• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : تصاويري از کارناوال مذهبي مردم ايران
  • نظرات : 2 خصوصي ، 36 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 
    کامنت يک
    خدا به دادمون برسه از يه هفته پيش دارند توي صدا سيما التماس ميکنند براي شرکت در انتخابات
    ميخواند اينقدر تبليغ کنند تا ملت شبيه هيپنوتيزم شده ها ناخودآگاه مرتکب عمل حرام بشند(برند راي بدند)
    يکي نيست بگه شما اونقدر ترس و شايعه و گرفتاري براي مردم ايجاد کرديد که 25درصد رايِ "في سبيل المُهر" رو براي خودتون حتمي کرديد. درانتخابات شرکت ميکنند "صرفا براي خوردن مهر روي شناسنامه"
    25درصد بقيه هم که بله درست ميگيد محض رضاي خودتون، يعني حکومت شرکت ميکنند.

    در انتخاباتي که در جمهوري اسلامي برگزار ميشه، حدود 25 درصد از شرکت کنندگان حاميان واقعي رژيم هستند که اکثرا هم از مذهبيون افراطي هستند و رايشون علاوه بر اعلام حمايت از جمهوري اسلامي، آنجور که بهشون گفتند، "اداي تکليف شرعي" شون هم هست. اين عده، به کانديداهاي مورد نظر تيم ولايت هم راي ميدند

    25درصد هم همانطور که گفتم "في سبيل المُهر" مياند راي ميدند. يه تعدادي از اينها در مشاغل خاصي هستند(مثل سپاه و ديگر ارگانهاي خاص حکومتي) که دليلشون براي مهر خوردن روي شناسنامشون تقريبا موجه هست.
    بقيه افراد في سبيل المهر، افرادي هستند که دليلشون چيزهاي ديگري هست. يه تعدادي براي اينکه سهم کميته امدادشون قطع نشه يه تعدادي براي اينکه شايد اين مهر تاثيري در پذيرش يا عدم پذيرششون در شغلي که احيانا گير ميارند داشته باشه و ترسها و گرفتاريهاي ديگه. جديدا، يارانه هم به اين موارد اضافه شده. من با تمام اين افراد برخورد داشتم
    پاسخ

    تبليغات وسيع براي انتخابات، در همه ي کشورها صورت ميگيره و مختص به کشور ما نيست. اگه ما يک هفته است که شروع به تبليغات کرديم، خرابات متفرقه امريکا، براي انتخابات پيش روشون، چندين ماهه که مردمشون رو بمباران تبليغاتي مي کنند و هزينه هاي ميلياردي به قول شما هيپنوتيزم مردمشون قابل انکار نيست و جالب اينکه با اين همه خرج و برج و ايجاد هيجانات، باز هم آمار شرکت کنندگانشون به گرد پاي مردم ايران نمي رسه ..................... در ضمن، اين قضيه "شرکت براي مهر در شناسنامه" رو مثل ادعاي مضحک "سانديس پيمايي" يک جوک جالب قلمداد مي کنيم و از تکرارش ابراز خوشنودي. ..................... و نيز ابراز خوشنودي بيشتر از قطع فروش نفت ايران به روباه پير (بريتانياي حقير) و فرانسه ي فقير .............. به اين ميگن اقتدار، فکر کردن با تحريم کردن، ميفتيم به دست و پاشون! ولي خدا ميدونه که حالا توي جلسات خصوصي شون چه حالي دارند: نه تنها در قضيه هسته اي عقب نشيني نکرديم، که فاز چهارم سانتريفيوژها رو هم راه انداخيم، تازه تک تحريمشون رو هم با پاتک تحريم جواب داديم، تا توي سرماي سياه زمستون بيش از اينها کز کنند و بلرزند! و نفرين کنند به امريکا که چرا ما رو تو بازي هاي مسخره ات وارد مي کني.