• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : شايد دندان شكن!
  • نظرات : 11 خصوصي ، 56 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    + مبارز 
    دمت گرم خواهرم
    + هديه 

    سلام دوست خوبم مطالبي که نوشتي خييلي برمعنابودمنم قبلادراين زمينه ها خونده بودم حرفتوتصديق ميکنم ميشه درمورداينکه چرابايددين دراختيارسياست باشه هم مطلب بذاري منظورم اينکه چرادرايران بايددين اسلام وانجام فرايضش اجباري باشه
    پاسخ

    عليک السلام ................. از لطفي که به بنده داريد تشکر مي کنم ......... در مورد سوالتون بايد بگم: دين در اختيار سياست نيست. بلکه سياست، جزئي از دين ماست. البته دو نوع "سياست" وجود داره. يکي سياست معاويه اي و فريبکارانه ، و ديگري سياست پاک علوي. بديهيه که منظور ما از سياستي که جزئي از دين ماست همون سياست پاک علوي ست. سياست اگر عاري از دروغ و فريب و رياکاري باشه و عاملي باشه براي خدمت به بندگان خدا و مبارزه با طاغوت هاي زمان، نه تنها بد نيست بلکه خيلي هم خوبه. براي همينه که تمام امامان ما، به اين معنا سياسي بوده اند. ............. در مورد قسمت دوم سؤالتون، روي اين لينک کليک کنيد: http://dorr.parsiblog.com/Posts/42
    + سيد وحيد 

    انصافا اي ول داره جواب دادنت.اما اول کار خيلي عصبي شده بودي.هميشه خون سردي از نظر من بهتر جواب ميده ،مخصوصا وقتي تو جمعي با کسي مخالف عقايدت بحث ميکني وقشر خاکستري مثل من حرفاي طرفين رو ميسنجن حتي لحن حرف زدنها رو.

    موفق باشيد انشاالله.

    انه لا حول ولاقوه الا بالله العلي العظيم

    + اهل الولاء 

    سلام
    ايام فاطميه رو تسليت ميگم
    با مطلب « شهدا كي گفته ما شرمنده ايم » به روزم
    www.ahlolvela.blogfa.com
    + مسلمان 


    در زماني كه تحولاتي در كشورهاي منطقه در حال وقوع است و برادران مسلمانمان در اين كشورها به خاك و خون كشيده مي شوند همايش و جشني بمناسبت نوروز در تهران در حال برگزاري است و مقامات و سران برخي از كشورها در آن حضور دارند و نظريات و استراتژي كه هم اكنون در دستور كار دولت قرار گرفته در تكريم و قداست نوروز و ايران در مقياس بزرگي تبليغ مي شود اما در حالي كه برادرانمان در كشورهاي منطقه قتل و عام مي شوند ، از نظر وجداني و انساني (نه از ديدگاه يك انسان مسلمان منتظر ظهور ، محب اهل بيت و معتقد به قرآن) وظيفة ما چيست ؟ آيا بايد در حد توانمان (لساني ، رفتاري و ...) به آنها كمك و همراهي كنيم و آنها را به ادامه مبارزه تا پيروزي نهايي تحت امر امام زمانمان ياري كنيم يا اينكه ....!!! يا اينکه چون علفها سبز ميشوند همچنان در غفلتيم؟ طبيعت در جنبش است و انسانها در تعطيلات و جمود و .... و ا اسلاما ....

    + تنهاي تنها 

    تکرار ميکنم بحث من بر سر قائل شدن امتياز براي يه عده خاص نيست بحث من اينه که به واسطه اين امتيازات نبايد بقيه از حقوق خود محروم بشن. ما سايه اونايي رو با تير ميزنيم که اين قوانين ناعادلانه رو بر پا و پياده ميکنند، نه اونايي که شما ميگي. اگه عراق به اين وضع دچار شده نتيجه حاکميت زور و ظلم بوده ، مبادا ما نيز به آن دچار شويم! يه سؤال ميکنم خداييش سزاواره کسي که اصلا در آزمون شرکت نکرده در رشته اي غير مرتبط !!! قبول بشه و البته پدرش هم شهيد يا جانباز و ... نيست که شما تصور کنيد سايه ي پر مهر پدر روي سرش نبوده يا از معلوليت پدرش در رنج بوده يا ... آخه کودکان معصوم ما چه گناهي کرده اند که معلمانشان توان علمي ندارند ولي چون فرزند ايثارگر يا... هستند بايد مقبول باشند.هيچ فکر کرديم واقعا با اين کارها چه بر سر نظام علمي و فرهنگي کشور مياد؟ بعضي ها ميگن اگه اونا ايثارگران و... ) نبودند شما هم نبوديد! سوال من اينه : يعني واقعا الان ما هستيم ؟ اگه هستيم چرا هيشکي ما رو نميبينه ؟ قائل شدن حق براي برخي افراد، نبايد باعث ظلم به افراد ديگه بشه که الان داره ميشه. اگه توکلمون به خدا نباشه و اگه اميد به او نداشتيم که الان اصلا زنده نبوديم. از دعاي خير شما هم ممنونم.

    اللهم اشغل الظالمين بالظالمين. اللهم آمين

    + تنهاي تنها 

    اين موضوع ، آنقدر غير عادلانه است که شما نيز به آن شک کرده ايد ! همين شک شما ، يک قدم ما را از نظر فکري به هم نزديکتر ميکند.اگر لازم باشد مصاديق مدعايم را معرفي ميکنم.مقام شهدا اجل از اين است که ما بخواهيم بر سر آن نزاع کنيم. بحث من بر سر اين است که چرا به بهانه رسيدگي به امور بازماندگان شهدا، حقوق ديگران پايمال ميشود؟ واقعا چرا ما اينقدر بي انصاف شده ايم؟ اگر شهدا و ديگران براي خدا قدم در اين راه گذاشته اند نبايد راضي بشن که حزن و اندوهي جانکاه از اينهمه تبعيض در دل جوانان مومن و معتقد اين کشور راه پيدا کند. اگر اينان براي امنيت کشور رفتند، امروز امنيت شغلي، رفاهي و ... خانواده شان تأمين شده است و خونبهايشان را دريافت کرده اند پس منتي بر سر کسي ندارند. آيا جواني که روز و شب درس خوانده و با زحمت و نيروي خودش و بدون هيچ سهميه و ... مراحل تحصيلي خود را با موفقيت گذرانده ميتواند از فکر آينده خود ، چه آينده تشکيل زندگي و آينده شغلي و... امنيت فکري داشته باشد؟ اگر روح انسان در تنگنا و فشار باشد از هزاران انفجار تروريستي دردناکتر است. چه تروري بالاتر از ترور هويت و شخصيت ؟ ناديده گرفته شدن، دردناک است. خيلي دردناکتر از يک انفجار.

    + تنهاي تنها 
    ببخشيد که نظرم مرتبط با موضوعتون نيست.

    خدا ميداند که چقدر از اين روزگار و بعضي مردمانش خسته ام. راستش کسي را براي درد دل نمي يابم. گفتم شايد شما ...

    نميدانم چه گناهي کرده ام که فرزند شهيد ياجانباز وايثارگر و رزمنده و آزاده و ... نيستم. نميدانم چه گناهي کرده ام که در عين اينکه داراي مدارج علمي دانشگاهي( کارشناسي ارشد ؛ دو دوره دانشجوي نمونه ، معدل بالا و ... ) هستم اما چون معرف ( پارتي ) ندارم و منتصب به کسي نيستم، بيکارم. نميدانم چه گناهي کرده ام که در عين داشتن مهارتهاي شغلي بسيار اما فقط از من بيگاري ميخواهند. نميدانم کسي که حتي در آزمون استخدامي آموزش و پرورش شرکت نکرده !!! و خودش گفت که با سهميه ايثارگر بودن پدرش در رشته غير مرتبط ، استخدام آموزش و پرورش شده و مدرک اش را هم با سهميه بدست آورده، چطور ميتونه پاسخگوي اين بي عدالتي باشه. چطور ميشه کسي در آزمون قبول بشه ولي خيلي راحت بذارنش کنار و بهش بگن بعضيهاي ديگه در اولويت اند !!! .آخه مگه ما در اين مملکت زندگي نميکنيم. يعني هرکي شهيد و ياجانباز وايثارگر و رزمنده و آزاده نداره بايد بميره؟ ايکاش مي توانستم با اهل دردي حرف بزنم. ايکاش ... خدايا منکه تو را دارم. تو براي من بسي.

    از درد سخن گفتن و از درد شنيدن

    با مردم بي درد نداني که چه درديست

    پاسخ

    دوست عزيز، چند نکته رو لازم ميدونم براتون بازگو کنم: اولا: من به صحت ادعاي شما شک دارم! ................ ثانياً: چرا ما اينقدر بي انصاف شده ايم؟ چرا فقط درد و سختي هاي خودمونو مي بينيم؟ خدا وکيلي اگه به شما بگن ما بهترين شغل عالم رو بهت ميديم ولي در عوض سايه ي پر مهر پدر رو از روي سرت مي گيريم آيا قبول مي کني؟! قبول مي کني آينده ي شغليت تامين بشه ولي در عوض يه عالمه مشکل بواسطه ي معلول شدن پدرت، براي کل خانواده تون بوجود بياد؟ هيچ ميدوني اگه ايثار پدر و عمو و دايي همين بچه هايي که سايه شونو با تير مي زني نبود، نه تنها آينده ي شغليت صدها بار بدتر از الان بود بلکه امنيت و آرامشي که تو و خانواده ات هر روز ازش بهره مي بريد ولي شايد هيچوقت به چشمتون نياد، وجود نداشت. آيا حاضري رئيس آموزش و پرورش شهرت باشي! اما وضعيت کشورت مثل وضعيت امروز عراق باشه و مرتب اين دلهره رو داشته باشي نکنه امروز زنم، بچه ام، پدرم... سر صف نانوايي با يک انفجار تروريستي کشته بشه؟ ................. فکر کردي اين امتيازاتي که براي ايثارگران قائل ميشن فقط مخصوص کشور ماست؟ برو يک تحقيق ساده از ديگر کشورها مثل روسيه و فرانسه و غيره بکن، ببين چه امتيازات ويژه اي رو براي کساني که در جنگ هاشون شرکت مي کنند و بهشون آسيبي ميرسه در نظر مي گيرند ............................ ثالثاً: توکلت به خدا باشه، نه به داشتن مدرک و مهارت و پارتي و غيره. اون‌وقت ببين که مشکلت حل ميشه يا نه! .................................... من کمترين هم برات دعا مي کنم...


    سلام

    جوابها به نظر منکه کافي بود اگر بخوان قبول کنند که کافبه اگر هم نخوان که بيشتر گفتنش آب در هاون کوبيدنه!

    يا حق

    + بنده 

    سلام خسته نباشيد بهره مند ميشم ازمطالب خوبتون

    سلام

    همه ي مطالبي که تو صفحه اصلي داشتين همه رو خوندم. خيلي خوب مي نويسين. شيوا و رسا و قابل قبول فقط با يه جمله تون مخالف بودم که براتون کپي مي کنم:

    چه عيبي داره موهامون فشن و لباسهامون تنگ باشه ولي بچه مسجدي هم باشيم؟!

    از قديم گفتن يا رومي روم يا زنگي زنگ.

    استاد بزرگوار دانشمند گفتن که دليل اينکه ما نمي تونيم با مهدي باشيم و حرف اون به دلمون نميشينه اينه که يک رنگ نيستيم . يک دل نيستيم. هم با بچه مسجديا و بسيجيا هستيم هم با فشناشون .يا رومي روم يا زنگي زنگ.

    اميدوارم که از انتقاد من ناراحت نشين. ممکنه استدلال و همينطور نظر من غلط باشه. در هر صورت منتظر جوابتون هستم. جوابمو که دادين ممنون ميشم دعوتم کنين تا بيام و بخونمش.


    پاسخ

    عليك السلام // ممنون از توجه و حسن نظرتون // در مورد انتقادتون بايد بگم: مسائل اسلام "اهم و مهم" دارند. به نظر من اگه "شبيه نبودن لباس و موهامون به کفار" مهم باشه، "شرکت کردن ما در نماز جماعت" مهم تره. خلاصه اينکه اگه کسي بتونه به هر دو عمل کنه خوشا به سعادتش. اما اگه کسي به هر دليل، نتونست به هر دو عمل کنه، به نظر من، دومي مهمره. ........................ در ضمن: منظور من اين نيست كه بچه مسجدي هاي الان، موهاشونو فشن كنند يا لباس تنگ (كه در اسلام مكروهه) بپوشند، و يک قدم پايين بيان. بلکه ميگم کساني که يک قدم پايين ترند خودشونو بالا بکشند و بچه مسجدي بشن.
    + آفاق 

    احسنت! سرافرازمون کردي. اين جور آدما اينقدر ماهواره و خبراي اونوري ديدن که مغزشون شستشو داده شده. خدا هدايتشون کنه و چشم عقلشونو بيدار کنه.يا علي
    +

    شما با چه جرئتي ميتوني اين مقايسه ها رو انجام بدي؟ چرا فکر ميکني هر کي با نظرات شما موافق باشه برحقه و هرکي مخالف باشه از گروه يزيديانه ؟چرا فکر ميکني شما اسلام حقيقي را ارئه کرده ايد و هرکي مخالف باشد به کليت اسلام، خيانت کرده و هرکي موافق باشد به آن خدمت کرده است؟ ان الله لا يغفر ان يشرک ولکن يغفر دون ذلک( قرآن کريم) تنها شرک است که ابداً بخشيده نميشود که دقيقاً قاتلان امام حسين(ع) شامل اين بخش اند ( شرک عملي) که بخشوده نميشن و ميشه علاوه بر عبرت گيري، بدشان را بگوييم و لعنشان کنيم و بقيه خطاهاي انسان اگرچه مشمول عذاب باشند، عذابشان ابدي نخواهد بود . اما شما که دائما از وحدت ميان شيعه و سني دفاع ميکني چرا اتحاد با مخالفانتان را اگرچه شيعه هم باشند بر نمي تابي؟ راستي شما قبول داري که عبرت آموزي از تاريخ يه چيزه ، و اهانت يه چيز ديگه؟

    پاسخ

    يك) تو كامنت قبلي خواستم قبل از مثال بگم "در مثال مناقشه نيست" تا زود نري سراغ مقايسه. ولي گفتم نه ديگه طرف که ادعاي مباحثه اش ميشه لابد اين چيزا رو خوب ميدونه، ولي متاسفانه... // دو) معني آيه اي رو که ذکر کردي اين نيست که شما بغير از شرک، هر چقدر دلتون ميخواد گناه کنيد خدا هم قول ميده که همه رو براتون ببخشه!! بلکه بلکه طبق احاديث متعدد، ببخشش گناهان "شرايطي" داره. يکي از اون شرط ها "توبه"ست نه اينکه کسي تا آخر عمرش بر گناهش اصرار بورزه. امام صادق (عليه السلام) فرمود: نه والله، خداوند هيچ طاعتى را با اصرار ورزيدن بر يكى از گناهان نمي پذيرد. (باب الاصرار على الذنب ، ح 3) . يکي ديگه از شرايط بخشش گناه اينه که انسان "حق الناس" گردنش نباشه و اصولا خدا گناهاني رو مي بخشه که مربوط به حق الله باشند. و "حق الناس" رو منوط کرده به کسب رضايت از همون ناس! ........... کاش فرصتي مي بود تا چندتا از احاديث و داستانهاي مربوط به حق الناس رو برات مي گفتم تا ببيني ذره اش هم چقدر ميتونه براي آدم دردسرساز باشه. حالا حساب کن اگه عالِمي با علمش و استدلال هاي غلطش باعث انحراف فکري عده ي زيادي از پيروانش بشه. ....................... سوم) اگر ميدونستي چقدر اين آقا با مقام معظم رهبري مخالفت و دشمني داشته اما رهبري با مناعت طبع و سعه صدر با ايشون مدارا کرده، اونوقت ميفهميدي معني "وحدت با مخالف" چيه. کاش مي دونستي اگه "تبعيت از ولايت" (چه در زمان امام و چه زمان حاضر) نبود، حزب اللهي ها چه بلايي بر سر اين آقا و امثالهم مي اوردند. .................. اگه از من بپرسن تنديس و نماد "وحدت با مخالف" چيه؟ ميگم پيام تسليت امام خامنه اي براي فوت منتظري.
    +

    اگه ملاک، حال افراد است پس مگه کسي از حال کنوني اموات ،خبر داره که پشت سر مُرده (منتظري)حرف ميزنند؟ شايد خدا بخشيده باشدش. شما ميتوني از طرف خدا حکم صادر کني؟
    پاسخ

    ما نمي تونيم از طرف خدا حكم صادر كنيم، اما ميشه با استفاده از آيات و روايات قران بگيم كي به اسلام خيانت كرده يا خدمت. اگر بنا باشه به بهونه ي "پشت سر مرده حرف نزدن" تحليل شخصيت هاي گذشته رو رها کنيم، بايد در "عبرت آموزي از تاريخ" رو تخته کنيم! ................ راستي ميگم اگه پشت سر مرده حرف زدن "مطلقا" کار مذموميه، چرا در زيارت عاشورا پشت سر مرده ي قاتلان امام حسين(ع) بد گفته ميشه و مرتبا لعن ميشن؟!
    + ملكي 


    آقاداوود

    در باره ماهواره گفتي فقط کافي است مطالب ماه پيش سايت هرا مطالعه کني بااين مضمون ناسا براي ايران يا آمريکا آنجا در دل کشور قريب برحسب آمار مديريت ناسا را ايراني هاي غير متعهد در دست دارند حال اينجا ايران پر از دانشمند متعهد مي باشد

    کمي عاقل باش

       1   2   3   4      >