• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : چه کسي ميخواهد “من و تو“ ما نشويم؟
  • نظرات : 10 خصوصي ، 68 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سپيدار 
    برايم جالب است که تصور کنم اگر شما در يک شهر کوچک دور از هياهو و سياست بازي هاي دنيا در آمريکا يا اروپا يا چين و يا حتي هند(با فرض مقدس بودن گاو)و يا حتي در قبيله اي دور دست و بت پرست و از پدر و مادري با اصالت همانجا به دنيا مي آمديد و تحت آموزشهاي اعتقادي آنجا بزرگ ميشديد چه طرز فکري داشتيد!! صد البته با اين شرايط:
    دسترسي شما به تفکرات ديگر بسيار سخت بوده و تنها از مجراهاي خاصي امکان پذير باشد. خروج از آن دين به منزله کفرباشد.و اطرافيان شما شامل خانواده و جامعه و آموزشگاه ها و حتي دولت از تمام امکانات براي تبليغ طرز فکر خود و تخريب ديگر عقايد بهره مند باشند.
    پاسخ

    منظورتون کمي برام گنگ هست و اگه شفاف تر بگيد ممنون ميشم ...................... ولي درکل، فکر مي کنم نظرتون اينه که "ماهواره" وسيله ايست براي تفکر بيشتر و انتخاب بهترين دين .................... اگه منظورتون اينه بايد در پاسخ عرض کنم، هيچکس با تفکر و انتخاب بهترين ايدئولوژي، مخالف نيست. ولي مسئله اينجاست که "راه" رسيدن به اين مقصود ماهواره نيست، اونم شبکه هايي که دشمني و غرضورزي شون براي ملتي سالهاست که محرز شده. اونا در اطلاعاتي که ميدن حق و باطل رو با هم مخلوط مي کنند، از دروغگويي و تهمت زدن هيچ ابايي ندارند، شبهه پراکني مي کنند و در يک کلام "انصاف" رو رعايت نمي کنند. آيا از چنين اطلاعاتي ميشه به نتيجه ي درستي رسيد؟ ......................... کسي که ميخواد تفکر و انتخاب برتر داشته باشه، بايد کتاب هاي معتبر و غير تبليغاتي رو بخونه، يا مستند هايي رو ببينه که قبلاً "منصف" بودن سازنده اش براش محرز شده. نه اينکه پاي شبکه اي بنشينه که "انگليس" لطف کرده و برامون تاسيس کرده! ................. بريد تاريخ صدسال اخير رو بخونيد ببينيد، انگليس چه ها که نکرده با اين ملت مظلوم. يک نمونه اش فقط اينه: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/161531