سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

خدا نکنه که حرفی مد بشه! بخصوص اگه اون حرف، کمی وجهه ی روشنفکری هم داشته باشه. دیگه کی می تونه از تو دهن مردم جمعش کنه، نمی دونم! همه تکرارش می کنند و هیچکس از خودش نمی پرسه، آیا واقعاً واقعیت همینه؟؟

تا اینجای بحثو توی ذهنتون سیو کنید، تا یه داستانک بامزه براتون نقل کنم و بعد بیاییم سر ادامه مطلب.

این سه شنبه نه، سه شنبه قبلش یه اتفاق جالب توی پارلمان فرانسه افتاده بود که چند روزی نقل محافل سیاسی و حتی مردمی شون شده بود.

داستان از این قراره که خانم «سیسیله دوفلو» وزیر مسکن 37 ساله فرانسه به خاطر پوشیدن یک پیراهن گلدار با دامن کوتاه، موقع سخنرانیش تو پارلمان، مورد تمسخر قرار میگیره و چندتا از آقایون براش سوت می کشن!

دردسر پیراهن گلدار برای خانم وزیر

قضیه وقتی جالب تر میشه که، یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک او محسوب میشه، در اظهار نظری عجیب گفته بود: من خانم دوفلو را تحسین می‌کنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ها باعث می‌شود که ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم!

یکی دیگه از اعضای قدیمی این حزب هم گفته بود: اعضای پارلمان در احترام به زیبایی این خانم سوت کشیدند!

برای خوندن متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید. ............. اینم لینک اصلی خبر از سایت دیلی میل: (+)

حالا برگردیم به بحث خودمون!
یکی از اون حرفایی که مد شده و خیلیا، چشم بسته تکرارش می کنند اینه که بعله، اگه می بینی توی کشور ما بعضی از مردا، چشم چرونی می کنند و نسبت به خانما (حتی نوع لباسشون) حساسند، علت العلل اون چیزی نیست جز حجاب!

و بعد اینجور استدلال می کنند که ببین مردای غربی چقدر چشم و دل سیر هستند! و هر زنی هر جور که میخواد لباس می پوشه و هیچکس نگاش نمیکنه! همه اونجا خواهر و برادرند (به به! چه خانواده بزرگی!!)

حالا برای کسانی که طالب حقیقتند و نه شیفته ی غرب - چون به قول شهید آوینی غرب زدگی همچون وسواس شیطان، با خون در رگ های ما جاری است - این خبر کوتاه و خنده دار، بدون نیاز به هیچ تحلیل و تفسیری، یک نقیضه بزرگه برای اون تفکر اشتباه. (اینم ببینید: +)

با اینکه توی فرانسه، همه جور برهنه ای (یکی شم خودشیفته خودمون!) پیدا میشه، ولی می بینیم که چیزی از چشم سفیدی و متلک پرونی آقایون فرانسوی کم نشده و...

بگذریم...

امسال سر سفره افطار، بیشتر از همیشه، برای ظهور آقا دعا کنید.... اوضاع عالم خیلی داغونه. نسل کشی مسلمانان، در میانمار، و سکوت مرگبار کراواتی های مدعی حقوق بشر، دل هر انسان آزاده ای رو خون میکنه.



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 91/5/5 :: ساعت 12:37 عصر)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج