سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

امام حسین علیه السلام: تظاهرات ضد اسراییلی دهها نفر از شهروندان ژاپنی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در توکیو ، پایتخت ژاپن 1387/10/10

اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید.

جمله ی فوق یکی از نورانی ترین و معروفترین جملات امام حسین علیه السلام است که شاید تمام شیعیان اون رو بارها و بارها شنیده اند.
و عکس های زیر روایت مردمانی از سرتاسر جهان هست که شاید شیعه و یا حتی مسلمان نباشند، اما انسانهای آزاده ای هستند که وقتی ظلم را می بینند، گام ها و فریادشان را همچون پتک بر سر ظالم فرود می آورند.

نکته: اشاره گر ماوس رو روی هر کدوم از تصاویر ببرید تا تاریخ و محل برگزاری راهپیمایی ها رو ببینید. در ضمن میتونید با کلیک بر روی عکس ها، تصاویر رو در سایز حقیقی شون ببینید.

و اما یه سؤال مهم:

راستی چرا بعضی ها دین دارند اما آنچنان که باید و شاید آزاده نیستند!؟
به عبارت دیگه :
چرا بعضیا رو توی همین ایران خودمون می بینیم که حتی یک بار هم در هیچ راهپیمایی شرکت نکرده اند؟ راهپیمایی هزاران نفر از مردم وین در حمایت از فلسطینیان مظلوم 1387/10/11

معمولا افرادی که توی راهپیمایی ها شرکت نمی کنند از یک یا چند تا از دلایل زیر برای توجیه ظلم ناستیزی شون استفاده می کنند:

1. صدای ما به گوش اونا نمی رسه، تازه اگه هم برسه، این راهپیمایی ها هیچ تاثیری نداره.

2. ما خودمون به اندازه ی کافی مشکلات داریم، دیگه نمی تونیم برای مشکلات و مصائب دیگران هم از این ور به اون ور راه بیفتیم! ما که بیکار نیستیم!

3. فلسطینی ها سنّی هستند، پس کشتار اونا به ما ربطی نداره.

4. این مشکل بزرگتر از اونه که از دست ما کاری بر بیاد، امام زمان خودش باید ظهور کنه و ریشه ی اسراییل رو بخشکونه.

در جواب باید بگیم که: راهپیمایی مردم ترکیه علیه اقدامات وحشیانه اسرائیل 1387/10/10

1. اولاً: در دنیای پیشرفته ی امروز، با این همه رسانه و خبرگزاری مطمئناً صدای ما، هم به گوش فلسطینی ها می رسه و باعث دلگرمی شون میشه و هم به سمع و نظر اسراییلی ها ! نشون به اون نشونی که هر وقت یه تجمع کوچیک مثلاً توی یه روستای دور افتاده ی کشورمون بر ضد دولت و نظام شکل بگیره، در کمتر از نیم ساعت صدا و تصویرش از رادیو اسراییل گرفته تا "سی ان ان" و "بی بی سی" مخابره میشه!

در ضمن فراموش نکن لقب دنیای امروز رو گذاشتند: "دهکده ی جهانی" و در یک دهکده، کوچیکترین خبرها هم خیلی زود پخش میشن.

ثانیاً: چرا راهپیمایی های ما اثر نداره؟ و حال آنکه خداوند در آیه 120 سوره توبه میفرماید:
"و لا یطؤون موطئا یغیظ الکفار ... الا کتب لهم به عمل صالح"
هیچ حرکت دسته جمعی که کفار را عصبانی کند، صورت نمی گیرد مگر اینکه برای آن،‌ پاداش عمل صالح ثبت می شود.

در ضمن امروزه، محققان ثابت کرده اند که تمام افعال و از جمله سخنان انسانها دارای انرژی هستند و این انرژی اثر خودش رو بر روی طبیعت بجا میذاره. از جمله، دکتر ایموتو محقق ژاپنی ثابت کرده که انرژی حاصل از دعاها و نفرین های ما میتونه تا کیلومترها دورتر ، مولکول های هدف مورد نظر ما رو تحت تاثیر قرار بده، بخصوص اگه نفرین و یا دعای ما، بصورت دسته جمعی باشه.

2. آیا این همه مردمی که در سرتاسر جهان با وجدانهای بیدار ، در تظاهرات ها شرکت می کنند بیکارند؟
خواهرم، برادرم، عزیزم، تا میتونی از این بهونه فرار کن، چون این همون بهونه ای هست که مردم آن زمان برای توجیه کمک نکردنشون به ائمه اطهار می اووردند.

3. آنچه در روایات و تعالیم اسلامی آمده، اینه که کمک کردن به ستمدیده ربطی به شیعه، سنی و حتی مسلمان نبودن مظلوم نداره، چنانچه امام سجاد-ع می فرماید:
"گناهانی که سبب بلا آمدن می شود فریادرسی از بیچاره نکردن است".
گزارش تصویری از تظاهرات ضد اسراییلی در پاریس 1387/10/12

4. بزرگترین دلیل بر غلط بودن بهونه ی چهارم اینه که: در زمان طاغوت و پیش از انقلاب هم عده ای برای توجیه کردن سکوتشان می گفتند: ای بابا! کی میتونه با این رژیم گردن کلفت ظالم در بیفته؟ اون هم با وجود داشتن حامی بزرگی مثل امریکا و داشتن سازمان اطلاعاتی مخوفی مثل ساواک!
ولی همون جور که دیدیم باطل، خیلی ضعیفتر و پوشالی تر از اون چیزی هست که دیده میشه.

پیامبر اکرم (ص): " کسی که بشنود ناله ی شخصی را که می گوید ای مسلمانان! به فریاد من برسید، پس او را اجابت نکند (و او را فریادرسی ننماید) مسلمان نیست.

و کلام آخر اینکه:

با سینه زدن نمی شوی یار حسین
تا روز ابد به پاست پیکار حسین
برخیز که چشم غزه بر غیرت توست
سرباز حسین شو، عزادار حسین...



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( جمعه 87/10/13 :: ساعت 1:9 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج