• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : لباس زن غربي، لباس مرد غربي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 47 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خودم 
    سلام
    ممنون از اينکه کامت بنده را نقل نموده ايد بازم معذرت ميخوام از علط املائي و نوشتاري زياد خود ولي با گوشي تايپ کردن سخته حق بديد.
    در خصوص امار که داده بوديد نظر خاص ديگري نداشتيد و يا اينکه ميزان ناهنجاري جامعه ماچقدر افزايش يافته چيزي نگفتيد؟
    بالاخره اگه انکار کنيم که وضع اجتماع ما در خطر هست و بنياد خانواده ها مشکل دارد بفکر درست کردن آن نمي شويم و موقغي دست به کاري ميزنيم که ديگر اثر ندارد و يا راه حل آن حنده دار ومضحک ميگردد. نمونه آن همين وضهيت بد معيشت مردم بود که قبلا همه ميگفتند و مسئولان وعده بهبود ميدادند ولي سال به سال دربغ از پارسال. نتيجه چه شد بر سر مشکلات اقتصادي رشد اقتصادي منفي شد و فشار بر روي جامعه زياد و تمايل به ازدواج و فرزند داشتن کم شد. هرچقدر گفتيم بفکر باشيد ولي کسي گوش نکرد عوضش کمک به کشورهاي ديگر را واجب تر از خودمون دونستيم. جالا ميبينيم جمغيت سير نزولي دارد و براي تامين اجتماعي در سالهاي اني مشکل داريم مياييم و وعده يک ميليون تومان به هر فرزند را ميد دهيم بعد تو خالي از اب در ميايد بعد سبد کالا را مطرح کرديد که ان هم چاره کار نبود و بعد لايحه ضد وازکتومي و از اين طرحها را دادند آن هم مفيد فايد نخواهد بود و خواهيد ديد که بي اثر مي باشد. الغرض اينکه حالا يکي بيايد و مشکل را مطرح کند گناه کرده حالا وزير اقتصاد نيست خوب ولي اين مشکل مشکل فرهنگي نيست؟ اگه کسي حرف چاپلوسانه ميزد مي گفتيد به به در راستاي اهداف انقلاب نظر کارشناسي داده ولي اگه جرفي زد که به مذاقتان خوش نبود بي مسئوليت خوانده مي شود و نادان و در راستاي منويات دشمن. خدا به ما رحم کند با اين فکر شما چه براي ايندگان ما بوجود مي خواهيد بگذاريد. حالا شما بيا بگو وضعيت خوب است اگر خوبي در اين است باشد خوش باشيد با اين وضعيتي که روز به روزش در حال بد تر شدن و منتشر شدن مشکلات به لايحه هاي مخفي و زيرين جامعه ميشه.
    پاسخ

    سلام. در مورد کامنت هاي شما، حرف و جواب هاي زيادي براي گفتن دارم ولي از طرفي وقتم محدوده و زمان کافي براي پاسخگويي رو ندارم و از طرفي ديگه بي انصافي ميدونم که بخوام کامنت هاتون رو براي مدت زيادي "منتظر تاييد" براي نمايش بذارم. براي همين تاييدشون ميکنم و اگه بعدا وقت اجازه داد يکي يکي جواباشونو مي نويسم. ................... با تشکر