• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : از حراج کالا تا حراج دين!
  • نظرات : 33 خصوصي ، 62 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 
    " از امريکا متنفريم چون منافقين تروريستي رو که بارها و بارها و با انواع عمليات هاي تروريستي ، خون مردم ايران رو روي زمين ريختند، حمايت کرده و ميکنه."
    آمريکا که اونها رو در ليست گروههاي تروريستي قرار داده خانم جان.
    " از امريکا متنفريم چون بيشترين و بزرگترين پايگاه هاي نظامي در سرتاسر جهان مال امريکا هستند"
    اين علت تنفر ديگه خيلي جالبه. چون آمريکا قدرت برتر نظامي جهان هست گناهکار هست و ما حرصمان ازش در مياد. عجب بابا. کم کم گمونم به اين برسي که چون ماست بقال آمريکايي ترش شده ما ازش بدمون مياد(!)
    " ازش بيزاريم چون تنها بمب هسته اي دنيا رو امريکا فرو ريخته"
    عجب! شما چقدر انسان دوست هستيد و به فکر مردم همه جهان هستيد(!)و شما به اين دليل هست که داريد 30 سال فحش آمريکا ميديد آره والا ما که باور کرديم!ولي گويا فقط دلتون براي کارهايي که آمريکا ميکنه به درد مياد و در برابر کارهاي ديگر کشورها و البته جنايات حکومت خودتان در کشورهاي ديگه و بر سر مردم کشور خودتان مياره اين دل شما به درد نمياد . آمريکا کار بدي کرد ولي جالب اينجاست که خود کشور ژاپن و مردمش با آمريکا رابطه بسيار نزديکي دارند. حکايت کاسه داغ تر از آش شدن و دايه مهربان تر از مادر شدن "مصلحتي" که ميگند همينه ببم جان.
    " ازش بيزاريم چون به بهونه سرنگون "
    اين کشورهايي که آمريکا بهشون حمله کرده وضعشون نسبت به قبل بسيار بهتر شده و نبايد فاصلشون رو تا ايده آل اندازه بگيري بلکه بايد ببيني نسبت به قبل از حمله آمريکا و ديگر کشورها(فقط آمريکا هم نبود) چقدر وضعشون بهتر شده. البته کار شکنيها و خرابکاريهاي حکومت ايران در اين کشورها به خصوص عراق براي نا امن جلوه دادن عراق هم زياد انجام گرفت. مردم رو با دخالتهاش در عراق و قاچاق اسلحه به اونجا ميکشت تا به حاميان داخليش بگه که نتيجه حمله آمريکا اين ميشه. اميدواريم افراطيون به جون هم نيفتند و دست از اقدامات وحشي گرانه انتحاري و بمب گذاري بردارند.
    " از حکومت وهابي عربستان که حتي يک انتخابات برگزار نکرده حمايت تمام قد ميکنه اما ايران رو که بيش از سي انتخابات مهم داشته متهم به ديکتاتوري! ميکنه"
    اگه اينجوري باشه بايد بسياري از کشورهاي ديگه هم به فحش کشيده بشند که چرا به عربستان نميگيد ديکتاتوري و به ما ميگيد ديکتاتور. خانم جان "انتخاباتي" که آزاد نباشه و از نظر سلامت هم به شدت مشکوک باشه و نمايندگانش از فيلتر بگذرند و فقط نوچه هاي حکومت بتونند در معرض انتخاب شدن قرار بگيرند که بهش نميگند انتخابات. و ديکتاتوري نبودن يک رژيم هم فقط به برگزاري انتخابات(البته اونهم انتخابت آزاد نه اينهايي که در ايران برگزار ميشه) نيست. در دوران شاه هم انتخابات زياد برگزار ميشد پس بايد بگيد پهلويها ديکتاتور نبودند.
    " دويست کلاهک هسته اي رژيم صهيونيستي رو نمي بينه، اما به ايران ميگه تو نبايد انرژي هسته اي داشته باشي چون ممکنه بعدا سلاح هسته اي بسازي"
    اينها که داري ميگي همونطور که چند بار گفتم فقط مختص به آمريکا نيست که کلاهکهاي اتمي اسراييل رو نبينه و به ايران بگه فلان و چنان خانم جان.
    " از امريکا متنفريم چون وزير دفاعش با وقاحت هرچه تمام تر ميگه: يک ايراني خوب، يک ايراني مرده است"
    ما که هر چي گشتيم حتي يه سايت حکومتي که اين رو نوشته باشه رو نديدم. معلوم نيست از کجا آورديش و به فرض که اين رو گفته باشه بايد ديد منظور چي بوده. حتي اگر چنين چيزي رو به منظور توهين گفته باشه دليلي بر تنفر از يه کشور نميشه و بد و بيراه 30 ساله به اون نميشه.
    " از امريکاي ملعون بيزاريم چون اگه يه اغتشاش ده نفري توي شهري برگزار بشه، تو تمام رسانه هاش منعکسش ميکنه."
    باز هم نشد. ديدي مردم خودت رو اغتشاشگر ناميدي. تعدادشون رو ده نفر ناميدي. دست کم اون رييس نيروي انتظاميتون که گفت 150 نفرند تو ديگه زدي روي دست اون. بعد اينکه اعتراضات مردم شجاع ايران که سرکار خانم اغتشاش مينامينش فقط در رسانه هاي آمريکا پخش نميشه بلکه در تمام رسانه هاي جهان خوسبختانه پخش ميشه تا نفرت مردم ايران رو از حکومتشون نشون بدند. الجزيره يورو نيوز و بي بي سي و شبکه هاي ديگر کشورها جزوشونند.
    " تا امريکا رسما از ملت ايران به خاطر اين همه جنايت معذرت خواهي نکنه و در صدد جبران بر نياد مطمئن باش نه حکومت ايران باهاش رابطه بر قرار ميکنه و نه ملت ايران اجازه ي چنين غلطي رو به کسي ميده!"
    با وجود 30 سال روضه خواني "دهان گرگ" در تقبيح آمريکا و فحاشي به آمريکا، اکثريت ملت ايران که با آمريکا مشکلي خوشبختانه ندارند و حکومت ايران هم اگه موس موس کنه تا آمريکا يا باهاش رابطش رو خوب کنه يا عاجزانه بخواد که اگر رابطش رو خوب نميکنه دست کم دست از سرش برداره و اينقدر يقش رونگيره(که به حق ميگيره) خوشبختانه آمريکا يقه اين حکوت رو که به حق گرفته رو ول نميکنه و شاخ حکومتهايي که ياغيگري در ميارند و شاخ و شونه ميکشند رو ميشکنه و ناراحتي شما هم از همينجاست.
    شعار مرگ بر دادي که جيگرت خنک شه يا آمپرت بياد پايين؟(خنده) چون قبلن گفته بودي که مرگ بر مييفرستيم تا جيگرمون خنک شه.
    اين شعار "مرگ بر" آيينه اي از باطن ننگين اوست*اين رژيم مرگ فروش ِ مرگ کار ِ مرگ دوست
    (باطن تو نه ها، باطن رژيمت)