سفارش تبلیغ
صبا ویژن
           
 

 

در شماره 593 هفته نامه یالثارات قسمت "سیاست به روایت همولایتی" مطلبی خوندم که خیلی با مزه بود، عین مطلب رو براتون می نویسم تا شما هم از این مزه بی بهره نمونید! :

معاون نیروی انتظامی: وضعیت حجاب در کشور رو به بهبودی است!

و از ابتدای خرداد ماه سال جاری طرح عفاف و حجاب بسیار حساب شده و دقیق اجرا شده و با افرادی که به صورت مانکن و کاملا هدفمند به هنجار شکنی در جامعه می پردازند به شدت برخورد شده است! (کیهان89/7/7)

* با توجه به وضعیت فعلی حجاب در مملکت که با تلاش های شبانه روزی عزیزان ناجا، قوه قضائیه و حمایت همه جانبه دولت خدمتگذار، بی حجابی و کشف حجاب به یک امر عادی و پیش پا افتاده تبدیل شده و دیگر دیدن خانم هایی با بازوهای برهنه و سرهای بدون روسری در کوچه و بازار و شنای مختلط در سواحل مملکت موجب تعجب هیچ فردی نمیشود، سخنان سردار بزرگوار را بایستی به یکی از شکل های زیر تفسیر و توجیه کرد!

1- شاید در نظر سردار کلمه "بهبودی" به معنای "بدتر شدن" و افتضاح شدن باشد!

2- شاید هم ایشان گفته اند "وضعیت بی حجابی در کشور رو به بهبودی است" و خبرنگار درست نشنیده و بی حجابی را حجاب نوشته است!

3- شاید هم سردار وضعیت حجاب کشور را با سواحل لختی ها در آنتالیا مقایسه کرده و چنین نتیجه ای گرفته است !

4- البته یقین داریم طرح عفاف و حجاب مورد نظر سردار که از ابتدای خرداد ماه سال جاری و بسیار حساب شده به اجرا گذاشته شده به صورت کاملا "نا محسوس" بوده تا آنجا که هیچ کس ( نه از مؤمنین و نه از فاسقان ) متوجه اجرای آن نشده و حتی زن های بی حجاب در تهران و کیش و قشم و دریا کنار و ... هم اجرای آن را حس نکرده اند! چون امسال آزادتر از سال های پیش و حتی راحت تر از زمان دوم خرداد به برهنگی در ملاء عام پرداختند!

5- البته منظور از "برخورد شدید" هم احتمالا نگاه چپ چپ مأموران مبارزه با بی حجابی ناجا به مانکن ها و زنان بی حجاب فراوان در کوچه و بازار از پشت مانیتورهای مرکز کنترل ناجا بوده است که در نوع خود شدیدترین برخورد با افراد "هنجارشکن" محسوب می شود.

6- برای این سردار سرافراز و عزیزان ناجا و عدلیه و دولت، عاقبت بخیری آرزومندیم!



  • معلوم الحال مجهول الهویه ( پنج شنبه 89/8/6 :: ساعت 6:17 صبح)


    ورود , پسرا ,دخترا , عکس باحال , ورود پسرا ممنوع , روابط دختر وپسر ,روابط دختر و پسر ,زن ,گرل ,گرل فرند ,آرایش ,لباس ,جنسی ,عشق ,عاشق , هوس, ازدواج ,دوست یابی ,شعر ,پسران و دختران ,معشوق ,مهیج