• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : احترام به پدر و مادر؛ مقدمه احترام به ولي الله
  • نظرات : 2 خصوصي ، 57 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    سانديس پيمايي اصطلاحيست که براي تحقير و تمسخر راهپيمايي هاي حکومتي بکار ميرود و سانديس خورها هم براي نوچه هاي بازيچه دست جمهوري اسلامي بکار ميره.

    چقدر توي توهم و ساده لوحي به سر ميبري. صابون بزن خانم کوچولو. نصف کانتيتر شده؟ اگه خسته ات شد خودم بيام شکمت رو صابون بمالم خانم خوشکله.

    شما و حکومتتون اگر عُرضه داشتيد و چيزي براي عَرضه کردن داشتيد ملت خودتون رو با خودتون همراه ميکرديد. البته نه با چماق. چون به فرض اگر حجاب رو مثال بزنيم همين نيمچه پارچه اي هم که روي سر زنان هست، به خاطر در امان ماندن از چماق و ضرب و زور هست. خوشکل خانم، در ايران در حال حاضر کاملا حکومت نظامي سفت و سختي برقرار هست و تمام چماقدارهاي کشورهاي عربي رو جمع کني به اندازه جمهوري اسلامي چماقدار و اوباش ندارند.جمهوري اسلامي حق نفس کشيدن هم براي مردم ايران قائل نيست. تنها مدح و چاپلوسي شاه ولي خان تحمل ميشه و بس. حتي اونهايي که جزو خودشون هستند رو هم تا ساده ترين حرفها رو ميزنند حکايتشون ميشه حکايت نوريزاد و علايي و افروغ و افراد ديگه.

    مقايسه سطح آزادي در ايران با کشوري مثل آمريکا مثل مقايسه خرمهره(سطح آزادي در ايران) با الماس کوه نور و درياي نور(سطح آزادي در آمريکا و اروپا) هست.

    پاسخ

    براي اثبات مضحک و کاريکاتوري بودن ادعاهات، ذکر همين يک جمله ات کافيه: "جمهوري اسلامي حق نفس کشيدن هم براي مردم ايران قائل نيست" !!! ................................. به قول يامين پور: "آزادي بيان و حق انتقاد عجب حربه اي است دست بعضي ها؛ .......... اتفاقاتي مثل يادداشت هتاكانه ي يك سردار در روزنامه اطلاعات و سايت خبرآنلاين، تحليل هاي بي سابقه ي يك نماينده ي سابق مجلس در يك برنامه تلويزيوني، حلوا حلوا كردن يك فيلم پرحرف و حديث ايراني در جشنواره هاي اروپايي و امريكايي و برهنه شدن يك هنرپيشه ي فراري، هرچند علي الظاهر بهم مرتبط نيستند ولي حاشيه هاي بهم مرتبطي رابراي ما فراهم كرده اند. ................ عجيب است كه وقتي برخي از رفقاي ما نسبت به اين اتفاقات واكنش نشان مي دهند سريعاً به نقض آزادي بيان و خشونت گرايي و امثال اين اوصاف متهم مي شوند. نه سردار علايي و نه عماد افروغ و نه اصغر فرهادي هيچكدام نه به دادسرايي احضار شده اند و نه مورد عتاب و خطاب مسوولان قرار گرفته اند(و البته ما هم خوش نداريم که اينگونه بشود). همه شان چندين و چند روزنامه و سايت و رسانه ي ديگر دارند كه حرفهايشان را تكرار كنند و از خودشان دفاع كنند و از آن بالاتر به منتقدين خود حمله كنند؛ ولي چگونه است كه منتقدين آنها حق انتقاد ندارند و در صورت ابراز نظر سريعاً به نقض آزادي بيان متهم و به گروه هاي فشار منتسب مي شوند! ........... عجيب است كه حزب الله توسط ده ها سايت و روزنامه تفتيش عقايد مي شود كه چرا شما از حرف هاي سردار علايي و عماد افروغ ناراحت شده ايد! يا حتي بالاتر از آن تفتيش احساسات مي شود كه چرا از موفقيت هاي فيلم ضد ايراني «جدايي نادر از سيمين» خوشحال نشده ايد و يا اينكه متعصبانه با برهنه شدن آن ستاره ي پيشين مواجهه مي كنيد!!! ............. اين يعني اينكه ما حتي حق ناراحت شدن هم نداريم! .......... حرف آخر يك جمله است: مدعيان روشنفكري حق ابراز عقيده و احساسات را به اين جوان ها هم بدهند..." ........................ راستي از اينا که بگذريم، اون دو کلمه اي رو که صادقانه در خط اول کامنتت نوشتي، خوب اومدي! : "تحقير و تمسخر" .............. عجيبه به قرآن که مراجعه کني خواهي ديد از همان ابتدا تا خود الان، همواره سلاح اصلي کافران و مشرکان در مبارزه ي با انبياء و مؤمنان، همين تحقير و تمسخر بوده و اين موضوع بارها در آيات مختلف مورد اشاره قرار گرفته، از جمله: وَمَا يأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يسْتَهْزِئُونَ(هيچ پيامبري به سراغ آنها نمي‌آمد مگر اينکه او را مسخره مي‌کردند.) ... «الحجر/11»