• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : از حراج کالا تا حراج دين!
  • نظرات : 33 خصوصي ، 62 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 
    "چون صدام وحشي رو براي حمله به ايران تحريک کرد و با انواع کمک هاي سياسي و تسليحاتي و اطلاعاتي (از طريق ماهواره) باعث ريخته شدن خون هزاران جوان نازنين ما شد"
    عجب. اينهم چيزي هست که از قوطي شماها بيرون مياد. شما جنگ رو بيخود 6 سال بيشتر کش داديد و آمار شهدا رو بيدليل چندين برابر کرديد؟ ميخواستيد دنيا رو فتح کنيد؟ جنگ جنگ تا پيروزي؟ کمکهاي تسليحاتي رو هر کشوري به کشور ديگه ميکنه و فقط آمريکا نبود. شوروي جونتون پيش قراول بود. ولي اين به منزله تاييد کمک اين کشورها به صدام نيست بلکه سياست مزورانه شما و حکومتتان در مشت زدن بر دهان يکي و نوازش ديگريست که همان کار يا بدترش رو انجام داده. اين نشون ميده که براي شما اينها بهانه هست و ارزشي نداره. همانطور که وقتي شيعه اي در فلان کشور در تظاهرات کشته ميشه جيغتان به آسمان ميره که البته کاري پسنديده هست و سرکوب در هر جايي محکوم بايد شود. ولي موضوع اينجاست که مردم کشور خودتون که توسط حکومتتون کشتار ميشند ککتون هم نميگزه و سکوت اختيار ميکنيد و به اونها هم حتي توهين هم ميکنيد .
    " از امريکا بيزاريم چون ناو جنگيش با نامردي هر چه تمام تر، هواپيماي مسافربري ما رو سرنگون کرد، (اون وقت بگو با مردم ايران دوسته!) و وقيحانه تر اينکه بجاي معذرت خواهي از مردم ايران، به نظامي مسئول اين کار جايزه داد "
    شبکه من و تو که شده هووي "دهان گرگ(صداسيما)" و مشتري زيادي جلب کرده مستندي در اين مورد نشون ميداد و تمام زواياي قضيه در اين مورد بررسي شده بود. مقصر در اين مورد آمريکا بود ولي عامدانه اين کار رو نکرد بود. ولي من هم قبول دارم که يک جنايت بود ولي اينجوري که نشون ميداد عمدي در اون نبود گرچه گيچ بازي و پرت بازي پرسنل ناو که منجر به اين جنايت شد اصلن بخشودني نيست و دادن مدال به اونها هم همينطور کار خيلي نادرستي بود(حتي اگر اين قدرداني ربطي به اين قضيه نداشته باشه که به احتمال زياد نداشته).
    در مورد رابطه آمريکا و طرفداريش از اسراييل هم که قبلن توضيح دادم و البته تمام کشورها مثل همين روسيه جونت هم با اون رابطه داره با شدت و ضعف مختلف. اگر اينجوري باشه که نميشه با هيچ کشور رابطه داشت و بايد در دنيا تک و تنها چمباتمه زد که فلان کشور با فلان کشور رابط داره و حمايت ميکنه پس قطع رابطه و مرگ و فحش نثارش کنيم.اينجوري باشه نظام مزور شما بايد با اکثر کشورها رباطش قطع باشه. حق وتو رو هم فقط آمريکا نيست که داره. سازمان ملل هم بهشون اين حق رو داده.