• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : 15 دليل براي بدحجابي !
  • نظرات : 7 خصوصي ، 120 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميترا 
    چون نميخواهم نوع پوشش من ملاکي باشد براي ارزيابي من.چون نميخواهم انسانيت و شخصيت من را با مقدار مويي که بيرون است بسنجند.چون نميخواهم ديگران مدام در مورد نوع و رنگ و اندازه پوشش من اضهار نظر کنند.ميخواهم ديگران را هم با خودم هم رنگ کنم .ميخواهم به پسرم درس بدهم که:جان مادر ارزش زن به رنگ لباسش نيست.به اندازه قد مانتوي او هم نيست.زن يک انسان است.اگر ديدي زني لباس شاد پوشيده يا مو يا ساق دست او پيدا بود او هم مثل مادر و خواهر خودت.در مورد او فکر بد نکن.شايد اعتقاد او با اعتقاد تو فرق کند.به او احترام بگذار.. اگر احيانا دخترکي با لباس متفاوت ديدي فکر نکن که اجازه داري به او تعرض کني...بايد به انسانيت و حقوق او احترام بگذاري.مثل همه انسانهاي عالم.
    از طرفي من از دولتم و جامعه ام انتظار دارم اين فرهنگ را همه گير کند. نه اين که صورت مسئله راپاک کند که : حالا که اوضاع اين است و مردهاي ما اينطوري و با مردهاي همه عالم فرق دارند و ال و بل! پس وظيفه زنهاست که اين بار را با خود به مقصد برسانند.چرا به پسرهاي ما هيچ آموزشي در اين مورد داده نميشود؟ من هم ميدانم که خدا در اين مورد به مردها هم سفارش کرده.اما من به عنوان يک زن در اين جامعه اثري از اين دستور خداوند احساس نميکنم!!و اينجاست که با خودم ميگويم: وقتي روي يک موضوعي بيش از حد پافشاري ميشود لابد يک جاي کار ايراد دارد!!!!و اين همان نتيجه معکوسي است که امروز ميبينيم! بي بند و باري.نه فقط از طرف زنها.که بسيار بيشتر از طرف مردها.که تو خيابون جلو پاي هر زني با هر لباسي -چه مانتو چه چادر- بوق ميزنند و ما فکر ميکنيم با رعايت حجاب بيشتر ميتوان اين مشکل را حل کرد!
    پاسخ

    اين دلايلي که بر شمرديد خيلي خوب و عالي هستند، ولي فکر نمي کنيد اينا، "دلايل حجاب" هستند که شما کپي پستشون کرديد براي بي حجابي؟؟! ...................... خيلي خوب و پسنديده است که خانمي نخواد معيار ارزش گذاريش بدنش باشه، اينکه بخواد در برخوردهاي اجتماعيش انسانيت او ديده بشه نه "جنسيت" او. اما دوست عزيز، وسيله رسيدن به اين اهداف حجابه نه بي حجابي ...................... بذاريد چند مثال بزنم: آيا همکار خانم بدحجاب، بهش ميگه "چه رنگ موي جديد، بهت مياد!" يا همکار خانم باحجاب که هنوز حتي يه تار موشو هم نديده؟ ................. آيا لباس ساده و يکدست، در نگاه اول مخاطب رو (اعم از زن يا مرد) به ياد اندام و جنسيت يک دختر ميندازه يا لباس تنگ، کوتاه و با رنگ جيغ؟ ................................ اصلا هدف اسلام از وضع قانون حجاب، دقيقا رسيدن به همون هدفيه که شما دنبالشيد؛ يعني حضور انساني (و نه جنسيتي) زن در اجتماع .................................. و اما در مورد مردها: به جرأت و با دليل ميگم مردهاي ما هيچ فرقي با مردان ديگر کشورها از نظر "حساسيت جنسي" ندارند و بلکه به مراتب نجيب تر و غيورتر و پاکدامن تر هستند. شک نکنيد اگر کازينو ها و کاباره ها و ساحل هاي مختلط و ديگر مکان هاي عياشي (که محلي براي تخليه ي هيجانات جنسي هستند) از مرداي غربي گرفته بشه، خواهيد ديد که چقدر وحشي و بي ناموس هستند. اگر يه مرد غربي به خانم "نيمه برهنه"، نگاه هيز نداره، علتش اينه که چند ساعت پيش، با خانم "برهنه" خودشو ارضا کرده! نه اينکه بگيم: بارکلا! چقدر اين چشم پاک وبا جنبه است!! ......................... اما از اين طرف: يه پسر معمولي (نه چندان مذهبي و سر به زير) رو تصور کنيد با اينکه روزانه ده ها زن بد حجاب، اونو تحريک مي کنند و با اينکه هيچ راهي (اعم از حلال همسر يا حرام کاباره و غيره) براش فراهم نيست تا هيجاناتشو تخليه کنه، ولي با اين حال، حتي يک بار هم دستشو طرف ناموس کسي دراز نکرده که هيچ، اگه ببينه به خانمي داره جسارت ميشه، غيرتمندانه مياد براي دفاع (به استثنائات کاري ندارم چون در هر قشري وجود دارند). تازه اين پسر معمولي ايراني بود، بچه حزب اللهي سر به زير که جاي خود! .............................. توجه کنيد: به هيچ وجه منظور من اين نيست که مردان ما در شرايط آرماني هستند و نيازي به تذکر براي چشم پاکي و غيرت بيشتر ندارند، بلکه حرف من اينه: يک مرد هر چقدر هم که سر به زير باشه، چطور ميتونه هنگام رانندگي با موتور و ماشين، جلوشو نگاه نکنه؟؟! چطور ميتونه هنگام خريد يا رد شدن از خيابون فقط به زمين نگاه کنه؟؟! ............... در ثاني، کداميک عقلانيست؟ به صدتا مرد گفته بشه شما همه تون چشماتونو درويش کنيد تا اون خانم با لباس مناسب خانه، وارد اجتماع بشه؛ يا به يک خانم گفته بشه شما حجابتو رعايت کن تا اون صد مرد حواسشون به تو جلب نشه؟؟ ............................... و در پايان: نميدونم شما کجا زندگي مي کنيد اما در شهر ما به هيچ وجه، به هيچ وجه، به هيچ وجه، طرز برخورد مردها، با خانم هاي محجبه و بدحجاب مساوي نيست. قسم مي خورم!