• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : پنج كيلومتر تا هاليوود!
  • نظرات : 18 خصوصي ، 92 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سايمون 

    تو را به جان عمه ات سانسور نکن

    >>اگر يادت باشه در متن حکم تمديد دوره ي رياست ضرغامي (حدود دوسال پيش) موارد مهمي رو که بايد رعايت مي شدند و اهداف کلي برنامه هاي صداو سيما رو به زيبايي و رسايي هرچه تمامتر ترسيم نموده بودند<<

    و الان هم من و هم شما نتيجه اين ترسيم را مي بينيم!! من اگر جاي رهبري بودم با قاطعيت گوش دراز اين ضرغامي را ميبريدم با اقتدار تمام!!! شوخي نميکنم تا گوشي بريده نشود اقتدار که لازمه رهبري است ميسر نميشود! لطفاً از عطوفت اسلامي براي من نگوييد که حالم به هم ميخورد.

    پاسخ

    البته که تو حالت از تمام رفتارهاي اسلامي به هم ميخوره. دليلشم همون رزق حراميه که از جانب شيطان بزرگ به کيسه ات سرازير ميشه ................... در ضمن، تو رو به جان عمه ات منطقي و مؤدب باش تا مستحق حذف نشي ................. بازم درضمن! ضرغامي نه تنها نبايد گوشش بريده بشه بلکه بخاطر تمام اون برنامه هاي دشمن کور کنش که بعد از جريان فتنه پخش کرد و بخاطر راه اندازي اون "پرس تي وي" که با خبررساني محشرش خار چشم امريکا و انگليس شده و... لايق بهترين پاداش هاست. فراموش نکن سنخ انتقادهاي ما با غرولندهاي امثال شما از زمين تا آسمون فرق ميکنه. ما انتقاد مي کنيم تا پاکترين و صادقترين تلويزيون جهان، بيش از پيش ترقي کنه، و امثال شما انتقاد مي کنيد تا حقد و کينه تونو خالي کنيد ........................... افتاد؟