدی تو رو صدا می زنند، هرکسی به زبون خودش.
وقتی مردم بحرین، اینجور جانانه مقاومت می‌کنن،
وقتی مردم یمن، هر روز لت و پار میشن ولی دست از قیام بر نمی دارند،
وقتی مردم سوریه، بارها از حملات و انفجارها و گروگان‌گیری های تروریست های مزدور اسرائیل، لطمات جانی و مالی می خورند ولی باز از محور "مقاومت" دفاع می کنند.
وقتی مردم لیبی، مثل شیر، اسلحه به دست میگیرن و دیکتاتورشون رو سرنگون می کنند،
وقتی مردم و دولت عراق، یک دل و یک صدا، سپاه کفر و نوچه های منافقشون رو از خاکشون بیرون می کنند،
وقتی حتی مسیحی های امریکایی، سرمای وحشتناک نیویورک رو تحمل میکنند به نیت تحقق "عدالت"
وقتی مردم ایران، از عمق دل فریاد می زنند "ما اهل کوفه نیستیم..."
وقتی مردم فیلیپین و پاکستان، پرچم فراماسونی(شیطانی) امریکا رو...
وقتی حزب الله لبنان، تو دل خطر...
وقتی...
یعنی سحر نزدیکه. یعنی ان‌شاءالله بزودی آقامون میاد و انتقام تمام مظلومان رو از ظالمان عالم میگیره.



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( سه شنبه 90/12/2 :: ساعت 11:15 صبح)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج