• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : شايد دندان شكن!
  • نظرات : 11 خصوصي ، 56 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    "اگه فيلترينگ اينقدر به سودتونه! چرا اين همه دارين از وجودش ميسوزين!؟"

    خوشکله متوجه نشدي يا ترجيخ دادي متوجه کامنتم نشي؟ کامنتم واضح بود و حرفي از به سود و به ضرر بودن فيلترينگ در اون نبود.اين که مدير دويچوله گفته با وجود فيلترينگ اين که واضح هشت که منظورش چي هست. منظورش اين هست که گرچه دسترسي به اين سايت راديو فارسي آلمان بدليل فيلترينگ مشکل هست،با اين وجود تعداد مشتريهاي ما چند برابر شده و اين رو دستاورد نه خودشون بلکه ارمغان مقامات نظام ولايت فقيه دانسته بود که با آزادي ستيزيشون و ممانعتشون از گردش آزاد اطلاعات باعث ميشند مردم به رسانه هاي خارج از کشور که ميتونند آزادانه وقايع رو به اطلاع مردم برسونند متمايل بشند

    "جالبه دانش هوافضا رو "بي ارزش" قلمداد مي کني و به پرتاب ماهواره ميگي "اسباب بازي فرستادن به هوا"

    دانش هوا فضا بي ارزش نيست ولي اين کاري که "نظام مقدس" ميکنه ربطي به اين دانش نداره و البته هيچ قدمي در راه اين دانش نيست. چون دانش هوا فضا چيزي نيست که هر کشوري نياز مبرمي داشته باشه مستقلن از اون بهره مند باشه و ميتونه از نتايج کشورهاي ديگه که توانايي تامين هزينه هاي ميليارد دلاري در اين زمينه رو دارند استفاده کنند.صنايع "زميني" با احتياجات مردم سر و کار دارند و در اولويت هستند نه صنايع "فضايي". هيچگاه کشوري مثل ايران نميتونه هزينه يه شاتل دهها تلريون تومني رو تامين کنه و اگر هم بتونه بيهوده کاري هست. صرف هزينه اي حدود بودجه يکسال کشور براي فرستادن چيزي به آسمان که نتايج اون که پيشتر کشورهاي ديگه در اختيار ما گذاشتند. و در مقياسهاي بسيار کوچکترش مثل همين چيزهايي که به آسمان شوت ميکنند هم باز دوباره کاري براي چيزيست که در صورتي که واقعن کار مورد نظر رو انجام بده، نتايجش چيزهاييست که قبلن در حجمي بسيار وسيعتر توسط تجهيزاتي بسيار پيشرفته در به ما عرضه شده. پس اينها اقداماتي تبليغاتي و نمايشي و عدم توجه و بي اعتنايي مقامات نظام مقدس به نيازهاي اساسي مردم هست و هر کشور ديگري هم ميتونه بسازه و بررسي ميکنه که آيا بايد بسازه و دليلي داره که بسازه يا نه. و عدم بهره مندي از اون خللي در زندگي روزمره مردم وار نميکنه.

    "اين چه استدلاليه که چون بيشتر کشورها با هم رابطه دارند پس عيبي نداره که امريکا با اسرائيل خونخوار رابطه داشته باشه"

    90 درصد کشورها با اسراييل به قول ما و شما جنايتکار رابطه دارند نمونش همين اربابتون روسيه. نظام مقدس اگر خيلي صادق هست نبايد با اينها هم رابطه داشته باشه. با کشورهاي کمونيستي کافر هم رابطه داره. اگر بنا به ممنوعه ها باشه اينها هم بايد جزو هاي ممنوعه باشند.همين کوچولويي مثل تو که حالا داره از راه دور آمريکا رو قيمه قيمه ميکنه، اگر نظام مقدس فريبکارتون با آمريکا رابطه برقرار ميکرد ديگه آمريکا ميشد مثل ارباب روسيه و آمريکا ميشه نازي براتون

    "به کسي که خيلي گناهکار باشه ميگن "روسياه"

    خوشبينانه به قضيه نگاه ميکنيم

    "ادعاي بدون سند به درد جرز لاي ديوار ميخوره!"

    انتظار نداري که اسناد ايران رو برات بيارم

    "صراحتا اعلام ميکنم که فروش اسلحه اسراييلي به ايران که از سالها پيش شروع شده،با اطلاع کامل ايالات متحده صورت گرفته است.اين کار علل متعدد داشته که اهم آنها جلوگيري از پيروزي عراق بوده است. زيرا از نظر ما امکان دادن به عراق براي کسب پيروزي،يکي از بزرگترين اشتباهات سياسي است."(آريل شارون،وزير دفاع وقت اسراييل)

    "معاملات پشت پرده رژيم حاکم بر ايران با دولت اسراييل براي خريد اسلحه واقعيت دارد.از آغاز جنگ ميان جمهوري اسلامي و عراق،دولت متبوع من مقادير زيادي اسلحه به ارزش صدها ميليون دلار براي حکومت ايران ارسال داشته است"(سفير وقت اسراييل در فرانسه)"


    پاسخ

    يك: اين همه زحمت كشيدي و تايپ كردي كه توجيهش كني ولي بايد به عرضت برسونم كه متاسفانه به نتيجه اي نرسيدي و معني و مفهوم سخنت باز همينه كه فيلترينگ به سودتونه هر چند كه مستقيما از اين واژه استفاده نكني! باشه بابا ! چرا ناراحتي؟ ما براي كمك به جذب مخاطب براي رسانه هاتون هم كه شده به عمل "فيلترينگ" ادامه ميديم! خوبه؟! ..................... دو: انگار فراموش کردي که کشور ما "تحريم" هست و کشوري که تحريم باشه براي اينکه از علم روز (از جمله هوافضا) عقب نمونه ، مستقلاً وارد عمل بشه و براي تحقيقاتش هزينه کنه. به عبارت ديگه تو بايد يقه ي اربابت رو بگيري که چرا کشورم رو تحريم کردي؟(البته اگر سر سوزني غيرت ملي داشته باشي). در ثاني بجز امريکا که ما رو در زمينه هوافضا تحريم کرده با بقيه ي کشورهايي که در اين زمينه حاضرند به ما کمک کنند مراوده علمي داريم و حتي در دانشگاه هاشون دانشجو داريم از جمله همين روسيه و چين که بعد از امريکا قدرت هاي برتر فضايي جهان هستند. ثالثاً فکر مي کني اگه ما تحريم نبوديم امريکا چند درصد علمشو در اختيار ما ميذاشت؟ خيلي پرتي که خبر نداري صدها ساله که کشورهاي استعماري فقط تفاله هاي علميشون رو ، اونم با هزار منت به کشورهاي ديگه ميدن. البته از دشمنان خبيثي مثل اونا انتظاري جز اين هم نيست. ولي از مدعي مثل تو اين حرفاي ساده لوحانه خيلي بعيده! .................... سه: و اما درباره روسيه و چين که چرا باهاشون مراوده داريم؟ جوابش ساده ست. چون اونا به دليل کرکري و رقابتي که با امريکا دارند تا "حدودي" به تحريم ها عمل نمي کنند و ما هم از همين حدود، حداکثر استفاده رو مي بريم! ........ در ضمن، همونطور که قبلا هم گفتم ما از يادگرفتن ننگمون نمياد و اين ريشه در تعاليم ديني ما داره. احتمالا اين حديث معروف به گوشت خورده باشه: "اطلبوا العلم و لو بالسين" (علم را بجوييد ، اگرچه در چين باشد.) ................ ثالثاً اين از زيرکي جمهوري اسلاميه که با دوستي تاکتيکي با بعضي از دشمنانش، بعضي ديگه از دشمنانش رو نقره داغ کنه! واااااااااااااااااااي که چقدر امريکا و مزدوراش از رابطه ي ايران و روسيه و چين ميسوزن! اينو ميشه به راحتي از چشماي کلمه ي "ارباب روسيه" خوند!!! ............... چهار: نه، انتظار ندارم که اسناد ايران رو برام بياري . اما انتظار داشتم که از يک سازمان بين المللي يا خبرگزاري معتبر برام سند بياري. بابا تو ديگه کي هستي؟! اومدي سندت رو حرفاي جانيان دروغگوي دنيا پرستي قرار دادي که به معناي واقعي "شمر زمانند"؟! اصلا تو روت ميشه به حرفاي اينا استناد کني؟! بابا تو ديگه کي هستي؟! هيچ ميدوني مقامات خونخوار صهيونيست، بارها اعلام کردن که اسرائيل بيشترين خدمت رو به صلح جهاني ميکنه؟!!!! کساني که دروغي به اين شاخداري رو با کمال وقاحت اعلام ميکنن دروغ هاي کوچيکتر (اونم درباره دشمنشون) براشون کاري داره؟؟ بازهم تاکيد ميکنم: بابا تو ديگه کي هستي با اين سند اووردنت؟