متاسفانه شما با بي ادبي، تهمت و توهين که ناشي از تعصب کور و غرور کاذب تون هست مي خواهيد طرفتون را مرعوب کنيد و حرف حقش رو بي پاسخ بگذاريد نمونه اش همين پاسخ شما به مخاطب؛ يک بار اين ادبيات مرور کن ! »»»»»" بلانسبت شما، به روباه گفتند شاهدت کيه؟ گفت: دمم!.... الي آخر
مي دوني من هم اگر بخوام به اين شکل ( مخصوصا اون ضرب المثل جواب کامنت هاي شما رو بدم چي ميشه ؟ ( براي مثال نقد عملکرد امام خميني ره، کار علمايي چون آيت الله مکارم، وحيد خراساني، همداني، سيستاني، جوادي آملي و ... است. ( ببين کاري کردي که داوود - يک عنصر نامطلوب- هم ازت حمايت کرد ) پس مودب باش
شما که اين قدر به مفهوم والاي شهادت تاکيد داريد ( هرچند منش و رفتار اونا را نداري ) يه سوال مي پرسم ، شهيد چه کسي هست ؟ شهادت داراي چه شاخصه هايي است ؟
سوال اول : آيا اگر بمبي در يک پياده رو يا بانک منفجر شد و چند نفر رو کشت مي توان اونا رو شهيد ناميد ؟ بر فرض ( هر چند خداي نکرده نمي خواهم به اين گروه حتي در فرض هم توهيني کرده باشم ) آيا ممکن نيست که يکي از اونا تارک الصلوه يا نزول خوار و... باشه ؟ چرا در کشور ما اونا رو شهيد خطاب مي کنند در حالي که اين ها هم مثل يه تصادفي هستند که اسير قضاي الهي شده اند ؟چرا مسولين بنياد شهيد گفتند اگر مشخص شود که ندا آقا سلطان توسط ايادي استکبار کشته شده باشد اونو شهيد مي دانيم و بعد مادرش گفت ما نمي خواهيم شماها اونو شهيد بخوانيد !!! (ندا شهيد راه مردم است نه شهيد حکومت) متاسفانه مفاهيم والاي ديني در کشور ما اسير سياست زدگي شده ؟ از جمله آن همين مفهوم والاي شهادت ؟
سوال دوم : فرق سيره علوي با سيره شيخين ( ابوبکر و عمر ) چه است ؟ چرا حضرت علي سلام الله حاضر نشد به سيره اين دو نفر شرط خلافت قبول کنه ؟
آيا يکي از موارد اختلاف سيره عملي حضرت امير سلام الله عليه با عمر تبعيض در پرداخت حقوق از بيت المال نبود ؟ ( اگر کسي براي اسلام خدمتي کرد اجرش با خدا همه مسلمانان در نظر من يکسانند - نهج البلاغه - در نظر ايشان هيچ فرقي بين صحابه و يک غلام نبود ) چرا در حکومت فعلي براي کساني که به جبهه رفته اند و نه اون ها که فرزندان ايثارگران اين همه حقوق ويژه قائل شده اند ؟ سهميه دانشگاه ، استخدام و... اين ويژه خواري ها مگر بر سيره حضرت امير سلام الله هست ؟ بالاخره پرداخت هزينه خانواده ايثارگران امري طبيعي است اما ديگر امتيازات ويژه چه مفهومي دارد ؟ از عدالت علي ( ع) مي گويند اما بر روش عمر و ابوبکر و معاويه رفتار مي کنند ؟