• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : 15 دليل براي بدحجابي !
  • نظرات : 7 خصوصي ، 120 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميترا 
    اي بابا! چه بويي؟ راستش من هم يکي از همين جوانها هستم. http://tabnak.ir/fa/news/254932/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF
    نه دشمن خدا نه دشمن پيامبر(ص) و نه حتي دشمن شما.و نه مواجب بگير دشمنان سعادت مان.فقط شايد به اندازه شما حديث و روايت و آيه از حفظ نيستم.شايد چون ميان جملات من کمتر سخن عربي ميبينيد به نظرتان بي منطق ميايم.اما انتظار هيچ توهين و متلکي را از شما و هزاران نقطه ديگر ندارم.
    من به نظر شخصي تمام نقطه هاي عالم احترام ميگذارم.و همين احترام را در مقابل نظر شخصي خودم انتظار دارم. من به تمام انسانها احترام ميگذارم.با هر دين و آييني که باشند.(حالا براي من مثال نقض قبيله آدم خوار ها را نياوريد!!!!)بايد به تمام انسانها از مسيحي و بودايي و زرتشتي و يهودي و بي دين و با دين و سياه پوست و سفيد پوست و زرد پوست و .... احترام گذاشت.تصميم در مورد اينکه کداميک به چه دليل به بهشت يا جهنم ميرود فقط با خداست و لاغير.وظيفه ما انسانها اين است که به انساني که خدا اشرف مخلوقات خلق کرده احترام بگذاريم.همانطور که شما هم دوست نداريد غير مسلمانها به شما بي احترامي کنند.اگر کسي حتي به خدا بي احترامي کرد شما واگذارش کنيد به خدا. که عالم و قادر مطلق خود اوست.
    من و شما اجازه هتک حرمت هيييچ انساني را نداريم.خداوندگار عالم در آن کتاب عزيز حد و حدود مقابله با کساني که مخل زندگي ديگران ميشوند را معلوم کرده.اما هيچ کجا اجازه هتک حرمت انسانها را به خاطر سليقه يا طرز فکرشان نداده.