سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

یک خواننده زن فرانسوی پس از اسلام آوردن، محجبه شد

دیامس خواننده فرانسوی با حضور در مسجد ژان فیلیپه پاریس اسلام آورد و خود را ملتزم به رعایت شئونات اسلامی از جمله حجاب و قطع ارتباط با مردان نامحرم کرد.

محجبه شدن وی پس از پذیرش دین مبین اسلام بازتاب گسترده‌ای در این کشور و قاره اروپا پیدا کرده است.


به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا، دیامس (یا دیامز ـ Diam"s) خواننده مشهور رپ فرانسوی از ارائه دلایل خود در گرویدن به اسلام و هر گونه گفتگو با رسانه ‏ها خودداری کرده است.


اما مجله «پاری ماچ» چاپ پاریس با ذکر این خبر نوشته است: او در حدود دو ماه است که با جوانی مسلمان ازدواج کرده و در این مدت در حالات زندگی او تغییرات اساسی رخ داده است. دیامس که چند مدتی بود به دلیل ابتلا به بیماری افسردگی شدید از حضور در اجتماع خودداری می‏کرد، در صحبت با دوستانش گفته است من نزد پزشکان زیادی رفته ‏ام ولی درمان بیماری خود را تنها در عمل به دستورات اسلام یافته ‏ام.
دیامس،ستاره رپ فرانسه مسلمان شد
 

«میلانی جورجیادیز ـ Mélanie Georgiades» مشهور به دیامس در 25 جولای 1980  از مادری فرانسوی و پدری یونانی به دنیا آمده است.
 

وی خوانندگی را از سال 1994 میلادی در یک گروه خوانندگی جوانان آغاز کرد اما به دلیل استعداد زیادش توانست طی مدت زمان چند سال به شهرت برسد. او دارای شخصیتی قوی و صدایی ویژه است.

خواننده زن فرانسوی پس از اسلام آوردن، محجبه شد

دیامس 29 ساله که به علت اشعار و شخصیت سیاسی ‏اش در اذهان عمومی فرانسویان شناخته شده است، در آهنگ‏های خود شدیداً به سازمان‏های بین ‏المللی مدعی حقوق ‏بشر اعتراض و از کودکان بی ‏سرپرست مهاجر کشورهای آفریقایی و اسلامی دفاع می‏کرد. او نه تنها با سیاست‏مداران راست‏گرایی همچون «ژان ماری لوپن» و دخترش «ماری لوپن» به مخالفت شدید پرداخته، بلکه با سیاست‏های رییس جمهور فعلی فرانسه «نیکلا سارکوزی» هم مخالف است.

وی از سال 2003 به عنوان «پرنسس رپ» در دنیای موزیک غربی شهرت یافته بود. دیامس در سال 2007 قبل از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در انتقاد از سارکوزی رئیس جمهور این کشور، وی را فردی خودخواه که به مردم علاقه‌ای ندارد، توصیف کرده بود.

 

دیامس اکنون با گرویدن به دین مبین اسلام، راه آرامش و رستگاری را در آموزه‏ های آن یافته است.



بنابر آمار رسمی فرانسه، سالانه 3 هزار و 500 نفر در این کشور مسلمان می‏شوند که این رقم در سال جاری بیش از 5 هزار نفر بوده است. جامعه مسلمانان فرانسه این آمار را بسیار بیشتر از آنچه ارگان‏های رسمی فرانسه اعلام کرده ‏اند، می‏داند.


 

و در پایان تلنگری به دختران ایرانی:

یه بار دیگه پاراگراف اول مطلب رو بخونید!

حالا با هم این حدیث امام علی علیه السلام رو مرور میکنیم:

اَلله اَلله ! فِی الْقُرآن لا یَسبقُکُم بالْعَمل بهِ غَیرُکُم. (نهج البلاغه، نامه چهل و هفتم)

خدا را، خدا را ! درباره ی قرآن، مبادا دیگران در عمل به دستوراتش از شما پیشی بگیرند.

همین!



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( یکشنبه 88/8/24 :: ساعت 9:22 صبح)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج