• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : تيترشو شما بگيد!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 72 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      >
     
    + بسيجي 
    يه ادم کاش به جاي اسم يه ادم مينوشتي يه ادم نما چون اين طرز صحبت کردن درست يک ادم اين نيست بعدش تو دوران محمد رضا فاسد کار از 3000 ميليارد گذشته بود و در ضمن چيه چه خبر اينقدر شلوغش کرديد اينا چه ربطي به نظام داره به نظر من اکثر مشکلات اين مملکت مقصرينش افرادي مثل من و شما هستيم که همش انتقاد ميکنيم و طلبکار هم هستيم و خودمون هم راه بده همه جور خلافي ميکنيم حالا هي ربطش بديد به نظام و دولت بقيه، اينو به شما تنها نگفتم بلکه مخاطبم همه افراد اين جامعه بودند به غير از يه تعداد کم و از همه اينا گذشته هميشه طلبکار بودن و انتقاد راحترين کاره يه مقدار از خودمون هم حساب بکشيم بد نيست
    + سايمون 

    ميدوني چيه؟ صاحب وبلاگ.

    تو هميشه راست ميگي! اما به اونايي که باورشون داري و اعتماد کردي نميشه باور داشت و اعتماد کرد! اگر تو مدير بودي دنيا حالش خوب ميشد!

    پاسخ

    خواستم بگم اين چرنديات چيه که ميگي؟! نگاهي به ساعت درج کامنتت انداختم پشيمون شدم! .................. بهتره شبا زودتر بخوابي تا هزيون، تحويل ملت ندي!
    + سايمون 
    خانوم انگار ماه عسل تشريف دارن! اما هميشه برا حذف کامنتاي من وقت دارن!!!!!!!!!!!!!!!
    + يه ادم 
    کاش بجاي مقايسه اين انقلابا يه کمم از اون اختلاس 3000مليارد دلاري مي نوشتي ببينيم اين انقلابمون باهاش چه گهي خورده که هنوز نميدونن اينهمه پول چي شده دست کيه!!!!مگه ميشه؟؟؟؟اره تاريخ يه روز تکرار ميشه و اين عوضياي دزدم يه روز تموم ميشن ولي اونروز ديگه ايراني هم نمونده!حمله ي اين لاشخورا از حمله ي مغول بدتره!
    پاسخ

    اگر شما به قول خودت "آدم" بودي اينطور بي ادبانه حرف نمي زدي ..................... اما اينکه چرا من درباره ي اين اختلاس مطلبي نمي نويسم بخاطر اينه که اولا به اندازه ي کافي رسانه هاي مختلف در حال پردازش به اين موضوع هستند، ثانياً وقتي رئيس دستگاه قضايي به صراحت اعلام ميکنه که : "سؤال ما اين است که اين سه هزار ميلياردي که در رسانه آمده کداميک از اين رسانه‌ها تحقيق کرده‌اند و به نتيجه رسيده‌اند و حتي خود را محق دانسته‌اند که افرادي را محکوم کنند در حالي که قوه قضاييه هنوز تحقيقاتش کامل نشده و حکمي نيز صادر نکرده است. اگر از بنده هم به عنوان مسوول دستگاه قضايي بپرسيد آيا سه هزار ميليارد، اختلاس هست؛ بنده مي‌گويم نمي‌دانم و تنها مي‌توانم در اين برهه بگويم که ما مي‌دانيم جريان بزرگ تخلف مالي رخ داده است چون اسنادش هست، اما اينکه سه هزار ميليارد ريال اختلاس بوده يا نبوده، بايد مراحل تحقيقات و رسيدگي انجام شود و بعد اعلام کنيم." آيت الله آملي لاريجاني بزرگنمايي کردن چنين پرونده‌هايي را در رسانه‌ها و اظهار نظرهاي غير واقعي و غير قانوني را موجب برهم زدن رويه رسيدگي قضايي اعلام کرد و گفت: حتي خود من به عنوان رييس قوه قضاييه تا زماني که تمام حقايق اين پرونده روشن نشده و پيگيري‌هاي قضايي به سرانجام نرسيده است نمي‌توانم به صراحت اعلام کنم که سه هزار ميليارد اختلاس شده است. رسانه‌اي کردن يک اتهام و بزرگنمايي آن موجب مخدوش شدن تحقيقات قضايي مي‌شود و اين نه به نفع دستگاه قضايي و نه به نفع نظام و نه به نفع مردم است. // حالا به نظر شما در اين شرايط آيا بهتر نيست بجاي لينک جمع کردن از خبرگزاري هاي مختلف کمي دندون روي جگر بذاريم تا قوه ي قضاييه بهتر بتونه کارشو انجام بده؟
    + eddieneed 

    رييس محترم بانک مرکزي فرموده اند قضيه اختلاس سه هزار ميليارد توماني را سياسي نکنيد. اگرچه اين امر در کشور ما براي مسايل کوچک‌تر از اين هم تقريبا نشدني است اما ما سعي کرديم با استقبال از اين درخواست آقاي بهمني با رويکردهايي غير سياسي به اين موضوع نگاه کنيم تا در اين وانفسا که ايشان از هر طرف زير فشار است، حالي به ايشان داده باشيم:
    رويکرد ورزشکارانه
    در اين رويکرد مي توان اين اتفاق را مانند پيروزي در مسابقه ورزشي سه گانه (دو، تير اندازي و شنا) دانست چراکه مختلسان با دوندگي فراوان توانسته اند خود را به درياي بي کران بيت المال رسانده و با شيرجه زدن در آن و زيرآبي رفتن(آفرين به اين نَفَس!)، مسافت سه هزار ميليارد توماني را در طي چند سال طي کنند و در واقع تيرشان به هدف نشسته است.
    رويکرد روانشناسانه
    در اين رويکرد، اين اختلاس ناشي از سر باز کردن عقده هاي رواني اختلاس کننده است، چرا که وي پس از اينکه مدت‌ها پول خود را جمع کرده تا با آن بستني 400 هزار توماني بخرد، ناگهان مي بيند که قيمت طلا چند برابر شده و ديگر با اين پول به او نه در رستوران گردان که در زيرزمين برج ميلاد آب زرشک هم نمي دهند.
    بنابراين او دوباره پول خود را جمع مي کند ولي دوباره اين اتفاق مي افتد. تکرار اين شکست‌ها موجب مي شود که او تصميم بگيرد به يک‌باره چنان پولي به جيب بزند که سياست‎هاي بانک مرکزي هم نتواند با افزايش قيمت طلا او را از خوردن بستني طلا باز بدارد!
    رويکرد هواشناسانه
    در اين رويکرد مي توان اين اختلاس را ناشي از تسلط اختلاس کننده به علم هواشناسي دانست چراکه وي با تشخيص دقيق و به موقع جهت وزش باد، حرکت خود را با آن هماهنگ کرده و بادبان‌ها را به موقع بالا کشيده است. طبيعي است در صورت اعتقاد به اين رويکرد نبايد از تقصير باد غفلت كرد که البته غالباً بهتر است غفلت كنيم چون برخي بادها مي توانند تبديل به طوفان شوند!
    رويکرد مظلومانه
    در اين رويکرد فرد اختلاس کننده نه تنها مجرم ديده نمي شود بلکه به عنوان مظلوم بايد مورد دلجويي قرار بگيرد چرا که اين اتهام چيزي نيست جز پاپوشي که براي او دوخته اند و عجبا که بدجور اندازه پايش شده است!
    قضيه از آن قرار است که فرد مظلوم مورد اشاره براي گرفتن سه هزار ميليارد تومان وام ناقابل به بانک مراجعه کرده و تمام مراحل را مانند يک فرد عادي طي مي‌کند و از آنجا که مردم عادي براي دو ميليون تومان وام ازدواج بايد دو نفر کارمند دولت جهت ضمانت بياورند، جناب مختلس هم ميرود سه ميليون نفر کارمند دولت پيدا مي‌کند تا ضامن وام او شوند. (زور نزن؛ من خودم سه هزار ميليارد را بر دو ميليون تقسيم کردم ديگه!)
    اما دولت که بنابر قانون بايد کارمندان خود را کم و خويش را کوچک کند، از اينکه مي بيند دستش دارد رو مي شود که سه ميليون کارمند دارد، آشفته شده و اين پاپوش را براي اين فرد وام گيرنده درست مي کند و مردم هم که بي کار، شروع مي کنند که به قبول کردن اين پاپوش!
    رويکرد دوستانه
    در اين رويکرد بايد توجه داشت که اين اتفاق بيش از آنکه سياسي و اقتصادي باشد، حاصل تحکيم رفاقت بين دو نفر(شايد هم بيشتر) است و در واقع رفيق شماره يک چون نمي توانسته روي رفيق شماره دو را زمين بياندازد مجبور شده مقدمات اين قضيه را جور کند، غافل از اينکه اين رفيق بازي برايش سه هزار ميليارد تومان آب خواهد خورد.
    البته ما هم به شما توصيه مي‌کنيم خيلي پي ماجرا را نگيريد چون بالاخره همان رفيق شماره يک، رفيق ديگري دارد که اتفاقا او هم بدجوري پاي رفيقش ايستاده است و ممکن است کار بدهد دست همگي‎مان

    + كوروش 
    تابش: موارد مشابهي نظير اختلاس سه هزار ميليارد توماني وجود دارد، ولي چون گفته‌اند سخني نگوييم از بيان آنها صرف نظر مي‌کنم. شبيه به تخلف سه هزار ميليارد توماني باز هم وجود دارد، اما عزمي براي رسيدگي به آنها وجود ندارد. ببينيد وقتي مي‌گويم مجلس کارکردش را از دست داده است به همين دليل است که به عنوان نمونه بعد از انتخابات رياست‌جمهوري موضوع توزيع سهام عدالت را مطرح کرديم ولي تا تيرماه سال جاري در مجلس تصويب نشد. از اين مجلس چه انتظاري مي‌توان داشت. يا دستگاه قضايي اگر کارکرد طبيعي‌اش را داشت، بسياري از تخلفات اتفاق نمي‌افتاد، پس تخلف بزرگ اخير را بايد معلول دانست و به علت‌هاي آن توجه کرد. نقش افکار عمومي در اطلاع‌رساني درباره ابعاد اختلاس سه هزار ميليارد توماني نظام بانکي مهم است.
    برگرفته ار لينك زير
    + سايمون 

    يکي جــــاي دست و پاهاش دادنش چند تا ستـــــــــــاره

    يکي اون ستاره هــا ر(وه)م،جـاي دست و پاش نداره

    يکيمون شد پاره پاره ،يکي مونده نيمه کــــــاره

    يکي برگشته تو سنگر، استخوناشو بياره

    بگــــــو نسل ما کجـــــا رفت؟ نسلي که اومد ببـــــــــــــاره

    نسلــــي که از آينه رد شد؛ بي صدا ،به يک اشـــاره

    نسلـــي که ميخواس زمينو ،توي آسمـون بکـاره

    حتي آسمونش امروز توي قابي از حصــــاره!

    يکـي جــــــاي دست و پاهــــــاش دادنش چند تا ستــــــــــــــاره

    يکـي اون ستاره هــا ر(وه)م،جـــــــاي دست و پــاش نداره

    اون کـــــه قـــامت بلندش سپــــــر اين سرزمين بــود

    روي خــــاک ســـرد غربت،پي يک قطعه دياره

    اونکـــــــــــــــه سرخــــــــــــي زبونــش بيرق صــداي مـــــــــــــــا بود

    ببين امروز بــــــــه همين جـــــــــــرم، سرسبـــــــزش روي داره!

    خيليــــــــا پيـــــــــــــاده رفتند، خيليــــــــــــــا شدن ســـواره

    يکي ديگه جون به شب باخت! يکي ديگـه شد ستاره!

    + سايمون 

    آخرين سنگر سکوتـــــه

    حــق مـــــــا گرفتنـــــــــي نيست

    آسمونشم بگيري اين پرنده مردني نيست!

    آخرين سنگـــــــــــر سکوتــــــــــه

    خيلي حرفــا گفتني نيست

    اي برادراي خونــي

    اين برادري تنـــــــــــــي نيست!

    موج دستاي من و تو، دست دريا رو گرفته

    عکس تو با سرمه خون،چشم دنيـــــــا رو گرفتــه

    ما کــــــه از آوار و ترکش، همـــــه را بــه جـــون خريديـــــم

    تــو بگــو همسنگـــــر من!

    مـا تقاص چي رو ميديم؟

    + علي14 

    سلام
    اين پست رو ببينيد
    ان شاءالله كه مفيده :

    http://baali14.blogfa.com/post-18.aspx
    + كوروش 
    عمق اين قضيه خيلي زياد است به لينك زير مراجعه كنيد تا ببينيد با اين پول چه كارهائي مي توان كرد
    http://www.tabnak.ir/fa/news/191065
    من فكر كردم اگر دستگاهي مي داشتم كه در هر ثانيه يك دلار چاپ ميكرد، براي چاپ سه هزار ميليارد دلار چقدر طول ميكشيد.
    يك سال؟ دو سال؟ ده سال؟ پنجاه سال؟

    نه بيش از 95 سال طول مي كشيد.

    + سايمون 
    ببين، حتي اين وبلاگي که هم استفاده ميکني مشکل و ضعف مديريت داره!!!!! هيچ سيستم وبلاگي موضوع و متن يکسان رو دوبار ذخيره نميکنه!!!! يعني به تعبير فني موضوع و متن بايد تواماً کليد اصلي باشند! البت چي بگم.....
    + فردوس 
    با سلام همه شون زيبا و قابل تاملند
    نصر من الله وفتح قريب وبشر المومنين

    خاور ميانه ي جديد اما بدون اسرائيل

    سلام.

    ما(من و دوستم) هم با شنيدن اين خبر احساس شادي عميقي رو تجربه کرديم..

    به اميد آزادي تمام مسلمانان.......

     <      1   2   3   4   5      >