• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : لباس زن غربي، لباس مرد غربي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 47 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خودم 
    در پاسخ به کابر بيشمار نقطه چين
    اولا ببخشيد چون در تايپ زياد ماهر نيستم و ممکنه غلط تحريري داشته باشم اوهم بخاطر ضيق وقت و عدم چک محدد نوشته هام است.
    اما بعد مشکل کلي ما سطحي نگري و عوام زدگي ماست مثلا تو همين سريالها نگاه کنيد همه ادمهاي خوب مردهاشون ريش دارند اسماشون اسمهاي عربي و املمها هست و در مقابل مردهاي بد سه تيغه و بدون ريش و با اسمهاي اصيل ايراني، زنهاي خوب چادري و اسمهاي عربي و زنهاي بد مانتويي و اسماهاي اصيل ايراني. اون راننده احمق که به شما خانم ميگه و به کس ديگر خانمي از طبغ پليدش هست ورنه ادم خوب و فهميده براش فرق نميکنه طرف مقابلش مانتويي باشه يا چادري، شما فکر ميکنيد کسي که از شما انتقاد ميکنه بي دينه و بايد بقول شما بايد به خدا اعتماد کنه، اتفاقا اگر شما خدا رابخاطر ترس از دوزخ و حرص بهشت دوست داريد بنده خدا رو بخاطر خدا بودنش دوست دارم پس تا وقتي که کسي رو نميشناسيد بيخود بالاي منبر نرفته و دعوت به تشرف نکنيد چه بسا طرف از شما متشرف تر باشد. در آخر در خصوص همسر آقاي شجريان، تا کي ميخواهيم به زندگي شخصي اين و اون کار داشته باشيم ثانيا نه رضا خان توانست حجاب را بزور از سر زنها بردارد نه شما مي توانيد بزور بر سر زنها حجاب بگذاريد نمونه اش هم را خودتان بهتر از من ميدانيد، فلذا بنده حقير کسي نيستم که کسي بخواد نظر من را سرلوحه خود قرار دهد و کاري بکند. ياد بگيريد لااکراه في الدين و همچنين لکم دينکم لي دين انها خرف من نيست و اگر شما به اين حرفها اعتراض داريد مشکل بنيادي داريد و شما هستيد که دين را نميشناسيد.
    براستي اگر شما توفيق اينرا نمي داشتيد که پدر و مادرتان مسلمان باشد و بفرض گاو پرست بودند ايا شما از گاو پرستي دست برميداشتيد و مسلمان ميشديد. چقدر در خصوص اديان ديگر و مقايسه آنها تحقيق کرديد. خودتان بهترين قاضي براي موارد فوق هستيد.
    پاسخ

    مقايسه ي کشف حجاب رضاخاني با الزام حجاب در جمهوري اسلامي، يک قياس مع الفارق و اشتباه است: يک: قانون کشف حجاب، بر خلاف دين اکثريت مطلق مردم ما بود. اما قانون الزام حجاب کاملا منطبق بر دين اکثريت مردم جامعه است ............................... دو: کشف حجاب رضاخاني بدون هيچگونه منطق و استدلال بود و صرفا يک تقليد کورکورانه از آتاتورک بود. اما قانون مترقي حجاب، ده ها دليل کاملا عقلي و فوايد ملموس مادي داره که حتي صرف نظر از بحث دينيش براي دنياي ما هم کاملا مفيده . ............................. سه: کشف حجاب رضاخاني با "خشونت بسيار شديد" همراه بود و صدها نفر از مردم بي گناه رو به خاک و خون کشيد. در حالي که الزام حجاب در اين حکومت هرگز چنين نيست...