• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : از حراج کالا تا حراج دين!
  • نظرات : 33 خصوصي ، 62 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    " خوشحالم که مي بينم اونقدر انصاف داشتي که مواردي رو که براي علت مخالفتمون با امريکاي ملعون بر شمردم تلويحا قبول کرده اي"
    عجب. کي قبول کردم که خودم نفهميدم؟ نياز به توضيح دوباره نيست چون به قدر کافي توضيحاتم در مورد "رد" آنچه که شما دلايل مخالفتتون برميشمريد مفصل و واضح بود. من اگر گفتم که اين کار آمريکا(مثل ساقط کردن هواپيماي مسافربري ايران) جنايت بوده و توضيحاتي که کنارش آوردم، اين به معني پذيرش "دليل" بودن اين موضوع براي داشتن موضعي اينچنيني که شما در برابر آمريکا داريد نيست بلکه تقبيح و محکوم کردن اون عمل به نوبه خودم بوده نه تاييد اون به عنوان علت دشمني 30 ساله با آمريکا. همانطور که خبط و خطاهاي ديگر کشورها نميتونه دليلي براي دشمني اينچنيني که شما با آمريکا داريد با اونها باشه. و در کنارش براي واضح تر شدن مطلب بگذار اين اين نقل قول رو ازت بگذارم " کدوم کشور به غير از شيطان بزرگ، هواپيماي مسافربري ما رو با موشک ناو جنگيش سرنگون کرده؟ " جوابت رو توي همين کامنتم و ديگر کامنتام دادم و اين رو هم بگذار اضافه کنم براي جواب به اين سوالت که مرگ عربستان نبود که در مکه حدود 300 ايراني رو قتل عام کرد و خميني در واکنش گفت " ما اگر با اسرائيل رابطه برقرار کنيم با آل سعود رابطه برقرار نمي کنيم" ؟ چي شد پس؟ بنده خدا هر چيزي راهي داره. دنيا، دنياي من قهر ميکنم و شما غلطي نميتونيد بکنيد که نيست. دنيا در هم تنيده هست.
    منظور از مختص آمريکا نبودن اين نيست که دقيقن مشابه اون رو کشور ديگه اي انجام داده باشه بلکه منظور اين هست که اين خبط و خطاهايي که سرکار از تاريخچه! زندگي آمريکا که در کل دنيا! مرتکب شده بود جمع کردي و به عنوان دلايل دشمنيت با آمريکا برشمرديشون، توسط کشورهاي ديگه هم شبيهشون باشدت و ضعف انجام ميگيره و گرفته و اگر بر مبناي اين خطاها بخوايم کشوري رو از گردونه خارج کنيم و فحش و لعنت دائمي بهش نثار کنيم که تعداد زيادي از کشورها بايد گرفتار همين معامله بشند.فرض کن بگيم آلمان باعث کشته شدن 40 ميليون نفر از کشور خودش و ديگر کشورها در جنگ افروزيهايي که کرد شد و بيايم بنشينيم و حالا فحش نثار آلمان بکنيم و قطع رابطه و از اين نمايشات و معامله اي که با آمريکا ميکنيم که بعله زماني کشور آلمان اين جنايات رو کرد. "دلايل" شما عزيزم مضحک هست و خودتان هم ميدونيد که اينها دليل نيست بلکه تجمع نميدونم چراهاييست که به شکل دليل براي خودتون درآوردينشون.همنطور که گفتم بر مبناي خبط و خطاهايي که کشوري در طور زندگيش انجام داده اگر بخوايند عمل کنيد که بايد معامله باهاشون بشه معامله اي که با آمريکا ميکنيد. ولي چنين نميشود چون دلايل شما براي دشمني با آمريکا همانطور که گفتم اينها نيست و خودتان هم نميدانيد که چرا داريد به آمريکا فحش ميديد.دليلش براي شما فقط اين هست که شما دهانتان "دهان حکومت" است و افکارتان افکار حکومت و پسنديات و ناپسندياتتان هم به همين ترتيب. حکومت ايدئولوژيک هست و يک فرد در صورتي حامي يک حکومت ايدئولوژيک به حساب مياد که افکارش و عملش در جهت اجزاي متشکله ايدئولوژي حکومت مطبوعش باشد و زاويه اي با آنها نداشته باشد و اگر شما چنين نبوديد که حامي حکومت نبوديد و ميشدي يکي مثل من. بنابراين هر چه گفت خوب هست و موضع مثبت در موردش گرفت، شما توي خيابان درود نثارش ميکنيد يا دست کم فحش نثارش نميکنيد و هر چه گفت بد هست شما در خيابان مرگ نثارش ميکنيد. چه آمريکا طعمه باشد و چه روسيه يا هر کشور ديگري مهم اين هست که اون اصل "دشمن سازي و داشتن دشمن" رو تحقق بخشيد شود.
    بقيه چيزهايي که گفتي هم که شعار بود.

    پاسخ

    اين همه آسمون ريسمون به هم مي بافي براي چي؟ دفاع از امريکا؟؟ بابا تو ديگه کي هستي؟! همون امريکايي که اونقدر چهره ي قبيحش براي افکار عمومي مردم جهان (دقت کن مردم جهان) بر ملا شده که آتيش زدن پرچم امريکا که زماني مختص مردم ايران بود، الان شده يک نماد جهاني براي نمايش بغض ملت هاي مظلوم از امريکاي ملعون .................... دوم) لطفا مغلطه نکن. اون چيزي رو که "خبط و خطا" مي نامي "کينه هاي شتري و دشمني هاي عميقي" هستند که نه يکبار و دو بار بلکه بيش از سه دهه است که امريکا عليه مردم ايران داشته و داره ............... در ضمن همونطور که قبلا هم بهت گفتم "لعن و برائت" با "فحش و ناسزا" فرق ميکنه. اولي اگر براي ظالمان و مستکبران باشه يکي از خصيصه هاي مهم دين ماست (تبري) ولي دومي از خصيصه ها و کارهاي صبح تا شام شبکه هاي تلويزيوني مورد علاقه ي حضرت عاليه! ................... سوم) لطفا سخن امام خميني رو تحريف نکن. اصل سخن اينه: "اگر روزي از صدام و آمريکا بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت." ................. خيالت راحت باشه ما الان هم از آل سعود خائن الحرمين نگذشته ايم. و رابطه ي مصلحتي ما با اونا از سنخ رابطه ي مصلحتي ما با روسيه است. .................. بازم تکرار ميکنم ريشه رو بزنيم، شاخه ي سست و مفلوکي مثل آل سعود خود به خود حذف خواهد شد. ................... اتفاقاً شما هم بقيه چيزهايي که گفتي شعار بود! .... هم شعار، هم شر و ور!!!