• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : عكس زيبا درباره حجاب
  • نظرات : 4 خصوصي ، 34 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    چه خوب گفتي که اعتقاد به خدا التزام عملي به دستوراتش را مي طلبد!صد البته! آي مومنان حق را ناديده نگيريد! آي مومنان از دروغ دوري کنيد!آي مومنان اخلاق نيکو داشته باشيد!آي مومنان ظلم نکنيد! آي مومنان تهمت و توهين و غيبت و ... نکنيد! آي مومنان خداوند يکتاي بي همتاست! آي مومنان تنها و تنها از خود خود خدا بترسيد و لاغير! ...
    مجوز ورود من به بهشت اين هاست نه حجابي که اين روزها سياست حدود آن را مشخص مي کند!
    خداوند در قرآنش به پيامبرش مي گويد ، آن ها را به حال خود بگذار ، دين آنها براي خودشان و دين من براي خودم ، نه اينکه پيامبر برو و به زور آنان را به اسلام دعوت کن! محمد مبلغ دين رحماني بود کسي را به زور شمشير مسلمان نکرد که حال مدعياني اينچنين مي کنند !
    اما دوست عزيز ، من مسلمانم ، من مي گويم خدايم يکتاست پس لاجرم بايد خدايمان يک شکل باشد ، خداي من مهربان است خداييست که وعده ارث بردن زمين را به نيکوکاران داده است!
    پاسخ

    خوشم مياد اهل گفتگو و منطق هستي. پس با حوصله جوابت رو ميدم. يک: خداوند توي قرآن به شدت کساني رو که جزئي از دين رو مي پذيرند و جزئي ديگه رو رد مي کنند مورد عتاب و سرزنش قرار ميده. راستگويي و اخلاق نيکو و ترک ظلم و توهين و غيبت سر جاش، "حجاب" هم سر جاش. امام صادق عليه السلام مي فرمايد: نه والله، در صورت اصرار بر يکي از گناهان، خدا هيچ طاعتي را نمي پذيرد. ................... دو: حکم مهم حجاب رو که ميخواي به زور سنجاق کني به سياست، يکي از مهمترين احکام اسلاميه که هم اصل و هم حدودش به صراحت در آيات و روايات اومده. از آيه سي و يکم سوره نور بگير تا مثلا اين حديث: پيامبر اکرم-ص فرمود: "اي اسماء ! همينکه زن به حد بلوغ رسيد سزاوار نيست چيزي از بدن او ديده شود مگر اين و اين - اشاره فرمود به چهره و قسمت مچ به پائين دست خودش" (براي ديدن احاديث بيشتر همراه با سند ميتوني به پست هاي مختلف وبلاگم مراجعه کني) .................. سه: اون آياتي رو که ترجمه شون رو نوشتي از سوره "کافرون" هستند! خدا به پيامبرش ميگه به کافران لجوج که درهاي هدايت رو به روي خودشون بستند کاري نداشته باش نه به مسلمونا !! .......... اگه قرار باشه مسلمونا به حال خودشون رها بشن فلسفه احکام الهي زير سؤال ميره. پس خدا براي کي اين همه حکم و دستور صادر کرده؟!! ................ چهار: درسته که نبايد و نميشه که کسي رو با "زور شمشير" مسلمون کرد، اما در مورد کساني که مسلمون شدند زور شمشير براي اجراي احکام الهي در جامعه ي اسلامي لازم و ضروريه. و فلسفه ي مجازات هايي مثل حد و قصاص که توي قرآن و احاديث بر اونا تاکيد شده همينه. به اين مثال توجه کن: يک پليس يا يک پرستار تا وقتي که پليس و پرستار نشده آزاده که هر لباسي رو که ميخواد بپوشه اما همين که وارد شغلي شد بايد لباس همون شغل رو بپوشه و اگه تخلف کرد "جريمه" ميشه. قانون "مجازات براي خاطيان" يک اصل پذيرفته شده بين تمام عقلاي جهانه حتي در بلاد کفر! .................. در پايان، اميدوارم همه ي ما جزء نيکوکاراني باشيم که خدا به اونا وعده ي ارث زمين را داده است.