• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : بازيچه ي زبان
  • نظرات : 7 خصوصي ، 21 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    "دروغگويي" نه تنها قبيح شمرده نشه بلکه به صورت خيلي جذاب و کاربردي آموزش داده ميشه!

    بعله والا مخصوصن از جانب مقامات" نظام مقدس چماق و دروغ" ولي تو تقليلش دادي به ام الاکاذيب " نظام مقدس" (بوق حکومت). چون دينداري شما به حکومت نميرسد و در حکومت نفوذ نميکند.

    "دين اسلام به شدت هرچه تمامتر غيبت رو نهي کرده "

    پس نشين غيب آمريکاييها رو بکن.

    بقيش هم که طبق معمول شما و نظام "مقدس ِ فضول در امور بانوان"فضولي در لباس و پوشاک و زلف زنان و تحقير و متلک گويي به زنانيست که نميخواند مثل شما لباس بپوشند. و چقدر بد هست که فردي اينچنين نگاهي به انسانها داشته باشد.

    و چه بد هست که انسان دين حجاب باشد(دينش مساوي با حجاب باشد)

    پاسخ

    و چه بد هست كه كسي با اين همه ادعا، معناي غيبت كردن رو ندونه! شايد هم ميدونه و ميخواد طبق معمول مغلطه کنه! ... ولي خودمونيم، واقعا نميدوني فرق "غيبت" و "برائت" چيه؟ نميدوني فرق "غيبت کردن" و "مبارزه با طواغيت" چيه؟ اگه بنا باشه با منطق شما قضاوت کنيم بايد بگيم نعوذ بالله امام حسين هم که ماهيت کثيف يزيد رو براي مردم افشا کرده مرتکب ... !! ................ نميدوني بدون! مبارزه با مشرکان و کافران، و برائت جستن قلبي، کلامي و عملي از اونا نه تنها گناهي نداره بلکه عين ثوابه و بر هر مسلماني "واجبه". خواستي بگو سنداشون را ذکر کنم. ...................... دوم: من علاوه بر "حجاب" از موضوعاتي مثل " خمس و ادعاهاي بدون عمل و جوک و تحمل سختيها و ..." هم صحبت کردم. خودت بگو شما چرا از بين اين همه، فقط موضوعات مربوط به حجاب رو چشمات مي بينه؟! ... حالا ما دين حجاب(واژه ي اجق وجق!) هستيم يا شما دين بي حجاب؟! (يعني دينت مساويست با نفي حجاب) ....................... سوم: يه سوال ازت دارم: در امريکا شرب خمر در هنگام رانندگي ممنوعه. آيا اين مخالف آزادي نيست؟