• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : \ديپلماسي حجاب\ در المپيک 2012
  • نظرات : 2 خصوصي ، 117 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     


    سلام

    با شعبه دوم انگليس

    به روزم

    برکات فوري جنبش عدم تعهد در وبلاگم

    پاسخ

    طرح روي پرچم کانادا يه برگ قرمزه درسته؟ http://shoorabad.com/content/122
    + بيشمار نقطه چين 

    سلام سردار تفحص که 20 سال بعد از جنگ، پيکر پدرم را آوردي. پلاکش همان پلاک بود. سربندش همان سربند… و دخترش همان دختر بازيگوش ديروز که دوست داشت بعد از 20 سال دوباره برود روي دوش بابايي که ديگر دوش نداشت. عيبي نداشت! استخوان هاي بابا را يکي يکي برداشتم و گذاشتم روي دوشم! عکسش هست! بابا بعد از 20 سال هنوز بوي همان عطري مي داد که آخر نماز برايش زدم. عطر من شده بود تکه اي از بدنش! ابر و باد و باران و خاک، حريف اين تکه نشدند!

    (قسمتي از نامه دختر شهيد به سردار تفحص سيد محمد باقرزاده)

    + بيشمار نقطه چين 
    شرط مي بندم بيشتر از يه بار خونديش ديدي جواب نداره زدي به خاکي که مثلا من نخوندم ...
    + م ن م ن 
    خواستم يه مطلبي در جوابي که به کامنتر دادي بنويسم ، تا حداقل خودت متوجه دروغ گويي هات بشي
    ولي ديدم ارزشش نداري
    + منتقدبزرگ 

    چه خوشه اين بيشمار نقطه چين

    فکر کرده من مي شينم کپي پيست هاش رو ميخونم. خودت بشين دو خط بنويس، بهتره از 200 خط کپي پيست کردن....

    پاسخ

    ميدونم که ميخوني...

    چي شد پس؟

    ياز هر چي زور زدي نتونستي جز چند صباحي در برابر کامنتهام مقاومت کني و کم آوردي و زدي به جاده سانسور؟....

    زشت نيست کپي پيست هاي اين بارو نقطه چين رو تاييد مي کني بعد کامنتهايي که من براي نوشتنشون زحمت کشيدم رو تاييد نميکني؟

    راستي براي اينکه ملت راحت تر بتونند به در و گهرهام دسترسي پيداکنند، علاوه بر ورد پرس در جايي ديگر نيز وبلاگ زدم.....آدرسش بماند....

    پاسخ

    علت عدم تاييد کامنتت توهيني بود که توش نوشته بودي .......................... خودت هم ميدوني که کامنتت هر چقدر هم که طولاني و مخالف عقايدم باشه اگر موهن نباشه، تاييد و با حوصله جوابشو ميدم. و در عوض، يک کامنت موهن تاييد نميشه حتي اگر سه کلمه باشه! ..................... اگر واقعا مشتاق ادامه ي مباحثه هستي و از شکست نمي ترسي، نظر آخرت رو بدون توهين (هندونه زير بغل...) دوباره بنويس ............................ اسمايلي هل من مبارز!!
    + بسيار نقطه چين 


    اي ول صاحب وبلاگ خيلي خوب اومدي شعر رو . لذت وافر برديم .

    باز جاي شکر داره که المپيک امسال با حجاب کمي منطقي تر برخورد کرد و شورش رو درنياورد.

    همين که اجازه ي بازي به زنان محجبه داده شد خيلي نقطه ي اميدوار کننده اي بود. انشالله که اثر مثبتش روي زنان جهان گذاشته بشه.


    + بيشمار نقطه چين 

    قوطي (گفت و شنود)

    گفت: سخنگوي دبيرکل سازمان ملل در مصاحبه با بي بي سي، نقل قول دکتر ولايتي از بان کي مون را که در ملاقات با رهبر معظم انقلاب گفته بود تکذيب کرد.
    گفتم: کدام نقل قول را؟!
    گفت: بان کي مون خطاب به رهبر معظم انقلاب گفته بود «شما نه فقط به عنوان رهبر مذهبي ايران بلکه به عنوان رهبر مسلمانان جهان مي توانيد در حل بحران ها نقش موثري داشته باشيد».
    گفتم: ولي دفتر دکتر ولايتي متن کامل اظهارات بان کي مون و سند صوتي و تصويري آن را در اختيار دارد.
    گفت: پس سخنگوي بان کي مون چه چيزي را تکذيب مي کند؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! يارو افتاده بود تو جوي آب، براي اين که خيلي ضايع نشه تا در خونه شون صداي قوطي درمياره!

    ( به نقل از : به جاي امير )

    حالا يه خورده نفس بکش کامنتري که توهم زده که بزرگه

    پاسخ

    خيلي سر به سر اين کانتينر گنده نذار! گناه داره طفلکي ................. فعلا خودشو و بي بي سي و جناب سخنگو موندن چطور تکذيبشونو جمع کنند!!! ............................ زبان حال اين روزهاي اپوزيسيون (بعد از سوزش اجلاس و تکذيبيه!) در قالب شعر: الا اي عشق ما اي غرب وحشي، نبينم توي گل مانند خر شي - بميرم من! الهي بد نبيني، بلاهايي که پيش آيد نبيني - دعا دارم به کم قانع نگردي، چنين ديگر شما ضايع نگردي - خيالت تخت و راحت ما نمرديم، دلارت را عمو، مفتي نخورديم - کنون سازم فضا را گيج و قاتي، بسازم روز وشب هِي شايعاتي - به بيداري و يا در حالت خواب، خيالت جمع و راحت باشد ارباب - حمايت مي‌شوي هر جا که باشي، به هر سوتي که هر جا داده باشي - همانا بوق تبليغاتِ‌تانيم، چونان يابوي در ميدانِ‌تانيم - ببين اينجا نشستم خاطرت جمع، هوادار تو هستم خاطرت جمع - وطن را مي‌فروشم،مردِ مردَم ، الهي دور آمريکا بگردم!
    + بيشمار نقطه چين 

    فعلا بسته . همينا رو بخون تا بعد 


    ما نشست سران عدم تعهد را «در حد اجلاس» برگزار مي‌کنيم اما پليس لندن براي تأمين امنيت بازي‌هاي المپيک، پشت بام خانه شهروندان انگليسي، موشک مي‌گذارد! اسرائيل عليه امنيت اجلاس تهران، رجزها خوانده و نقشه‌ها کشيده بود، ليکن دريغ از صدا کردن حتي يک ترقه! من نمي‌دانم فضاي مجازي را از اپوزيسيون جمهوري اسلامي بگيرند، ديگر کجا مي‌خواهند جيگر خود را به رخ ما بکشند؟! در تهران، اجلاس برگزار شد، تمام شد اما جز «الله‌اکبر» نماز جمعه تهران، ما که الله اکبر ديگري نشنيديم! اپوزيسيون جمهوري اسلامي جيگر است! سابق بر اين به مراعات اخلاق، زشت بود استفاده از کلمه «جيگر» اما اين روزها بلا نسبت خر، هيچ‌کس در خر بودن اپوزيسيون شک ندارد.

    + بيشمار نقطه چين 

    کامنتري که توهم زده فکر مي کنه بزرگه اينم بخون برات بد نيست :


    اجلاس تهران؛ صدا و سيمايي که 5 درصد از سخنان مرسي را سانسور کرد، عمري است به «اسرائيل» مي‌گويد، رژيم غاصب قدس. شيربچه‌هاي «محمد بنا» موجوديت نظام جعلي اسرائيل را قبول ندارند. فرنگي‌کاران ما روي کشتي‌گيران اسرائيل به جاي «سالتو»، «فن سانسور» اجرا مي‌کنند. «سانسورچي» اما به رسانه‌هاي نظام سلطه مي‌گويند که آخر هم نتوانستند «سيد‌علي حسيني خامنه‌اي» را سانسور کنند. ديروز ما صد‌‌درصد حسني مبارک را قبول نداشتيم اما امروز فقط با چند جمله رئيس‌ جمهور جديد مصر اختلاف داريم. اصلا محمد مرسي کيست؟! خود بشار اسد هم يک ساعت در تهران سخنراني کند، اي‌بسا از چند جمله‌اش صرف‌نظر کرديم. اين روزها «العالم» از موضع دست بالا صدا و سيماي «آقا» را پخش مي‌کند. رسانه ملي آزادگان جهان، حنجره رهبر انقلاب اسلامي است که به «بان‌کي‌مون» معايب سازمان ملل را تذکر مي‌دهد. سي‌ان‌ان هنگامي که امام خامنه‌اي در اجلاس شانزدهم عدم‌ تعهد سخنراني مي‌کند، تور تبليغاتي باراک اوباما را پايين مي‌آورد. به احترام اجلاس، خبردار ايستاده‌اند همه آنتن‌هاي دنيا حتي پروپاگانداي سلطه‌گران. رئيس‌ جمهور آمريکا اگر هراس ندارد ايده خود را با ايده «انرژي هسته‌اي براي همه، بمب هسته‌اي براي هيچ‌کس» به راي جهانيان بگذارد. ما از صندوق انتخابات نمي‌ترسيم و با زور حمله نظامي و اعزام جوخه‌هاي ترور و گوآنتانامو و ابوغريب، افکار خود را به خورد ملل دنيا نمي‌دهيم. ما به جاي بمب، حرف داريم براي گفتن. بمب ما در ايمان ماست. ما علني اجلاس برگزار مي‌کنيم. مخفيانه تروريست اعزام نمي‌کنيم.

    + بيشمار نقطه چين 

    کامنتري که توهم زده که بزرگه تو خيلي مفلوکي . اين نوشته رو مي خوندم گفتم براي جنابعالي هم بذارم مستفيذ شين اما ديدم خيلي طولانيه مطلب پس فقت يه تيکه کوتاهش رو براتون ميذارم ...

    در «يادداشت روز» ديروز جمله‌اي نوشتم که خيلي‌ها را خوش آمد. مواجهه‌اي بود از موضع دست بالا با اپوزيسيون. عينا تکرارش مي‌کنم؛ «اصلا محمد مرسي کيست؟! خود بشار اسد هم يک ساعت در تهران سخنراني کند، اي‌ بسا از چند جمله‌اش صرف‌نظر کرديم». من واقعا به اين گزاره اعتقاد دارم و فقط در مقام طعنه به اباطيل اين روزهاي رسانه‌هاي معاند ننوشتم. لحظه‌اي فرض کنيد بشار اسد به تهران آمده و عليه مصر و مرسي مشغول سخن گفتن، بيش از حد مجاز است. اصولا در رسانه ملي جمهوري اسلامي هر آنچه به وحدت اضلاع بيداري اسلامي، امهات و اصل‌کاري‌ها آسيب بزند، به نفع مفهوم «مقاومت» سانسور مي‌شود. ما مخلص سران کشورهاي آزاده دنيا هم هستيم، اما جداي از آنکه به کدام نزديک‌تر و از کدام دورتريم، در باب وحدت، مقاومت، قدس، ايستادگي، موضع‌گيري عليه دشمنان اصلي و مجموعه‌اي از اين مفاهيم با احدي تعارف نداريم. جمهوري اسلامي مبصر کلاس بيداري اسلامي است و استفاده از اين قبيل امتيازات بديهي‌ترين حق مسلم او است.

    + منتقد بزرگ 

    در اهميت سخنان و مواضع رهبر انقلاب همين بس، که بان کي مون خطاب به رهبر انقلاب ميگه "شما فقط رهبر ايران نيستيد بلکه رهبري مذهبي جهان اسلام را هم بر عهده داريد و ما خدمت شما رسيديم تا بگوييم ما را در حل مسائل منطقه به ويژه سوريه کمک کنيد.<\/h3>

    جالب ترين قسمت کامنتت همين بود. ولي قبلش بايد کمي بيشتر بررسي ميکردي و با علم به اينکه مقامات و رسانه هاي جمهوري اسلامي در دروغ گويي همتايي ندارند، در مورد سخنان اين فرد شک ميکردي.

    بي بي سي:

    به گزارش واحد مرکزي خبر، علي اکبر ولايتي، مشاور عالي آيت الله خامنه اي در امور بين الملل، در مصاحبه اي تلويزيوني گفته است: "دبيرکل سازمان ملل هم خطاب به مقام معظم رهبري گفت که شما فقط رهبر ايران نيستيد بلکه رهبري مذهبي جهان اسلام را هم بر عهده داريد و ما خدمت شما رسيديم تا بگوييم ما را در حل مسائل منطقه به ويژه سوريه کمک کنيد زيرا در اين باره به مشکل برخورده ايم".

    با وجود اين، مارتين نسيرکي، سخنگوي بان کي مون، روز يکشنبه 12 شهريور، در گفت و گو با بي بي سي فارسي، سخنان آقاي ولايتي را به طور کامل تکذيب کرد.

    ايراد چنين اظهاراتي و در پي آن تکذيب شدن آنها مسبوق به سابقه است. گفته هاي گلپايگاني، رئيس دفتر رهبر جمهوري اسلامي به روشني نمايانگر تصويري است که تلاش مي شود تا از آيت الله خامنه اي نزد افکار عمومي در داخل کشور ترسيم شود.

    آقاي گلپايگاني، 18 بهمن ماه سال 1390 در مراسم گراميداشت 19 بهمن روز نيروي هوايي ارتش که در سالن اجتماعات فرودگاه مهرآباد برگزار شد، گفت: "خوشبختانه جمهوري اسلامي ايران داراي رهبري آگاه و هوشمند است که يک سر و گردن بالاتر از رهبران جهان قرار دارد و اين حرف بنده در ديدار رهبران ساير کشورهاي جهان با مقام معظم رهبري کاملا مشهود است. به عنوان مثال نلسون ماندلا پيرمرد 80 ساله وقتي به ديدار رهبر انقلاب آمد دو زانو مقابل ايشان نشست و ايشان را رهبر خود خطاب کرد".

    رسانه هاي جمهوري اسلامي آکنده از چنين اظهارنظرهايي است و در مقابل هنگامي که به عنوان نمونه، به دنبال پيگيري خبرنگار سايت "صبح امروز"، بريدگت ماسانجو، مسئول دفتر نلسون ماندلا در ژوهانسبورگ چنين روايتي را تکذيب مي کند و از قول آقاي ماندلا، از بيان وارونه خاطرات اظهار تاسف مي کند، چنين تکذيبي، هيچ بازتابي در رسانه هاي رسمي و فراگير ايران پيدا نمي کند.

    پاسخ

    دفتر ولايتي اظهارات سخنگوي بان کي مون را تکذيب کرد: ............................. به گزارش خبرگزاري مهر، دفترعلي اکبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل در پاسخ به مطلب نقل شده در شبکه بي بي سي در روز يکشنبه دوازدهم شهريور از مارتين نسيرکي، سخنگوي دبيرکل سازمان ملل، در بيانيه‌اي اعلام کرد: آنچه جناب آقاي دکتر ولايتي از سخنان بان کي مون دبيرکل سازمان ملل متحد در جلسه‌ي ديدار وي با رهبر معظم انقلاب نقل کرده است، برگرفته از سخنان شخص آقاي بان کي مون مي‌باشد و طبيعتاً اسناد صوتي و تصويري اين جلسه که با حضور خبرنگاران برگزار شد، موجود است. در آن جلسه دبيرکل سازمان ملل از حضرت آيت الله خامنه‌اي چنين ياد کرد:«As a supreme leader and also religious leader of not only Iran, but also this region, you can play crucially important role.» «به عنوان رهبر معظم و همچنين رهبر مذهبي نه تنها ايران بلکه اين منطقه، شما مي‌توانيد نقش بسيار مهمي ايفا نمائيد.» در جاي ديگر نيز دبيرکل اينگونه اظهار داشت: «You have an important role to play; you have been playing in the situation in Lebanon, Iraq. I know you are very much concerned for situation in Bahrain.These are all the areas that Iran has been plying and will continue to play an important role. I like to focus on one area today, on Syria. One of my main purposes of coming to meet you is to ask you to exercise maximum influence in resolving this crisis in Syria. I think in this region, only Iran can play this crucially important role...... » «ايران داراي نقش مهمي است و شما اين نقش را در ارتباط با وضعيت لبنان و عراق ايفا کرده‌ايد و من معتقد هستم که شما بسيار نگران اوضاع بحرين مي‌باشيد. اينها موضوعاتي هستند که ايران تاکنون نقش مهمي ايفا نموده و در آينده نيز اين نقش را ادامه خواهد داد. من مايلم امروز راجع به يک موضوع تأکيد نمايم و آن موضوع سوريه است. يکي از اهداف ملاقات بنده با جنابعالي درخواست از شما براي بکارگيري حداکثر نفوذ خود جهت حل و فصل بحران در سوريه مي‌باشد. من عقيده دارم که در اين منطقه تنها ايران مي‌تواند چنين نقش بسيار مهمي را ايفا نمايد.......» ................................. حالا بگو ببينم کي در دروغگويي همتايي ندارد؟؟؟ هان هان هان؟!
     <      1   2   3   4   5    >>    >