سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

فارسی وان

1. فکر نکنم کسی باشه که شبکه فارسی وان رو نشناسه!

2. اما خیلی ها هستند که رئیس این شبکه رو نمیشناسن!

شبکه فارسی1 متعلق به فردی به نام روبرت مرداک امپراطور رسانه ای و چهارمین مرد قدرتمند آسیاست.
اما روبرت مرداک کیست؟
روبرت مرداک یهودی استرالیایی الاصلی است که به سلطان شیطانی رسانه ها معروف است او دارای 60 شبکه تلویزیونی به 13 زبان مختلف است که روزانه حداقل 300 میلیون مخاطب را به خود جلب می کند. همینطور مسئولیت 100 روزنامه و مجله معتبر همچون دیلی تلگراف، وال استریت ژورنال، تایمز، ساندی تایمز، نیویورک پست و نیز شبکه های خبری معروفی همچون فاکس، فاکس نیوز و اسکای نیوز و سایت هایی همچون "مای اسپیس" بر عهده این فرد است. روبرت مرداک که از صهیونیست های بسیار با نفوذ در دنیاست بارها شخصاً به دخالت در امور دیگر کشورها از طریق همین شبکه افسانه ای رسانه ای اذعان داشته است که شاید یکی از مهمترین آنها هدایت افکار عمومی توسط شبکه فاکس‌نیوز در جریان جنگ آمریکا علیه عراق باشد.

شخصیت عجیب مرداک بسیار قابل تأمل است او در عین حالی که هدایت بزرگترین بنگاه های خبری را بر عهده دارد بیشترین تمرکز خود را بر برنامه های تفریحی ـ سرگرمی نهاده است. در عین حال پر تیراژ ترین مجله انگلیسی یعنی نیوز آوورلد که یک مجله جنسی است متعلق به اوست و همینطور پر تیراژترین انجیل جهان توسط انتشارات او (واندروان) در آمریکا به چاپ می رسد. همین اندک به خوبی بیانگر آن است که لقب سلطان شیطانی رسانه ها لقب برازنده ای برای مرداک است.

3. در حال حاضر شبکه فارسی 1 ظاهراً برنامه های خود را برای مخاطبان فارسی زبان افغان، تاجیک و ایران تهیه و پخش می کند، لیکن به خوبی مشخص است تمرکز اصلی برنامه ها بر روی مخاطبان ایرانی است. برنامه های این شبکه فارسی شامل پخش سریال های تفریحی و خانوادگی روز دنیا با دوبله فارسی و نیز موسیقی تصویرهای خاص با محتوای جنسی و خشونت می باشد.

4. امام جواد (ع) در حدیثی بسیار دقیق و تکان دهنده می فرماید: هر کس به گوینده ای گوش سپارد در حقیقت او را پرستیده، اگر آن گوینده از خدا گوید پس خدا را پرستیده و اگر از زبان شیطان (و هوى و هوس و مادیات) سخن گوید، پس شیطان را پرستیده است.
تحف العقول، ترجمه صادق حسن‌­زاده، ص 824

5. براستی ما که علاوه بر شنیدن، از دیدن تصاویر شیطان‌پسند هم اجتناب نمی کنیم چه کسی را می پرستیم؟! مبادا سلطان شیطانی رسانه ها، ما را بنده ی شیطان کند در حالی که نمی دانیم...

مطلب مرتبط :

خانواده ایرانی در مخاطره فارسی وان



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( سه شنبه 89/4/1 :: ساعت 6:29 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج