• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : فارسي وان و امام جواد عليه السلام!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 25 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام خواهرم

    درست مي فرماييد من هم وصف اين شبكه را از طريق گفتگوهاي مبدله بين مردم شنيده ام و متاسفانه آن هم با چه آب و تابي محتواي فيلمها را به همديگر تعريف مي كنند(متاسفانه اغلب خانومها)، از محتواي اين برنامه ها چنين بر مي آيد كه اين شبكه بنيان خانواده ايراني را هدف قرار داده و اينكه مي خواهد خيانت و بدناموسي و دنبال حرام بودن را براي خصوصاً زن جماعت امري عادي جلوه دهد و من مطمئنم كه مي تواند!

    چاره اي نيست و نمي توان جلوي رسانه را به طور موثر گرفت ولي اي كاش همه خانواده ها خصوصاً زنان جامعه اين شعور و فهم و بينش شما را داشتند و خود سريع اين خطرات را درك كرده و از تماشاي چنين شبكه هايي پرهيز مي كردند.

    شما در اين وبلاگ بيشتر از حجاب بحث كرديد ولي كمتر از بد حجابي، متاسفانه ثابت شده كه بدحجابي بسيار بسيار بيشتر از بي حجابي مطلق فساد انگيز شده است كه متاسفانه چنين شبكه هايي و حتي بدبختانه برخي برنامه هاي رسانه ملي به آن دامن مي زنند.

    اميدوارم به مطالبتان ادامه دهيد كه بسيار موثر و عميق و علمي هستند، گرچه موضوعات شما كاملاً مرتبط با دختر هاست و لي بينش و نگرشي كه در پسرها راجع به دختران محجبه و با حيا پديد مي آورد بي نظير است.