• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : پنج كيلومتر تا هاليوود!
  • نظرات : 18 خصوصي ، 92 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آزاديخواه 

    راستي از نمايش "راهپيمايي قدس" چه خبر؟

    انگار اينقدر با شکوه بود که رسانه هاي جمهوري اسلامي رو وادار کرد که فيلمهاي مربوط به نماز جمعه سالهاي قبل رو نشون بدند. خيلي تابلو بود توي کانالهاي ماهواره اي جمهوري اسلامي نشون ميداد. چون صفوف منظم و مورب نماز جمعه که توي خيابون نشستند از بالا تابلو مشخصه.

    بعضي جاها که سربازها رو با همون لباس سربازي آورده بودند

    راهپيمايي که نه براي فلسطين و قدس بلکه براي اين باشه که شرکت کنندگان رو لبيک گو به فرمان نظام جلوه بدند مشخصه که از جانب مردم تحريم ميشه. اگر تظاهراتي در جايي واقعا براي مردم فلسطين انجام ميشد خود من هم درش شرکت ميکردم.

    پاسخ

    البته که باشکوه بود. ......... اولاً) برات متاسفم که تعصب و کينه اونقدر روي مشاعرت تاثير سوء گذاشته که هنوز نميدوني راهپيمايي روز قدس هميشه "روز جمعه" است و کاملا مشخصه که تمام کساني که در راهپيمايي شرکت مي کنند در "نماز جمعه" هم حضور دارند. ....... ولي خودمونيم، گاف جالبي بود! ................ دوم) تمام کساني که توي اين مملکت زندگي مي کنند ميدونن که از سربازها گرفته تا دانش آموزان و دانشجويان که بصورت گروهي در راهپيمايي ها شرکت مي کنند هرگز حضورشون اجباري نيست و فقط اونايي که خودشون تمايل دارند رو ميارن. خب ديگه، وقتي تو ايران نباشي بايد هم از اين اشتباهات داشته باشي. اينم گاف دوم! ............. سوم) بله حتما شرکت ميکردي!! ولي مثل دوسال پيش که شعار "نه غزه نه لبنان" سر داديد و عملا ثابت کرديديد که هيچ اعتقادي به فلسطين نداريد. البته شايد هم اين دو ساله توبه کرديد و تغيير عقيده دادين! .................. چهارم) امسال واااااااااقعا باشکوه بود. چون با سقوط ديکتاتوري هاي مورد حمايت اسرائيل، عرصه ي راهپيمايي روز قدس از ايران و عراق و پاکستان و فرانسه و انگليس و غيره، براي اولين بار به مصر و يمن و ليبي و بحرين هم کشيده شد. و چه زيباست جهاني شدن شعارها و آرمانهاي جمهوري اسلامي ايران. و چه لذت بخشه ديدن دندان قروچه! و خشم همراه با سانسور رسانه هاي غربي درباره ي بيداري اسلامي.