• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : لباس زن غربي، لباس مرد غربي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 47 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + بيشمار نقطه چين 

    کانتينر بزرگ هنوز خوابه که ، بيدار شو

    با سلام و احترام

    اشک غزل با " لبخند تازه اي است... " به روز شد

    يا علي
    + کامنتربزرگ 
    اِ اِ اِ !!
    کامنتهاي من کو؟ بر وزنِ راي من کو؟
    پاسخ

    توهين داشت تاييد نشد...
    سلام لينک شديد
    + بيشمار نقطه چين 

    ممنون از حضورتون . ( شکلک شرمنده ي متشکر )

    + بيشمار نقطه چين 

    http://ololabsar.persianblog.ir/

    خوشحال ميشم سر بزنيد ...

    در کلبه ما رونق اگر نيست ... صفا هست .

    ممنون مي شم به وبم تشريف بياريد!
    + خودم 
    سلام
    مي گويند يه روز حضرت عيسي با حواريون داشتند در مسيري ميرفتند به مردار يک سگ رسيدند. همه حواريون شروع به نکوهش سگ مرده کردند و هريک چيز بدي گفت. حضرت عيسي برگشتند و گقتند که در عوض همه اين حرفها اين سگ دندانهاي سفيد و مرتبي داشته.
    الغرض هدف اين داستان اين بود که ادم نبايد هميشه بديها رو ببينه. شما در دو پست قبل ترتون اشاره به بديهاي شاه کرديد. ميخواهم بدونم بعنوان يک مسلمان ايا انصاف داريد و از يک خصيصه ايشون پيزي رو تعريف کنيد و بگيد علي رغم تمامي بديهاي وي اين نکته و يا اين کار شاه خوب بوده براي اينکه شما رو کمک کنم لينک زير رو پيشنهاد مي کنم يادتون باشه مسلمان واقعي جانب عدالت رو ميگيره و دروغ نميگه ببينم شما چند مرده حلاجيد و از پي اين آزمايش برمياييد يا نه؟ مي تونيد تعصب خودتونو کنار بزاريد و يک حرف نو بزنيد تا دو جهان را تازه کنيد يا کور کورانه فقط به بدي شاه و خوبي اين دوران زبان مي گشاييد.
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D9%82_%D8%B1%D8%A3%DB%8C_%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86
    پ.ن. لينک بالا در خصوص حق راي زنان در سايت ويکي پديا هست اگر نتونستيد و يا نخواستيد انرا باز کنيد مي تونيد تو گوگل سرچ کنيد.
    پ.ن. خواهشا تهمت طرفداري شاه و سلطنت طلب بودن رو به من نزنيد و در مورد من قضاوت بي جا نکنيد و بقول معرف لب کلام را بگوييد تا حاشيه بي مورد
    ممنون
    + خودم 
    خوشحالم از اينکه در مملکتي که سرانه کارکرد ساليانه آن در بهترين حالت 800 ساعت است کسي مثل شما پيدا مي شود که تينقدر مضغول باشد که فرصت پاسخ گوئي را نداشته باشد و اين به نوبه خود مسرت بخش است. مشتاقانه منتظر پاسخ شما هستم گرچه عادت به بي پاسخي کرده ام و همچنين عادت کرده ام به پاسخ هايي که يا احساسي هستند و شعار گونه يا به نوعي فرار به جلو و تفره رفتن از اصل موضوع و انداختن مشکلات بر گردن دشمن موهومي و فرضي اما دريغ از يک پاسخ مستدل و قانع کننده.
    پاسخ

    و البته من هم عادت کرده ام به طعن و کنايه هاي شما! ............ بنده اگر ميگم وقت ندارم، واقعا وقت ندارم وگرنه کدوم صاحب وبلاگه که دلش نخواد مرتب وبلاگشو بروز کنه و با مخاطبيننش گفتگو داشته باشه؟ .............................. دوم اينکه عبارت "دشمن موهومي و فرضي" برام خيلي جالب بود! اونا خودشون دشمني شون رو فرياد مي زنند و آشکارا بودجه ي اختصاصي عليه ما تصويب مي کنند و قانون وضع مي کنند و فرت و فرت مقاله بيرون ميدن و فيلم ضد ايراني مي سازند، اونوقت کارشناسي مثل شما ميگه نه همه ي اينا توهم و فرضي هستند!!! .................................. سوم اينکه لينکي رو در پايين کامنت براتون ميذارم که طبق خواسته ي خودتون پر است از سند و مدرک، و کاملا منطقي و مستدل وضعيت امنيت اجتماعي زنان رو در امريکا بررسي ميکنه. در اين مقاله مي خونيم "از هر 6 زن آمريکايي، يک نفر تجاوز جنسي کامل را تجربه کرده است." و همچنين "فقط 3 درصد از متجاوزين به زنان آمريکايي محاکمه شده و به مکافات عمل خود مي رسند." که اين موارد کاملا در تضاد با کامنت هاي قبلي شماست. http://www.mashreghnews.ir/fa/news/199684
    از ليلا حاتمي واقعا توقع اين نبود ...
    + بيشمار نقطه چين 
    جناب خودت! ميگي درباره افراد قضاوت نکنم و خيلي راحت درباره نه فقط من که ، درباره ماها قضاوت مي کنيد . منظور من از اعتماد کردن به خدا در بحث حجابه، خدا گفته زن ! ارزش تو خيلي زياده و همچنين اثر تو، پس خودت رو بپوشون به اين طريق و ... اگه اين پوشش بد بود خدا نميگفت ، خدا نشونش نميداد، يه کم به خدا اعتماد کن جناب خودت
    + خودم 
    سلام
    ممنون از اينکه کامت بنده را نقل نموده ايد بازم معذرت ميخوام از علط املائي و نوشتاري زياد خود ولي با گوشي تايپ کردن سخته حق بديد.
    در خصوص امار که داده بوديد نظر خاص ديگري نداشتيد و يا اينکه ميزان ناهنجاري جامعه ماچقدر افزايش يافته چيزي نگفتيد؟
    بالاخره اگه انکار کنيم که وضع اجتماع ما در خطر هست و بنياد خانواده ها مشکل دارد بفکر درست کردن آن نمي شويم و موقغي دست به کاري ميزنيم که ديگر اثر ندارد و يا راه حل آن حنده دار ومضحک ميگردد. نمونه آن همين وضهيت بد معيشت مردم بود که قبلا همه ميگفتند و مسئولان وعده بهبود ميدادند ولي سال به سال دربغ از پارسال. نتيجه چه شد بر سر مشکلات اقتصادي رشد اقتصادي منفي شد و فشار بر روي جامعه زياد و تمايل به ازدواج و فرزند داشتن کم شد. هرچقدر گفتيم بفکر باشيد ولي کسي گوش نکرد عوضش کمک به کشورهاي ديگر را واجب تر از خودمون دونستيم. جالا ميبينيم جمغيت سير نزولي دارد و براي تامين اجتماعي در سالهاي اني مشکل داريم مياييم و وعده يک ميليون تومان به هر فرزند را ميد دهيم بعد تو خالي از اب در ميايد بعد سبد کالا را مطرح کرديد که ان هم چاره کار نبود و بعد لايحه ضد وازکتومي و از اين طرحها را دادند آن هم مفيد فايد نخواهد بود و خواهيد ديد که بي اثر مي باشد. الغرض اينکه حالا يکي بيايد و مشکل را مطرح کند گناه کرده حالا وزير اقتصاد نيست خوب ولي اين مشکل مشکل فرهنگي نيست؟ اگه کسي حرف چاپلوسانه ميزد مي گفتيد به به در راستاي اهداف انقلاب نظر کارشناسي داده ولي اگه جرفي زد که به مذاقتان خوش نبود بي مسئوليت خوانده مي شود و نادان و در راستاي منويات دشمن. خدا به ما رحم کند با اين فکر شما چه براي ايندگان ما بوجود مي خواهيد بگذاريد. حالا شما بيا بگو وضعيت خوب است اگر خوبي در اين است باشد خوش باشيد با اين وضعيتي که روز به روزش در حال بد تر شدن و منتشر شدن مشکلات به لايحه هاي مخفي و زيرين جامعه ميشه.
    پاسخ

    سلام. در مورد کامنت هاي شما، حرف و جواب هاي زيادي براي گفتن دارم ولي از طرفي وقتم محدوده و زمان کافي براي پاسخگويي رو ندارم و از طرفي ديگه بي انصافي ميدونم که بخوام کامنت هاتون رو براي مدت زيادي "منتظر تاييد" براي نمايش بذارم. براي همين تاييدشون ميکنم و اگه بعدا وقت اجازه داد يکي يکي جواباشونو مي نويسم. ................... با تشکر
    + خودم 

    وزير ارشاد: سن روسپيگري پائين و هسته خانواده در ايران در حال فروپاشي است

    اين سخن وزير ترشاد است ايا وقت آن نرسيده بجاي گردن اين و آن اندختن مشکلات و لاپوشاني معضلات اجتماعي فکري به حال جامغه کرد؟

    پاسخ

    بله! اينها نمونه‌هايي است از سخنان وزير «فرهنگ و ارشاد اسلامي» در يک همايش رسمي و علني به نام «دل آراميم» و نه يه جلسه تخصصي و کارشناسي؛ سخناني که گوي سبقت را از افراد و رسانه‌هايي که قصد سياه‌نمايي عليه جامعه ايراني دارند، ربوده و در يک سخنراني نه چندان بلند، چهره‌اي نااميد، سياه و منحط از جامعه ايراني به نمايش گذاشته است. ................................ اين چندمين باري است که علي جنتي با بيان چنين ادعاهاي لجام گسيخته‌اي سعي مي‌کند نگراني‌هاي منتقدان فرهنگي دولت را به حاشيه ببرد اما جالب آنکه در مقام يک مسئول فرهنگي بجاي اينکه از اقدامات انجام شده يا در دست اقدام خود براي رفع نگراني‌هاي ادعايي‌اش بگويد، وزارت ارشاد را در حد يک دستگاه آمار، پايين مي‌آورد و فقط اعلام نگراني مي‌کند! ......................................... آيا لازم است که به وي گوشزد شود که او وزير «فرهنگ» مملکت است نه وزير «اقتصاد»؟ يا لازم است از او خواسته شود نسبت ميان نگراني براي بنيان خانواده ايراني از يک سو، و تلاش براي رفع فيلتر سايتهايي چون فيسبوک از سويي ديگر را توضيح دهد؟ يا اينکه نيازي هست از او پرسيده شود اگر همه مشکلات فرهنگي جامعه ريشه اقتصادي دارد، حضور او در جايگاه وزير فرهنگ دليلش چيست؟ يا اينکه آيا لازم است پرسيده شود نسبت ميان سخنان وي با فرمايشات رهبر انقلاب که فرهنگ را اساس همه چيز مي‌دانند چيست؟ ........................................... اين اتفاق درحالي رخ مي‌دهد که رهبر انقلاب در ديدار 23 ارديبهشت 93 خود با مردم ايلام، سخناني گفتند که اين رويکرد آقاي وزير را زير سوال مي‌برد:«يک عدّه‌اى وقتى نگاهشان به جوانها مى‌افتد، نمونه‌ها و گونه‌هاى معدود ناهنجار را مى‌بينند؛ بله، ناهنجارى هم هست - نه اينکه نيست - ما هم اطّلاع داريم؛ امّا اين هنجارِ عمومىِ ملّت ايران و جوانان ما، هنجار دينى است؛ هنجار علاقه‌مندى به دين و ميهن و اسلام و قرآن و معنويّت و ملّيّت و مانند اينها است؛ اين را نبايد از ياد برد و فراموش کرد. جوانهاى ما بحمدالله جوانهاى خوبى هستند. از جمله‌ى وظائف ما اين است که کمک کنيم اين جوانها خوب بمانند و خوب پيش بروند و ان‌شاءالله براى کشورشان بخوبى و کمال، مفيد واقع بشوند.»
    + خودم 
    در پاسخ به کابر بيشمار نقطه چين
    اولا ببخشيد چون در تايپ زياد ماهر نيستم و ممکنه غلط تحريري داشته باشم اوهم بخاطر ضيق وقت و عدم چک محدد نوشته هام است.
    اما بعد مشکل کلي ما سطحي نگري و عوام زدگي ماست مثلا تو همين سريالها نگاه کنيد همه ادمهاي خوب مردهاشون ريش دارند اسماشون اسمهاي عربي و املمها هست و در مقابل مردهاي بد سه تيغه و بدون ريش و با اسمهاي اصيل ايراني، زنهاي خوب چادري و اسمهاي عربي و زنهاي بد مانتويي و اسماهاي اصيل ايراني. اون راننده احمق که به شما خانم ميگه و به کس ديگر خانمي از طبغ پليدش هست ورنه ادم خوب و فهميده براش فرق نميکنه طرف مقابلش مانتويي باشه يا چادري، شما فکر ميکنيد کسي که از شما انتقاد ميکنه بي دينه و بايد بقول شما بايد به خدا اعتماد کنه، اتفاقا اگر شما خدا رابخاطر ترس از دوزخ و حرص بهشت دوست داريد بنده خدا رو بخاطر خدا بودنش دوست دارم پس تا وقتي که کسي رو نميشناسيد بيخود بالاي منبر نرفته و دعوت به تشرف نکنيد چه بسا طرف از شما متشرف تر باشد. در آخر در خصوص همسر آقاي شجريان، تا کي ميخواهيم به زندگي شخصي اين و اون کار داشته باشيم ثانيا نه رضا خان توانست حجاب را بزور از سر زنها بردارد نه شما مي توانيد بزور بر سر زنها حجاب بگذاريد نمونه اش هم را خودتان بهتر از من ميدانيد، فلذا بنده حقير کسي نيستم که کسي بخواد نظر من را سرلوحه خود قرار دهد و کاري بکند. ياد بگيريد لااکراه في الدين و همچنين لکم دينکم لي دين انها خرف من نيست و اگر شما به اين حرفها اعتراض داريد مشکل بنيادي داريد و شما هستيد که دين را نميشناسيد.
    براستي اگر شما توفيق اينرا نمي داشتيد که پدر و مادرتان مسلمان باشد و بفرض گاو پرست بودند ايا شما از گاو پرستي دست برميداشتيد و مسلمان ميشديد. چقدر در خصوص اديان ديگر و مقايسه آنها تحقيق کرديد. خودتان بهترين قاضي براي موارد فوق هستيد.
    پاسخ

    مقايسه ي کشف حجاب رضاخاني با الزام حجاب در جمهوري اسلامي، يک قياس مع الفارق و اشتباه است: يک: قانون کشف حجاب، بر خلاف دين اکثريت مطلق مردم ما بود. اما قانون الزام حجاب کاملا منطبق بر دين اکثريت مردم جامعه است ............................... دو: کشف حجاب رضاخاني بدون هيچگونه منطق و استدلال بود و صرفا يک تقليد کورکورانه از آتاتورک بود. اما قانون مترقي حجاب، ده ها دليل کاملا عقلي و فوايد ملموس مادي داره که حتي صرف نظر از بحث دينيش براي دنياي ما هم کاملا مفيده . ............................. سه: کشف حجاب رضاخاني با "خشونت بسيار شديد" همراه بود و صدها نفر از مردم بي گناه رو به خاک و خون کشيد. در حالي که الزام حجاب در اين حکومت هرگز چنين نيست...
    + بيشمار نقطه چين 
    بيا ببين، مژگان شجريان(دخترشجريان) نظرات جناب خودش رو خوند و رفت تو تلوزيون بيگانه کشف حجاب کرد
     <      1   2   3   4      >