• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : از حراج کالا تا حراج دين!
  • نظرات : 33 خصوصي ، 62 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 
    آره والا ما باورمان شد! که شما از آمريکا منتنفريد به خاطر اينچزهايي که اکثرش به شما ربطي ندارد و از تمام کشورهاي ديگه هم بيشتر و کمتر سر ميزند. شما دشمن آمريکا نيستيد به خاطر اين چيزها بلکه به اين دليل مخالفش هستيد که مغزتون دربست در اختيار رسانه هاي حکومت است که دهان حکومتند.( اگر حکومت رو به گرگي تشبيه کنيم رسانه هاش به خصوص صدا و سيماش دهان اين گرگ هستند) و به خودتون اجازه تجزيه و تحليل نميديد و به هر آنچه اونها به به و چه چه ميکنيد و به هرچه بد بگند به اون بد ميگيد. چون همانطور که گفتم يکي از خصوصيات حکومتهاي فاشيستي که بر شمردمشون و 90 درصدش با خصوصيات رژيم صدق ميکرد، همين ايجاد يک دشمن يا دشمناني فرضي و لولو ساختن از اون براي حاميانش هست تا اونها رو "منسجم" و "متحد" در راستاي اهداف خودش نگه دارد.
    "ما از امريکا بيزاريم چون کودتاي سال 32 به رهبري و هدايت امريکا بود و بعد از اون بود که کشور ما در زير يوغ استعمار نوين امريکا واقع شد "
    اين که يه اغراق خيلي بزرگ هست و آمريکا دخالت مستقيمي در اين مورد نداشته. و براي اثبات اينکه شما دشمنيتون با آمريکا بر تفکر نيست و به علت گوش به فرماني "دهان گرگ" هست اين مطلب از ابراهيم رو ميتوني در مورد خرابکاريهاي روسيه در تاريخ معاصر ايران رو بخوني http://lifeisbeautiful.blogfa.com/post-59.aspx
    ولي با اين اوصافي که از روسيه در اين نوشتار ابراهيم نبوي اومده و درصديش رو آمريکا انجام نداده شما روسيه ، گوگور مگوريتون شده چون رهبرتون و نظامتون با اون رابطه داره(رابطه ملتمسانه اي که البته چيزي هم جز خنجري که طرف روسي از پشت ميزنه نصيبتون نکرده. خب ديگه در دنيايي که حکومتي منزوي باشه بايد در خونه هر کس و ناکسي موس موس کنه )
    "ما از امريکا بيزاريم چون وقتي مردم ايران انقلاب کردند و شاه ظالمشون رو سرنگون کردند ذره اي به خواست اونا احترام نذاشت و از همون اول عليه اين انقلاب مردمي، شمشير رو از رو بست از امريکا بيزاريم چون اموال مصادره شده ي ايران رو که به ناحق به کام خودش ريخته هنوز پس نداده "
    اون شمشير رو از رو نبست بلکه حکومت شما بود که شمشير رو از رو براي آمريکا بست و اقدام به گروگانگيري کرد و عواقبش رو هم فرد و حکومت گروانگير بايد ببينه. موافق نيستي؟ داراييهايي که از شاه به خارج ميگند برده شده بود توسط آمريکا در واکنش به گروگانگيري حکومت شما توقيف شد. حتمن ميخواستين براتون کف هم برنه؟شاعر ميگه خودت کردي که لعنت بر خودت باد. چقدر هم البته شما و نظامتان به فکر اموال ايران هستيد که چندين ميليارد دلار از اون در دولتتون گم ميشه و چقدر توسط سپاه به دليل شفاف نبودن اوضاع اقتصادي کشور تلف ميشه و به هدر ميره و چقدر صرف قاچاق اسلحه که فقط ظرف نيم سال گذشته 5-6 محمولش کشف شد ميشه که علاوه بر هدر دادن پول مملکت صرف خونريزي در کشورهاي مختلف بشه.بي لياقتي حکومت و سران اون براي اداره کشور خودش بزرگترين لطمه به اموال و اقتصاد اين کشور در اين 30 سال زده.