• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : احترام به پدر و مادر؛ مقدمه احترام به ولي الله
  • نظرات : 2 خصوصي ، 57 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    کامنت ميذاريم

    نوچه پوست ميکنيم

    نوچه مستاصل ميکنيم

    رژيم رسوا ميکنيم

    حريف ميطلبيم

    مطلبي به اين قشنگي. اوه نه بابا به کدوم قشنگي؟

    که آداب احترام به پدر و مادر و حفظ حرمت آنها را نمي‌دانستند و اين مسأله به سطح جامعه سرايت کرده بود و تبديل شده بود به بلد نبودن آداب ولايت‌مداري.

    عجب. اين فرد چند سالشه؟ چون احتمالا توي اکثر خانواده هاي اون دوران(امام علي و حسين) زندگي کرده و متوجه رفتار بد بچه هاشون با اونها شده و اينچنين با قاطعيت مياد و دليل ذکر ميکنه.

    شما در هر چيزي دچار افراط و تفريط هستيد متاسفانه.

    دشمنان. اين واژه اي که دوست داشتني ترين واژه براي جمهوري ولايت فقيه هست. همه که دشمنند. افکار شما وقتي به بن بست ميرسه و ملت راه ديگري رو ميرند، شکستهاش رو ميخواد به يه لولو خورخوره و دشمن نسبت بده. چه راهي بهتر از اين؟چه راهي بهتر از انداختن اثرات ناشي از ضعفها و بي کفايتي خودمان به گردن اين و آن. فلسفه وجودي "دشمن" در رژيمهايي شبيه جمهوري اسلامي براي همين هست.

    اون افرادي که اصرار ميکردند براي اين بوده که اگر بچه اي توسط پدر و مادرش مورد آزار و اذيت قرار گرفت، بتونه خودش رو نجات بده ولي شما ميگيد بچه جزو اموال پدر و مادر هست و هر بلايي خواستند ميتونند سرش بيارند و بچه هم دم بر نياره و بگه مرسي بابا و مامان شما حق داريد و اگر بخوام از خودم دفاع کنم يا بابت رفتار وحشيانه يا نادرستتون شکايتي کنم به شما بي احترامي کردم. در هر چيزي شما به ورطه افراط و تفريط ميافتيد.

    آمريکا و صهيونيست و انگليس هم که در صف مقدم اين دشمنانند و همه چيز از ترش شدن ماست بقال محله تا همه چيز ديگه کار اين سه تاست . چقدر اين آمريکا و صهيونيست قدرت دارند و نفوذ دارند که ميتونند همه چيز رو متاثر کنند. شما با اينهمه روضه خواني که همه جا چه در مدرسه و چه در صدا و سيما و چه در مکانهاي ديگه انجام مديديد چطور از پس گروهي در خارج از مرزها برنميايد

    اين جز اعتراف به ضعف نيست؟ خب جور و پلاستون رو جمع کنيد عزيزان من.

    پاسخ

    اولاً) دوست ساده ي من! براي درک وقايع تاريخي و عبرت گرفتن از اونا، لازم نيست کسي عمر چند صد ساله داشته باشه، بلکه با مطالعه ي منابع تاريخي هم ميتونه به همون نتايج برسه. امام علي(ع) درباره ضرورت مطالعه تاريخ نهضت‌ها و انقلاب‌هاي جهان و رويدادهاي زندگاني آنان به فرزند خويش امام حسن مجتبي(ع) چنين مي‌فرمايد: "پسرم ! من گرچه همانند عمر كساني كه پيش از من بوده‌اند عمر نكرده‌ام، ولي تاريخ زندگاني آنان را مطالعه كرده‌ام و در خبرهايي كه از آنان رسيده، انديشيده‌ام و آثار و بازمانده‌هاي زندگي آنان را مورد تجزيه و تحليل علمي قرار داده‌ام چنان كه همانند يكي از خود آنان شده‌ام؛ بلكه به سبب آنچه ازكارها و تاريخ آنان به من رسيد چنان شد كه گويا با اوّل و آخر آنان زندگي كرده‌ام" ...................... ثانياً) خيالت راحت! ما نه تنها در موضوع "خانواده" به شکست و بن بستي نرسيده ايم بلکه شکر خدا خانواده هاي ايراني، هنوز هم جزء بهترين و سالم ترين خانواده هاي دنيا هستند. و اگر مي بيني که علماي ما مرتب درباره اون سخنراني مي کنند اولا بخاطر نقش بر آب کردن نقشه هاي دشمنه، ثانياً براي فاصله ي ما با نقطه ي مطلوب و ايده آل هست ..................... سوم) ما هم نميگيم والدين، مالک فرزنداشون هستند. بلکه از نظر دين اسلام، فرزندان "امانت هاي الهي" هستند که به دست والدين سپرده شده اند و پدر و مادر بايد با روش هاي صحيح تربيتي، اين امانت ها رو حفظ کنند و بعد تحويل اجتماع بدهند. ................... چهارم) ما هم ميدونيم که علت (بخوانيد بهانه) اصرار مجامع جهاني براي اون خط تلفن چي بوده. اما بحث سر اينه که اين کار ده ها برابر بيش از سودش، زيان داره. و عقل سليم حکم ميکنه چيزي که ضررش بر سودش بچربه، بايد کنار گذاشته بشه. خداييش چند در صد کودکان ايراني با بي مهري و خشونت پدر و مادر مواجهند؟! آيا عقلانيه که اکثريت مطلق فداي اقليت بشن؟ .......... البته رسيدگي به اون اقليت هم، راهکار داره و نا ديده گرفته نميشن ....................... پنجم) ترش شدن ماست بقال محله که نه، اما حتي پاره شدن شلوار کودک محله کار دشمنه! مگه نه؟! .................. ششم) گفتي: "چطور از پس گروهي در خارج از مرزها برنميايد"؟ جواب: ميايم! مطمئن باش ان‌شاءالله برخواهيم آمد. "و العاقبة للمتقين" ...................... هفتم) درباره جمله آخري که نوشتي: مراحل شکست و تضعيف دشمنان ايران: اول) بر اندازي نظامي: طبس- جنگ تحميلي ، نتيجه: شکست! //////// دوم) براندازي موزيانه: انواع فتنه ها مثل فتنه 88 - نتيجه: شکست! //////// سوم) براندازي توهمي: مثل ادعاي مضحک از دست دادن پايگاه هاي مردمي (کامنت چند روز پيشت!) ، نتيجه: شکست! ///////// چهارم) براندازي آمرانه: جور و پلاستون رو جمع کنيد عزيزان من ............... و لابد فردا) بر اندازي ملتمسانه: خواهش ميکنم لطف کنيد و اين حکومت رو به ما بدين! خواهش ميکنم!