سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

لیلا اوتادی -گرانترین بازیگر زن سینمای ایران

یک هفته نامه مدعی شد که لیلا اوتادی در سال گذشته با بازی در 6 فیلم سینمایی عنوان پرکارترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد.

به گزارش فارس، این هفته نامه درخصوص این بازیگر نوشته اشت؛ هنوز چند روز از آغاز سال جدید نگذشته است که به طور همزمان مشغول بازی در دو فیلم سینمایی به نام‌های "پیتزا مخلوط " و "سورپرایز " است.
طبق خبرهای موثقی که به دست ما رسیده است اوتادی برای بازی در "پیتزا مخلوط " که حسین قاسمی جامی کارگردانی آن را برعهده دارد مبلغ 75 میلیون بابت 25 روز بازی دریافت کرده است که این امر موجب شد اوتادی لقب گرانقیمت ترین بازیگر زن سینمای ایران را به خود اختصاص دهد.
قرار بود در این فیلم الناز شاکردوست هم برای یکی از نقش های مکمل جلوی دوربین قرار بگیرد اما به خاطر عدم توافق مالی بین وی و تهیه کننده این همکاری شکل نگرفت.
اوتادی امسال با فیلم‌های؛ عروسک، پسر آدم دختر حوا ،باغ قرمز،آدم کش،پیتزا مخلوط و سورپرایز روزهای خوبی را برای گیشه‌های سینما رقم خواهد زد.
بد نیست در انتها به رقم دستمزد برخی دیگر از بازیگران زن سینمای ایران نیز اشاره‌ای داشته باشیم:

نیکی کریمی:50 میلیون تومان برای بازی در فیلم "شکلات داغ "

مهناز افشار: 55 میلیون تومان برای بازی در فیلم "پوپک و مش ماشالله "

مهتاب کرامتی: 35 میلیون تومان برای بازی در فیلم "آدمکش "

نیوشا ضیغمی: 30 میلیون تومان برا بازی در فیلم "به سوی آفتاب "
 

پی نوشت: گزارش بالا را ننوشتم مگر برای نوشتن این پی نوشت!
پس میتونیم این پی نوشت رو متن بنامیم و متن بالا رو پیش نوشت!! ... بگذریم

راستی! چرا هر وقت سر سخن از وجود اختلاف طبقاتی در سطح جامعه باز میشه زود ذهن ما میره به سمت رجال سیاسی-اقتصادی کشور و نیز کم کاری های قوه ی قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی؟! البته من منکر این مسائل ( وجود زالوهای گردن کلفت اقتصادی و کم کاری دستگاه قضایی در برخورد با آنها) نیستم اما حرف من اینه:

چرا ما عادت کردیم همیشه همه ی تقصیرها رو بندازیم گردن نظام؟!

چرا ما هیچ وقت خودمون رو در قبال مسائل و مشکلات جامعه، مسئول و احیاناً مقصر نمی دونیم؟

آیا ما نیستیم که با رشوه دادن و نزول گرفتن به یک شبه پولدار شدن رشوه گیرها و نزول خورها کمک می کنیم؟

آیا ما که با خرید لباس ها و کفش های گرون قیمت که می دونیم گرونتر از قیمت واقعی شون هستند ولی می خریم تا تک باشیم و کلاس بذاریم، کمک نمی کنیم به پولدار تر شدن یه گرون فروش، و فقیرتر شدن خودمون؟

آیا ما نیستیم که هنگام انتخابات، با عدم دقت در رای دادن و با انتخاب آدمای غیر متعهد، زمینه ی تولد مفسدان اقتصادی-سیاسی جدید رو فراهم میاریم؟

آیا اگه ما اینقدر ظاهر نگرانه فیلم ها رو بخاطر پوسترهای جذاب و فریبنده شون دنبال نکنیم باز هم کارگردان ها به خودشون اجازه میدن که برای جبران بی محتوایی فیلم هاشون، هجوم ببرن به سمت هنرپیشه های خاص؟
آیا استقبال ما از سوپر استارها نیست که کارگردانها را جسور کرده در پرداخت دستمزدهای میلیونی؟
این دستمزدها رو از جیب خودشون میدن یا از پول بلیط و سی دی خریدن من و تو ؟

سوپر استارها،
هم سوپر استار شدن و مشهور شدنشون رو مدیون ما هستند و هم، حقوق های میلیونیشون رو !!
و من و تو  ناخودآگاه پله هایی می شویم تا دیگران با پا گذاشتن بر روی ما بالا بروند! هم از لحاظ شهرت، هم از لحاظ ثروت!

و فاصله ی طبقاتی یکی از ده ها عذاب غیر مستقیم خداوند است بر جامعه ای که الگوهای محبوبی چون هنرپیشه ها رو جایگزین الگوهای پاکی چون شهدا می کند.

تذکر: اشتباه نکنید من مخالف فیلم و سینما و بازیگری و هنر پیشگی نیستم بلکه من میگم برای دیدن فیلم هایی پول بدیم که نقطه ی قوتشون، محتوای غنی و آموزنده شون باشه، نه تعداد سوپر استارهای خوشگلشون !!
و بدونیم که روزی باید  پاسخگو باشیم که وقتمون و پولمون رو در چه راهی صرف کردیم...



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( چهارشنبه 89/1/25 :: ساعت 1:0 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج