• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : اختلاط يا تفکيک، کدام افراط است؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 42 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + کامنتر بزرگ 
    راستي به فرمانده کل قوا بگو:
    زشت نيست که در پيشگاه اينهمه فرمانده کارآزموده و دوره ديده ارتش، فردي(فيروزآبادي) رو ارشد آنها و بعنوان رييس ستاد کل نيورهاي مسلح قرار ميدي که هيچ سايقه نظامي گري نداشته؟

    خيلي زشته واقعا!
    به هر کي ميگيم ازمون ميخنده!
    تا کنون که فرماندهي کل قوا در طول رهبري خود، حاضر به انجام هيچ مصاحبه اي نشده تا در معرض تيغ تيز سوالهاي خبرنگاران قرار بگيره ولي اگه ديديش بهش بگو...اگر هم تونستي هماهنگ کني، خودم ميام بهش ميگم. چون اين مساله براي من که براي ارتش احترام زيادي قائلم و البته براي اکثر مردم شده يک مورد ناراحت کننده و يک سوال بزرگ.
    پاسخ

    * سوابق انقلابي و نظامي سيد حسن فيروزآبادي: 1) دستگيري و زنداني شدن در پادگان مشهد بوسيله عوامل ساواک 2) شرکت در کلاس هاي درس آيت الله خامنه اي در مسجد امام حسن (ع) مشهد 3) مبارزات سياسي عليه رژيم پهلوي در دانشگاه مشهد ------------------------------------- سوابق پس از پيروزي انقلاب اسلامي 1) عضو هيات موسس جهاد سازندگي خراسان 2) مسوول هيات واگذاري زمين شمال خراسان 3) فارغ تحصيل از دانشگاه مشهد و عضو هيات علمي دانشگاه تهران 4) مسوول جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در سال 1360 با حکم شهيد رجايي 5) عضو شوراي مرکزي جهاد سازندگي کشور در سال 1361 با حکم مهندس مير حسين موسوي 6) معاون امور دفاعي نخست وزير در سال 1364 7) جانشين نخست وزير در قرار گاه خاتم (ص) 8) مسوول ستاد امداد و درمان جنگ 9) مسوول امور پناهگاهها و دفاع غير عامل و پدافند ش. م . ه . 10) دبير کميسيون مهندسي صنعتي جنگ دولت و مسوول کميته ساخت موشک زمين به زمين 11) مسوول کميته تحقيقات مهندسي صنعتي جنگ و صدها طرح صنعتي و موشکي 12) جانشين رييس ستاد فرماندهي کل قوا 13) رييس ستاد کل نيروهاي مسلح از سال 1368 تا کنون با حکم مقام معظم رهبري 14) نائل شدن به درجه سر لشکر بسيجي از سوي فرماندهي کل قوا 15) عضو شوراي عالي امنيت ملي از بدو تاسيس تا کنون 16) عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام 17) عضو بسيج مستضعفين و خادم آستان قدس رضوي (ع)
    + کامنتر بزرگ 
    مسلما شياد تر از روسيه در دنيا کشوري نيست.
    دشمني با آمريکا براي عده اي افراطي و کم شمار، تبديل به عادت شده و دشمني عادت وارانه و کورکورانه است که اين عادت توسط صدا و سيما و تريبون هاي رسمي براشون ايجاد شده.
    که مدتي زمان مي بره تا اين عادتشون رو ترک کنند.
    و البته عشق جمهوري اسلامي به «دشمن» هم مزد بر علت است.
    پاسخ

    من ديو شهر قصه‌ها را دوست دارم!/ زنجيرو بند اشقيا را دوست دارم! ** آن کس که پاي چشم من نيلي شد از او/ آن کس که زد تير جفا را دوست دارم! ...................................... ادامه: http://www.rajanews.com/detail.asp?id=169745
    + خودم 
    گفته شد:"اگر منبع رو ذکر کنيد ممنون ميشم ولي اگه ذکر نکنيد هم مشکلي نداره و خيالتون راحت باشه!" من اگر جاي شما بودم و مقاله اي را گرد آوري مي کردم و بعداً متوجه مي شدم که اين مقاله شبه دارد يا اندکي خلاف واقع مي باشد، وظيفه انساني ام حکم مي کرد که در نشر آن تامل کنم و به راحتي اجازه نشر آنرا ندهم همانطور که واقفيد در اين مقاله نکات مبهم و قابل تامل زيادي وجود دارد. البته شما مختاريد
    + خودم 

    گفته شد:"در داستان بابا لنگ دراز جودي آبوت، مي شد دختر خوانده جرويس پندرتون."

    آخه عزيز من، ما داريم در مورد يک مسئله وافعي جامعه صحبت مي کنيم نه داستان (رمان) و يا فيلم کارتون. متاسفانه اين استدلال شما خيلي سطحي و کودکانه است. اولاً داستان را با واقعيت خلط نفرمائيد. در ثاني اگر داستان و يا فيلم کارتون تبليغ به کار شنئي کرد اين مجوز انجام آن در واقعيت مي شود؟ در نهايت نظر وجداني شما چيست؟ آيا مي توان با دختر خوانده و يا پسر خوانده ازدواج نمود؟

    پاسخ

    حالا شما خودشو ناراحت نکن!!! ........................................................................ اگر به شکلک آخر کامنتم توجه ميکردي مي ديدي که جنبه ي طنز داشته ...
    + کامنتربزرگ 
    ما ملت ايران در کل از عقب نشيني جمهوري اسلامي از لجاجت بيفايده اش که ناشي از همان «تحريم هاي بي اثر» بود استقابل کرده و مي کنيم.
    ما ملت ايران از تغيير رويه غلط تقابل جويانه جمهوري اسلامي به تعامل با جهان استقبال مي کنيم.

    سال 56:
    بحث مذاکره را پيش کشيدند، که ايران بيايد بنشينيم مذاکره کنيم. همين رفتار غيرمنطقى،
    در اين دعوت به مذاکره هم وجود دارد. غرض آنها حل مشکلات و مسائل نيست - که من بعد توضيح خواهم داد - غرضشان يک کار تبليغاتى است براى اينکه به ملتهاى مسلمان نشان دهند که ببينيد اين نظام جمهورى اسلامى بود با آن سرسختى، با آن ايستادگى، اما عاقبت مجبور شد بيايد باب مصالحه و گفتگو را با ما باز کند.

    سال 92:
    با مذاکره مستقيم با آمريکا مخالفتي ندارم، اما خوشبين نيستم
    پاسخ

    جمع بندي: "دولت امريکا؛ غيرقابل اعتماد، خودبرتربين و عهدشکن است/ به تحرک ديپلماسي دولت عزيزمان خوشبين بوده و از آن حمايت مي‎کنيم/ بخشي از آنچه در سفر نيويورک پيش آمد بجا نبود" (فرمانده کل قوا در مراسم دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش/ امروز)
    + کامنتربزرگ 
    اين شعارها که کپي کردي مال کي بود حالا؟
    مردم؟ کدوم مردم؟ مردم که اکثريت خواستار رابطه با آمريکا هستند. البته جز اندک افراد افراطي و کفش پراکن!

    اباما: «اين تحريم ها بود که جمهوري اسلامي را وادار به مذاکره کرد»
    پاسخ

    اولا متن رو با دقت بخون تا دچار سوءبرداشت نشي! حرف از آينده است نه حال ............................................ توضيح بيشتر: رهبر انقلاب اختيار تام داده اند تا تجربه ي ملت به بلوغ برسد و شبهه هاي آينده خنثي شود. ولايت بيش از آنکه از طريق دستور و اجبار بخواهد اهداف را جلو ببرد به دنبال ارتقاء رشد عمومي و تربيت جامعه است. پيامبر ص مي توانست در فتح مکه ريشه ي انحرافات آينده اسلام را با اعدام ابوسفيان بخشکاند ولي جامعه از مسير ابتلاء و تجربه به رشد و کمال مي رسد. همانطور که امام سالها بعد از ماجراي فرار بني صدر و سالها بعد از انتصاب مرحوم منتظري به قائم مقامي رهبري زبان به افشاي خواست و نظر خود گشودند. امام صبر کردند تا جامعه خود به خود رشد کند و گذر از دشواري ها و فتنه ها را به تجربيات راهگشاي خود اضافه کند. ........................ نتيجه ي روش دولت اعتدال هرچه باشد براي آينده ي کشور مفيد است چون کسب تجربه در ابعاد ملي هيچ وقت به معناي متضرر شدن نيست. يادمان باشد آنچه ملت ها را از گردنه ها عبور مي دهد همين انباشت تجربه هاست.
    + خودم 
    پاسخ

    در داستان بابا لنگ دراز جودي آبوت، مي شد دختر خوانده جرويس پندرتون. حکم اين ازدواج دخترخوانده و پدرخوانده الان با توجه به قوانين مترقي ايالات متحده آمريکا چي هست ؟! چرا فعالان حقوق کودکان و زنان و البته رسانه هاي پيگير در تمام اسال ها نسبت به اين کارتون سخيف و زشت و غير انساني و ناقض حقوق کودکان و تجاوز قانوني و امثالهم اعتراض نکردند که هيچ تازه معترض هم شدند که نظام غير انساني و ضد کودک و ضد زن جمهوري اسلامي با سانسور کارتون به عواطف و احساسات کودکي يک نسل ضربه جبران ناپذير شده است (((:
    + اميررضا 


    با سلام .........

    ميخواستم از مقالتون در نشريه ي يکي از دانشگاه ها استفاده کنم!

    اجازه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اسمي از وبلاگتون بيارم؟نيارم؟

    کلا نظرتون را بگيد لطفا

    پاسخ

    سلام .............. اگر منبع رو ذکر کنيد ممنون ميشم ولي اگه ذکر نکنيد هم مشکلي نداره و خيالتون راحت باشه! ................................... لطفا اگه خواستيد منبع رو بنويسيد با توجه به مشابهت اسمي وبلاگمون با بلاگهاي ديگه آدرس رو هم ذکر کنيد: dorr.parsiblog.com
    + کامنتر بزرگ 
    «صدرالدين شريعتي، امام‌جماعت مسجد قبا در تهران و معاون سابق عقيدتي- سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران و معاون اسبق وزارت کشور هشت‌سال پيش پا به تنها دانشگاه علوم‌انساني گذاشت و امروز پس از برکناري به گفته خود مي‌خواهد به «تدريس و امور ديني» بپردازد»

    حالا سوال اينجاست که اين فرد چه کارش به رياست دانشگاه؟ اين فرد بايد بره همون تدريس علوم ديني رو بکنه...
    + کامنتربزرگ 
    راستي خواست مردم مبني بر مذاکره با آمريکا بالاخره گوش شنوايي انگار پيدا کرد...
    نمانيده ولي فقيه در لجن نامه کيهان(شريعتمداري) و امثالهم هم بنشينند حسابي دندان قروچه برند توي اين 4 سال...
    پاسخ

    بعد از صحبتهاي برادر!! باراک حسين اوباما با حسن روحاني ازين پس بجاي شعار مرگ بر آمريکا پيشنهاد مي شود : حسن و حسين برادرن / هر دو مطيع رهبرن ..................................... جداي از شوخي؛ هيچ‌کس در ايران سرمايه سياسي لازم براي نرد عشق باختن با آمريکا براي زماني طولاني را ندارد. در واقع دقيق اگر باشيم اساساً رابطه‌اي در کار نيست بلکه هرچه هست به آزمون گذاشتن نيت و اراده آمريکاست. ضرورت ندارد واشنگتن ماهها و به‌دفعات آزموده شود، در همان يکي دو فرصت اول مي‌توان دريافت که در حوزه نيات و در حوزه اراده سياسي تغييري ايجاد شده است يا نه. فقط دستاوردهاي عيني است که مي‌تواند تداوم روند را ضمانت کند. پس از 3 دهه آمريکا فرصتي دارد که نشان بدهد چيزي تغيير کرده است. اگر اين فرصت از دست برود تجديد آن ديگر تا دهه‌ها امکان‌پذير نخواهد بود و آن‌چنان فضاي ضدآمريکايي در ايران به وجود مي‌آورد که هرگونه تماس مستقيم بي‌معنا خواهد شد چه رسد به حرکت به‌سمت رفع نگراني‌ها و همکاري در حوزه منافع مشترک. واضح است که آمريکا غافلگير شده است و معلوم نيست واشنگتن براي اين وضعيت سناريويي از پيش نوشته دارد يا نه. مرحله انتقال از حرف به عمل خيلي نمي‌تواند طول بکشد. ................................................ نمي‌دانم چرا ولي ياد ايام فتنه افتاده‌ام. آن روزها وقتي کسي مي‌پرسيد: "چرا اجازه نفرمودند که همان شب اول سران غائله جمع شوند؟" پاسخ اين بود که بايد زمان داده مي‌شد تا ماهيتشان آشکار شود و مردم خود درباره آنها به جمع‌بندي برسند. يادم هست فرموده بودند: اينها پيش از محکوميت در دادگاه دستگاه قضايي بايد در دادگاه افکار عمومي محکوم شوند. چيزي درون قلبم مي‌گويد باز هم همان ماجرا در حال تکرار است. بايد فرصتي داد که مردم برأي‌العين ماهيت آمريکا را ببينند. چند ماه خون دل خوردن ارزشش را دارد. اگر ماهيت آمريکا عوض شده بود که فتح الفتوح انقلاب اسلامي رخ داده است وگرنه مي‌توان جبهه مقاومت را با قدرتي صدچندان بازسازي کرد.
    + کامنتر بزرگ 
    اين فرد اصلا نبايد به اين سمت منصوب ميشده... ولي خب از وزير علومي که خودش تروريست باشد(کامران دانشجو در لندن به جرم آتش زدن کتابفروش اخراج مي شود) ديگه غير از اين نميشده انتظار داشت.

    تفکيک جنسيتي تحقيرآميز و طالباني در دانشگاه علامه<\/h1>http://www.kaleme.com/1390/04/21/klm-65162
    اگر مملکت دست اين افراطيون و حاميان آنها باشد و آنها بتونند کاملا و و در حد کمال و بدون مانع، افکارشون رو اجرا کنند، وضع کشور از دوران قاجار هم بد تر ميشه...
    اگر زورشون ميرسيد زنان رو در پستو نگاه مي داشتند تا مفسده سازي نشود... کساني که توي قرن 21 هنوز به توانايي و لياقت زنان در وزير و وکيل و رييس جمهور شدن شک دارند....

    + خودم 

    با سلام

    لينک ذيل جالب بود و حيفم بود که شما را از ان مطلع نکنم

    با دقت بخوانيد شايد جوابي باشه بر ادعاهاي مطرح شده در متن مقاله شما. اصولا ما هميشه يکجانبه به قاضي ميريم

    http://alef.ir/vdcdnn0ffyt0n56.2a2y.html?199791

    يه سئوال داشتم و اينکه چرا اين وبلاگ شما اينقدر فيلتر ميشه؟ مشکلش چيه؟

    + بسيجي گمنام 
    صاحب محترم وبلاگ
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    يه چيزي الان ديدم ، انصافا هم بخوايم حساب کنين
    نهايت خنده هستش
    شما اين جمله (صد در صد وضعيت سلامت جامعه ما نسبت به قبل از انقلاب بيشتر شده")
    بابا
    خيلي انصاف داريد
    بعععععععععععععلللللللللللههههههههههههههه
    سلامت جامعمون خيلي بيشتر شده
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    شرمنده
    معذرت ميخوام
    ولي اين هم جک 2013 بودش
    بريد ببينيد قبل از انقلاب چقدر طلاق داشتيم؟
    چقدر جوان مجرد داشتيم که با وجود اينکه از لحاظ مالي هيچ مساله اي ندارن ، ازدواج نميکنن؟
    چقدر بي حجابي بودش؟
    ما داريم تو دانشگاه و مسجد و هر جاي ديگه بررسي ميکنيم که تو اين 30 سال چه اتفاق افتاده که ورق برگشت
    رضا خان ، به زور چادر از سر ناموس مردم ميکشيد ، حالا بايد التماس کنيم و کلي بودجه خرج کنيم که جان مادرتون مانتوتون يه ذره بلند تر کنيد
    يه جوري بپوشيد که ...
    استغفرالله
    مفاسد اقتصادي و دزدي و غيره بماند
    اتفاقاتي که دورمون ميافته که حتي متوجه نميشيم ، بماند
    خودمون ميزنيم به عالم خريت
    نه خير
    نميگم اين انقلاب که اين همه خون پاش رفته و ميره و ميديم
    هيچ چيزي نداشته
    اما ميگم با اين مدينه ي فاضله اي که از حرف شما برداشت ميشه
    خيلي دوريم و خيلي فرق داريم
    کثافت کاري ريز و درشت بماند
    فقط چيزاي خيلي واضح رو ميگم که هر بچه اي ميفهمه و ميبينه
    به خواهرم که تو حوزه هست
    ميگم بگرد برا يکي از دوستان يه دختر خوب پيدا کن
    ميگه نميتونم
    چرا؟
    جوابش ميشه اينکه اکثر حوزويايي که ميشناسم
    يا ولايت قبول ندارن ، يا دوست پسر دارن يا با کلي ارايش ميان و ميرن و يا ...
    تازه اينا حوزويا هستن
    واي به حال بقيه
    اينها رو هر کودکي تو جامعه ميتونه متوجه بشه
    و لطفا اسمش نذاريد سياه نمايي

    + محمد 
    بنده در اين کلاسهاي مختلط دانشگاه حضور داشتم و درس خوندم. انصافاْ که چه چيزهايي نمي ديدم و چه گفتگوهايي که نمي شنيدم.
    حتي مي ديدم که سر يک پسر و يا يک دختر با يکديگر بحث و جدال و حتي کتک کاري مي کردند.
    البته يک مساله مفيد بوده : بنده در رشته گرافيک درس مي خواندم و چون کارهاي يدي طراحي و رنگ آميزي اغلب دخترخانمها قوي بود خيلي از قلق ها را از آنها آموختم.
    + خودم 

    من شما را آدم منصفي تصور مي کردم تا اينکه ديدم شما گفتيد"صد در صد وضعيت سلامت جامعه ما نسبت به قبل از انقلاب بيشتر شده"

    خوب است انسان طرفدار موضوع خاصي باشد ولي نه طرف دار چشم و گوش بسته. ملاک شما از اين صد در صد چيه؟

    من يادم مياد که طلاق نفرت انگيز ترين موضوع در خانواده هاي ايراني بود حالا از هر چهار ازدواج يکي منجر به طلاق ميشه آيا اين باعث سلامت جامعه است؟

    رشد اقتصادي منفي شده اين نشانه سلامت جامعه است؟ بيکاري، چک هاي برگشتي، جرم و جنايت و ...... اصلا از يک ادم منس تو فاميلتون اين سئوال را بپرسيد تا جواب مقايسه را بدهد البته اگر منصف باشد. گفتيد ماهواره و اينترنت و ... صدها برابر شده" اصلا در دوره قبل از انقلاب ماهواره و اينترنت بود که حالا زياد تر شده باشد متاسفانه مثال شما مع الفارق است به هر حال اگر فکر مي کنيد اين روش مناسبي است پيشنهاد کنيد شهر هاي مردانه زنانه درست کنند تا جامعه متالي داشته باشيم

     <      1   2   3      >