• وبلاگ : ورود پسرا ممنوع
  • يادداشت : شايد دندان شكن!
  • نظرات : 11 خصوصي ، 56 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + موافق 
    فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه.

    جانا سخن از زبان ما ميگويي! پس اگه در مراسم عمومي و خصوصي، اين شخص و امثالهم را لعن کنيم مانعي ندارد؟ چون اتهامي وارد نمي کنيم بلکه بر اساس واقعيات تاريخي ( که حتما شما هم اوصاف اين افراد را خوانده يا شنيده ايد) ودستور قرآن و ائمه اطهار عمل کرده ايم. عين سخن ايشان: «... از جمله اتهام‌زني به همسر پيامبر اسلام (عايشه) حرام است... » لذا اگه اتهام نزنيم و واقعيات را بگيم مشکلي نيست. خدا را شکر که اين موضوع با مباحثه به اين نتيجه نيکو رسيد و اين نشان از درايت فتوا دهنده است که کلمات را دقيق انتخاب نموده اند.

    از طرفي بنده شما را به خاطر اعتقادات ارزشمندتون تحسين ميکنم.همينکه درد جامعه را شناخته ايد و به مسئله خطير حجاب مي پردازيد، برايتان قوت و قدرت در مسيري که انتخاب نموده ايد از پروردگار متعال خواستارم. پرسشها نبايد باعث ايجاد شکاف و دشمني ميان ما گردد. پرسش حق هر انسانيست. التماس دعاي فرج

    پاسخ

    البته به نتايج نيكوي ديگري هم رسيديم! ... مثلا اينكه نه فقط در شعار بلكه در عمل هم از امامان معصوم خود تبعيت كنيم و اگر ايشان براي حفظ مصالح جامعه ي اسلامي افراد خاصي را لعن نكرده اند ما هم نكنيم (لااقل در مراسم عمومي) ............. يا اينكه بدانيم كه مسائل اسلام "اهم و مهم" دارند. و طبيعيست که در هر زمانه اي اولويت با "اهم" است. و با صدها دليل عقلي و نقلي، اولويت زمانه ي ما وحدت است.