• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : عكس زيبا درباره حجاب
  • نظرات : 4 خصوصي ، 34 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست محترم با رديف کردن يکسري حرف ها که نميشه بحث کرد، تاکيدم رو همين بحث بود تا لااقل در يک مورد نظر هاي هم رو بشنويم ، در ضمن به نظرم مشکل ما از همين جا ناشي ميشه که فکر مي کنيم عقيده من درست ترين عقايد هست به فلان و بهمان دليل و هر کس غير من نظري دارد نظرش اشتباه هست و حالا با بحث يا به زور همه يک نظر شويم، خير ، ما مي توانيم با نظرات هم مخالف باشيم اما به عقايد هم احترام بگذاريم ، همانقدري که خود را مسلمان مي دانيم به ديگري نيز حق اين ادعا را بدهيم!
    اما در مورد حجاب، مي فرماييد جز قوانين جامعه، دوست من مگر نه اينکه قوانين جامعه بايد مورد تائيد اکثريت باشد تا قابل اجرا باشد ، اين قانون حجاب کي و به چه صورتي وارد قوانينمان شده؟؟
    خلاصه مي گم خودتون هم مي تونيد با يه سرچ مطالب کامل رو بخونيد
    زمان انقلاب تصاوير تظاهرات ها کاملا اين مسئله رو مشخص ميکنن که حجاب اجباري نبوده ، حتي بعد از انقلاب که زمزمه هايي از حجاب شد ، زنان تظاهرات هايي را براه انداختند که با ادامه اين تظاهرات ها امام خميني اعلام ميکنه که حجاب اجباري نيست(اصلا شما در قانون اوليه که مردم به اون راي دادند موردي از حجاب نمي تونيد پيدا کنيد)طبق مستنداتي که هست اولين بار حجت الاسلام خدايي نماينده امام خميني در مرودشت در سخنراني اعلام کردند که از مهر با حجاب در مدرسه ها حضور يابند و بعد از اون از ارديبهشت 58 حزب جمهوري تظاهرات هايي رو در حمايت از حجاب راه انداختند و بعد از اون سخنراني امام خميني در تير 59 در حمايت از حجاب و در ادامه اون حمايت آيت الله منتظري از سخنان امام و بعد از اين دو سخنراني بخش نامه هايي صادر شد که در محافل دولتي حجاب رو اجباري ميکردو در نهايت در سال 62 در قانون مجازات اسلامي رعايت حجاب رو به شکل قانون در آورد
    اما يه چيز ديگه ، دوست محترم به نظرت لبنان ، مالزي و کشور هاي امثال اونا اسلامي نيستند يا اسلام ما با بقيه فرق داره؟؟
    من باز تاکيد مي کنم حتي اگر حجاب جزو ملزومات دين اسلام هم باشه باز اون اجبار جاي دفاعي رو نداره
    در ضمن اگه حس مي کنيد من قواعد بحث رو رعايت نمي کنم ، بي تعارف خودتون رو ملزم به جواب دادن بهم ندونيد، بازم ممنون که حرفامو مي خونيد
    پاسخ

    چرا اصرار داري چيزي رو القا كني كه وجود نداره؟! من كي گفتم اگه نظرت با من مخالف بود تو مسلمون نيستي؟!! بلكه ميگم در هر مسئله اي (مثلا حجاب) امكان نداره همزمان، دو نظر مخالف ، هر دو درست باشند. يراي ادعام هم مثالي آوردم که ظاهرا شما اونو نديدين! ..................... در مورد ادعاي تاريخي شما مبني بر تدريجي شدن اجبار حجاب در کشور، بر فرض قبول ادعاي شما، کي گفته بايد هميشه در جا زد؟ چه عيبي داره اگه يه کشور تکامل پيدا کنه و رو به کمال بره؟ گيرم که عده اي هم بخاطر عادت به فرهنگ طاغوت، تظاهراتي هم کرده باشند. آيا نظر اونا مساوي ست با نظر اقيانوس ملت مطيع امام؟ شما که اينقدر دم از جامع نگري ميزند لطفا راهپيمايي هاي عظيم مردم با حجاب هم ببين. ..................... سه: قانون مجازات اسلامي، برگرفته و منطبق با قانون اساسيه. و قانون اساسي با راي اکثريت قاطع مردم به تصويب رسيده. آيا در اين شکي داري؟ ................... چهار: اگه آمار شيعيان کشورهايي مثل لبنان و مالزي رو داشته باشي ديگه هيچوقت بزرگترين کشور شيعي جهان رو با اونا مقايسه نمي کني. دوست عزيز هيچ ميدونستي تعداد شيعيان لبنان حداکثر حدود سي و سه درصد مردم اين کشوره؟! هيچ ميدونستي که سالهاست عملا تمام امورات کشور لبنان به دست ماروني ها مي چرخه؟ هيچ خاطرات شهيد چمران رو درباره مظلوميت شيعيان در لبنان خوندي؟ ........... درباره مالزي چطور؟ آيا ميدونستي که جمعيت شيعيانش کمتر از پنجاه هزار نفره؟ اونوقت اينا رو مقايسه ميکني با تنها حکومت شيعي جهان؟ آره اونا هم مسلمونند اما هيچ گاه نه مردمش و نه مسئولينش ادعا ندارند که کشورشون "کشور امام زمانه". اونا هم مسلمونند ولي هيچ کشوري سيصد هزار شهيد در راه اجراي احکام اسلامي نداده. اون هم شهدايي که اکثريت قريب به اتفاقشون در وصيت نامه هاشون به دو چيز خيلي تاکيد داشتند: يکي پيروي از ولايت فقيه و ديگري حفظ حجاب. ............. برام جالبه، جوانان شيعه ي لبنان، ايران رو الگوي خودشون قرار داده اند و از اسم حزب و پرچمشون گرفته تا شيوه هاي دفاعي و ساخت سلاح ها و مد شدن چادرهاي ايراني و هزارتا نکته ي ريز و درشت ديگه، واو به واو از ايران الگوگيري مي کنن؛ اونوقت چندتا ايراني خود کم بين (منظورم شما تنها نيستين) ميخوان از لبنان هزار فرقه که سالهاست تحت نفوذ اطلاعاتي صهيونيست هاست کپي برداري کنند! ................... در پايان، يک سوال: با توجه به پاراگراف يکي مونده به آخريتون، آيا بين "الزام" و "اجبار" فرقي هست که شما يکي رو مي پذيري و يکي رو نه؟!!! يا شايد هم منظورتون اينه که حجاب رو چه الزامي باشه و چه اجباري! قبول ندارم. که در اين صورت ادعاتون مبني بر پذيرش "تمام" دستورات اسلامي، خدشه دار ميشه!